Обява

Свий
Няма добавени обяви.

УАЗ 315192 - привеждане в изправност (Още един новак)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • До: УАЗ 315192 - привеждане в изправност (Още един новак)

    Първоначално публикуван от inp Преглед на мнение
    Опитвам се да разсъждавам за предстоящото адаптиране на двиг. за по-високооктанов бензин (шлайфане на главата). Във връзка с това възнква следният въпрос с повишена трудност:
    Необходима ли ще е промяна в топлинното число на запалителните свещи? И в каква посока?
    Тъй като при сега използваните свещи изглежда, че топлинното число е уцелено, съдейки по вида на свещта след експлоатацията.
    Според мен трябва в посока по-студени свещи.
    Последно редактирано от Жоро Донечки; 21-10-09, 16:30.
    Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.

    Коментар


    • До: УАЗ 315192 - привеждане в изправност (Още един новак)

      Първоначално публикуван от Георги Василев Преглед на мнение
      Според мен трябва в посока по-студени свещи(по-високо топлинно число).
      Благодаря за становището. Някакво обяснение за това?

      А иначе за топлинното число - при някои марки е обратно (напр. БРИСК) колкото по-голямо е числото, толкова свещта е "по-гореща".
      БИО пчелен мед и пчелни продукти
      0888 66 59 73

      Коментар


      • До: УАЗ 315192 - привеждане в изправност (Още един новак)

        Aко,смяташ да го караш,повече на газ,която е по-високо октанова,и с по-високо топлинно число,ти трябват по-студени свещи.Това на теория,имам приятел в бизнеса с горивата,на практика с по-голям процент на бутан,в газта и разните евтини подобрители в бензина,октана не е това за което се представя.КАРАЙ СЪС СТАРИТЕ СВЕЩИ И НЕ СЕ ПРИТЕСНЯВАЙ.Успех.

        Коментар


        • До: УАЗ 315192 - привеждане в изправност (Още един новак)

          Днес разгледах електрическата инсталация. Тук-таме се забелязва "компетентна" намеса на неизвестен майстор.

          Два въпроса, свързани с контролни лампи:
          В положение на ключа на контакт стрелките на контролните прибори работят, обаче лампата за маслото не свети (а си мисля, че трябва да светва и да изгасва при запалването на двигателя). При замасяване, обаче на съответния датчик, лампата светва. На прав път ли съм като мисля, че датчикът е за смяна? В указанието за смяната му се посочва да се намаже с "херметик". Червеният силикон върши ли такава работа?

          Освен лампата на маслото, в положение на контакт трябва ли да премигва лампата за температурата на охлаждащата течност?
          БИО пчелен мед и пчелни продукти
          0888 66 59 73

          Коментар


          • До: УАЗ 315192 - привеждане в изправност (Още един новак)

            Първоначално публикуван от inp Преглед на мнение
            Два въпроса, свързани с контролни лампи:
            В положение на ключа на контакт стрелките на контролните прибори работят, обаче лампата за маслото не свети (а си мисля, че трябва да светва и да изгасва при запалването на двигателя). При замасяване, обаче на съответния датчик, лампата светва. На прав път ли съм като мисля, че датчикът е за смяна?
            Лампата за маслото трябва да светне при налягане по-ниско от 0,6атм. така ,че ако при загасен двигател не ти свети лампата значи датчика е прецакан .
            Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
            Дий Снайдер

            Коментар


            • До: УАЗ 315192 - привеждане в изправност (Още един новак)

              Да, смени датчика за лампата на маслото, с кавото искаш го намажи само трябва яко стягане после
              Лампата за "водата" светва само момент преди да прегрее системата
              Случайни хора УАЗ не карат

              Коментар


              • До: УАЗ 315192 - привеждане в изправност (Още един новак)

                Първоначално публикуван от Nik Преглед на мнение
                Лампата за "водата" светва само момент преди да прегрее системата
                Значи нормално не трябва да свети или премигва в положение на контакт? Понеже на други автомобили премигва няколко пъти.
                БИО пчелен мед и пчелни продукти
                0888 66 59 73

                Коментар


                • До: УАЗ 315192 - привеждане в изправност (Още един новак)

                  Първоначално публикуван от inp Преглед на мнение
                  Значи нормално не трябва да свети или премигва в положение на контакт? Понеже на други автомобили премигва няколко пъти.
                  на контакт при незапален двигател свети с постоянна светлина само лампата на маслото нищо друго не е като при леките автомобили да примигва и лампата за температурата на охл.течност.Както писа колегата по горе тя светва секунди преди температурата да мине 100градуса.Не се притеснявай това много рядко става а пък и да стане не е болка за умиране от време на време мятай по един поглед на температурният датчик това е достатъчно.Поздравления за избора на УАЗ.

                  Коментар


                  • До: УАЗ 315192 - привеждане в изправност (Още един новак)

                    Първоначално публикуван от inp Преглед на мнение
                    В указанието за смяната му се посочва да се намаже с "херметик". Червеният силикон върши ли такава работа?

