Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Висините на автомобилостроенето

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Висините на автомобилостроенето

    Тия "прихвати",(щото не може да са заварки) тип - разпадащо се лястовиче гнЯздо,никой самоук гаражен майстор няма да допусне на показ...

    То бива сделано,ма това и у Ленински съботник да беше правено,щеше да е по-добро.Накъде отива светът,в частност руснаците!?
    Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

    Коментар


    • #32
      От: Висините на автомобилостроенето

      Може да е зле сделана но това зависи и за какво мислиш да я ползваш и ти трябва.Имам бордова УАЗ-ка и с нея си набавям дърва за огрев и си върша и друга работа.Не виждам еквивалент на тази машина,който да е евтин,да не те е жал да го вкараш в гората в калта и между дърветата да му потрошиш огледалата и да му одереш боята.Като му закача и една каручка и си докарвам около 4 кубика дърва без проблем и не ми дреме дали ще се счупи нещо по машината.
      Някой да предложи еквивалентна машина до 3-4000 лв,която ще ми върши същата работа?Задължително трябва да е с двойно и каросерия почти 3 метра.
      " И най-тъмната нощ е обречена на изгрева...."

      Коментар


      • #33
        От: Висините на автомобилостроенето

        Първоначално публикуван от rusev Преглед на мнение
        Едно добро решение ако някой мисли да си ремонтира УАЗката!

        [ATTACH=CONFIG]846989[/ATTACH]
        То като гледам, май някой по-скоро си е ремонтирал Тойотата с капак и маска от УАЗ-ка. Между другото, не изглежда никак зле!

        Коментар


        • #34
          От: Висините на автомобилостроенето

          Първоначално публикуван от petroffbg Преглед на мнение
          Накъде отива светът,в частност руснаците!?
          Руснаците мога да ти кажа накъде отиват ама не е по темата.

          Но мога да ти кажа къде отива заводът. Отива към производството на нови работи. Понеже има търсене на самунчета/таблетки - продават се. А за да не рутят пазара на газель-ваген и подобни - правят ги най-отявлените махмурлии в завода.

          Коментар


          • #35
            От: Висините на автомобилостроенето

            НЕма страшно, те коли в кашони се продаваха да си ги сглобяват хората вкъщи, а тука са и посочили кое къде стои, и трябва само да се захване както трябва. За всеки влак си има пътници. А ако стават и чаркаляците на стария, бинго! Може вече да се пазаруват на кило.
            Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

            Коментар


            • #36
              От: Висините на автомобилостроенето

              Там е тя че не всичките стават.

              Коментар


              • #37
                От: Висините на автомобилостроенето

                Първоначално публикуван от komstiza Преглед на мнение
                Може да е зле сделана но това зависи и за какво мислиш да я ползваш и ти трябва.Имам бордова УАЗ-ка и с нея си набавям дърва за огрев и си върша и друга работа.Не виждам еквивалент на тази машина,който да е евтин,да не те е жал да го вкараш в гората в калта и между дърветата да му потрошиш огледалата и да му одереш боята.Като му закача и една каручка и си докарвам около 4 кубика дърва без проблем и не ми дреме дали ще се счупи нещо по машината.
                Някой да предложи еквивалентна машина до 3-4000 лв,която ще ми върши същата работа?Задължително трябва да е с двойно и каросерия почти 3 метра.
                Ако си купите нещо читаво, ще ви боли като ви хване горския и ви конфискува возилото ... това е живата реалност защо ги карате !
                Е някои си плащат дървата ... "Ха дано ама надали " !
                Toyota Land Cruiser RJ77 , Nissan Patrol TD42, Suzuki Samurai ,Yamaha WR 450F
                New hope garage о886/44-36-5о , о898/48-11-46

                Коментар


                • #38
                  От: Висините на автомобилостроенето

                  Първоначално публикуван от New hope Преглед на мнение
                  Ако си купите нещо читаво, ще ви боли като ви хване горския и ви конфискува возилото ... това е живата реалност защо ги карате !
                  Е някои си плащат дървата ... "Ха дано ама надали " !
                  Ти пък що си мислиш че аз не си ги плащам?Някои пък си върнахме и горите и нивите на дядовците.Вадя си разрешително и си режа,а не да ме лъже "фирмата за дърводобив и циганина резач".
                  А сега ми предложи нещо читаво с което да си свърша тази работа с дървата,дето ми я върши скапаната УАЗ-ка вече 15 години?
                  А сакапаната УАЗ-ка навърши 27 години вече и има само сменен един счупен диференциал,нова дървена каросерия,едно изкърпване и ремонт на стартера.Ако,нека е скапана и да ми служи още 15 годинки така.
                  " И най-тъмната нощ е обречена на изгрева...."

