Обява

Свий
Няма добавени обяви.

80-та серия на Ленд Крузър и нейните алтернативи...

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • До: 80-та серия на Ленд Крузър и нейните алтернативи...

    Колеги, не се палете толкова
    Не казвам, че 80-ката е "нескопосана", а че е предвидена за употреба в доста специфични условия. Аз бих се радвал да разбера кои са те.

    Поздрави

    Коментар


    • До: 80-та серия на Ленд Крузър и нейните алтернативи...

      Първоначално публикуван от rdo Преглед на мнение
      Колеги, не се палете толкова
      Не казвам, че 80-ката е "нескопосана", а че е предвидена за употреба в доста специфични условия. Аз бих се радвал да разбера кои са те.

      Поздрави
      Колега, ти от тази тема ако не разбра кои са условията, най-добре потърси информация в друг Портал...

      Коментар


      • До: 80-та серия на Ленд Крузър и нейните алтернативи...

        Чесно казано, не видях в прав текст да е изброено за какви условия на експлоатация става въпрос. Има доста изписано и да речем, че бих могъл да си направя някаква коствена преценка, обаче дали ще е правилната - не знам.

        Коментар


        • До: 80-та серия на Ленд Крузър и нейните алтернативи...

          Първоначално публикуван от rdo Преглед на мнение
          Чесно казано, не видях в прав текст да е изброено за какви условия на експлоатация става въпрос. Има доста изписано и да речем, че бих могъл да си направя някаква коствена преценка, обаче дали ще е правилната - не знам.
          Ето някои идеи, които могат да Ви насочат "за какви условия на експлоатация става въпрос". Е не знам в каква степен е в "прав текст изброено", затова да, "бихте могъл да си направите някаква коствена преценка, обаче дали ще е правилната - не знам" и аз не знам....
          Първоначално публикуван от Венцислав Петров Преглед на мнение
          ..... Но искате ли експедиционен автомобил и с него да идете където и да е по света, имате само два избора, 80-ка или Нисан Патрул (с големите двигатели) и нищо друго...
          Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
          ...80-ката е твоята кола, защото каза че ти трябва джип за офроуд който да става и за асфалт. Забележи последователноста. Първо офроуд, после асфалт. Е при такива изисквания друга алтернатива освен дълъг ПатрулY61 и ТЛК80 има ли.
          ......
          Първоначално публикуван от Венцислав Петров Преглед на мнение
          То си е ясно че говорим за експедиции, иначе има алтернативи и то много...
          ...Тук аз разбирам идеята има ли алтернатива при пътуване по интересни места от третия свят... За нашата си Европа по-добре лек автомобил...
          Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
          ... Все пак говорим за алтернативи на 80-та серия (за N-ти път) за целите за които е създаден джип като 80-та серия. А именно дълги и тежки пътувания. ...
          Technical Rescue Direct - life lies in courage
          http://www.offroad-bulgaria.com/show...60#post3258660

          Коментар


          • До: 80-та серия на Ленд Крузър и нейните алтернативи...

            Първоначално публикуван от Венцислав Петров Преглед на мнение
            Май пак сменихме темата и много се отдалечихме... Какво общо може да има между състезанията в България или някъде другаде и експедиция? Състезателите са ясни, карат 500 км. сменят всичко и пак карат 500км... Затова и си имат асистенция, затова и с тях вървят разни бусове пълни с части...

            За експедиции до Лайпциг с 80-ка няма защо да говорим, всъщност вече го уточнихме... по-горе в темата... Макар че познавайки добре Събин съм сигурен, че няма да си купи МЛ... и ще си кара 80-ката... Има си причини, аз го разбирам идеално...

