Усещаш ли какво може да се получи ?
Хладилната част е 2,60м - като хладилен камион нямаш ядове.
Като го направиш кемпер, допустимата ширина ти става 2,55м, щото си "обикновен" камион.
Тия 5 см, да не те препънат административно?
Морските контейнери са 2,44м
Измери точно ширината.
Виж дали можеш да го узакониш като камион с "изотермична" надстройка?
Хладилната част е 2,60м - като хладилен камион нямаш ядове.
Като го направиш кемпер, допустимата ширина ти става 2,55м, щото си "обикновен" камион.
Тия 5 см, да не те препънат административно?
Морските контейнери са 2,44м
Измери точно ширината.
Виж дали можеш да го узакониш като камион с "изотермична" надстройка?
, само откъм практическата страна ми изглежда таралеж в гащи, предвид спецификите на Островните пътища. За ширината виж дали не ти трябва IVA (individual vehicle allowance). На Острова няма ограничения на височина, по магистралите всичко е проектирано на 4.90м, но из провинцията се движиш на свой риск
Примерно в тукашния край има един стар жп мост с табелка 4м, но се оказа че по едно време потънал с 15см, не много, но колкото да ти свали свънчевите панели. Място за маневриране на такива места обикновено няма. И крайптната зеленина може да те изненада с някое недоподстригано дърво. Близо до нас има едно такова на основен междуградски път, с един дебел клон горе, който редовно се дялка от камиони, виждал съм и обелки пластмаса. За вътрешна употреба си го представям само да хванеш магистралата до Шотландия и там да му се порадваш, може би и някъде из Швеция, Финландия. Ако го дотъркаляш до България се чудя дали катаджиите няма да те спират само за да го разгледат отблизо какво чудо е
Коментар