Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проект - Джимни Екстрем

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • До: Проект - Джимни Екстрем


    Ето го и другият шумо изолиращ материал

    режа тънки ленти за да напъхам по дупките на тавана


    с доста търпение горните отвори се запълниха


    преди да ми свърши материала направих и предния капак но отгоре ще друго има и още така само е времено

    отзад се запълни идеално на всякъде

    довечера още снимки
    поздрави

    Коментар


    • До: Проект - Джимни Екстрем

      Този "дунапрен", който си сложил на капака на двигателя е добро хрумване и предполагам ще сложиш още нещо след дунапрена, защото иначе е доста рисковано ако не дай си боже стане нещо с двг-то ще лумне всичко. Иначе, в купето, ако сложиш и много здрава музика ще има да ти пламтят ушите на излизане

      Може ли да ми кажеш от какъв материал е втората ти шумоизолация?

      Поздрави
      Последно редактирано от Nik16; 22-09-09, 14:23.
      Сузуки Витара '89година, 1.6 8v, автоматик, газ-бензин.

      0883 55 13 48 и/или 0879 38 38 08 Николай Николчев
      /e-mail: nikolaynkl@gmail.com/

      Коментар


      • До: Проект - Джимни Екстрем

        Първоначално публикуван от Nik16 Преглед на мнение
        Колеги здравейте! Имате ли идея, къде мога да намеря такава асфалтова хартия? И аз започнах обезшумяване, но това, което сложих не ми хареса и се налага събота и неделя да се позанимая пак. И разбира се колегата zenit да сподели дали има усезаема разлика с шума в купето с тази хартия + дунапрена

        Благодаря
        привет,потърси scorpion1972 той май предлагаше нещо за шумоизолация
        Последно редактирано от jaxan; 22-09-09, 19:22.
        не ме е яд когато ме лъжат а когато си мислят че им вярвам

        Коментар


        • До: Проект - Джимни Екстрем

          Първоначално публикуван от Nik16 Преглед на мнение
          Този "дунапрен", който си сложил на капака на двигателя е добро хрумване и предполагам ще сложиш още нещо след дунапрена, защото иначе е доста рисковано ако не дай си боже стане нещо с двг-то ще лумне всичко. Иначе, в купето, ако сложиш и много здрава музика ще има да ти пламтят ушите на излизане

          Може ли да ми кажеш от какъв материал е втората ти шумоизолация?

          Поздрави
          имах го в предвид да не се запали това точно не е дунапрен и е незапалим но въпреки всичко отгоре ще сложа пак черен незапалим мокет.
          музика няма само на две оригинални доста слабички колонки съм
          но всичко с времето си отзад на задните кори има фабрично място за още две и май дори и инсталация.
          материала е пресован прилича на дунапрем но не е точно този е 4см
          има и 2см който е по добре пресован и дава дори по голяма шумо изолация не го повярвах но като плащах магазинерката ме светна.
          ето това е сайта http://www.isolplus.es/catalogue.php?cat=9 не знам дали е за реклама ако модераторите сметнат нека махнат линка.
          специално предназначен за шумоизолация на дискотеки.
          поздрави

          Коментар


          • До: Проект - Джимни Екстрем

            ето е и асфалтовата хартия но тази казват че е най добрата.
            http://www.dynamat.com/

            аз ползвах тази
            http://www.chova.com/
            като цена май са на една почти де не съм напълно сигорен
            поздрави

            Коментар


            • До: Проект - Джимни Екстрем

              Избрал си наистина добро решение за отстраняване на шума в купето. Остава единствено да намеря такъв материал в някой от големите маркети като "Бриколаж" или "Практикер" сроден на твоя и в почивните дни се заемам за работа, след което, ако успея да купя, ще споделя впечатления.
              Благодаря ти много за споделената информация!

              Лека вечер

              П.П. Забравих да попитам: как би определил този шарения "дунапрен", който използваш, за да знам какво да кажа на продавачите
              Сузуки Витара '89година, 1.6 8v, автоматик, газ-бензин.

              0883 55 13 48 и/или 0879 38 38 08 Николай Николчев
              /e-mail: nikolaynkl@gmail.com/

              Коментар


              • До: Проект - Джимни Екстрем


                фабрично джипката си идва сравнително добре изолирана мокета е добре направен гумиран и под караката има даже и шумоизолация но има един дефект под задните седалки и в багажника няма нощо икономисали японците

                да обаче веднага ще го побългарим очаквам да има някъв резултат

                на калниците ще има специален дунапрен така ще избегна неприятните вибраци които се полуцхават между 1600/1900об/мин. на само втора предавка.

                след поставянето на дунапрен на всички пласмаси оригиналните копчета не държат което е логично 3/4см надуват и като се смачкат 1см остава няма как да стане номера и затова за сега е с поп нитове.
                има идея как да стане по по културен начин но нямам попнитачка за гайки не знбам как се казва на български но един ден ще прежаля някой лев и ще си купя.с две думи се занитва един нит на който има резба и си слагаш болт 4/5/6мм

                ето така стана отпред всички останали парчета стигнаха точно да допълня там където японеца го е домързяло да сложи.не знам да ли си има нещо общо но тази оригиналната е твърда като камък не знам дали изобщо изолира нещо.

                е така стана снимката не е точно след завършен вид но горе доло така мяса все пак не изолирам лека кола а джип идеята е поне малко
                да се подобри.
                поздрави

                Коментар


                • До: Проект - Джимни Екстрем

                  Първоначално публикуван от Nik16 Преглед на мнение

                  П.П. Забравих да попитам: как би определил този шарения "дунапрен", който използваш, за да знам какво да кажа на продавачите
                  пресовани незапалими стари чорапи
                  без майтап на това мяса

                  Коментар


                  • До: Проект - Джимни Екстрем

                    Първоначално публикуван от zenit Преглед на мнение
                    пресовани незапалими стари чорапи
                    без майтап на това мяса
                    Ще има да се чудят и пулят за какво им говоря. Благодаря отново за споделената информация и да се надявам да намеря нещо стойностно за изолация, като твоята.

                    Лека вечер
                    Сузуки Витара '89година, 1.6 8v, автоматик, газ-бензин.

                    0883 55 13 48 и/или 0879 38 38 08 Николай Николчев
                    /e-mail: nikolaynkl@gmail.com/

                    Коментар


                    • До: Проект - Джимни Екстрем

                      Зверски труд си положил и чувството ми е приятно познато. И през моите ръчички минаха всички пластмаски от вътрешния дизайн - ти поне знаеш кво сътворих, но що ми се струва, че изолациите и пластмасите няма да ти дадат по- голяма разлика от 5-10 кг. Изкушавах се да ти кажа, че както е съблечен джипа една вътрешна клетка направо би му заспала, особено като го готвиш за траял........... и не подценявай ламарините - тия вътрешните са много яки и непокорни, ако са понамачкани.
                      [IMG]http://htftp.domainbg.com/MARINHAKER/MARINHAKER/marin2.JPG[/IMG]

                      Коментар


                      • До: Проект - Джимни Екстрем

                        Не забравяй и задните калници отвътре да изолираш. И от там идва доста шум от гумите.

                        Коментар


                        • До: Проект - Джимни Екстрем

                          Първоначално публикуван от draganrp Преглед на мнение
                          Зверски труд си положил и чувството ми е приятно познато. И през моите ръчички минаха всички пластмаски от вътрешния дизайн - ти поне знаеш кво сътворих, но що ми се струва, че изолациите и пластмасите няма да ти дадат по- голяма разлика от 5-10 кг. Изкушавах се да ти кажа, че както е съблечен джипа една вътрешна клетка направо би му заспала, особено като го готвиш за траял........... и не подценявай ламарините - тия вътрешните са много яки и непокорни, ако са понамачкани.
                          пласмасите не тежат кой знае колко но все пак ако беше само за траял не бих ги сложил.сега след обезшумяването джипа е годен
                          за всекидневна употреба без да ти гръмва главата.вътрешната клетака е мислех но отпада не мога да е легализирам без да загубя задните места а и без това не са евтинки.прав си купето на джимнито
                          е доста здраво имах някъде снимки от еленовия тест и го завъртат през таван от това което се вижда не изглеждаше ама хич намачкано.
                          поздрави

                          Коментар


                          • До: Проект - Джимни Екстрем

                            Първоначално публикуван от sony bono Преглед на мнение
                            Не забравяй и задните калници отвътре да изолираш. И от там идва доста шум от гумите.
                            за там предвидих специален дунапрен по този начин избягвам вибраците с кората видях доста зор при поставянето на корите една не си пасна с копчетата не държат.мислех да сложа и асфалтова хартия но още 4мм биха ми създали двойни главоболия а и без това не
                            достигна и трябваше да взема един пакет още.
                            поздрави

                            Коментар


                            • До: Проект - Джимни Екстрем

                              Ето малко Снимки от Лосовия тест
                              Прикачени файлове
                              Мълчанието не доказва наличието на ум, но доказва липсата на глупост.

                              Коментар


                              • До: Проект - Джимни Екстрем

                                от доста време не съм писал по темата има доста подобрения по джипката.
                                едно от постигнатите неща с които много се гордея е понижаването на раздатката.много отдавна се борих с нея и направо се бях предал но един ден един джимни маниак ми даде едно рамо за да мога да реализирам една идея.става дума за ползването на две зъбчадки
                                от едно джимни автоматик с които се понижава 30%.с негова помощ поръчах две зъбни оригинални на сузуки колела и една верига.след като пристигнаха веднага се заех с монтажа както си и мислех така и стана колелцата паснаха перфектно.сега на дълги е 1,3:1 а преди беше 1:1 на къси сега е 2,6:1 а преди беше 2:1.за пореден път рискувах да реализирам една идея и заедно с постигането на късите дифове от бензиново джимни мога да кажа че сегам карам джип а не паркет.
                                ето няколко клипчета и снимки
                                http://www.youtube.com/watch?v=5S31BdOXLpo
                                1.3:1


                                http://www.youtube.com/watch?v=Ai8lpr70YP8
                                1:1


                                http://www.youtube.com/watch?v=TmVIp1E6GNI
                                2.6:1

                                http://www.youtube.com/watch?v=GgDdQtq-QmM


                                поздрави
                                Последно редактирано от zenit; 25-03-10, 00:14.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X