До: 80-та серия на Ленд Крузър и нейните алтернативи...
Здравейте колеги!Хубаво разкопавате темата, явно е доста обширна, с доста мнения, едно от друго по-богати на информация и издаващи пристрастеност или не към модела.Лично аз нямам опит с 80-та серия на Ленд Круизер, но с удоволствие изчетох всичко дотук, за което благодаря на всеки от участвувалите.Само ще внеса малко уточнение относно частта свързана с употребата на червена/оранжева уплътнителна маса на скоростни и трансферни кутии.Защото у мен/а може би и в други читатели/първоначално възникна смут в душата ми дали Тойотите,с които се занимавам са с девствени/неотваряни от пишман майстори/кутии.Та след малко проучване се оказа, че въпросната уплътнителна маса се ползва в заводите в Япония от края на 70-те години.Номер по Тойота-00295-01281/стар номер-
Здравейте колеги!Хубаво разкопавате темата, явно е доста обширна, с доста мнения, едно от друго по-богати на информация и издаващи пристрастеност или не към модела.Лично аз нямам опит с 80-та серия на Ленд Круизер, но с удоволствие изчетох всичко дотук, за което благодаря на всеки от участвувалите.Само ще внеса малко уточнение относно частта свързана с употребата на червена/оранжева уплътнителна маса на скоростни и трансферни кутии.Защото у мен/а може би и в други читатели/първоначално възникна смут в душата ми дали Тойотите,с които се занимавам са с девствени/неотваряни от пишман майстори/кутии.Та след малко проучване се оказа, че въпросната уплътнителна маса се ползва в заводите в Япония от края на 70-те години.Номер по Тойота-00295-01281/стар номер-
Коментар