Обява

Свий
Няма добавени обяви.

JEEP ,кой ?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Първоначално публикуван от Двигателист Преглед на мнение

    Странна работа... Имахме служебни дачии, баничарки, три броя. В гаранция като бяха (до 100000 км) им сменяха маслото на 15 или 20 хил.км, не помня точно. После си го сменяхме сами между 10 и 15 хил.км. Вече ги смениха с други и вършат някаква спомагателна работа но са на около 300000 км. Проблем с двигател не е имало. 1.5 дци са и трите.
    Нищо странно няма. Що сте ги сменяли на нови коли в гаранция на 15-20 хил., а не на 30 000, колкото пише у книжката. Па и после до 300 000 - между 10 и 15 хил.? Ма много начесто е това, Цецо ще получи удар тука...
    "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

    Коментар


    • Кратък екскурс из аналите на форумЪт:

      Първоначално публикуван от Кити Преглед на мнение
      До: Смяна на маслото (Mitsubishi Pajero двигател DiD 3200 на 90000 км.)
      Шест години карам с пълна синтетика АРАЛ 0 W 40. Нямам забележки.Маслото е скъпичко,но си струва.Сменям за 10 хиляди км.
      Първоначално публикуван от Еделвайс Преглед на мнение
      (Фронтера 3,2 бензин, кара се на бензин)

      Напълно си прав това си е така, не го обясних както трябва, имах предвид че маслото си губи качествата след 8-мия месец независимо дали съм навъртял 100км или до експлотационния пробег на маслото, лично аз не навъртам повече от 5000 км годишно и затова така съм го написал - (независимо от пробега).

      п.с. Мерси за забележката, не си дадох сметка че други карат по много километри на година, не като мен толкова малко
      Първоначално публикуван от c_chanev Преглед на мнение
      От: Факти за маслото от "зверска" експлоатация на газирани бензинки.

      Нашите служебки си влизат на 10 000 км в сервиза за масло и филтри. И двете са 1.5 DCI. Каквото изтропа се прави веднага. Машина ли е - трябва да се поддържа. Хората дето карат по 50 000 км с едно масло мислели ли са какво ще стане ако при 140 км/ч двигателя блокира? НЯкак си не е хуманно най-малкото
      Първоначално публикуван от ixeos Преглед на мнение
      Досега наливам 5W40 пълна синтетика, което вземам за по 20 лева литъра от Бултрако. От него колата харчи някъде 800-900 милилитра на смяна (8000 км), което е в рамките на нормалното предвид, че двигателчето е на 150000 км...
      Първоначално публикуван от emicha1 Преглед на мнение
      От: Какво масло е най-добро за Хонда ЦР-В

      Първо - 10W40 не е маслото за този двигател - има си спецификация и я погледни! Карай поне с 5W30 - независимо на колко години и километри е колата.
      ...
      Трето - сменявай си маслото между 6 и 8 х.км. , защото......
      ...



      "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

      Коментар


      • Дай още малко примери, все пак трябва първо себе си да убедиш, пък после ще се убедя и аз....
        Благ събеседник съм, трудно ще се конфронтираш с мен с такива елементарни трикове за водене на спор. А то и спор няма кой знае какъв...
        Дай, кажи за диференциала, маслото е ясно, поносим недостатък е... Ето горе някой беше писал, че ще взима като твоя...или не баш, ама пак WK... Сега, може да не си с техническо образование, ама отдавна е ясно, че това не е от значение, и достатъчно интелигентните хора, които се интересуват достатъчно, също имат много полезни знания, с които могат да са от полза на незапознатите. Ти специално, покрай твоите возила и покрай спорове из Форума, си прочел доста, и знаеш доста неща. Отделно, претендираш за обективност на мненията, без сляпа фенщина... Сам си признаваш минали грешки, когато не си бил толко в час, примерно избора на твоя KJ.
        Та в този ред на мисли, вместо ясните глупости за маслото на други возила, вземи напиши нещо по-сериозно, което да е от полза за бъдещи мераклии да купуват Джип. Примерно съм сигурен(ти си го споменавАл), че си чел за проблема с дифа, който имаше при теб. Може да кажеш какво що... Дали същото го има и с по-слабите мотори, дали пък по-слабите мотори не са поради това, а и поради останалото обслужване, по-изгоден вариант, за хората на които мощността не им е толкова важна.
        Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