            Хора разберете че не е добре да се надъхвате един друг за разни каузи..., за и против... Хайде стига с правенето от всяка тема на Левски-ЦСКА. Всеки автомобил има предимства и недостатъци... Всеки...
            Така е ,г-н Петров,все някой го тегли нанякъде нещо,аз от 15 години смятам да си живея на полуостров Дарец(в яз.Студен кладенец)там е хубаво това,че и с джип не можеш да стигнеш само с лодка и то добра,понеже езерото е коварно,елените се разхождат под прозореца на вилата,за риби да не говорим,но защо все пак япончетата не започнат ново масово производство на добре познатата и на двама ни 80-тка? Нима не разбират от маркетинг,защо не си пренастроят конвейра с един изпробван в годините софтуер и да пуснат този джип отново за радост на ценителите му и на експедиционните летувания(зимувания)

            Най-важното е всеки да осмисли и ако може да реализира това, което му е удобно и му харесва. А разбирането за комфорт и удобство, моля да оставите на лична преценка. Аз съм карал с Брат ми доста време Лада Нива и с нея сме ходили двамата до Виена и обратно. Въобще не ми е липсвал комфорт... Да, тук има хора които и до Пловдив няма да идат с нея... Но аз нито им обяснявам как да се чувстват нито имам против разните паркетници...

            Колкото до това къде има асфалт то си е друг въпрос. Мен лично ме тегли все натам дето няма... И силно се надявам да не се появи навсякъде... Но засега няма подобни перспективи...

            Така е ,г-н Петров,все някой го тегли нанякъде нещо,аз от 15 години смятам да си живея на полуостров Дарец(в яз.Студен кладенец)там е хубаво това,че и с джип не можеш да стигнеш(полвза се джипа да влачиш колесара) само с лодка и то добра,понеже езерото е коварно,елените се разхождат под прозореца на вилата,за риби да не говорим,но защо все пак япончетата не започнат ново масово производство на добре познатата и на двама ни 80-тка? Нима не разбират от маркетинг,защо не си пренастроят конвейра с един изпробван в годините софтуер и да пуснат този джип отново за радост на ценителите му и на поклонниците на експедиционните летувания(зимувания)Защо трябва да се възкресяват "мъртъвци"с разни експедиционни тюнинги,никому ненужни поне в България,при положение,че биха могли хората да ползват един фабричен автомобил за всичко?Вярно е ,че времето и прищевките свързани с него са неумолими като съдник,но какво пречи на един убийствен концерн като Тойота да си преразгледа модела и да го снабди с всички новоизмислени глезотии,които в ВИ-ЕКС няма да са чак толкова много.Best regards.Тунджер Осман Али.

            Коментар


            • До: 80-та серия на Ленд Крузър и нейните алтернативи...

              Първоначално публикуван от tuni Преглед на мнение
              Така е ,г-н Петров,все някой го тегли нанякъде нещо,аз от 15 години смятам да си живея на полуостров Дарец(в яз.Студен кладенец)там е хубаво това,че и с джип не можеш да стигнеш(полвза се джипа да влачиш колесара) само с лодка и то добра,понеже езерото е коварно,елените се разхождат под прозореца на вилата,за риби да не говорим,но защо все пак япончетата не започнат ново масово производство на добре познатата и на двама ни 80-тка? Нима не разбират от маркетинг,защо не си пренастроят конвейра с един изпробван в годините софтуер и да пуснат този джип отново за радост на ценителите му и на поклонниците на експедиционните летувания(зимувания)Защо трябва да се възкресяват "мъртъвци"с разни експедиционни тюнинги,никому ненужни поне в България,при положение,че биха могли хората да ползват един фабричен автомобил за всичко?Вярно е ,че времето и прищевките свързани с него са неумолими като съдник,но какво пречи на един убийствен концерн като Тойота да си преразгледа модела и да го снабди с всички новоизмислени глезотии,които в ВИ-ЕКС няма да са чак толкова много.Best regards.Тунджер Осман Али.
              Туни, честно казано не разбирам язвителния ти тон.
              Относно защо, защо, защо...
              А аз да питам - лично ти колко нови 80-тки ще закупиш? И колко хора около теб ще го направят. Отговори си на този въпрос, който няма нищо общо с преимуществата и недостатъците на модела и да приключим с това.

              By the way, в определени региони на света, там, където този автомобил е реално нужен и да, с тъй ненужните и ехидно отхвърляни тюнинги за България, той все още се предлага. И това е Ленд Крузър 105.

              Коментар


              • До: 80-та серия на Ленд Крузър и нейните алтернативи...

                Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
                Туни, честно казано не разбирам язвителния ти тон.
                Относно защо, защо, защо...
                А аз да питам - лично ти колко нови 80-тки ще закупиш? И колко хора около теб ще го направят. Отговори си на този въпрос, който няма нищо общо с преимуществата и недостатъците на модела и да приключим с това.

                By the way, в определени региони на света, там, където този автомобил е реално нужен и да, с тъй ненужните и ехидно отхвърляни тюнинги за България, той все още се предлага. И това е Ленд Крузър 105.
                Значи,изобщо не съм ехиден,бих си купил нова 80-тка "само"ако ми е нужна.Тази,която притежавам от 2 години се оказа отличен автомобил,но не е УНИВЕРСАЛЕН,респективно я карама както си карам МБ-то за български и евро дистанции.В гората колкото пъти я вкарам имам проблеми с маневриране,удари по нещастната пластмаса защитаваща скорости и раздатка,чупене на бакелитовите конзоли на фабричната броня,изкривяване на задния теглич и контактите за прикачен инвентар,да не говорим за множеството охлузвания причинени от габаритете и.Дори и проходимостта и е доста измислена според мен,толкова е тежка ,че започва да се заравя почти веднага и то с прехвалените кални гуми на Гудрич.Естествено мислих за тюнинг,но не смятам,че ще и смени предназначението на 80-тката в България,не става въпрос за възможности.Колкото до 105 се оказа отново,че е "куцата Сийка"На Веско Горанов какво не и сложиха-че турбо ли,заедно с главата(естествено),че тюнинги ли,брони ли,но Веско просто е патил от разни "нормални" коли и иска "кораб",понеже безопасността все пак е на първо място а железа на тия джипки не им липсват. Та това е Яро,никакви язвителни номера не разигравам,позволете ми просто да си изразя мнението,без да търсите умисъл навсякъде.
                Последно редактирано от tuni; 12-11-09, 19:24. Причина: дописване

                Коментар


                • До: 80-та серия на Ленд Крузър и нейните алтернативи...

                  Първоначално публикуван от tuni Преглед на мнение
                  .....защо все пак япончетата не започнат ново масово производство на добре познатата и на двама ни 80-тка? Нима не разбират от маркетинг,защо не си пренастроят конвейра с един изпробван в годините софтуер и да пуснат този джип отново за радост на ценителите му и на поклонниците на експедиционните летувания(зимувания)Защо трябва да се възкресяват "мъртъвци"с разни експедиционни тюнинги,никому ненужни поне в България,при положение,че биха могли хората да ползват един фабричен автомобил за всичко?Вярно е ,че времето и прищевките свързани с него са неумолими като съдник,но какво пречи на един убийствен концерн като Тойота да си преразгледа модела и да го снабди с всички новоизмислени глезотии,които в ВИ-ЕКС няма да са чак толкова много....
                  Краткия отговор е: виж ми подписа!

                  Дългия започва с въпроса: Колко би струвала една 80ка ако отговаря на евро4, има ABS, VSC, TRC, BA, 11 въздушни възглавници, активна камера за задно виждане, навигация с 11' цветен дисплей работещ от -30 до +55 градуса, активен круиз контрол, кожен салон с подгряване и обдухване на седалките, атермични стъкла и още един куп глупости който не ми се пишат?

                  Сети ли се сега?
                  "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

                  Коментар


                  • До: 80-та серия на Ленд Крузър и нейните алтернативи...

                    Първоначално публикуван от Джамбазов Преглед на мнение
                    Краткия отговор е: виж ми подписа!

                    Дългия започва с въпроса: Колко би струвала една 80ка ако отговаря на евро4, има ABS, VSC, TRC, BA, 11 въздушни възглавници, активна камера за задно виждане, навигация с 11' цветен дисплей работещ от -30 до +55 градуса, активен круиз контрол, кожен салон с подгряване и обдухване на седалките, атермични стъкла и още един куп глупости който не ми се пишат?

                    Сети ли се сега?
                    Moдела ТЛК-80 HDJ-80,81VX,VXL си ги имат повечето глезотии,може би една навигация и парктроник плюс камера за задно виждане,това мистър Джамбазов не е проблем и не е скъпо.Пипнат ли обаче управление на мотор,скорости и блокировки-дебела ще е работата,тогава и за ЕКСПЕДИЦИИ няма да става.

                    Коментар


                    • Re: 80-та серия на Ленд Крузър и нейните алтернативи...

                      Това не е баш по темата за алтернативите, но има ли някой, който си кара 80-тата като ежедневен автомобил?
                      "Човекът е човек тогава, когато е на път!"

                      Коментар


                      • До: Re: 80-та серия на Ленд Крузър и нейните алтернативи...

                        Първоначално публикуван от msi200 Преглед на мнение
                        Това не е баш по темата за алтернативите, но има ли някой, който си кара 80-тата като ежедневен автомобил?
                        Да.

                        Коментар


                        • До: 80-та серия на Ленд Крузър и нейните алтернативи...

                          Аз също.

                          (Добавка съм следващите постове : Колата е от 3 години -80.000км- в семейството и я използвам предимно аз за 90% : градско, товарен-работен автомобил и 10% : разходки, линейка-съпорт за мото-атв групата.
                          Под комфорт разбирам да се побивам свободно в купето понеже съм 1.95 и 120кг .
                          В 80 седя доста прилично за разлика от Г-класата чиято ергономя е смятана за хомус-италикус : къси крака, дълги ръце и тесни рамене.
                          За пътувания сам използвам Skoda Roomster с 131кс, а семейни Santa Fe-то 2.2CRDI на съпругата.
                          Без грам сантименталност към желязо, това е първата кола която не смятам да продам докато е в движение.)
                          Последно редактирано от Jam; 15-11-09, 19:37.

                          Коментар


                          • До: 80-та серия на Ленд Крузър и нейните алтернативи...

                            И аз почти 2 години,преди да я закарам в Бг. Няма никакви проблеми с употребата на 80-ката ,като ежедневен автомобил. В Англия се карат масово,като ежедневни автомобили и 80та и 100 серии.
                            TЛК 80-4.2ТД
                            ТЛК 73-2.4ТД
                            ...................

                            Коментар


                            • Re: 80-та серия на Ленд Крузър и нейните алтернативи...

                              И според мен този джип е доста универсален... За експедиции незнам доколко е подходящ, но за ежедневна експлоатация в държава като БГ + офроуд според мен е идеален. Нито е капризен към нафта, нито към пътища

                              Моята я ползвам често за градско и не виждам проблем това да ми е единствената кола. За дълги преходи по асфалт из Европа пак мисля, че става (при липса на лека кола). Даже комфорта на една заводска 80-ка от последните според мен е сравним с доста по-нови коли, на които съм се качвал.

                              Интересно ми е, като пазарно позициониране, кои са били конкурентите на 80-ката? Г? Рейндж?
                              "Човекът е човек тогава, когато е на път!"

                              Коментар


                              • До: Re: 80-та серия на Ленд Крузър и нейните алтернативи...

                                Първоначално публикуван от msi200 Преглед на мнение
                                ...Интересно ми е, като пазарно позициониране, кои са били конкурентите на 80-ката? Г? Рейндж?
                                Откъм пазарно позициониране на кои пазари?
                                За Австралия, Азия и Африка само Патрул Y60/Y61. За експедиционни цели, както и за целите на всякакви неправителствени организации, при които тези автомобили се ползват за транспорт в такива региони, алтернатива, особено финансова е Дифендъра.

                                Рейндж Ровъра може да конкурира 80-тката като лукс и возия. Като направа, като изключим донякъде Classic-a, от P38 нагоре просто не са в едно изречение.

                                Г класата... коя Г класа? 460 няма двигатели, поне съизмерими с тези на 80-тката, 463 е най-малко на съвсем друга цена... Иначе както виждаш и по улиците, карат ги много. Руси, брюнетки, хубавки... Черни, отзад пише G55.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X