Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Четири линково окачване на Уаз.
Свий
X
-
От: Четири линково окачване на Уаз.
Компановката е проверена , при пълен ляв ,и пълен десен на ръка , не се появява напрежение в междуколесната щанга , и в накрайниците към цилиндъра. Растоянието м/у отворите на хебелите , е винаги едно и също , защото щангата не позволява промяна.Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.
Коментар
-
От: Четири линково окачване на Уаз.
нали затова ти пратих снимките, за да ти стане ясно че:Първоначално публикуван от kokocholi Преглед на мнениеКомпановката е проверена , при пълен ляв ,и пълен десен на ръка , не се появява напрежение в междуколесната щанга , и в накрайниците към цилиндъра. Растоянието м/у отворите на хебелите , е винаги едно и също , защото щангата не позволява промяна.
-при управление с рейка растоянието м-ду отворите на хебелите се променя.
-при управление с междуколесна щанга растоянието м-ду двата хебела е постояно.
Следователно ако на рейката сложиш щанга нещата стават както- орел, рак и щука дърпат параход
Коментар
-
От: Четири линково окачване на Уаз.
Явно не си разбрал , че при мен няма такъв проблем.Първоначално публикуван от Grigor_Kolev Преглед на мнениенали затова ти пратих снимките, за да ти стане ясно че:
-при управление с рейка растоянието м-ду отворите на хебелите се променя.
-при управление с междуколесна щанга растоянието м-ду двата хебела е постояно.
Следователно ако на рейката сложиш щанга нещата стават както- орел, рак и щука дърпат параходАз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.
Коментар
-
От: Четири линково окачване на Уаз.
OK. щом казваш.Първоначално публикуван от kokocholi Преглед на мнениеЯвно не си разбрал , че при мен няма такъв проблем.
Коментар
-
От: Четири линково окачване на Уаз.
Хм. Май , ще се окажеш прав. След като начертах управлението установих , че наистина се променя растоянието м/у хебелите. На практика работи , на теория не би трябвало. Извода за мен е , или има някъде луфт който позволява движението , или грешката не е вярна. Днес ще вдигна предния мост , за да намеря къде е истината.Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.
Коментар
-
От: Четири линково окачване на Уаз.
Не желая да съм критик, но избраната от теп комилна система за джипки просто неструва защото:
-е доста несигорна.
-нуждае се от помпа минимум 10l / 110bar.
-при високи обороти е доста чуствителна.
П.П. със удожолствие щети предложа нещо по-добро но неми се пише чак толкова (гоям зор ми дава). За това или звани на 0898503497, или дай своят тел. и за да не останеш с впечетление че те базикам обещавам да ти подаря нужните части и механизми.
Коментар
-
От: Четири линково окачване на Уаз.
Чухме се с колегата Grigor Kolev по телефона поговорихме надълго ,и нашироко , и двамата стигнахме до извода ,че трябва да се изпробва управлението за да се направят генерални изводи.Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.
Коментар
-
От: Четири линково окачване на Уаз.
И аз мисля, че Григор е прав.
Най-лесният тест за който се сещам аз е: Разкачате междуколесната щанга от единия край, навивате пълен(ляв или десен) и пробвате да закачите щангата.
Ако влезе лесно и с точност, без напън, предполагам, че нещата ще са наред.
Коментар
-
От: Четири линково окачване на Уаз.
Здравейте колеги , искам да ви запозная с прогреса по машината която тормозя от Нова година . Днес монтирахме педалите , сервоапарата , кормилната уредба , отнехме правото на глас на междуколесната щанга с любезното съдействие на колегата Grigor Kolev . Също така уточнихме и окончателното местоположение на радиатора , който изглежда доста внушително с двата вентилатора. В общи линии продължава подготовката за първото "Лунно рали" , ако евентуално се организира такова.


Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар