Обява

Свий
Няма добавени обяви.

JEEP ,кой ?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Първоначално публикуван от Kalin Galinov Преглед на мнение
    Аз ли нещо не разбирам...проблема с тези шарнири не се ли решава с елементарна смяна на шарнирите с качествени?? Без носачи?
    ...
    Ето ти цитат, от бивш собственик няколко пъти извършвал "елементарната смяна на шарнири с качествени":

    Първоначално публикуван от Todor_Ninov Преглед на мнение
    От: Късмет ? Да не подценяваме сервизните бюлетини !

    Как съм проспал темата. Купих Либи края на 2009 и лятото на 2011 счупих долния Mopar шарнир във Варна...при маневриране. Други щети нямаше освен задръстването, което направих. Едва качихме либи на пътна помощ. Естествено в цялата морска столица нямаше шарнир а аз имах два на балкона в София. Криво ляво жената гони рейса за Варна в 19.30 (как и обясних кое да изпрати е друга тема), аз чаках на автогарата в 3.00 сутринта, последва монтаж и прибиране. Веднага смених и другия - и двата с Moog problem solver. Оттогава гресиране и преглед през 3 месеца. 2012 се разби единия Moog и смених и двата за по-сигурно. Продължих с инспекциите и гресирането през три месеца. Миналата година превантивно смених двата отново. Като продадох Либи преди две седмици минах нова инспекция и гресиране, дадох инструкции на купувача заедно с 3 шарнира и 1 л масло Mopar ATF 4 +. За всичките 7.5 години експлоатация съм минал около 140 к километри без оф-роуд издевателства....всичко извън асвалта е било черни пътища по Трънско и разни хижи из държавата. За дълги преходи като Алекс ме беше страх. Февруари пътувах до Прага на жената с Мазда 2, 68 к.с. - едва слизах от колата, за изпреварвания да не говорим, но си спестих притесненията.

    Успех с решаването на проблема.
    Вторият такъв (все още настоящ) собственик съм аз. Трети и четвърти собственици има по другите теми. 10 001 собственика има по американските форуми.
    Ма ние сме балъците, дето се оплакваме. Ибо рекъл е народът "тЕрикат мъж не писка".
    "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

    Коментар


    • Интересно...доста западни форуми изчетох, но само 2ма или 3ма се оплакват, че и след сервизната акция са им изпадали шарнирите. И то само в САЩ. И то Мопар.
      Интересно...

      Коментар


      • Първоначално публикуван от Kalin Galinov Преглед на мнение
        Интересно...доста западни форуми изчетох, но само 2ма или 3ма се оплакват, че и след сервизната акция са им изпадали шарнирите. И то само в САЩ. И то Мопар.
        Интересно...
        Не знам какво си чел. Има линкове в темата за моята "конверсия".
        Все пак на запад едва ли някой още кара такива стари коли. Мяркаха се като полицейски в Гърция, ма допреди 5-6 години.
        "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

        Коментар


        • Мда...е, ще те разочаровам. На Запад карат И стари коли. И не защото ценят антиките, а защото на Запад не всички си сменят колите на 5 години.
          Относно шарнирите - не Мопар, а Moog са качествените. С гресьорката.

          Коментар


          • Първоначално публикуван от Kalin Galinov Преглед на мнение
            Мда...е, ще те разочаровам. На Запад карат И стари коли. И не защото ценят антиките, а защото на Запад не всички си сменят колите на 5 години.
            Относно шарнирите - не Мопар, а Moog са качествените. С гресьорката.
            Ако беше прочел по-горе - колегата Тодор Нинов точно "Moog" е сменял. И при мен вторият път се разтвори "Moog - the problem solver".
            А какво карат "на запад" - не трябва да се гледа Сърбия, дето също е "на запад". Никой нормален работещ не кара 15-годишна "тривиална", а не колекционерска някаква, кола. Ся, някои имигранти, вкл. сина ми карат такива и то с БГ-регистрация по обясними причини: ниски данъци и застраховки в сравнение с местните, па ако нещо загрубеят нещата - номерата под мишница и колата на морга.
            "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

            Коментар


            • Доста форуми изчетох, но никъде не видях ОГРОМНИ проблеми с тези шарнири, когато няма лифт. То малко като проблемните VW стана - всеки ги оплюва, пък как на мен и на маса други не ни се случи такова проблемно VW
              А пък за това, че никой нормален на Запад не кара 15 годишна кола, ще си замълча, щото да, не са 15, ми 10-14 годишни Живял съм достатъчно време в САЩ, за да видя какво и от кой се кара. Това че имаш финансовата възможност да си сменяш колите на 3 години, не значи, че масово хората го правят. Щото то и тук е така,

