Обява

Свий
Няма добавени обяви.

УАЗ 315192 - привеждане в изправност (Още един новак)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Още един новак

    За стягането на полуоската не е нужно да се вдига колелото на крик. Но те съветвам да сложиш нова гарнитура на полуоската и намажи със силикон за да няма повече проблеми.
    ГАЗ 69 УАЗ 452-2 броя УАЗ 31512 Kia Sportage 2.0 16v
    Калта за УАЗа е като водата за водолаза 0886445318

    Коментар


    • #32
      До: Още един новак

      Едната ,е сменена,някога,стария модел са с 8 болта а новите с 10.Проблем няма.

      Коментар


      • #33
        До: Още един новак

        Първоначално публикуван от r_vardarov Преглед на мнение
        Едната ,е сменена,някога,стария модел са с 8 болта а новите с 10.Проблем няма.
        Всъщност оказа се, че болтовете са 6, а не 8, като има 2 отвора с резба само на полуоската. Може би за затягане в упор. На другата са 10 болта + 2 отвора без болтове.
        А за да е сменена, както казвате, значи е сменена заедно с останалата част, в която се навиват болтовете. Това не е проблем.

        Проблем обаче се получи, когато затягах болтовете - единият много подло се скъса. Не съм настискал силно. Явно се е увредил от карането докато е бил разхлабен. Та сега задачите станаха с една повече.
        БИО пчелен мед и пчелни продукти
        0888 66 59 73

        Коментар


        • #34
          До: Още един новак

          Тия болтове трябва да са вискоякосни.Тия от железариите не стават.

          Ако имаш възможност изкарай дупките с метчик до долу и сложи по дълги болтове.


          Мойте по принип всички бяха изпуснали и ги направих на резба 12 и с болтове 35мм дължина и се надявам да изчезне тоя проблем със саморазхлабянето
          Луд умора нема,само се поти!!!

          Коментар


          • #35
            До: Още един новак

            Първоначално публикуван от Tsvetan Преглед на мнение
            Тия болтове трябва да са вискоякосни.Тия от железариите не стават.
            Това беше много важно уточнение. (Може би затова новите са с по 10 болта.)
            А някой знае ли някаква спецификация? Марка стомана?
            А за саморазхлабването - уж имат някакви пружинни шайби, ама явно не са много надеждни.

            Офф: Благодаря на модераторите за гласуваното доверие.
            БИО пчелен мед и пчелни продукти
            0888 66 59 73

            Коментар


            • #36
              До: Още един новак

              Първоначално публикуван от inp Преглед на мнение
              Това беше много важно уточнение. (Може би затова новите са с по 10 болта.)
              А някой знае ли някаква спецификация? Марка стомана?
              А за саморазхлабването - уж имат някакви пружинни шайби, ама явно не са много надеждни.

              Офф: Благодаря на модераторите за гласуваното доверие.
              Колега,вчера сменях задните болтове че само се одвиваха и ми цапаха джантата.Намери си хиксови болтове за кардан,предната част с резба а задната до главата да е глатка и гарантирам че ще оплатни идеално.А за да ти е по сигорно взени стоманена дебела тел и почни да заваряваш по една точка на всеки болт на главата и огъвай докато не напвавиш един затворен кръг.Но не забравяй да не се оливаш със заварките щот ако стане нещо трябва да можеш лесно да скъсаш заварките с чук и секач,така че трябва да ги носиш постоянноПоздрави
              [SIGPIC][/SIGPIC] -OFF ROAD и много сливова:lol:

              Коментар


              • #37
                До: Още един новак

                Благодаря за съвета. Те болтовете по описание изглеждат същите (даже на главата пише "Х").
                Само това за заварките и тела не го разбрах. Доколкото разбирам, целта е леко да се завари главата на болта за полуоската. Това сигурно ще промени характеристиките на материала на болта.
                БИО пчелен мед и пчелни продукти
                0888 66 59 73

                Коментар


                • #38
                  До: Още един новак

                  Първоначално публикуван от niko82 Преглед на мнение
                  А за да ти е по сигорно взени стоманена дебела тел и почни да заваряваш по една точка на всеки болт на главата и огъвай докато не напвавиш един затворен кръг.
                  Правиш един затворен кръг, като по този начин свързваш всички БОЛТОВЕ, така ще ги предпазиш от саморазвиване.
                  Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
                  Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

                  Коментар


                  • #39
                    До: Още един новак

                    Сега вече ми просветна. Оригинална идея.
                    БИО пчелен мед и пчелни продукти
                    0888 66 59 73

                    Коментар


                    • #40
                      До: Още един новак

                      Ако резбите на главината са здрави и се сложат оригиналните болтове повече проблеми няма да има.
                      ГАЗ 69 УАЗ 452-2 броя УАЗ 31512 Kia Sportage 2.0 16v
                      Калта за УАЗа е като водата за водолаза 0886445318

                      Коментар


                      • #41
                        До: Още един новак

                        Ще търся оригинални болтове, за да сменя всичките 6, защото се опасявам да не скъсам още някой от старите болтове.
                        Но преди това ще трябва да извадя останалото парче от скъсания болт. Мисля да го разпробия и да пробвам или да навия обратна резба или с шабър. Не съм ги правил тези операции, само съм чувал за тях.

                        А иначе как се разбира дали полуоската с главината са за смяна?
                        БИО пчелен мед и пчелни продукти
                        0888 66 59 73

                        Коментар


                        • #42
                          Главината е за смяна когато няма резба и болтовете на полуоската превъртат и не могат да се стегнат. В този случай аз нося главината при стругар и той я разпробива и прави нови резби. На мястото между оригиналните отвори ми прави по два нови и така следващия път ако превартат болтовете минаваш на новите отвори и си готов.
                          ГАЗ 69 УАЗ 452-2 броя УАЗ 31512 Kia Sportage 2.0 16v
                          Калта за УАЗа е като водата за водолаза 0886445318

                          Коментар


                          • #43
                            До: Още един новак

                            За проблема полуоска/главина нещата ми се изясниха.

                            За двигателя: прочетох някои теми за адаптирането му за работа с бензин с по-високо окт. число и газ. Понеже двиг. е нов (2003 г.) как да разбера дали трябва да се шлайфа главата (и с колко)? Понеже в темите, които четох става въпрос за 3,5 мм за бензин 92. А вече под 95 не се намира.
                            БИО пчелен мед и пчелни продукти
                            0888 66 59 73

                            Коментар


                            • #44
                              До: Още един новак

                              Виж първо какво ти пише на главата.
                              Луд умора нема,само се поти!!!

                              Коментар


                              • #45
                                До: Още един новак

                                Първоначално публикуван от inp Преглед на мнение
                                Ще търся оригинални болтове, за да сменя всичките 6, защото се опасявам да не скъсам още някой от старите болтове.
                                Но преди това ще трябва да извадя останалото парче от скъсания болт. Мисля да го разпробия и да пробвам или да навия обратна резба или с шабър. Не съм ги правил тези операции, само съм чувал за тях.

                                А иначе как се разбира дали полуоската с главината са за смяна?
                                Парчето болт извади с така наречените шпилковадачи или обратни метчици.Продават се по железариите и не са скъпи-5-7лв. за комплект.
                                Николай Папазов

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X