Ето снимка на лапите за захващане на фургона към гредите на камиона, това е стандарт от последните години, в предната част на камионите се ползват тези пружинни връзки а в задната част на камиона се хваща плътно с планки. 
 

Днес тук времето беше разкошно, и цял ден бях навънка, използвах за донор едно желязо от камиона, една дискова брана от Рачо от Добрич, жив и здрав да е (Rachido) и с УкраинПацанСтрой набързо сделахме едно барбекю/кастьор, мисля добре се получи. Удобен случай беше и да тестваме на баща ми едно инверторно електроженче, баси кефа е това инвертора, жужи като пчеличка и супер готино се заварява.

							
						
					Днес тук времето беше разкошно, и цял ден бях навънка, използвах за донор едно желязо от камиона, една дискова брана от Рачо от Добрич, жив и здрав да е (Rachido) и с УкраинПацанСтрой набързо сделахме едно барбекю/кастьор, мисля добре се получи. Удобен случай беше и да тестваме на баща ми едно инверторно електроженче, баси кефа е това инвертора, жужи като пчеличка и супер готино се заварява.

 А идеята с дебелите кабели е да няма допълнителен пад по тях, иначе машината вдига входния ток и започва да изключва по-често.
			
Коментар