        Коментар


        • Гагич, не че нещо ,но към днешна дата доста от колите закупено нови от дилъри в БГ, интервала за смяна на маслото е 15-30К километр(пример от личен опит , Мазда-15К, после минаха на 20К, рено-20К, дачия 15К, Ауди 30К говоря все за дизели). Хубаво, лошо тва е.
          Върти ми се по спомен ,че в един период при БМВ дори беше 50К. За въпросния двигател 1.5 ДЦИ, много кораво животно, поне тия които са от Евро 5 нагоре.
          До 300К има много служебни без никакви съществени проблеми. По думи на дилър дачиите направо убиха пазара на баничарките. Затова и другите правят промота,
          които ги доближават на 1,5 -3К от цената на добре оборудвана дачия.
          За да не е всичко офф би ли казал колко е размера на багажника на KJ със свалени седалки- височина, дълбочина и широчина(най-малката и средната). В един от каталозите
          го бяха писали с доста голям обем, който ми се струва абсуредн за този размер кола.

          Коментар


          • Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
            Дай още малко примери, все пак трябва първо себе си да убедиш, пък после ще се убедя и аз....
            Благ събеседник съм, трудно ще се конфронтираш с мен с такива елементарни трикове за водене на спор. А то и спор няма кой знае какъв...
            Дай, кажи за диференциала, маслото е ясно, поносим недостатък е... Ето горе някой беше писал, че ще взима като твоя...или не баш, ама пак WK... Сега, може да не си с техническо образование, ама отдавна е ясно, че това не е от значение, и достатъчно интелигентните хора, които се интересуват достатъчно, също имат много полезни знания, с които могат да са от полза на незапознатите. Ти специално, покрай твоите возила и покрай спорове из Форума, си прочел доста, и знаеш доста неща. Отделно, претендираш за обективност на мненията, без сляпа фенщина... Сам си признаваш минали грешки, когато не си бил толко в час, примерно избора на твоя KJ.
            Та в този ред на мисли, вместо ясните глупости за маслото на други возила, вземи напиши нещо по-сериозно, което да е от полза за бъдещи мераклии да купуват Джип. Примерно съм сигурен(ти си го споменавАл), че си чел за проблема с дифа, който имаше при теб. Може да кажеш какво що... Дали същото го има и с по-слабите мотори, дали пък по-слабите мотори не са поради това, а и поради останалото обслужване, по-изгоден вариант, за хората на които мощността не им е толкова важна.
            Аз не съм рекламен агент на "Jeep" и нямам никакво намерение да кандърдисвам някой да си купува такова. Но се дразня от хора, които през живота си я са виждали Jeep на паркинга в мола, я не, пък много авторитетно тука лакърдийстват за шарнири, диференциали и "скъпо и често обслужване" (самите сменяйки си маслото на "ньемскуту ил японскуту" на 5000 км. ).
            Също така НЕ СЪМ ЧУПИЛ ДИФЕРЕНЦИАЛ. Колко пъти трябва да го напиша?
            Диференциалът на "Хемито" ми почна да вие. Реших да не слушам съвети в стил "Карай докато се счупи", а да го дам да се ремонтира. Крива корона. Па и пиньон май нащърбен. Сега от какво, защо - може да е от маслото "Mannol", което при предхождащо повредата прокапване на семеринга откъм кардана ми се видя твърде черно за малкия период употреба. Може да е от неправилна смяна на въпросния семеринг (май не бяха сменили и "раСпорната Фтулка" съгл. форумната терминология). Попрочетох за тия диференциали, с оглед купуването на втора употреба. Тука из форума имаше оплаквания от собственик на дизелов WK. Разбрах, че се случва понякога, заради големия въртящ момент. Има оплаквания из нета от собственици на "Хемита" и от собственици на 5,9-литрови ZJ, "тунинговали" се с любимата ти (без да си я карал, разбира се ) раздатка 242. Тази раздатка все някой някога ще я забрави в положение 4х2 и ще строши задния диференциал, който не може сам да поеме силата на двигателя.
            Също така: в този форум освен мен, има още поне петима собственици на "Хеми". Нито един от тях не се е оплакал от диференциал.
            Така, че стига си повтарял упорито за някакви системно и типично проявяващи се недъзи като падащи шарнири при KJ и "чупещи се задни диференциали" при WK, след като стана ясно, че такива работи се случват само на льохмана Гагич, който не ги разбира нещата и не знае да кара.
            "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

