Обява

Свий
Няма добавени обяви.

УАЗ 315192 - привеждане в изправност (Още един новак)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • До: УАЗ 315192 - привеждане в изправност (Още един новак)

    Корковите,гарнитури не се мажат със силикон.Няма нужда.Успех.

    Коментар


    • До: УАЗ 315192 - привеждане в изправност (Още един новак)

      Отделно не се натягат като за световно.Съвсем лекичко-колко да не изпадне картера

      Ти какво очакваше да намериш в картера???
      Луд умора нема,само се поти!!!

      Коментар


      • До: УАЗ 315192 - привеждане в изправност (Още един новак)

        Корковата гарнитура по добра ли е от гумената, какви са плюсовете и минусите на едната и другата?
        "Джипът започва да върви, като спре да ти е жал за него"УАЗ 469ТЕРАНО 2,7ТДПЕЖО 307 1,6хди

        Коментар


        • До: УАЗ 315192 - привеждане в изправност (Още един новак)

          Гарнитурата е цяла, гумена. Тези корковите са за друг двигател.
          Няма да я натягам, ама се чудех дали има някаква специална последователност при затягането на гайките?
          За всеки случай ще ги редувам както е при затягане на гарн. на глава.

          Първоначално публикуван от Tsvetan Преглед на мнение
          Ти какво очакваше да намериш в картера???
          Ами честно казано нямаше да се изненадам ако намерех стружки или други метални частици. Така съм се наплашил и очаквам изненади ...

          Между другото ще се опитам да сменя накрайниците на тази дългата щанга - кормилна ли не знам как се нарича. Та пишеше, че преди да се свалят, трябва да се измери общата дължина, която после да се спази при монтажа на новите. Въпросът ми е: знае ли се колко трябва да е или просто трябва да се спази същата дължина?
          БИО пчелен мед и пчелни продукти
          0888 66 59 73

          Коментар


          • До: УАЗ 315192 - привеждане в изправност (Още един новак)

            Ако в момента предницата ти е добре регулирана( волана се връща сам след завой и няма неравномерно износване на гумите) спазваш същата дължина. Ако не е, не спазваш , но после задължително правиш реглаж на предница.
            Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.

            Коментар


            • До: УАЗ 315192 - привеждане в изправност (Още един новак)

              Взимаш,2летви и мериш.Отпред гумите трябва да са1,5см.по-затворени отколкото отзад.Това е най простия начин.Брой резбите на накрайника който сваляш,и навий новия толкова.Странична регулация не се прави на моста,щото е с "камъни",и заради тях се връща или не волана когато,го пуснеш.Когато повдигнеш едното колело и хванеш гумата с едната ръка отдолу,а другата отгоре и разклатиш .Ако има луфт си за камъни или регулировачни пластини.Успех.Всичко в УАЗа се прави лесно.

              Коментар


              • До: УАЗ 315192 - привеждане в изправност (Още един новак)

                Първоначално публикуван от r_vardarov Преглед на мнение
                Когато повдигнеш едното колело и хванеш гумата с едната ръка отдолу,а другата отгоре и разклатиш .Ако има луфт си за камъни или регулировачни пластини.Успех.Всичко в УАЗа се прави лесно.

                Само да не се объркаш с лагерите
                Луд умора нема,само се поти!!!

                Коментар


                • До: УАЗ 315192 - привеждане в изправност (Още един новак)

                  И така, след известно мълчание по темата, отново съм на линия. Този път, за да докладвам накратко, какво беше направено през последните две-три седмици. За съжаление късно се сетих да снимам и то с телефона (нямах друго под ръка, а и не ми беше много до снимки).
                  По купето: почистване на ръжда и боя по пода отвътре и отвън (това май беше най-тежката работа); третиране с преобразувател, грунд и лак (отвън - шагрен).
                  Прогонване на бравите и пантите на вратите; нови уплътнения (чакам с нетърпение следващия дъжд).

                  Монтаж на нов резервоар (предишните бяха изгнили);

                  По двигателя: демонтиране на главата,

                  фрезоване до препоръчаната за бенз. 92 височина и шлайфане (мисля попаднах на способни майстори от Долни Лозен);

                  почистване нагара на буталата:

                  престъргване и напасване на клапаните.
                  Прикачени файлове
                  БИО пчелен мед и пчелни продукти
                  0888 66 59 73

                  Коментар


                  • До: УАЗ 315192 - привеждане в изправност (Още един новак)

                    Карбуратора (151Ц): се оказа голяма мъка. Като го разглобих, вътре имаше няколко "плуващи" болчета и др. елементи. Преди бях писал, че отваря само едната клапа и то не напълно. Чудя се изобщо как е вървял с 90 км/ч по магистралата.

