Ако всичко е наред в Четвъртък трябва да получа няколко дебели дъски на дебели цени с дебела доставка но такъв е живота под блокада.
След малко ако се чуствам добре, ще почна да редя скеле конструкцията и ще пусна снимки от първоначалната ситуация.
На следващата снимка съм драснал със зелено дебелите метални страници от които мисля да направя сандвич и закрепя с болтове директно за рамата на фургона, това ще е основната носеща конструкция в задната част.
С черно се вижда подпората за скеле, която мисля да ползвам за нивелиране или дребни корекции при поддаване евентуално а и малко за споделяне на тежестта ако се наложи.
С червени хиксове съм отбелязал където ще се реже каросерията на камиона.
Когато поокастря и стигна до шлема на синковеца, тогава ще подпра фургона директно на рамата на камиона и кастренето продължава до където може.
На снимката по-долу, червените хиксове стигат до приблизително половината на фургона, ако мога да орежа каросерията до там, после плана е да се премести камиона малко напред.
След като се премести камиона малко (1-2 метра) напред, фургона се укрепва и със скелето и солидно се закрепва на рамата на камиона.
В освободилото се простанство отпред, се продължава с кастренето на каросерията, идеята да се изреже всичко при сравнително добре обезопасени елементи, това на теория, ще видим как се получава при започване на работа.
След малко ако се чуствам добре, ще почна да редя скеле конструкцията и ще пусна снимки от първоначалната ситуация.
На следващата снимка съм драснал със зелено дебелите метални страници от които мисля да направя сандвич и закрепя с болтове директно за рамата на фургона, това ще е основната носеща конструкция в задната част.
С черно се вижда подпората за скеле, която мисля да ползвам за нивелиране или дребни корекции при поддаване евентуално а и малко за споделяне на тежестта ако се наложи.
С червени хиксове съм отбелязал където ще се реже каросерията на камиона.
Когато поокастря и стигна до шлема на синковеца, тогава ще подпра фургона директно на рамата на камиона и кастренето продължава до където може.
На снимката по-долу, червените хиксове стигат до приблизително половината на фургона, ако мога да орежа каросерията до там, после плана е да се премести камиона малко напред.
След като се премести камиона малко (1-2 метра) напред, фургона се укрепва и със скелето и солидно се закрепва на рамата на камиона.
В освободилото се простанство отпред, се продължава с кастренето на каросерията, идеята да се изреже всичко при сравнително добре обезопасени елементи, това на теория, ще видим как се получава при започване на работа.
Коментар