Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Четири линково окачване на Уаз.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Четири линково окачване на Уаз.

    Добре напредваш с УАЗА поздрави.
    Всеки ден разглеждам темата в очакване на първия клип от тестовете като гледам ще ми трябва още малко търпение .

    Коментар


    • От: Четири линково окачване на Уаз.

      Първоначално публикуван от valio zila Преглед на мнение
      Добре напредваш с УАЗА поздрави.
      Всеки ден разглеждам темата в очакване на първия клип от тестовете като гледам ще ми трябва още малко търпение .
      Търпение му е майката.
      Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
      Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.

      Коментар


      • От: Четири линково окачване на Уаз.

        [QUOTE=kokocholi Здравейте колеги , ....... ... изглежда доста внушително с двата вентилатора....[/QUOTE]
        Колега ще споделиш ли от какво е дифозьора с вентилаторите?

        Коментар


        • От: Четири линково окачване на Уаз.

          Първоначално публикуван от Grigor_Kolev Преглед на мнение
          Колега ще споделиш ли от какво е дифозьора с вентилаторите?
          Радиатора , дифузьора , и вентилаторите са комплект от ФОРД СКОРПИО. Дано съм бил полезен.
          Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
          Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.

          Коментар


          • От: Четири линково окачване на Уаз.

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGA0003 (2).jpg
Прегледи:1
Размер:144.4 КБ
ID:5258014Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGA0004 (2).jpg
Прегледи:1
Размер:148.9 КБ
ID:5258010Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGA0006 (2).jpg
Прегледи:1
Размер:159.8 КБ
ID:5258009Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGA0005 (2).jpg
Прегледи:1
Размер:123.3 КБ
ID:5258008Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGA0002 (2).jpg
Прегледи:1
Размер:156.7 КБ
ID:5258007Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGA0001 (2).jpg
Прегледи:1
Размер:151.7 КБ
ID:5258006 Здравейте колеги, през почивните дни позасилихме работата с надежда да приближим деня на истината. Останават все по малко неща за правене , но като че ли няма да свършат никога. В понеделник очаквам нашия специалист по фордови ел. инсталации , да е преборил окончателно гадния грип , и да дойде за да подреди пъзела. Засега толкова , ще ви държа в течение за прогреса.
            Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
            Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.

            Коментар


            • От: Четири линково окачване на Уаз.

              Първоначално публикуван от kokocholi Преглед на мнение
              [ATTACH=CONFIG]305356[/ATTACH]Това е "тунингования" преден кардан. Оригиналния не искаше да се съгласи с увеличената височина на шасито. Вече е монтиран , и се надявам да работи добре.
              Обаждам се неподготвен, но когато монтирахме кардан (м/у пръскачка и трактор, разглобяващ се) го монтирахме така както е на снимката и "чаткаше ужасно", когато го обърнахме чаткането спря. Тук разбира се става дума за кардан на пръскачка който завива. При вас може и да не указва влияние положението на каретата.
              Проектът е страхотен. Следя го с интерес. Успех и само безаварийни километри.
              Кольо Динев

              Коментар


              • От: Четири линково окачване на Уаз.

                Първоначално публикуван от kokocholi Преглед на мнение
                [ATTACH=CONFIG]307123[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]307119[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]307118[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]307117[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]307116[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]307115[/ATTACH] Здравейте колеги, през почивните дни позасилихме работата с надежда да приближим деня на истината. Останават все по малко неща за правене , но като че ли няма да свършат никога. В понеделник очаквам нашия специалист по фордови ел. инсталации , да е преборил окончателно гадния грип , и да дойде за да подреди пъзела. Засега толкова , ще ви държа в течение за прогреса.


                Охо то не остана много.
                А аз ощене съм почнал моя.

                Коментар


                • От: Четири линково окачване на Уаз.

                  Първоначално публикуван от racer92 Преглед на мнение
                  Обаждам се неподготвен, но когато монтирахме кардан (м/у пръскачка и трактор, разглобяващ се) го монтирахме така както е на снимката и "чаткаше ужасно", когато го обърнахме чаткането спря. Тук разбира се става дума за кардан на пръскачка който завива. При вас може и да не указва влияние положението на каретата.
                  Проектът е страхотен. Следя го с интерес. Успех и само безаварийни километри.
                  Аз, разбира се не съм сигурен как ще работи кардана при различните положения на каретата. Но ако нещата се получат с този "тунингов" кардан , ще мога и акъл да давам.
                  Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
                  Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.

                  Коментар


                  • От: Четири линково окачване на Уаз.

                    Поздрави за перфектната работа колега! Следя темата с интерес!
                    УАЗ 31512 Мицубиши L 200

                    Коментар


                    • От: Четири линково окачване на Уаз.

                      Браво колега прекрасна работа.Следя темата с интерес!

                      Коментар


                      • От: Четири линково окачване на Уаз.

                        Днес шест цилиндровото зверче нададе гласче.Пълното хидравлично управление заработи без забележки , за информация на някои колеги , които имаха съмнения.
                        Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
                        Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.

                        Коментар


                        • От: Четири линково окачване на Уаз.

                          Подкара ли я?Интересуваме какво е поведението с фул хидро,при скорост над 50км/ч.По асфалт и по черно.Надявам се че ще споделиш реалните "+" и "-" ,при каране с такава система.
                          0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

                          Коментар


                          • От: Четири линково окачване на Уаз.

                            Не , не съм я подкарал но за утре това е задача №1. На място хидравликата работи без никакво усилие , без забавяне на реакция на ниски обороти , и без промяна на високи обороти . Единствената разлика със стандартната хидравлика , която засега установявам , е по-лекото управление / волана се върти буквално с един пръст/.
                            Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
                            Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.

                            Коментар


                            • От: Четири линково окачване на Уаз.

                              Първоначално публикуван от kokocholi Преглед на мнение
                              е по-лекото управление / волана се върти буквално с един пръст/.
                              Това ми намирисва, че няма да има обратна връзка на волана( няма да се връща сам), но да изчакаме пробите и видим...
                              Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.

                              Коментар


                              • От: Четири линково окачване на Уаз.

                                Първоначално публикуван от Георги Василев Преглед на мнение
                                Това ми намирисва, че няма да има обратна връзка на волана( няма да се връща сам), но да изчакаме пробите и видим...
                                Здравей Жоро . Аз нямам обратна връзка и на управлението на ГАЗката но това не е проблем , свикнал съм , и не ми прави впечатление. Днес направих първите тестове на ход , впечатленията са ми , че няма разлика с управлението на стандартен автомобил , само дето е по-леко . Не разбрах дали има или няма обратна връзка , защото направих само няколко къси паса. Основния акцент в момента пада в/у пружините . Бат Андро беше прав като каза , че за нищо не стават.
                                Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
                                Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X