            Коментар


            • Bogoljub Gagic
              Bogoljub Gagic коментира
              Редактиране на коментар
              Не им разбирам. Факт, че крива корона и нащърбен пиньон не подлежат вече на регулиране. Иначе "ELSD"-то си работи и по него нищо не е правено.
              Просто има и други оплаквания от задните диференциали при WK 5,7 и 3,0 дизел, от 3,7 и 4,7 няма, но пък има от ZJ с 5,9 мотора. Отдават го ("ненаучно") на големия въртящ момент.

            • cecoa1
              cecoa1 коментира
              Редактиране на коментар
              Само не ме обиждай- по молове не ходя . Към останалото немам забележка, ама зор да те ръчка човек да припомниш какво беше, че в тоя форум търсенето хептен се омаза.

            • Kirilpm
              Kirilpm коментира
              Редактиране на коментар
              "Крива корона. Па и пиньон май нащърбен. Сега от какво, защо - може да е от маслото "Mannol", което при предхождащо повредата прокапване на семеринга откъм кардана ми се видя твърде черно за малкия период употреба."

              Е тука счупи тъпомера с трясък.Короната се е изкривила баш от неподходящото масло.

          • От години карам , а и подържам в града "Jeep" -пове. Правил съм ремонти и по двигатели( бензинови, VM - оме , мецедесови ). Хубавото е , че има достъпна техническа документация и не са неубходими супер - пупер специални инструменти. Проблема е в ограничения избор от марки и качество на резевните части. Решението е търпение и знания за да си поръчаш неоходимото от САЩ за да не се налага да го правиш два или три пъти. Примери бол. Ново "А" рамо (закупено от онлайн сайт за авточасти) за WJ при опит за монтаж се оказа , че има разлика от 20мм в геометрията. Нови носачи тънки като от вестник. Опити с датчици за положението на колянов вал закупен от БГ изкара месец , същия закупен от САЩ върви години. Масло 75 W 140 "Сastrol" за месец експотация , стана черно като двигателно масло. това в преден диф, в задниа FUKS Titan пак 75W140 бистро като сълза. Спазени са всички изисквания за количество и количество на добавка "Мопър" , която в е задължителна по заводска инструкция. Напук на вътрешния ми "навигатор" , че трябва да мина в отбора на "Тойота" продължавам да упорствам се занимавам с "Jeep"- ове. Със знания , търпение и кредитна карта се решат всички проблеми .

            Коментар


            • motor_men
              motor_men коментира
              Редактиране на коментар
              Когато си купих миналата година , американска марка автомобил , с двигател VM , двама познати майстори със собствени сервизи ме гледаха все едно съм се заразил с корона вирус. Преди десет дни му смених , ремъци , водна помпа , ролки , .... , четирима майстори със собствени сервизи ме гледаха , все едно съм на апаратно дишане във Видинска болница. Много ги плашат тези автомобили и много бягат от тях.
              Последно редактирано от motor_men; 02-04-20, 14:16.

          • Първоначално публикуван от Mais Преглед на мнение
            ...Със знания , търпение и кредитна карта се решат всички проблеми .
            Колите от тази марка бяха слабо разпространени и имаше само два магазина - прословутите "Скорпиони, бели, па 13" и "ВестАуто", внасящи от възможно най-евтините неоригинални части и масла. Бившият дилър пък със скандални (10х и отгоре) надценки. В България все още части се купуват по схемата "имам един мой човек в "Булавто", снаха ми работи в "Ем Комплекта"", чак сега, 11 г. откакто карам "Jeep" се наблюдава пробив, западните сайтове почнаха да доставят до България, докато в онлайн-магазините български (или руски, маскирани като немски - да не ги изброявам) има доста ментаци и непасващи части. В противовес - за "Тойоти" и разни други японски и корейски марки едно 20 години по-рано арабите набараха нишата на пазара на японски авточасти и организираха съвсем приличен внос на "афтърмаркети" от Дубай, организираха си и съответната дистрибуция тука и от български партньори.
            Оттам и легендата (едно време не без основание, но сега - пълен "фейк нюз"), че на "Jeep" и "Крайслер" поддръжката им е скъпа, щото няма части и т.н.
            "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

