Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Четири линково окачване на Уаз.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Четири линково окачване на Уаз.

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0001.jpg
Прегледи:1
Размер:74.9 КБ
ID:5257292

    Доло-горе това имам предвид...

    Коментар


    • От: Четири линково окачване на Уаз.

      Или не ти схващам правилно идеята или кинематиката ти е сбъркана?
      О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

      Коментар


      • От: Четири линково окачване на Уаз.

        Предните колела, при завой, успоредни ли са?

        Коментар


        • От: Четири линково окачване на Уаз.

          Идеята му е правилна, само знакът е "-". При завой разстоянието между хебелите на главините ще стане по-малко от разстоянието в право положение.
          Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.

          Коментар


          • От: Четири линково окачване на Уаз.

            Компановката е проверена , при пълен ляв ,и пълен десен на ръка , не се появява напрежение в междуколесната щанга , и в накрайниците към цилиндъра. Растоянието м/у отворите на хебелите , е винаги едно и също , защото щангата не позволява промяна.
            Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
            Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.

            Коментар


            • От: Четири линково окачване на Уаз.

              Първоначално публикуван от kokocholi Преглед на мнение
              Компановката е проверена , при пълен ляв ,и пълен десен на ръка , не се появява напрежение в междуколесната щанга , и в накрайниците към цилиндъра. Растоянието м/у отворите на хебелите , е винаги едно и също , защото щангата не позволява промяна.
              нали затова ти пратих снимките, за да ти стане ясно че:
              -при управление с рейка растоянието м-ду отворите на хебелите се променя.
              -при управление с междуколесна щанга растоянието м-ду двата хебела е постояно.
              Следователно ако на рейката сложиш щанга нещата стават както- орел, рак и щука дърпат параход

              Коментар


              • От: Четири линково окачване на Уаз.

                Здравейте! Защо трябва да има връзка между хидроцилиндъра и двата хебела? Неможе ли само с единия?

                Коментар


                • От: Четири линково окачване на Уаз.

                  Първоначално публикуван от Grigor_Kolev Преглед на мнение
                  нали затова ти пратих снимките, за да ти стане ясно че:
                  -при управление с рейка растоянието м-ду отворите на хебелите се променя.
                  -при управление с междуколесна щанга растоянието м-ду двата хебела е постояно.
                  Следователно ако на рейката сложиш щанга нещата стават както- орел, рак и щука дърпат параход
                  Явно не си разбрал , че при мен няма такъв проблем.
                  Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
                  Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.

                  Коментар


                  • От: Четири линково окачване на Уаз.

                    Първоначално публикуван от kokocholi Преглед на мнение
                    Явно не си разбрал , че при мен няма такъв проблем.
                    OK. щом казваш.

                    Коментар


                    • От: Четири линково окачване на Уаз.

                      Хм. Май , ще се окажеш прав. След като начертах управлението установих , че наистина се променя растоянието м/у хебелите. На практика работи , на теория не би трябвало. Извода за мен е , или има някъде луфт който позволява движението , или грешката не е вярна. Днес ще вдигна предния мост , за да намеря къде е истината.
                      Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
                      Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.

                      Коментар


                      • От: Четири линково окачване на Уаз.

                        Не желая да съм критик, но избраната от теп комилна система за джипки просто неструва защото:
                        -е доста несигорна.
                        -нуждае се от помпа минимум 10l / 110bar.
                        -при високи обороти е доста чуствителна.
                        П.П. със удожолствие щети предложа нещо по-добро но неми се пише чак толкова (гоям зор ми дава). За това или звани на 0898503497, или дай своят тел. и за да не останеш с впечетление че те базикам обещавам да ти подаря нужните части и механизми.

                        Коментар


                        • От: Четири линково окачване на Уаз.

                          Чухме се с колегата Grigor Kolev по телефона поговорихме надълго ,и нашироко , и двамата стигнахме до извода ,че трябва да се изпробва управлението за да се направят генерални изводи.
                          Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
                          Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.

                          Коментар


                          • От: Четири линково окачване на Уаз.

                            Помпите на хидро-пневматичните Ситроени, дават подобни и по-големи налягания, но за дебит не съм сигурен. Има едно и двукръгови...
                            Your conscience is all you can take to your grave.

                            Коментар


                            • От: Четири линково окачване на Уаз.

                              И аз мисля, че Григор е прав.
                              Най-лесният тест за който се сещам аз е: Разкачате междуколесната щанга от единия край, навивате пълен(ляв или десен) и пробвате да закачите щангата.
                              Ако влезе лесно и с точност, без напън, предполагам, че нещата ще са наред.

                              Коментар


                              • От: Четири линково окачване на Уаз.

                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGA0010.jpg
Прегледи:1
Размер:81.0 КБ
ID:5257613Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGA0011.jpg
Прегледи:1
Размер:145.5 КБ
ID:5257612Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGA0013.jpg
Прегледи:1
Размер:141.4 КБ
ID:5257611Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGA0012.jpg
Прегледи:1
Размер:115.8 КБ
ID:5257610Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGA0009.jpg
Прегледи:1
Размер:76.1 КБ
ID:5257609Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGA0008.jpg
Прегледи:1
Размер:147.1 КБ
ID:5257608Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGA0004.jpg
Прегледи:1
Размер:139.4 КБ
ID:5257607Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGA0006.jpg
Прегледи:1
Размер:116.3 КБ
ID:5257606Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGA0003.jpg
Прегледи:1
Размер:125.4 КБ
ID:5257605Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGA0007.jpg
Прегледи:1
Размер:147.5 КБ
ID:5257604Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGA0002.jpg
Прегледи:1
Размер:134.4 КБ
ID:5257603Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGA0001.jpg
Прегледи:1
Размер:144.2 КБ
ID:5257602Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGA0005.jpg
Прегледи:1
Размер:142.0 КБ
ID:5257601 Здравейте колеги , искам да ви запозная с прогреса по машината която тормозя от Нова година . Днес монтирахме педалите , сервоапарата , кормилната уредба , отнехме правото на глас на междуколесната щанга с любезното съдействие на колегата Grigor Kolev . Също така уточнихме и окончателното местоположение на радиатора , който изглежда доста внушително с двата вентилатора. В общи линии продължава подготовката за първото "Лунно рали" , ако евентуално се организира такова.
                                Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
                                Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X