              Коментар


              • Първоначално публикуван от Kalin Galinov Преглед на мнение
                Доста форуми изчетох, но никъде не видях ОГРОМНИ проблеми с тези шарнири, когато няма лифт. То малко като проблемните VW стана - всеки ги оплюва, пък как на мен и на маса други не ни се случи такова проблемно VW
                А пък за това, че никой нормален на Запад не кара 15 годишна кола, ще си замълча, щото да, не са 15, ми 10-14 годишни Живял съм достатъчно време в САЩ, за да видя какво и от кой се кара. Това че имаш финансовата възможност да си сменяш колите на 3 години, не значи, че масово хората го правят. Щото то и тук е така,
                За мен проблемът никога не е бил огромен. Смених си цялото предно окачване с такова от КК и толкова. Вместо гресиране на 2-3000 км, подмяна шарнири на всеки 25000 км. и прочие щуротии. Защото бях тръгнал по този път, но никой вкл. популярни форумни майстори, не "хвана" да са се разхлопали шарнирите, а те пак се отвориха. Смяната на окачване дойде на цената на подмяната на гръмналия 1,5 dCi на "тротинетката" на сина ми (описвал съм го във форума) и си карам "Либъртито". Тука някой се тръшка, че 3000 лв. били много за това - за тази кола мисля, че не са. Такива коли вече няма да има в Европа. А хората за текущо обслужване на някакви 4х2 дизеляци дават повече. Ама са тЕрикати, а аз съм балък.
                А кой какво кара на запад и във "ФАЩ" - зависи от средата в която се движиш. Някакви измекяри или ексцентрични типажи в другата крайност може и да карат над 15 г. коли. Аз имах един такъв "Пасат", модел 1991 г. Никакви проблеми не е създавал, но го махнах през 2016 г. щото стана много трудно с елементарното му обслужване - не го искат майсторите "Еми, тя колата ти струва колкото накладките, дето искаш да ти ги сменя, аз колко пари да ти взема?" Викам му "Не се стеснявай, бре взимай колкото взимаш на другите с новите коли!" Оня пак: "Ама тя колата ти струва по-малко..." Накрая ми писна и го продадох. 25-годишен, тъкмо щеше да става "олдтаймер". Всичко му работеше, вярно зачестиха дребни бъгове от стареене на пластмаси, гумени маркучи, гарнитури, окабеляване и т.н., но не повече и не по-сериозно от повредите на "новите" коли. Ама на, майсторите просто се гнусяха от него. А аз сам не мога да седна да го човъркам - учил съм и работя друго.
                "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

                Коментар


                • Кво да ти кажа, всичките ми приятели и познати в САЩ карат нови 5-10 годишни коли. Само че никой разумен човек няма да си сменя колата на 3-5 години, само защото има финансовата възможност, и оттова да губи, вместо да живее с тез пари
                  Аз съм неразумен - карах 2 нови коли от 20-35 км на километража, обаче понеже финансово се потопих малко в блатото, бях принуден да ги продам Сега пак мога да си позволя чисто нова кола, но не мисля, че ще го направя някога
                  Та относно шарнирите, сегап огледнах моите, здрави и стабилни са, ще им направя и тест след малко, но не виждам проблем.

                  Коментар


                  • Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение

                    Аз имах един такъв "Пасат", модел 1991 г. Никакви проблеми не е създавал, но го махнах през ти взема?" Викам му "Не се стеснявай, бре взимай колкото взимаш на другите с новите коли!" Оня пак: "Ама тя колата ти струва по-малко..." Накрая ми писна и го продадох. 25-годишен, тъкмо щеше да става "олдтаймер". Всичко му работеше, вярно зачестиха дребни бъгове от стареене на пластмаси, гумени маркучи, гарнитури, окабеляване и т.н., но не пове2016 г. щото стана много трудно с елементарното му обслужване - не го искат майсторите "Еми, тя колата ти струва колкото накладките, дето искаш да ти ги сменя, аз колко пари даче и не по-сериозно от повредите на "новите" коли. Ама на, майсторите просто се гнусяха от него. .