            Коментар


            • #157.3
              cecoa1 коментира
              Днес, 15:09
              Само не ме обиждай- по молове не ходя . Към останалото немам забележка, ама зор да те ръчка човек да припомниш какво беше, че в тоя форум търсенето хептен се омаза.
              Бе аз нямах предвид конкретно тебе, но и ти много запознат с "крайслеровата проблематика" го даваш, неясно защо?
              "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

              Коментар


              • cecoa1
                cecoa1 коментира
                Редактиране на коментар
                Ще, запознат... аз съм читател... ама писателите нещо свършИха, и нема кво да се чете, та се налага да ги замествам. Полза все ще има за някои хора, че старите теми потъват и кел файда че се пазят някъде, като нямат намиране.
                Аз такава каляска едва ли ще си взема някога, но не защото е лоша, просто не е за мен. От друга страна, знае ли човек... и без това лични возила карам сравнително малко...

            • Старите ми харесват повече.
              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Jeep_Grand_Wagoneer-US-car-sales-statistics.jpg
Прегледи:303
Размер:87.2 КБ
ID:6581796
              Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

              Коментар


              • cecoa1
                cecoa1 коментира
                Редактиране на коментар
                Макар че, това няма много общо с Крайслер...

            • cecoa1
              #160.1
              cecoa1 коментира
              Днес, 15:35
              Ще, запознат... аз съм читател... ама писателите нещо свършИха, и нема кво да се чете, та се налага да ги замествам. Полза все ще има за някои хора, че старите теми потъват и кел файда че се пазят някъде, като нямат намиране.
              Аз такава каляска едва ли ще си взема някога, но не защото е лоша, просто не е за мен. От друга страна, знае ли човек... и без това лични возила карам сравнително малко...
              Аз като неособено осведомен потребител на 2 артикула от проЙзводствената редичка на "Jeep" ще се опитам да обобщя по следния начин:
              Това не е кола за "вършене на работа" а за развлечения.
              Ако на някой му трябва баничарка - да си купи баничарка. Ако на друг му трябва трактор - да си купи трактор. Ако иска като "агробизнесмен" да си инспектира тракторите на полето - да си вземе ТЛК 70-80, "ПатрОл", нещо такова. Общото между изброените, както казва kinex в една тема, е, че "тия се карат от хора, на които им се плаща за това".
              "Jeep" е кола за кеф. За ходене на море, на планина, на лов, на ски, на риба и на сърф с изминаване на съответното разстояние дотам без да остарееш от дългия път и без ти изпадат бъбреците или зъбите от друсане. Без да се притесняваш от състоянието на пътя, ще завали ли дъжд, сняг и как ще се прибираме. Самото каране на "Jeep" е приятна емоция. Аз намръщен или посърнал водач зад волана на "Jeep" не съм срещал. Колата развеселява.
              "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

              Коментар


              • cecoa1
                cecoa1 коментира
                Редактиране на коментар
                Е, с такива постове, трудно ще ни излъжеш, че не си им рекламен агент. Добре звучи все пак.

              • коко келеша
                коко келеша коментира
                Редактиране на коментар
                Тъй, тъй! Държи те постоянно весел, особено по светофарите .

            • cecoa1 коментира
              Днес, 16:36
              Е, с такива постове, трудно ще ни излъжеш, че не си им рекламен агент. Добре звучи все пак.
              Не съм. Просто да няма разочарования, ако някой планира да си вади хляба като кара "Jeep" на такси или разнася банички с него. Въпреки, че в ръководството пише "ако го ползвате за такси, за полицейски патрул или друг вид fleet vehicle... ако ринете сняг с него... ако...." Според мен не става, поне в Европа. По разни хамерикански филми съм попадал на "селски шериф" с "Либърти" (ама може да е било форма на реклама - предоставяне на МПС-та за нуждите на филма), както и по Гърция се срещаха като полицейски бензинови "Либита" (не знам не са им ли падали шарнирите ), ама преди 7 г. видях за последно.
              Аз си ги ползвам за такива кашкавал-турист разходчици (тука ми се смеят, че ставало и с "Шкода", ама никой не пуска клипове, а сумА ти "Паджера" и ML-и ги зарязват хората и маат гащи пеша - сигурно за повече физическо натоварване го правят ):

