Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Висините на автомобилостроенето

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Висините на автомобилостроенето

    Първо, в УАЗ котка не се задържа. Границата на херметичност по критерия "котка" в автомобилите от СССР минава през ЗАЗ-а с ушите (котката успява да излезе от някои екземпляри, от други не). Жигули и Москвич са херметични, а УАЗ не е.

    Второ, германците ВСВ я загубиха, а СССР още не я е приключил. Има разлика.

    Трето мани ти вътре да не е по-топло, а когато междуремонтния пробег ти е 1000км 2-3 градуса и само 1/4 от вятъра са важни подробности.

    Коментар


    • От: Висините на автомобилостроенето

      Лично съм качвал ремък на алтернатора и баш в сняг и студ... То заради снега беше паднал и ремъка. И то само една счупена отвертка ми беше всичкия наличен инструмент. За студа, парното и херметичността на тия МПС-та, ясна е работата... Единствено е малко по-завет, и не се налага да газиш в снега, само вдигаш капака и гледаш какво му е...


      В едно документално филмче за превозите по най-студените места в Русия, така се изказаха, че двигателя бил вътре и удобен за ремонтиране.
      Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

      Коментар


      • От: Висините на автомобилостроенето

        Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
        В едно документално филмче за превозите по най-студените места
        в Аляска и Канада, където не е по-топло от Сибир се вижда какви возила ползват.
        И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

        Коментар


        • От: Висините на автомобилостроенето

          Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
          в Аляска и Канада, където не е по-топло от Сибир се вижда какви возила ползват.
          Така де, ама поне им изгледах няколко серии от предаването за камионите върху леда, и нещо не вярвам в рационалното им мислене, като гледам какви камиони карат.
          Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

          Коментар


          • От: Висините на автомобилостроенето

            Що кво им е?
            Тва имат тва карат все пак.
            И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

            Коментар


            • От: Висините на автомобилостроенето

              Нищо им нЕма. Даже и блокажи нЕма, преден мост хептен. А некои са май 6х2...
              Ма иначе скъпоценно им се плащало...
              Не може да нЕма по-читави.
              Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

              Коментар


              • От: Висините на автомобилостроенето

                Не знам. В Аляска не съм бил.
                Ноо е студено иначе бих се пробвал
                И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                Коментар


                • От: Висините на автомобилостроенето

                  Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                  Това е просто един от изобилието снего-блато-ходи с колела със свръхниско налягане, които произвеждат в Русия в малки серии (до 200 примерно).

                  Двигател, двигател - уникалното в случая е че са заложили на малко японско тракторно дизелче 44кс вместо традиционните бензинови двигатели на ВАЗ с подобна мощност. Предполагам че каквото спечелят откъм гориво и надеждност ще го изгубят откъм замръзнала нафта, но те са си преценили.
                  Сега го гледах клипа. Принципа е като на бобкат(така де, не марката, а машините на които е станало нарицателно името)Натиснете снимката за да я уголемите

Име:9c74d293626b35b414713b661393d8bb0bd472809951e118639df27635fa.jpg
Прегледи:1
Размер:199.3 КБ
ID:5702921

                  Те са с малко дизелче и мисля с хидростатична трансмисия. Подкарвал съм, има доста сила, а и тази трансмисия има доста плюсове. Кара се с джойстик или с два лоста. Левите и десните колела могат да се въртят в различни посоки и с различни скорости, така се управлява. "Блокажа" му е в принципа на управление.

                  Имат доста по-различна нафта руснаците за тези условия. Такава за до към минус 50 градуса. Освен това те са свикнали да ги борят тези проблеми.
                  Специално се бях сетил покрай темата за Санта Фе-то със скъсан ангренажен ремък от замръзнала нафта - руснаците слагат на техните(допълнително) устройство което да стартира мотора на определено време или под определена температура, съответно пак за определено време да работи или до определена температура. Ако нещо такова се комбинира да кажем и с нЕкоя сим-карта, да може да се задейства и по-желание от разстояние, би било доста полезна екстра на доста конкурентна цена, спрямо разните печки топлещи антифриза, а и с малко по-различни ползи - няма да изчерпи тока от акумулатора, а стопля и горивото. Но пък мотора е по-шумен от печката.

                  ПП: Ако трябва махнете снимката, тя е само за уточняване на машината.
                  Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                  Коментар


                  • От: Висините на автомобилостроенето

                    http://fakti.bg/avto/173407-oshte-po...aign=firstpage

                    Давайте...само 12 броя ще бъдат произведени !
                    0899 шест5313нула
                    За всекиго по нещо

                    Коментар


                    • От: Висините на автомобилостроенето

                      Първоначално публикуван от sonda Преглед на мнение
                      http://fakti.bg/avto/173407-oshte-po...aign=firstpage

                      Давайте...само 12 броя ще бъдат произведени !
                      Ми то нищо руско няма в тая Газ-ка
                      Toyota Land Cruiser RJ77 , Nissan Patrol TD42, Suzuki Samurai ,Yamaha WR 450F
                      New hope garage о886/44-36-5о , о898/48-11-46

                      Коментар


                      • От: Висините на автомобилостроенето

                        Отварям днес бука и ко да видя, преса, а там мед за сърцето ми:

                        "Забравете за G-класи, Range Rover-и и Land Cruiser-и!
                        Доказано е, че добрата стара УАЗ-ка ги бие като проходимост."

                        е верно е, че е жълта пресата, ма сееее пак.
                        Павел Викторов - 0 осем 7817878 три

                        Коментар


                        • От: Висините на автомобилостроенето

                          Павка, дай линк нещо да оплакнем и ние очите
                          И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                          Коментар


                          • От: Висините на автомобилостроенето

                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:УАЗ Буханка.jpg
Прегледи:2
Размер:68.2 КБ
ID:5703014Явно е това нещо..

                            Коментар


                            • От: Висините на автомобилостроенето

                              Павка, ако си чел Брадва, поне да бяха превели като хората статията от уазбуката, ма те вероятно не са я прочели цялата че ноо дълга ))

                              http://www.uazbuka.ru/models/uaz-buhanka_2016.html


                              Итог

                              Зимой 2016 года стало известно, что кардинальных изменений не будет.
                              А будет то, что озвучил А. Володин вначале этой статьи:

                              Новые приборы. Блок из четырех показометров ликвидирован как класс. Теперь вместо него один комбинированный прибор по центру автомобиля, в котором есть и спидометр и бортовой компьютер, а так же собраны почти все указатели

                              и т.н.

                              ПП А да не забравя най-важното - Передние сиденья получили продольную регулировку!
                              И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                              Коментар


                              • От: Висините на автомобилостроенето

                                Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                                Павка, ако си чел Брадва

                                Пхаха,изобщо не се задълбочавам да чета журналистическите им напъни, иначе позна. Погледнах заглавието само,че излиза на челна страница в бука.

                                п.п. Иначе това на снимката повече ми прилича на тойота превиа
                                Павел Викторов - 0 осем 7817878 три

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X