Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Четири линково окачване на Уаз.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Четири линково окачване на Уаз.

    Вземи мерки да защитиш цилиндъра на хидравличното управление и по точно щока на бутилката,защото при нараняване веднага протича и маншетите не могат да уплътнят , а не ми се вярва да носиш в джипа туби с хидравлично масло .
    VEREYA MOTORSPORT TEAM

    Коментар


    • От: Четири линково окачване на Уаз.

      Първоначално публикуван от Бакалов Преглед на мнение
      Вземи мерки да защитиш цилиндъра на хидравличното управление и по точно щока на бутилката,защото при нараняване веднага протича и маншетите не могат да уплътнят , а не ми се вярва да носиш в джипа туби с хидравлично масло .
      Взел съм мерки за защита 6мм. планка , не съм я монтирал защото искам да се вижда какво точно съм направил.
      Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
      Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.

      Коментар


      • От: Четири линково окачване на Уаз.

        Абе ник,ъв коментар за новия фейслифт на УАЗ. Не ви ли харесва ?
        Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
        Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.

        Коментар


        • От: Четири линково окачване на Уаз.

          Първоначално публикуван от kokocholi Преглед на мнение
          Абе ник,ъв коментар за новия фейслифт на УАЗ. Не ви ли харесва ?
          Абе...важното е на тебе да ти харесва...
          0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

          Коментар


          • От: Четири линково окачване на Уаз.

            Голям майтап.
            Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
            Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.

            Коментар


            • От: Четири линково окачване на Уаз.

              Първоначално публикуван от ninja_1 Преглед на мнение
              Коце дай нек'ъв скайп...


              П.П.Може и на ЛС
              0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

              Коментар


              • От: Четири линково окачване на Уаз.

                Аз много се кефя на мотора, а за разчекване, още е прекалено недовършена и лека,все си мисля, че по-натам ще може реално да се говори кое как ;
                А и още нещо ми е интересно, може и да сте писали, но .... колко оборота на волана правиш от пълно ляво, до дясно,защото както няма и обратна връзка и прекалено лек, ако е и по-бърз от стандартните кормилни кутии няма ли да е опасно при движение над 50км/ч.
                А все пак мотора е сериозен и предполага настъпване,... има ли вариант да се монтира клапан който да ограничава налягането или .. ?
                sigpic УАЗ-452

                Коментар


                • От: Четири линково окачване на Уаз.

                  Всички сме фенове на дисковите спирачки, особено пък като се гази по-дълго време по локвите
                  Проверих пружините - рязани са, и то некадърно май ще заминават за скрап...
                  О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                  Коментар


                  • От: Четири линково окачване на Уаз.

                    Поздрави и от мен за успешната работа на този етап.
                    Правихте ли испитания с по-високи препятствия до отлепяне на някоя
                    от гумите от земята? Ходовете на амортисиорите ми изглеждат недостатъчни
                    за хубаво разкършване.
                    ГАЗ 69, Chevrolet Blazer 99
                    д-р инж. Георги Попов - 0877 719 701

                    Коментар


                    • От: Четири линково окачване на Уаз.

                      Първоначално публикуван от JC Преглед на мнение
                      Аз много се кефя на мотора, а за разчекване, още е прекалено недовършена и лека,все си мисля, че по-натам ще може реално да се говори кое как ;
                      А и още нещо ми е интересно, може и да сте писали, но .... колко оборота на волана правиш от пълно ляво, до дясно,защото както няма и обратна връзка и прекалено лек, ако е и по-бърз от стандартните кормилни кутии няма ли да е опасно при движение над 50км/ч.
                      А все пак мотора е сериозен и предполага настъпване,... има ли вариант да се монтира клапан който да ограничава налягането или .. ?
                      Оборотите от пълно ляво до пълно дясно са приблизително 3,4. Орбиталата не е по-бърза от стандартните корм. кутии .Няма разлика в скороста на завиване при различни обороти на двигателя . Има клапан в орбиталата който не позволява дебита да влияе на скороста , затова не се налага поставяне на допълнителен регулиращ клапан. Така поне ми го обясниха. Тестовете също показват това . ПП. Засега не усещам да има обратна връзка на волана , но предницата не е регулирана все още . Предстои преработка на задното окачване , ще местя пружините в края на моста, там нещата още куцат , но лека по лека започва да ми се избистря картинката.
                      Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
                      Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.

                      Коментар


                      • От: Четири линково окачване на Уаз.

                        Чел съм, че на рали-автомобилите надухват хидравликата до откат. Свръхлесно и бързо въртене на кормилото, за сметка на обратната връзка. Ясно, че не съм карал WRC, но явно има някакъв смисъл, така че може и да не е грешка.
                        О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                        Коментар


                        • От: Четири линково окачване на Уаз.

                          Коко, би ли споделил, как се представи Уазката на Трявна?
                          Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.

                          Коментар


                          • От: Четири линково окачване на Уаз.

                            На Трявна беше с Газ-ката.
                            Случайни хора УАЗ не карат

                            Коментар


                            • От: Четири линково окачване на Уаз.

                              Срещу името му в класирането пише УАЗ.
                              Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.

                              Коментар


                              • От: Четири линково окачване на Уаз.

                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0596.jpg
Прегледи:1
Размер:142.9 КБ
ID:5262365Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0608.jpg
Прегледи:1
Размер:205.0 КБ
ID:5262364Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0606.jpg
Прегледи:1
Размер:182.1 КБ
ID:5262363Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0598.jpg
Прегледи:1
Размер:99.9 КБ
ID:5262362Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0582.jpg
Прегледи:1
Размер:154.0 КБ
ID:5262361Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0607.jpg
Прегледи:1
Размер:179.1 КБ
ID:5262360Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0581.jpg
Прегледи:1
Размер:114.7 КБ
ID:5262359Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0599.jpg
Прегледи:1
Размер:188.7 КБ
ID:5262358Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0600.jpg
Прегледи:1
Размер:179.6 КБ
ID:5262357Имаше , един колега с ЛЕНД "ПОВЪР" /ако някой е следил темата за "Трявна"/ , та по тая причина може би , и аз съм бил с УАЗ. Сега по темата - бях с ГАЗката защото УАЗката е още прототип . Изоставих проекта за малко , защото имах доста работа по подготовката на състезанието . А именно монтаж на Трип Мастер , стойка за GPS , стойка за борд камера , предна защита на кормилната щанга , по-мощен вентилатор с дифузьор , стойка за Хай джак , рамки на вратите с плексигласови стъкла с плъзгащи прозорци , преработка на преден капак за по-добро охлаждане , и много други изпълнения. Сега относно представянето на машината мога само да кажа , че представянето и беше отлично до момента в който не се счупи преден ляв ресьор , в следствие на това се скъса амортисьора , и кормилната щанга заприлича на буква "омега" от гръцката азбука. Продължих да карам по трасето още около два километра докато намеря място да изляза от него за да не преча на останалите участници в състезанието . По повод темата , мисля че ако бях сложил четири линковото окачване на ГАЗката щях да съм един от финиширалите .
                                Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
                                Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X