                  Коментар


                  • #39
                    От: Висините на автомобилостроенето

                    Аз пък карам УАЗ защото ми е кеф. Всеки ден - до работа. Дърва е носил само два пъти и двата пъти бяха купешки и не бяха мои.

                    От 6 години е при мен, произведен е вероятно през 1982г. Взех го на 4000км, сега е на 47000 ама той ги брои 5 за 4 така че реално при мене е минал примерно 35 хиляди и е общо на по-малко от 40 хиляди.

                    Преди мене са му сменили двигателя и трансмисията.
                    Сменил съм двата кардана, задния мост, амортисьорите, всичко електрическо с изключение на стартера и 2-3 жици, механизма на чистачките, съединителя комплект, брезента, водната помпа, радиатора, два пъти на парното радиатора, половината маркучи, бензиновата помпа, два пъти спирачната помпа, разни неща по вратите (за да се отварят и затварят) и още някакви работи за които не се сещам. Тук не са броени и нещата счупени от мен или от злосторници.
                    На ред са дреболиите по карбуратора, предните полуоси (или моста - тепърва ще се разбере), семерингите по трансмисията, гарнитурата на главата и каквото още около нея излезе.

                    И всичко това при положение че не беше толкова зле сглобен колкото онзи горе.
                    Ако трябваше да върша работа с него, отдавна да е станал на консервни кутии. Ама понеже нищо не зависи от него - живее.

                    Коментар


                    • #40
                      От: Висините на автомобилостроенето

                      Много странно - УАЗ-ката в първия клип шъ кажеш, че малки дяца са я правили. В казармата имах една 452-ка зачислена, и в сравнение с тази моята беше направо перфектна изработка.
                      Личи си, че тази е руска, а не съветска. По онова време качеството беше друго.
                      Последно редактирано от мишоци; 16-01-16, 00:11.
                      Ако ще нафтата и без пари да я направят, пак че краднем!
                      Само DIESEL !!!

                      Мечтата на всеки леопард е да има гащи от курвенска кожа.

                      Коментар


                      • #41
                        От: Висините на автомобилостроенето

                        Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                        Аз пък карам УАЗ защото ми е кеф. Всеки ден - до работа. Дърва е носил само два пъти и двата пъти бяха купешки и не бяха мои.

                        От 6 години е при мен, произведен е вероятно през 1982г. Взех го на 4000км, сега е на 47000 ама той ги брои 5 за 4 така че реално при мене е минал примерно 35 хиляди и е общо на по-малко от 40 хиляди.

                        Преди мене са му сменили двигателя и трансмисията.
                        Сменил съм двата кардана, задния мост, амортисьорите, всичко електрическо с изключение на стартера и 2-3 жици, механизма на чистачките, съединителя комплект, брезента, водната помпа, радиатора, два пъти на парното радиатора, половината маркучи, бензиновата помпа, два пъти спирачната помпа, разни неща по вратите (за да се отварят и затварят) и още някакви работи за които не се сещам. Тук не са броени и нещата счупени от мен или от злосторници.
                        На ред са дреболиите по карбуратора, предните полуоси (или моста - тепърва ще се разбере), семерингите по трансмисията, гарнитурата на главата и каквото още около нея излезе.