                    Странна работа. Аз все още притежавам един такъв 1.6ТДИ произведен 1991г. Карам го от нов -0.00км. беше ми служебна кола и ходих да си го взема от Виена, че тука още нямаше официален вносител.

                    ...... Ами още е жив и го кара щерката на братовчедката и не съм я чувал да се оплаква.


                    Коментар


                    • Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение


                      Странна работа. Аз все още притежавам един такъв 1.6ТДИ произведен 1991г. Карам го от нов -0.00км. беше ми служебна кола и ходих да си го взема от Виена, че тука още нямаше официален вносител.

                      ...... Ами още е жив и го кара щерката на братовчедката и не съм я чувал да се оплаква.

                      Естествено, беееееееее! Само Гагич се оплаква. Той е мрънкало, той е истЕнския Иван Терзиеф, не си ли разбрал?
                      Я преброй тези "Пасати" (В3 се водят, нищо, че им викат "двойка") по улиците? Ще видиш 2-3 в цела София и те ще бъдат с ВН или СС регистрация - някой строЙтелен общак си ги ползва със здраве. Аз последно видОх такОв в Италия през 2007 г. Албанци се возеха вътре. Сигурно го бе`а земАли от някое demolizione за стотина евро.
                      "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

                      Коментар


                      • motor_men
                        motor_men коментира
                        Редактиране на коментар
                        Аз знаех , че за Кия не се казва лоша дума , днес разбрах , че и за Пасат не се казва лоша дума.

                      • Bogoljub Gagic
                        Bogoljub Gagic коментира
                        Редактиране на коментар
                        Аз от моя "Пасат В3" съм много доволен. Е, беше по-тесничък от "Ланча Тема"-та дето ми я откраднаха и от "Фиат Крома"-та, но съм споделял тука, че "така ми вдигна представите за кола, че всичко друго след него беше разочарование". Пр. 14 г. по-младото от него "Либи" е без АBS, имах една "Вектра В" 1997 - воланът ѝ не се регулираше, светеше ѝ "чека", гаснеше, два пъти ме е оставяла на път, климатикът ѝ вечно не работеше, даже духалките в купето по едно време умряха, та трябваше да се разхвърля таблото... абе ужас. Като мина във владение на Боголюб-младши, неговите приятели го кръстиха "Канцлера". Щото сериозен, скучен, но пък железен и надежден.

                      • коко келеша
                        коко келеша коментира
                        Редактиране на коментар
                        Аа, има Пасати и с РК - един сека сутрин спира на паркинга пред сервиза и е светулка, но е бензин с газов инжекцион.

                    • Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
                      Аз имах един такъв "Пасат", модел 1991 г. Никакви проблеми не е създавал, но го махнах през 2016 г. щото стана много трудно с елементарното му обслужване - не го искат майсторите "Еми, тя колата ти струва колкото накладките, дето искаш да ти ги сменя, аз колко пари да ти взема?" Викам му "Не се стеснявай, бре взимай колкото взимаш на другите с новите коли!" Оня пак: "Ама тя колата ти струва по-малко..." Накрая ми писна и го продадох. 25-годишен, тъкмо щеше да става "олдтаймер". Всичко му работеше, вярно зачестиха дребни бъгове от стареене на пластмаси, гумени маркучи, гарнитури, окабеляване и т.н., но не повече и не по-сериозно от повредите на "новите" коли. Ама на, майсторите просто се гнусяха от него. А аз сам не мога да седна да го човъркам - учил съм и работя друго.
                      Понякога майсторите намират всякакви причудливи начини да отпратят клиент от който им е писнало.На първо място много работа имам обади се след седмица, колата е много трудна за ремонт, цялата е ръждива, нищо не се развива, не си заслужава ремонта, заболя ме зъб мини след две седмици, ще карам жената в болница, викат ме на родителска среща и т.н. и т.н. до безкрая.Та едва ли проблема е бил точно в Пасата, накладките му струват от 25 до 80 лева, труда в наше село варира от 20 до 30 лева за смяна на предните, а смяната им е повече от елемeнтарна.

                      Коментар


                      • stankos
                        stankos коментира
                        Редактиране на коментар
                        Този Пасат ли се опита да мине курс по плуване при деди?

                      • Пенчо
                        Пенчо коментира
                        Редактиране на коментар
                        Баш той,,,,,,,,,,,,,,

                    • След девет страници четене, рзбрах едно - изпадне ли ми читаво wk, ще си взема 😀 Бях решил да търся wk2 или фейс лифт, но предвид времената, които се задават ще се ограничим с това. Мислех, също така за Паджеро или ЛК , но чета само суперлативи за ГЧ и сигурно няма да е грешен избор. Полезна тема, благодаря за мненията !

