Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Четири линково окачване на Уаз.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Четири линково окачване на Уаз.

    Може да сложиш еднопосочни клапани,така и да се спука,ще остане масло подналягане в бутилката и ще запази моментното си положение.

    Коментар


    • От: Четири линково окачване на Уаз.

      Доколкото познавам схемата на хидравличното управление , не виждам къде могат да се сложат еднопосочни клапани. Орбиталата има четири отвора. Горен ляв - постъпва масло от казанчето , там има обратен клапан. Долен ляв - оттам върви обратното масло , минава през филтър , и се връща в казанчето. Горен десен , и долен десен , са за завой на ляво , и надясно при тях движението е двупосочно.
      Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
      Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.

      Коментар


      • От: Четири линково окачване на Уаз.

        На самия цилиндър,нали е с 2извода? 2еднопосочни/възвратни / клапани и си решаваш проблемите,като се пръсне маркуч няма да може да завиваш,но поне ще останеш в траекторията която вървиш и ще ти е по лесно да спреш.Защото ако има нещо износено по окачването,дори тежестите на гумите влияят ,да дърпа в различни посоки при пуснат волан.

        Коментар


        • От: Четири линково окачване на Уаз.

          Първоначално публикуван от sparow Преглед на мнение
          На самия цилиндър,нали е с 2извода? 2еднопосочни/възвратни / клапани и си решаваш проблемите,като се пръсне маркуч няма да може да завиваш,но поне ще останеш в траекторията която вървиш и ще ти е по лесно да спреш.Защото ако има нещо износено по окачването,дори тежестите на гумите влияят ,да дърпа в различни посоки при пуснат волан.
          Прав си , наистина ще има ефект . Днес като се размислих стигнах до извода , че точно такива клапани могат да спасят положението. Благодаря за съвета..
          Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
          Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.

          Коментар


          • От: Четири линково окачване на Уаз.

            Само че има и друго ,което пропускаме-Цилиндъра като му вкараш масло от едната страна ,изкарва от другата , и обратно.Демек входа на цилиндъра е и изход. И обикновени възвратни клапани не вършат работа.Трябва ти клапан с хидравлично управление.Не са ефтини обаче. 60-70лв/бр. са горе долу.

            Коментар


            • От: Четири линково окачване на Уаз.

              Добре де, няма и да е по-лесно да се предвиди "дупка" за някакъв механичен стопор, в случай на авария?
              Все си мисля, че ако изобщо стане беля по хидравликата, ще стане на ниска скорост, в някой трап.
              О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

              Коментар


              • От: Четири линково окачване на Уаз.

                Първоначално публикуван от sparow Преглед на мнение
                Само че има и друго ,което пропускаме-Цилиндъра като му вкараш масло от едната страна ,изкарва от другата , и обратно.Демек входа на цилиндъра е и изход. И обикновени възвратни клапани не вършат работа.Трябва ти клапан с хидравлично управление.Не са ефтини обаче. 60-70лв/бр. са горе долу.
                Точно за това ставаше въпрос в един мой по-горен пост. Движението , е двупосочно . Клапана може да спре движението , когато няма налягане от помпата.
                Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
                Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.

                Коментар


                • От: Четири линково окачване на Уаз.

                  http://www.hydraulicm.com/klapani.html
                  На тебе ти трябва ,клапан обратен с хидр. уплавление.Това прави възможно работата.Слагат се и на много строителни и подемни машини,къде скъсването на маркуч е недопустимо.

                  Коментар


                  • От: Четири линково окачване на Уаз.

                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:28022011941.jpg
Прегледи:1
Размер:121.6 КБ
ID:5257180Това е "тунингования" преден кардан. Оригиналния не искаше да се съгласи с увеличената височина на шасито. Вече е монтиран , и се надявам да работи добре.
                    Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
                    Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.

                    Коментар


                    • От: Четири линково окачване на Уаз.

                      Мдаа. Добър си. От какво са авточастите?
                      За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                      Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                      Коментар


                      • От: Четири линково окачване на Уаз.

                        Първоначално публикуван от sparow Преглед на мнение
                        Може да сложиш еднопосочни клапани,така и да се спука,ще остане масло подналягане в бутилката и ще запази моментното си положение.
                        Соред мен няма нужда да сллагаш клапани за задържане на налягане, защото при тези системи на управление най-честият проблем е че се скапжва К маншетите ( О-пръстените) на буталото в цилиндара и започва да пропуска масло от едната страна към другата, но във началото обикновенно кормуването се влошава.
                        Но май ще трябва да преманеш безсмисленната междуколесна щага защото само ще ти нажреди.
                        При различчен ъгъл на завой ше създава различни напрежения в себеси, двата хебела и накраиниците на силовия цилиндър.

                        Коментар


                        • От: Четири линково окачване на Уаз.

                          Ако не бъркам ,каретата са от селскостопански инвентар.

                          Коментар


                          • От: Четири линково окачване на Уаз.

                            Първоначално публикуван от sparow Преглед на мнение
                            Ако не бъркам ,каретата са от селскостопански инвентар.
                            Точно ,... комбайна "Нива"
                            Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
                            Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.

                            Коментар


                            • От: Четири линково окачване на Уаз.

                              Първоначално публикуван от Grigor_Kolev Преглед на мнение
                              Соред мен няма нужда да сллагаш клапани за задържане на налягане, защото при тези системи на управление най-честият проблем е че се скапжва К маншетите ( О-пръстените) на буталото в цилиндара и започва да пропуска масло от едната страна към другата, но във началото обикновенно кормуването се влошава.
                              Но май ще трябва да преманеш безсмисленната междуколесна щага защото само ще ти нажреди.
                              При различчен ъгъл на завой ше създава различни напрежения в себеси, двата хебела и накраиниците на силовия цилиндър.
                              Ако става въпрос за междуколесната щанга , мисля че си в много голяма грешка. Тя поема 50% от натоварването което се оказва в/у накрайниците . Давам пример , ако единия накрайник "сгъне" по една , или друга причина въпросната щанга продължава да поддържа двете предни колела "относително" успоредни.
                              Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
                              Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.

                              Коментар


                              • От: Четири линково окачване на Уаз.

                                Първоначално публикуван от kokocholi Преглед на мнение
                                Давам пример , ако единия накрайник "сгъне" по една , или друга причина въпросната щанга продължава да поддържа двете предни колела "относително" успоредни.
                                ..... "относително"....
                                но също така и рейката ги застопорява успоредно (едното колело към другото) -относително.
                                Например да приемем че растоянието м-ду отворите на двата хебела е 1500мм. А трите щанги (ляв накраиник, стежена на силовият цилиндър и десен накраиник) на рейка са в една права линия(при движение направо) но когато завиеш двата външни шарнира се приближават към моста правопропорционално с ъгала на завиването, апък двата вътрешни остават на същото расояние (спрямо моста), следователно при при завой растоянието на отворите на хебелие е по-малко от 1500мм.
                                А м-дуколесната щанга е винаги 1500мм.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X