                        И всичко това при положение че не беше толкова зле сглобен колкото онзи горе.
                        Ако трябваше да върша работа с него, отдавна да е станал на консервни кутии. Ама понеже нищо не зависи от него - живее.
                        То това не е хоби! Това е религия! Някаква по-висша сила от всякакъв вид разум трябва да те е обладала, за да продължаваш да караш ужаската след изброените по-горе нещица...
                        edoors.bg- Джаджи за врати и врати

                        Коментар


                        • #42
                          От: Висините на автомобилостроенето

                          Първоначално публикуван от komstiza Преглед на мнение
                          Ти пък що си мислиш че аз не си ги плащам?Някои пък си върнахме и горите и нивите на дядовците.Вадя си разрешително и си режа,а не да ме лъже "фирмата за дърводобив и циганина резач".
                          А сега ми предложи нещо читаво с което да си свърша тази работа с дървата,дето ми я върши скапаната УАЗ-ка вече 15 години?
                          А сакапаната УАЗ-ка навърши 27 години вече и има само сменен един счупен диференциал,нова дървена каросерия,едно изкърпване и ремонт на стартера.Ако,нека е скапана и да ми служи още 15 годинки така.
                          Мицубиши Л300 !
                          Сега ти кажи кога си върна горите и от колко години каза че го практикуваш това товарене , че годините се разминават рязко ?
                          Toyota Land Cruiser RJ77 , Nissan Patrol TD42, Suzuki Samurai ,Yamaha WR 450F
                          New hope garage о886/44-36-5о , о898/48-11-46

                          Коментар


                          • #43
                            От: Висините на автомобилостроенето

                            Не си уточнил цената на L300,а и каросерията ми се струва че му е доста по-малка и поддържката доста скъпа. А дърва винаги са давали горските, особено преди време, но сега горската мафия в лицето на фирмата за даърводобив искат всибко да минава през тях, защо ли..?Това е друга тема и не ми се спамиповече тук.
                            " И най-тъмната нощ е обречена на изгрева...."

                            Коментар


                            • #44
                              От: Висиниге на автомобилостроенето

                              Първоначално публикуван от New hope Преглед на мнение
                              И купе на Бугати да вземат ,все ще си е "зделано "!
                              Това е клонинг на кабина Ман ТГА ,Т-150 ,взели са комина от селската кръчма ,дизайна на таблото направо е "Китайската стена" ,фургон от стар Зил ,а интериора е "Много яко" зделан .....
                              Отивам до аптеката за Деган !
                              Първоначално публикуван от Veni1 Преглед на мнение
                              Ако "овца" се напише с четири правописни грешки, се получава "бира"...
                              Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                              Аз пък карам УАЗ защото ми е кеф.
                              сега е на 47000 ама той ги брои 5 за 4 така че реално при мене е минал примерно 35 хиляди и е общо на по-малко от 40 хиляди.

                              Преди мене са му сменили двигателя и трансмисията.
                              Сменил съм двата кардана, задния мост, амортисьорите, всичко електрическо с изключение на стартера и 2-3 жици, механизма на чистачките, съединителя комплект, брезента, водната помпа, радиатора, два пъти на парното радиатора, половината маркучи, бензиновата помпа, два пъти спирачната помпа, разни неща по вратите (за да се отварят и затварят) и още някакви работи за които не се сещам. Тук не са броени и нещата счупени от мен или от злосторници.
                              На ред са дреболиите по карбуратора, предните полуоси (или моста - тепърва ще се разбере), семерингите по трансмисията, гарнитурата на главата и каквото още около нея излезе.

                              И всичко това при положение че не беше толкова зле сглобен колкото онзи горе.
                              Ако трябваше да върша работа с него, отдавна да е станал на консервни кутии. Ама понеже нищо не зависи от него - живее.
                              Първоначално публикуван от edoors Преглед на мнение
                              То това не е хоби! Това е религия! Някаква по-висша сила от всякакъв вид разум трябва да те е обладала, за да продължаваш да караш ужаската след изброените по-горе нещица...
                              + 4 Баш съвсем хептен тамън си е верно!
                              Последно редактирано от ivied; 16-01-16, 11:52. Причина: + 4 баш тамън

                              Коментар


                              • #45
                                От: Висините на автомобилостроенето

                                Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                                .... Взех го на 4000км, сега е на 47000 ама той ги брои 5 за 4 така че реално при мене е минал примерно 35 хиляди и е общо на по-малко от 40 хиляди.
                                ...
                                35 000 километра си минал с това творение?

                                Подвизите на Херкулес бледнеят пред тоя подвиг!!!
                                Респект!!!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X