                    Освен лампата на маслото, в положение на контакт трябва ли да премигва лампата за температурата на охлаждащата течност?
                    Резбата е на конус и не ти трябва с нищо да го мажеш.
                    Луд умора нема,само се поти!!!

                    Коментар


                    • До: УАЗ 315192 - привеждане в изправност (Още един новак)

                      Първоначално публикуван от Tsvetan Преглед на мнение
                      Резбата е на конус и не ти трябва с нищо да го мажеш.
                      Че е конус, конус е ама по-добре си сложи лепило за резбови съединения, щото моя датчик въпреки якото стягане само кабела го беше задържал да не се развие нацяло. Като ползваш лепило, не е нужно да стягаш много яко, и съответно не скапваш резбата на блока. Почистваш добре повърхностите с корселин, слагаш капка лепило и си готов.
                      Съветвам те да извършиш същата процедура и с карданните болтове, само че там освен лепило трябва и яко стягане. Така ше си по-спокоен че няма да ти се налага да стягаш кардани в калта.

                      PP. Важно: Лепилото да бъде за разглобяеми резбови съединения, щото има и за неразглобяеми и тогава жална ти майка. Потърси на "ЛОКТАИД". Не е скъпо, но доста полезно нещо според мен.
                      Когато човек говори истината - не се налага да лъже!

                      Коментар


                      • До: УАЗ 315192 - привеждане в изправност (Още един новак)

                        Полезни указания от горните постове.
                        Ще потърся такова лепило. Трябва да е устойчиво на масло, температура и т.н.
                        БИО пчелен мед и пчелни продукти
                        0888 66 59 73

                        Коментар


                        • До: УАЗ 315192 - привеждане в изправност (Още един новак)

                          Ако датчикът е стегнат добре и резбите пасват добре, (малко вероятно при руска изработка) няма никакъв смисъл да ги мажеш с каквото и да е За карданните болтове - обезателно.
                          Моята ужаска е с датчик за лампата от Ланча дедра (такъв имах под ръка) Той е с близки параметри, но не тече. Датчикът за манометъра е по-интересен От него сълзи... От самия датчик а не от резбата му..
                          "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                          Коментар


                          • До: УАЗ 315192 - привеждане в изправност (Още един новак)

                            Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
                            Датчикът за манометъра е по-интересен От него сълзи... От самия датчик а не от резбата му..
                            Интересно. И при мен има леко сълзене в тази област, ама си мислех, че е от крана за масления радиатор.

                            Предназначението на лепилото ми се струва, че е против саморазвиването. А това дето го препоръчват като "херметик" сигур требе да е нещо като силикон - да уплътнява.
                            БИО пчелен мед и пчелни продукти
                            0888 66 59 73

                            Коментар


                            • До: УАЗ 315192 - привеждане в изправност (Още един новак)

                              Първоначално публикуван от inp Преглед на мнение
                              Предназначението на лепилото ми се струва, че е против саморазвиването. А това дето го препоръчват като "херметик" сигур требе да е нещо като силикон - да уплътнява.
                              Лепилото е против развиване и за уплътняване. Със сигурност ти го казвам. Всички резбови съединения на един нов компресор например, са намазани с такова лепило и не изпуска въздух от никъде.
                              Успех

                              РР. А на мен ми се беше развил датчика за манометъра а не аварийния датчик. Малко ви подведох ама се извинявам за което
                              Последно редактирано от Sasho74; 26-05-08, 16:30.
                              Когато човек говори истината - не се налага да лъже!

                              Коментар


                              • До: УАЗ 315192 - привеждане в изправност (Още един новак)

                                Вчера довърших оправянето и прибирането на кабелите, че висяха отвсякъде. Покрай това реших да сваля кутията с радиатора на парното, което се оказа много полезно, защото оттам извадих една торба със сухи листа, клечки, парчета пръст, камъчета... Освен това промих и самия радиатор, от който отначалото изтичаше светлокафява гъста кал. Залепих уплътнението на онова малкото люкче, откъдето влиза въздух в купето, че освен въздух, влизаше и вода. И събрах всичко. Набързо смених крана за източване на охл. течност и аварийния датчик за маслото.

                                Така извърших един малко "по-сложен" ремонт (след смяната на долната помпа на съединителя). Тук сигурно повечето ще се посмеят, ама за мен си е постижение. Така набирам кураж за по-сложните неща, които предстоят: сваляне на раздатъчната кутия, разглобяване на карбуратора и сваляне на главата за шлайфане и подмяна на повдигачите.

                                Междувременно пристигнаха и някои от частите от Карбон, за което съм благодарен на управителя и неговия екип.

                                От любопитство опитах да запаля с манивела. Дадох на контакт, издърпах ръчната газ, завъртях манивелата и ... нищо. Да не би с манивела да се пали само на бензин? Направи ми впечатление, че като завъртях и нещо забръмча в изпарителя.
                                БИО пчелен мед и пчелни продукти
                                0888 66 59 73

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X