Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Четири линково окачване на Уаз.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    От: Четири линково окачване на Уаз.

    Нали не искаш да кажеш , че трябва да върна ресьорите ?....Това че , някой е експериментирал преди мен не ми забранява автоматично да експериментирам , и аз. Досега нямам незавършен проект напук на скептиците . Сега минавам по същество , въобще не търся големи ходове , АМА ИЗОБЩО. Правя стегната джипка за движение с висока скорост по пресечен терен . Между другото видях някои от произведенията на експериментаторите , които визираш може би. Джипки с койлоувъри по 2 метра и окачване с всички възможни щанги които познава автомобилостроенето , нямам думи. Такова нещо аз не искам , и не правя.
    Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
    Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.

    Коментар


    • #62
      От: Четири линково окачване на Уаз.

      Първоначално публикуван от kokocholi Преглед на мнение
      ... Между другото видях някои от произведенията на експериментаторите , които визираш може би. Джипки с койлоувъри по 2 метра и окачване с всички възможни щанги които познава автомобилостроенето , нямам думи. Такова нещо аз не искам , и не правя.
      Много самонадеяно изказване! Да загърбиш 100 год. опит в автомобилостроенето и опита на ентусиастите с цел да подобрят машините за своите си цели!?
      Щом казаваш, че искаш да правиш едва ли не машина за рали, нещата за мен са още по зле. Но спирам, явно и тук няма желание за дискусия, а само за показване.

      Коментар


      • #63
        От: Четири линково окачване на Уаз.

        Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
        Много самонадеяно изказване! Да загърбиш 100 год. опит в автомобилостроенето и опита на ентусиастите с цел да подобрят машините за своите си цели!?
        Щом казаваш, че искаш да правиш едва ли не машина за рали, нещата за мен са още по зле. Но спирам, явно и тук няма желание за дискусия, а само за показване.
        Не искам да спираме да дискутираме , няма друг начин да стигнем до истината , и до най-правилните решения . Всичко започна от тук , от Форума . Преди въобще не бях чувал за този вид окачване . Имаше колеги които ме насочиха в правилната посока , за което им благодаря. Прочетох доста материали и теми , но не срещнах никъде някой , който е започнал подобен проект , да го е завършил , като е използвал най-добрите световни практики. Винаги , навсякъде компромиси , да както каза един колега тук "баба знае две и двеста хиляди лева" , и е много прав , няма да коментирам защо . С тази тема искам да покажа какво правя аз , а не какво трябва да правят всички . Нека всеки да отсее плявата , и да ползва само качествената стока.
        Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
        Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.

        Коментар


        • #64
          От: Четири линково окачване на Уаз.

          Аз мисля че колегата Андро е доста краен в изказванията си , и не един път вече му казвам че това конструиране на машини не е нужно да се прави по шаблон а всеки си го прави както намери за добре , както може и за колкото му стигат силите и акъла ! Но да се сърди и да става краен в изказванията си само защото някой колега не е се е съобразил с неговите виждания за нещата е доста детско поведение и не мисля че е нужно да се държи така !
          По принцип не ми отива на годините да му правя забележка и не се чувствам горд с това , но няма тема в този форум в която да е писал и да не се явява като месия в оффроуд тунинга , добре разбирам че е правил какво ли не през годините но това не му дава право тука да се държи крайно Ако всички с неговия опит започнат да се държат по този начин тук ще останат доста малко подобни на тая теми , и това е впечатлението ми от доста перформанс форуми в България !
          Поздрави и нищо лично към никого това е просто мнение !
          2012 GL350 Bluetec & 2012 Audi A6 Quattro 3.0T & 2013 Audi S6 Quattro 4.0 Biturbo
          ex-Toyota Land Cruiser FZJ-80 Triple Locked 4.5EFI 1FZ-FE petrol/lpg

          Коментар


          • #65
            От: Четири линково окачване на Уаз.

            Прав си колега-Ноевия ковчег е направен от любители а Титаник от професионалисти-нали знаете резултата.

            Коментар


            • #66
              От: Четири линково окачване на Уаз.

              Първоначално публикуван от kokocholi Преглед на мнение
              ... Правя стегната джипка за движение с висока скорост по пресечен терен ...
              Един въпрос във връзка с цитата: защо цял мост? Ясно, че щом си тръгнал да го правиш така, а не с независимо, си имал нещо наум, просто ми е интересно какво е.
              И втори въпрос, по конструкцията: предвиждат ли се втори чифт амортисьори или остава само на тия в момента?
              Поздрави!
              О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

              Коментар


              • #67
                От: Четири линково окачване на Уаз.

                Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение
                Един въпрос във връзка с цитата: защо цял мост? Ясно, че щом си тръгнал да го правиш така, а не с независимо, си имал нещо наум, просто ми е интересно какво е.
                И втори въпрос, по конструкцията: предвиждат ли се втори чифт амортисьори или остава само на тия в момента?
                Поздрави!
                Истината е , че исках да правя независимо окачване , но не намерих подходящ донор. В последствие добронамерени колеги ме насочиха , към окачвания от друг тип , и след справка в интернет пространството , прегърнах идеята. Не , че не искам да има и добри ходове , но с пружините които имам това няма как да се случи. Относно въпроса ти за амортисьорите , не предвиждам втори чифт , дори е възможно да да намаля бройката отпред. Всичко е въпрос на пътно поведение. Щях да кажа , като направя тестовете , обаче днес стана един фал , счупихме камбаната на ск. кутия при монтажа на двигателя , и това ме отдалечи от първите проби. За съжаление.
                Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
                Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.

