Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Четири линково окачване на Уаз.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    От: Четири линково окачване на Уаз.

    Джони джойнтовете, weld on ли са? В смисъл, може да се заварява директно върху тях? Не може ли на щангите да се заварят втулки, в които да се набият джонитата? Аз така си мислех да правя. Или не става? Просто питам.
    Иначе тръбите с тази дебелина би трябвало да държат, според мен.
    Поздрави!
    Your conscience is all you can take to your grave.

    Коментар


    • #77
      От: Четири линково окачване на Уаз.

      Първоначално публикуван от kokocholi Преглед на мнение
      Щангите са изработени от тръба Ф 33.4 мм. дебелина на стената 4.6 мм. . По-голям диаметър не ме устройва , защото външното тяло на джони джойнтовете е с ширина 40мм. , и по-голям диаметър тръба нямаше как да я заваря. Изместих предния мост със 150мм. напред , но не посмях повече защото увеличаване на м/у осовото разстояние води до проблеми с проходимоста. Аз все пак търся някакъв баланс. Много ми хареса предложението ти , да преместя цилиндъра отзад , ще обмисля възможностите , ако не стане съм предвидил защита на цилиндъра , и стержините с една 6-8мм. ламарина. Задните амортисьори , и местата на които са монтирани в момента , не фигурират в работния вариант. Тръбите които носят горните щанги тепърва ще бъдат спънати на "Х". Поздрави.
      Аз съм 100% сигурен, че ще сгънеш щангите при първото по-сериозно натоварване( имам наблюдения върху две машини с четирилинково окачване- на Слави и на Кайо.). Напречната тръба трябва да се укрепи не с "Х" а с "V", защото ще се сгъне в средата.
      Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.

      Коментар


      • #78
        От: Четири линково окачване на Уаз.

        И според мен са тънки тръбите?Нещо около 50х4 по би имало резон...В щатско ползват 60х10...горе долу,смЕтай...
        0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

        Коментар


        • #79
          От: Четири линково окачване на Уаз.

          Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение
          Тръбите, ако са от правилния материал (а аз съм сигурен, че не си сложил к'во да е), би трябвало да държат.
          За независимото ... нищо де, ако ти е мерак, все ще изскочи нещо. Не се познаваме лично, но оставам с впечатлението, че като си навиеш нещо го правиш

          Мислил ли си за пружини по поръчка? Около Казанлък правят на 2 места, мисля, че ще се оправят и с прогресивна стъпка и по спомен не са скъпи.
          Колега , ако дадеш координати за пружините ще съм много благодарен.
          Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
          Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.

          Коментар


          • #80
            От: Четири линково окачване на Уаз.

            Първоначално публикуван от TigerHunter Преглед на мнение
            Джони джойнтовете, weld on ли са? В смисъл, може да се заварява директно върху тях? Не може ли на щангите да се заварят втулки, в които да се набият джонитата? Аз така си мислех да правя. Или не става? Просто питам.
            Иначе тръбите с тази дебелина би трябвало да държат, според мен.
            Поздрави!
            Не може да се заварява директно без да са разглобени. Материала , който държи сферите издържа големи натоварвания , но не и температура.
            Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
            Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.

            Коментар


            • #81
              От: Четири линково окачване на Уаз.

              Първоначално публикуван от Георги Василев Преглед на мнение
              Аз съм 100% сигурен, че ще сгънеш щангите при първото по-сериозно натоварване( имам наблюдения върху две машини с четирилинково окачване- на Слави и на Кайо.). Напречната тръба трябва да се укрепи не с "Х" а с "V", защото ще се сгъне в средата.
              Ако трябва да съм откровен , и на мен малко ми малеят тръбите . Захватите на джойнтовете съм ги оставил по-големи , за да може ако се наложи да сложа по големи , и съответно тръби с по-голям диаметър.
              Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
              Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.

              Коментар


              • #82
                От: Четири линково окачване на Уаз.

                Първоначално публикуван от ninja_1 Преглед на мнение
                И според мен са тънки тръбите?Нещо около 50х4 по би имало резон...В щатско ползват 60х10...горе долу,смЕтай...
                Тръби с 50мм. диаметър ще изглеждат като кардани . Може би нещо от порядъка 40-42мм. ще е най-удачния вариант.
                Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
                Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.

                Коментар


                • #83
                  От: Четири линково окачване на Уаз.

                  Първоначално публикуван от kokocholi Преглед на мнение
                  Тръби с 50мм. диаметър ще изглеждат като кардани . Може би нещо от порядъка 40-42мм. ще е най-удачния вариант.
                  На КИА-та по спомен предните са 48х3,2 ,а задните 48х4,но съм с напречни щанги.Ето как изглеждат:

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1010215.jpg
Прегледи:1
Размер:130.5 КБ
ID:5254451
                  0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

                  Коментар


                  • #84
                    От: Четири линково окачване на Уаз.