                      Коментар


                      • MoridinBG
                        MoridinBG коментира
                        Редактиране на коментар
                        Обикновено - цената, спрямо ГЧ

                      • v_0
                        v_0 коментира
                        Редактиране на коментар
                        Гледах мисля 150 се води модела и не е оправдано за това, за което ще я използвам. Иначе много се бях навил, а и Тойота си държи цена. Имал съм Паджеро и бях доволен от него, макар че го продадох когато беше на шест години - не е много обективно. Цената иначе на 2009-2010 е поносима.Имам ежедневна кола, а тази ще изплзвам за да дърпам лодка, зимата на ски и жена ми, ако нещо се налага. С две думи - рядко. Не се бях замислял за ГЧ, но ми се струва добра идея.

                      • noname12
                        noname12 коментира
                        Редактиране на коментар
                        Лодка можеш да дърпаш и с X5. Ако си се спрял на ГЧ заради цената, не е лошо да се запиташ, защо по-ниска от Тойота, Мицубиши и т.н.

                    • noname12 коментира
                      Днес, 10:46
                      Лодка можеш да дърпаш и с X5. Ако си се спрял на ГЧ заради цената, не е лошо да се запиташ, защо по-ниска от Тойота, Мицубиши и т.н.
                      Поради фетишизъм.
                      "Саму ньемску ил японску, бацье!"
                      "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

                      Коментар


                      • Bogoljub Gagic
                        Bogoljub Gagic коментира
                        Редактиране на коментар
                        Примерно: https://offroad-bulgaria.com/forum/%...BC#post4550745

                        А за дюзите на 120+ нема ми стигне екрана да цитирам

                      • Двигателист
                        Двигателист коментира
                        Редактиране на коментар
                        Това правило универсално ли е? В смисъл, че цената няма значение, защото е плод на предрасъдъци и качествата са еднакви? Тогава не е ли по-добре Санг-Йонг, или Грейт Уол, вместо Гранд Чероки, което пък от своя страна е по-добре от Ленд крузер и МБ Г?

                      • v_0
                        v_0 коментира
                        Редактиране на коментар
                        Всеки автомобил има някакъв кусур, особено тук в България, където се прераждат и от 400к км стават на 120к. Така че статистиката е изкривена. Аз имам едно Ауди А4 2.5 quattro, което ,ако четете във Ауди форума ще го запалите на следващия ден. Аз си го докарах от Германия преди години, като преди 5-6 смених шестте дюзи( само две не работеха нормално) и за всички години само редовно обслужване и нищо друго. Сега е на 300 к и е ок, просто морално остаря. Когато имах Паджеро, се говореше, че страдат от вериги. Трошели водачите и се изсипвала в картера. Аз го продадох на 250 к км и нямаше никакви шумове от веригата. Искам да кажа, че в голяма част статистиката е на коли 15+ години и над 500к км, което плаши

                    • Х5 бих карал, но по-нова година. Но да дам една торба пари за нещо, което стои зад блока не ми влиза в концепцията. Да купя някой стар, изтормозен курник също. Паджеро, ЛК, ГЧ са истински джипове, които държат добра остатъчна стойност, съответно се продават лесно, когато им дойде времето. Другия важен момент е да има читав сервиз, в който да го поддържаш. Това гледам аз при избора на кола. Иначе лодката я дърпам и с Октавия

                      Коментар


                      • Двигателист коментира
                        Днес, 12:46
                        Това правило универсално ли е? В смисъл, че цената няма значение, защото е плод на предрасъдъци и качествата са еднакви? Тогава не е ли по-добре Санг-Йонг, или Грейт Уол, вместо Гранд Чероки, което пък от своя страна е по-добре от Ленд крузер и МБ Г?
                        А-а-а-а, ако питаш тукашни специалистори като Чжоу - универсално било.
                        Какво е "Jeep" има много теми тука, повечето заключени заради "почитателите" на марката. На кой му харчела много, на кой тракторът му бил по-проходим, на кой ГАЗ-ката му била по-здрава, разни хора - разни идеали, общото между всички тия е, че ако са имали изобщо някога возило с надпис "Jeep", то е било с VM-motori или мерцедесов двигател. Като не липсват обаче и доволни собственици и на тия цитираните.
                        "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X