                Коментар


                • #68
                  От: Четири линково окачване на Уаз.

                  Това със счупената камбана от присъединителният фланец или от друго?
                  Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
                  Селска фурна аспух нема. Пак същият.
                  В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки

                  Коментар


                  • #69
                    От: Четири линково окачване на Уаз.

                    Аз бих преместил хидравличния цилиндър и напречната кормилна щанга зад моста. Бих усилил(оребрил) тази напречна тръба, на която се хващат две от предните надлъжни щанги. Коко да каже какъв е диаметъра, дебелината и стоманата на тръбите за щангите, но на мен ми тънеят. Задните амортисьори за да работят трябва да са възможно по-отдалечени един от друг. И като и без това правиш такова окачване направи го, така че гумите да стърчат пред и зад джипа( защото отзад ми се струва, че не стърчат). Това освен свесовете ще увеличи и базата, а оттам и стабилността при висока скорост и катерене.
                    Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.

                    Коментар


                    • #70
                      От: Четири линково окачване на Уаз.

                      Георги,колкото е по-голямо междуосовото толкова е по-устойчив джипа,но маневреноста намалява -а ние с тия уазови мостове знаеш колко завиваме...
                      няма начин да няма начин
                      http://album.bg/offroad_
                      0878 613 163

                      Коментар


                      • #71
                        От: Четири линково окачване на Уаз.

                        Първоначално публикуван от dany.1 Преглед на мнение
                        ...а ние с тия уазови мостове знаеш колко завиваме...
                        УАЗ-овите мостове завиват колкото на всички останали джипки с мостове със сфери.Проблемите с недозавиването идват от други фактори...
                        0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

                        Коментар


                        • #72
                          От: Четири линково окачване на Уаз.

                          Първоначално публикуван от kokocholi Преглед на мнение
                          ...Сега минавам по същество , въобще не търся големи ходове , АМА ИЗОБЩО. Правя стегната джипка за движение с висока скорост по пресечен терен ...
                          При това положение е добре пружините и амортисьорите да бъдат максимално изнесени настрани.По този начин ще свалиш центъра на тежеста надолу.Също така е добре пружината да е с по-голям диаметър.За отзад можеш да опиташ с Паджерови.
                          0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

                          Коментар


                          • #73
                            От: Четири линково окачване на Уаз.

                            Първоначално публикуван от derhunter Преглед на мнение
                            Това със счупената камбана от присъединителният фланец или от друго?
                            Не няма нищо общо с фланеца , преди монтажа на двигателя , камбаната предварително е захваната за ск. кутия , и за камбаната . Останаха 3 мм. до окончателното прилепване на двигателя , и камбаната каза "прас".
                            Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
                            Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.

                            Коментар


                            • #74
                              От: Четири линково окачване на Уаз.

                              Първоначално публикуван от Георги Василев Преглед на мнение
                              Аз бих преместил хидравличния цилиндър и напречната кормилна щанга зад моста. Бих усилил(оребрил) тази напречна тръба, на която се хващат две от предните надлъжни щанги. Коко да каже какъв е диаметъра, дебелината и стоманата на тръбите за щангите, но на мен ми тънеят. Задните амортисьори за да работят трябва да са възможно по-отдалечени един от друг. И като и без това правиш такова окачване направи го, така че гумите да стърчат пред и зад джипа( защото отзад ми се струва, че не стърчат). Това освен свесовете ще увеличи и базата, а оттам и стабилността при висока скорост и катерене.
                              Щангите са изработени от тръба Ф 33.4 мм. дебелина на стената 4.6 мм. . По-голям диаметър не ме устройва , защото външното тяло на джони джойнтовете е с ширина 40мм. , и по-голям диаметър тръба нямаше как да я заваря. Изместих предния мост със 150мм. напред , но не посмях повече защото увеличаване на м/у осовото разстояние води до проблеми с проходимоста. Аз все пак търся някакъв баланс. Много ми хареса предложението ти , да преместя цилиндъра отзад , ще обмисля възможностите , ако не стане съм предвидил защита на цилиндъра , и стержините с една 6-8мм. ламарина. Задните амортисьори , и местата на които са монтирани в момента , не фигурират в работния вариант. Тръбите които носят горните щанги тепърва ще бъдат спънати на "Х". Поздрави.
                              Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
                              Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.

                              Коментар


                              • #75
                                От: Четири линково окачване на Уаз.

                                Тръбите, ако са от правилния материал (а аз съм сигурен, че не си сложил к'во да е), би трябвало да държат.
                                За независимото ... нищо де, ако ти е мерак, все ще изскочи нещо. Не се познаваме лично, но оставам с впечатлението, че като си навиеш нещо го правиш

                                Мислил ли си за пружини по поръчка? Около Казанлък правят на 2 места, мисля, че ще се оправят и с прогресивна стъпка и по спомен не са скъпи.
                                О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X