Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Четири линково окачване на Уаз.
Свий
X
-
От: Четири линково окачване на Уаз.
И вие не сте намерили гледам решение за задния мост, как да стане хем здраво, хем разглобяемо заради тъпо измисленото разглобяване на моста при ремонт на дифа. Успели сте обаче да направите заварки по корпуса на дифа, дето е другия препъни камък при УАЗ-овите мостове.
Натоварвали ли сте шасито с предполагаемото тегло на двигателя и надстройката, за да видите реално как ще стоят щангите спрямо пътя? Колкото по-успоредни на него са, толкова по-добре.
И само още едно нещо: на шенкелното тяло защо не направите още една такава опора като новата и отдолу, за да захванете и другата кормилна щанга за нея, по-здраво и сигурно ще е ( на мен и на двете тела по отворите за захващане точно на тая дългата щанга имаше пукнатини ).
-
От: Четири линково окачване на Уаз.
Здравейте колеги,реших да променя темата за моя новогодишен подарък с нова,защото си мисля че по този начин ще привлека по-голямо внимание върху моите разработки.Предполагам,че тази тема ще бъде интересна,за всички тези,които искат да направят генерална промяна на окачването и управлението на своите джипове с марката УАЗ.Началото на проекта за четири линково окачване бе поставено с любезното съдействие на няколко колеги от форума,които ме насочиха към варианти за независимо окачване на цял мост.След доста безсънни нощи на четене,гледане на клипове,геометрични изчисления и много други започнах да сглобявам пъзел,който аз лично наричам четири линково окачване на УАЗ с пълно хидравлично управление.В началото реших да си поръчам джони джойнтове и управление от 2 американски сайта,но братята янки любезно ми отговориха след 10 дни,че не правят доставки до Европа и трябвало да търся някакви техни дилъри незнам си къде.Естествено им теглих една майна и реших да действам на местна почва.Няма да обяснявам перипетиите със стругари,фрезисти и всякакви други специалисти.Крайния резултат е (ако може да се нарече краен) сглобено окачване и хидравличен цилиндър на управлението.Засега нещата изглеждат като истински,предстои монтаж на двигател кормилно управление и тестове.Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.
Коментар
-
От: Четири линково окачване на Уаз.
Проблем с разглобяването на задния мост няма , защото е предвидена възможност за рязане на планката без дори да е необходимо повторното заваряване . Може би не става ясно от снимките. Относно натоварването , и положението на щангите мога да кажа - да натоварвали сме шасито с предполагаемата тежест , и резултата бе задоволителен за мен . Все пак , тестовете предстоят.Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.
Коментар
-
От: Четири линково окачване на Уаз.
Екстра ще стане.Само дето ме притесняват малко заварките по корпуса на дифовете.Понеже съм пробвал,забелязах,че по принцип не изпускат,но като(ако) се откърти,планката си заминава със солидно парче от материла на корпуса-да го имаш в предвид.Търси начини(има) основните заварки да са по ръкавите на моста.
Второто,което бих те посъветвал е,щом си минал на фул хидро,споконо можеш да махнеш междуколесната щанга(въпреки,че с нея е малко по-здраво).Но и да не я махнеш те очакват сериозни проблеми с тези единични хебели-с хидрото ще почне да кърти резбите в шенкелното тяло.Както писаха по-горе,слагай по още един отдолу и ги съедини с болт и втулка...
Успех,ще помагам с каквото мога...0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"
Коментар
-
От: Четири линково окачване на Уаз.
Сега като се замисля може би наистина имате право , тези резби май наистина ще се разхлопат . Проблема е , че отвора на новия хебел не е в една ос с отвора на шенкелния болт , и няма как да сложа втулка . Ще потърся някакви високоякостни болтове , мажа с лепило , и каквото сабя покаже.Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.
Коментар
-
От: Четири линково окачване на Уаз.
Здравей Драго , засега като че ли има две сигурни неща . Първото е че това е УАЗ , второто че ще стане уникален , но дали ще става за каране никой не знае . Много се надявам още веднъж да проработи схемата "проба грешка".Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.
Коментар
-
От: Четири линково окачване на Уаз.
Първоначално публикуван от Tsvetan Преглед на мнениеОт какво е хидравличния цилиндър?Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.
Коментар
-
От: Четири линково окачване на Уаз.
Е с тази тема направо нацели десетката!Сигурен съм,че ще е доста четена от доста колеги,също и от моя милост!И аз имам почти цяла джипка за такива експерименти,така ,че по-натам във времето ще взаимствам неща от твоя проект,надявам се!Поздрави Коко!
И да не пропуснеш някоя подробност!!!ГАЗ69,Fiat Dukato maxi бордово 3,40м.Omai4x4 тристранен самосвал и Витара в проект!
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар