Обява

Свий
Няма добавени обяви.

80-та серия на Ленд Крузър и нейните алтернативи...

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • До: 80-та серия на Ленд Крузър и нейните алтернативи...

    Не мога да разбера по-голямата част от читателите в тази тема.

    Излезе, че 80-тката кажи речи не става за нищо.
    Нищо и така да е.
    От тези, през които съм минал лично до момента а те са - LR Defender 110 Td5, Nissan Patrol 260, Y60, TLC LJ70, RJ70, FJ80, HDJ80 ако тръгна да изброявам техните недостатъци, особено на някои...

    Не се хващайте за думите.
    Това е една от твърде малкото теми в 4х4, която аз съм виждал до момента, където откровено се споделят недостатъците на един модел от хора, които имат реален опит с този модел.

    Коментар


    • До: 80-та серия на Ленд Крузър и нейните алтернативи...

      Всъщност аз не виждам нищо проблематично в казаното до тук. Може предният диф на Тойотата да е по-слаб от този на Партрола, но това не означава, че е принципно слаб. Двигателят може да не е направен да се кара със 170 по магистрала при 40 градуса на сянка, но това не означава, че след всяко каране по асвалт хвърляте по един двигател. Просто някой детайли са по-слаби от други, но това в смисъл, че при еднаква употреба едните ще изкарат 1 000 000 км., а другите само 7-800 000. Но и двата детайла ще изкарат едни 30-40 000 км. експедиция. Подобен е въпроса и с целите автомобили - явно и Нисана и Тойотата могат да бъдат приемлив вариант за експедиция. Просто не виждам смисъл в този спор. Айде, наздраве!
      Със съдържащи ламелен или сферичен графит над 2,14% не разговарям.

      Коментар


      • До: 80-та серия на Ленд Крузър и нейните алтернативи...

        Добре де, като е екпедиционен що го карате като всекидневен.
        Аз лично от междуконтинентални екпедиции не съм се интерисувал, за това и не съм търсил алтернатива на ТЛК-80. Предпочитам въздушния транспорт. Какво да правя в Африка. Какво да видя. Имаше едно състезание там, и то вече го няма.
        Между другото близнаците караха с кервана на Париж-Дакар с Мицубиши. И Паджерото не гъкна. Да с независимо окачване е. Тоест с правилното окачване, освен ако не караш на любителски траяли. Казвам го като човек който е карал ... и правил ... и до сега все джипове с цял преден мост притежавал. И в момента джипа с цял мост отпред с най-доброто пътно поведение. Който мисли че греша нека го оспори. В окачването няма нищо субективно. Не стават за път тия с целите мостове. Толкова съм убеден че чак мисля да предложа да им забранят да се движат по пътната мрежа.
        Ама четете между редовете мола ви се.
        Сега ще напиша нещо, което може и да прозвучи еретично, но след две години ще събудя темата, та да видим дали съм познал.

        До две години, джиповете с независимо окачване отпред, ще доминират в офроуд шампионата на България. Ха.


        Последната експедиция в която участвах беше София-Лайпциг(Баха Саксония). Събин с ТЛК-80 с платформа с мотори и Пепи(pepino c) с Mercedes ML 2008 с платформа с АTV. По трима човека с МНОГО багаж.Дали може да има поне едно нещо в което 80-ката да превъзхожда ML-а. Няма!!! Нито едно!!! Пепи се прибра в София за 17 часа и в тези 17 часа има два часа за смяна на гумата на платформата и ядене.
        Верно експедиция по асфалт, и на близко.
        Ама те пътищата вече са асфалтирани бе хора.
        Последно редактирано от kinex; 06-11-09, 19:50.

        Коментар


        • До: 80-та серия на Ленд Крузър и нейните алтернативи...

          Първоначално публикуван от NovemberCharlie Преглед на мнение
          Всъщност аз не виждам нищо проблематично в казаното до тук...
          Разбира се, че няма нищо "проблематично". Казват се някакви недостатъци и предимвства. За последните никой не се хваща, хваща се за недостатъците. И като ги има какво? Да не се казват?
          И да не се бяха казали е сигурно, че ги има. Коя машина няма недостатъци? Ми то ако нямаше, всички щяха да карат из "пустуща" 80-сетки. И само 80-сетки щяха да се правят.

          Коментар


          • До: 80-та серия на Ленд Крузър и нейните алтернативи...

            Май пак сменихме темата и много се отдалечихме... Какво общо може да има между състезанията в България или някъде другаде и експедиция? Състезателите са ясни, карат 500 км. сменят всичко и пак карат 500км... Затова и си имат асистенция, затова и с тях вървят разни бусове пълни с части...

            За експедиции до Лайпциг с 80-ка няма защо да говорим, всъщност вече го уточнихме... по-горе в темата... Макар че познавайки добре Събин съм сигурен, че няма да си купи МЛ... и ще си кара 80-ката... Има си причини, аз го разбирам идеално...

            Хора разберете че не е добре да се надъхвате един друг за разни каузи..., за и против... Хайде стига с правенето от всяка тема на Левски-ЦСКА. Всеки автомобил има предимства и недостатъци... Всеки...

            Най-важното е всеки да осмисли и ако може да реализира това, което му е удобно и му харесва. А разбирането за комфорт и удобство, моля да оставите на лична преценка. Аз съм карал с Брат ми доста време Лада Нива и с нея сме ходили двамата до Виена и обратно. Въобще не ми е липсвал комфорт... Да, тук има хора които и до Пловдив няма да идат с нея... Но аз нито им обяснявам как да се чувстват нито имам против разните паркетници...

            Колкото до това къде има асфалт то си е друг въпрос. Мен лично ме тегли все натам дето няма... И силно се надявам да не се появи навсякъде... Но засега няма подобни перспективи...
            VPetrov.photography

            Коментар


            • До: 80-та серия на Ленд Крузър и нейните алтернативи...

              Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
              ...
              До две години, джиповете с независимо окачване отпред, ще доминират в офроуд шампионата на България. Ха...
              Това е ясно. А можеш ли да прогнозираш след колко време ще минат и отзад... на независимо?

              Коментар


              • До: 80-та серия на Ленд Крузър и нейните алтернативи...

                Първоначално публикуван от Венцислав Петров Преглед на мнение
                Май пак сменихме темата и много се отдалечихме... Какво общо може да има между състезанията в България или някъде другаде и експедиция? Състезателите са ясни, карат 500 км. сменят всичко и пак карат 500км... Затова и си имат асистенция, затова и с тях вървят разни бусове пълни с части...
                По принцип си прав. При състезателните коли консумативите са доста по-различни от колкото при всекидневните.
                Обаче в случая с Паджерото на Върбанов изобщо не си прав.

                С останалата част от поста няма как да не се съглася.
                За това и казах да се чете между редовете.

                Коментар


                • До: 80-та серия на Ленд Крузър и нейните алтернативи...

                  Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                  Това е ясно. А можеш ли да прогнозираш след колко време ще минат и отзад... на независимо?
                  Никога.

                  Коментар


                  • До: 80-та серия на Ленд Крузър и нейните алтернативи...

                    Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                    Разбира се, че няма нищо "проблематично". Казват се някакви недостатъци и предимвства. За последните никой не се хваща, хваща се за недостатъците. И като ги има какво? Да не се казват?
                    И да не се бяха казали е сигурно, че ги има. Коя машина няма недостатъци? Ми то ако нямаше, всички щяха да карат из "пустуща" 80-сетки. И само 80-сетки щяха да се правят.
                    Така е. И ако не говорим за недостатъци от типа "чупи се на всеки 20 000 км." то спорът е не особено полезен. Защото като се каже, че диференциалът е слаб, то излиза едва ли не, че се троши още щом подкараш Тойотата. Също така излиза, че Нисана освен за оран за друго не става. Религиозните спорове до сега не са довели никому нищо добро.
                    Със съдържащи ламелен или сферичен графит над 2,14% не разговарям.

                    Коментар


                    • До: 80-та серия на Ленд Крузър и нейните алтернативи...

                      Лично аз намирам за полезно да се търси най-вече къде и в какво са слабите места на една машина, а след това и предимствата... Така всеки би си направил сметката добре дали дадена машина отговаря на неговите изисквания...

                      В тази връзка съм длъжен да отбележа, че един от важните фактори, а именно комфорта е може би най-труден за дискусия и описание... Прекалено различни сме, за да можем като кажем много е комфортна една машина това да значи същото за всички...

                      Конкретно по темата отбелязвам, че лично на мен комфорта и на Нисан-а и още повече 80-ката ми е даже в повече... В смисъл, че ако имаше какво да подобря от другите елементи за сметка на комфорта имам много "мегдан" да го направя...

                      Сетих се и за още нещо важно: и двете машини позволяват монтаж без допълнителни условия на 35 литров резервоар за вода под купето...
                      VPetrov.photography

                      Коментар


                      • До: 80-та серия на Ленд Крузър и нейните алтернативи...

                        Разбира се, че е полезно да се знаят слабите места. Въпросът е до колко всъщност са слаби. И с какво се сравняват.
                        Със съдържащи ламелен или сферичен графит над 2,14% не разговарям.

                        Коментар


                        • До: 80-та серия на Ленд Крузър и нейните алтернативи...

                          Това за слабия преден мост на 80-ката недейте да го приемате толкова буквално.
                          Аз да ви кажа, няма джип в заводска комплектация на който да не можеш да му строшиш моста. Предния или задния. При това със заводския размер гуми(кални).
                          Обикновено първо се трошат карданите.
                          Ама зависи колко си талантлив.

                          Коментар


                          • До: 80-та серия на Ленд Крузър и нейните алтернативи...

                            Първоначално публикуван от NovemberCharlie Преглед на мнение
                            Разбира се, че е полезно да се знаят слабите места. Въпросът е до колко всъщност са слаби. И с какво се сравняват.
                            Много точно казано-браво!
                            И пак да кажа,че се надявам по някое време да се систематизират и напишат предимствата,и недостатъците на модела.Инак е ясно,че няма пълно щастие,както и возило само с достойнства!
                            Продължавам да чета с любопитство(и не само аз)темата!
                            много автомати-слаби резултати!

                            Коментар


                            • До: 80-та серия на Ленд Крузър и нейните алтернативи...

                              Колеги, може би не сте обърнали внимание но специално за предният мост ясно съм написал, че сравнението е със задният... Но ще се повторя... Понеже повечето 80-ки (има и такива с парт тайм, при тях предният мост не е по-здрав) са постоянно 4х4 при нормална експлоатация всичко си е повече от наред. При това са спестени много килограми отпред чиято липса се усеща много добре в положителен аспект... Имаме проблем при качване на много големи наклони на заден или при теглене на заден... Това е! Ако се мисли освен да се дава газ, няма проблем... Точно и това съм написал по-горе...
                              VPetrov.photography

                              Коментар


                              • До: 80-та серия на Ленд Крузър и нейните алтернативи...

                                Уважаеми колеги, продължението на тази тема преместих тук:

                                Подготовка на 4х4 за дълги експедиции в третият свят

                                защото вече се засягат принципни въпроси при подготовката на 4х4...
                                VPetrov.photography

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X