                    Съответно се наложи пълно раглобяване, почистване и сглобяване с допълване на липсващите елементи. За да не отваря едната клапа му липсваше една планка, която всъщност завърта оста на клапата. Естествено абсурдно беше да се намери такава оригинална и се наложи подхода "направи си сам" (Резултатът се вижда на снимката в близък план).

                    След монтирането на карбуратора и първия опит на запалване на бензин се оказа, че карбураторът се пълни и прелива с гориво. Оказа се липса на едно нищо и никакво гумено(силиконово) пръстенче на иглата. И този пролем беше отстранен.

                    Последва регулиране, октан-коректори, центровки, стробоскопи и т.н. докато двигателят просто запя...

                    А между другото - смяна на ремъци, коригиране положението на генератора, за да бъдат ролките в една равнина и да не прокъсват ремъците, както беше преди...

                    А преди това - нови повдигачи и регулиране луфта на клапаните.
                    Прикачени файлове
                    БИО пчелен мед и пчелни продукти
                    0888 66 59 73

                    Коментар


                    • До: УАЗ 315192 - привеждане в изправност (Още един новак)

                      След това бяха сменени ауспуха и резонатора (двете гърнета).
                      Един накрайник на кормилна щанга.
                      Нови джанти и гуми и съответно реглаж на предницата.
                      Нова газова бутилка на мястото на единия резервоар (старата беше доста голяма и беше монтирана в багажното отделение).
                      Нови свещи, кабели, дистр. капачка ...

                      Горе-долу това е. Е има още доста дреболии, но основното беше отметнато. И то с "научен подход".

                      Когато купувах уазката не съм си и представял в какво приключение влизам, за което "вина" донякъде има и този форум. Но пък и участниците в него оказаха решаваща подкрепа, за което съм им благодарен.

                      Както някой беше казал, тази тема едва ли ще има край, но все пак...
                      Прикачени файлове
                      БИО пчелен мед и пчелни продукти
                      0888 66 59 73

                      Коментар


                      • До: УАЗ 315192 - привеждане в изправност (Още един новак)

                        Някой тук мъдро беше казал, че привеждането в изправност на УАЗ-а никога не свършва. В потвърждение на това продължавам да отстранявам разни неизправности и същевременно с това да опознавам машината все по-добре.

                        След ревизирането на генератора и смяната на изправителния блок, което беше обсъдено в друга тема (http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=39669), днес се престраших да разглобя главината на предното колело. Поводът беше, че усетих малък луфт при по-силно заклащане на колелото.
                        Използвах повода да разгледам лагерите, да почистя старата грес и да сложа нова. Старата грес имаше тъмно сив цвят и не беше така гъста като новата. След това регулирах затягането на лагерите, така че да няма луфт.
                        Почудих се само с какво да смажа ръчния хъб, понеже в "Кама Сутрата" пише да се натопи в "любое масло". За всеки случай му сложих и малко грес.

                        Също така загледах накладките на спирачките. Имат дебелина около 4-5 мм. Време ли им е да се сменят или може още да се изчака да поизтънеят?
                        БИО пчелен мед и пчелни продукти
                        0888 66 59 73

                        Коментар


                        • До: УАЗ 315192 - привеждане в изправност (Още един новак)

                          Първоначално публикуван от inp Преглед на мнение
                          Също така загледах накладките на спирачките. Имат дебелина около 4-5 мм. Време ли им е да се сменят или може още да се изчака да поизтънеят?
                          4-5 мм за барабанна спирачка си е почти нова накладка. Слагай и карай, само ги регулирай правилно.
                          Когато човек говори истината - не се налага да лъже!

                          Коментар


                          • До: УАЗ 315192 - привеждане в изправност (Още един новак)

                            Първоначално публикуван от Sasho74 Преглед на мнение
                            4-5 мм за барабанна спирачка си е почти нова накладка. Слагай и карай, само ги регулирай правилно.
                            За регулирането: днес ми направи впечатление след по-интензивно използване на спирачките леко загряха двете предни джанти, а задните си останаха студени. Това нормално ли е или трябва да се получава равномерно за предни и задни?
                            БИО пчелен мед и пчелни продукти
                            0888 66 59 73

                            Коментар


                            • До: УАЗ 315192 - привеждане в изправност (Още един новак)

                              Нормално е.Твоя Уаз сигурно е с така наречения кантар и задните не работят общо взето из а това не се загряват
                              Луд умора нема,само се поти!!!

                              Коментар


                              • До: УАЗ 315192 - привеждане в изправност (Още един новак)

                                Първоначално публикуван от Tsvetan Преглед на мнение
                                Нормално е.Твоя Уаз сигурно е с така наречения кантар и задните не работят общо взето из а това не се загряват
                                А, мчи кога трябва да сработят? Може би при по-силно натиснат педал? Трябва да се проучи този кантар.
                                БИО пчелен мед и пчелни продукти
                                0888 66 59 73

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X