              "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

              Коментар


              • Пенчо
                Пенчо коментира
                Редактиране на коментар
                Малеее. Покрай параклиса сме минавали / на път към брега на язовира/ с Шкода 105, Трабант, МАсквич и ЗАзо - всички с палатки и багаж и храна за 10тина дена. Плюс женоря и деца. Клипове нямам, че нямаше походящи носители тогаз.

              • Bogoljub Gagic
                Bogoljub Gagic коментира
                Редактиране на коментар
                А-а-а, Пьенча, те тогаз пътищата са биле поддържани от таатовото ТКЗС наблизо. Трамбовани, без коловози!
                По-ми е интересно дали си се качвАл до параклиса с "Шкода 105". Мноу як си бил, щом си можел да я носиш

              • Kirilpm
                Kirilpm коментира
                Редактиране на коментар
                За шкодата не зная, но ЗАЗ-а може да натрие жестоко носа на дълбоко възхвалявания паркет, впрочем и трабантчето може при добър водач

            • Бе от толкова писане, не разбрах. Кой е правилният бензинов Джип за до 2 инча лифт? Без значение разхода.
              Със съдържащи ламелен или сферичен графит над 2,14% не разговарям.

              Коментар


              • коко келеша
                коко келеша коментира
                Редактиране на коментар
                Ако въпроса не е майтап, кажи дали ще издевателстваш над него или не. В първия случай Урунгел, във втория случай Чероки. И двата с 4.0 литров мотор и автоматик. Урунгела с 231 раздатка, Черокито с 242. 31-ци дуратрак по възможност за Черокито и по избор според зависи за Урунгела.

              • NovemberCharlie
                NovemberCharlie коментира
                Редактиране на коментар
                Чудя се каква играчка да си взема, да става за гората, без аграрни изпълнения. Да го кажем така - гумите ще са АТ, а не МТ. Няма да е основна кола.

              • Kirilpm
                Kirilpm коментира
                Редактиране на коментар
                Играчката ти е снимина на аватара на колегата, в червен цвят.Урунгела е прекрасен Jeep с главно J, но отива повече към "тракторите" и АТ гумите го грозят.

            • Гранд черок 5.9.И те така.Другото от Гагич.И не,без пари не става ич...,но в предвид ремонтите дето направих това е една от най-евтините на части коли която съм имал.
              Една каптива ми еба мамата от друга страна за 6 месеца с цени на части и чупене на всичко що никой не би очаквал....ма това не е за тая тема....
              Няма страшно в умирачката...
              Страшното е да си жив!...

              Коментар


              • Абсолщтно съгласен с поста , че "Jeep" е играчка за големи деца. Понякога се питам в момент на проблясък на разум , защо аджеба аз една торба кокали не се кача на смарта и да отида до областния град да си свърша работа (Щото возя само себе си , ами все гледал да се метна на Гранда.Хем знам , че в разходи в пъти повече, Зареждащо е много да се метнеш в Гранда и се разходи по брега на голямата река, да му насочиш нахалната муцуна към на големия кален байр и го подадеш команда "Бариер!" с педала до дупка. Както е казал твореца Иван Вазов "Лудите. лудите те да са живи!" . Относно модела и вида мотор, за мен няма значение в подходящите ръце всите двигателя можеш да извадиш до около 500 Нм... достъчни са за да искаш , пак и пак (за толкова пари толкова). Попаднах на един екземпляр на всякъде има лепенки по купето и бродирано по тапицерийте "60 години юбилей Jeep" и е с много странна навигация.

                Коментар


                • Първоначално публикуван от Mais Преглед на мнение
                  =====. Понякога се питам в момент на проблясък на разум , защо аджеба аз една торба кокали не се кача на смарта и да отида до областния град да си свърша работа ------
                  Еми като с рейсу се изтъпаним у кръстовището и погледнем у лево смарт у десно и там нема нищщо...

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X