                    Първоначално публикуван от ninja_1 Преглед на мнение
                    На КИА-та по спомен предните са 48х3,2 ,а задните 48х4,но съм с напречни щанги.Ето как изглеждат:

                    [ATTACH=CONFIG]303308[/ATTACH]
                    Не мога да добия представа от снимката какъв е диаметъра на тръбите , но ми се струва че са по-малки . Днес мерих кардана на Уаза , Ф50. Какъв модел е окачването на КИАта ? Оригиналното ли е ? Щангите изглеждат доста добре направени.
                    Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
                    Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.

                    Коментар


                    • #85
                      От: Четири линково окачване на Уаз.

                      Първоначално публикуван от kokocholi Преглед на мнение
                      Не мога да добия представа от снимката какъв е диаметъра на тръбите , но ми се струва че са по-малки . Днес мерих кардана на Уаза , Ф50. Какъв модел е окачването на КИАта ? Оригиналното ли е ? Щангите изглеждат доста добре направени.
                      Толкова са.И при мен карданите са от УАЗ,та можеш да сравниш.Окачването е собствена разработка.Благодаря.

                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1010004.jpg
Прегледи:1
Размер:143.1 КБ
ID:5254504 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1010012.jpg
Прегледи:1
Размер:154.3 КБ
ID:5254505 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1010221.jpg
Прегледи:1
Размер:121.6 КБ
ID:5254506 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1010225.jpg
Прегледи:1
Размер:133.2 КБ
ID:5254507 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1010001.jpg
Прегледи:1
Размер:130.9 КБ
ID:5254508

                      Снимите се качват където си искат,ако може някой мод да ги подреди...
                      Последно редактирано от Жоро Донечки; 22-02-11, 20:59.
                      0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

                      Коментар


                      • #86
                        От: Четири линково окачване на Уаз.

                        Първоначално публикуван от kokocholi Преглед на мнение
                        Колега , ако дадеш координати за пружините ще съм много благодарен.
                        Тук правят с интересни форми, но май материала е до 10мм, не знам дали не е тънкав за това, което правиш. Самата фабрика беше май на Енинския разклон, но не помня точно. В сайта има координати.

                        А това е сайта на Крънската фабрика, там въртят и доста над 10мм. Информацията на сайта обаче е малко и не знам дали могат да правят пружини с различна стъпка или по-изчекната форма. предполагам, че един имейл ще внесе яснота.

                        Има още едни пичове тук, в СЗ, но със сигурност знам, че не работят с достатъчно дебел материал, затова тях ги прескачам, иначе за по-дребни неща са добри.
                        О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                        Коментар


                        • #87
                          От: Четири линково окачване на Уаз.

                          Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение
                          Тук правят с интересни форми, но май материала е до 10мм, не знам дали не е тънкав за това, което правиш. Самата фабрика беше май на Енинския разклон, но не помня точно. В сайта има координати.

                          А това е сайта на Крънската фабрика, там въртят и доста над 10мм. Информацията на сайта обаче е малко и не знам дали могат да правят пружини с различна стъпка или по-изчекната форма. предполагам, че един имейл ще внесе яснота.

                          Има още едни пичове тук, в СЗ, но със сигурност знам, че не работят с достатъчно дебел материал, затова тях ги прескачам, иначе за по-дребни неща са добри.
                          Благодаря колега , не бях се сетил , че някъде в БГ могат да правят пружини . Остава да намерим къде правят амортисьори , и койлоувърите са готови. Сега сериозно по темата , струват ми се тънки 10мм. , обаче ще се опитам да проуча какво точно правят , и за какво става въпрос.
                          Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
                          Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.

                          Коментар


                          • #88
                            От: Четири линково окачване на Уаз.

                            Правили сме пружини в Крън и сме доволни . Дадох им старата пружина (за модел на височина и широчина ) и условието беше да носят по 100 кг. + на пружина .За 15 работни дни ги изработиха.
                            Toyota Land Cruiser RJ77 , Nissan Patrol TD42, Suzuki Samurai ,Yamaha WR 450F
                            New hope garage о886/44-36-5о , о898/48-11-46

                            Коментар


                            • #89
                              От: Четири линково окачване на Уаз.

                              Аз съм правил пружини в с.Крън.Там има един образ-Цецо.По тел-а съм му обяснил какво точно искам и ми го направи.Ако искаш ,може и да мога да намеря телефон...
                              0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

                              Коментар


                              • #90
                                От: Четири линково окачване на Уаз.

                                Много благодаря за ценната информация , която при нужда ще ползвам. На първо време смятам да изпробвам наличните пружини , и чак тогава ще вземам генерални решения . Времето което мога да отделя на любимото си занимание не е много , но въпреки това лека по лека напредвам. Вчера завариха счупената камбана , но реших да не рискувам , и я дадох на един майстор леяр да ми отлее нова /няма никъде по моргите/. Докато чакаме камбаната решихме , че можем да свалим ск. кутия , и двигателя с 35мм. надолу , за целта отрязахме стойките , и ги преместихме. Целта на занятието е , да се промени ъгъла на предния кардан , защото там нещата са малко на косъм. Другия момент е , че центъра на тежеста пада на долу , от което следва да се повиши стабилноста. Не съм много далече от първите тестове , но по "Закона на Мърфи" , " Ако едно нещо може да се развали , то задължително се разваля ".
                                Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
                                Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X