Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Франко

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: И аз съм вече с Витара.

    Хайде бре не го ли сложи гърнето .....
    driving Offroad .. IPSC shooting and hunting

    Коментар


    • От: И аз съм вече с Витара.

      Сложих го. Звука е доста по-тих и по-нормален. Стана екстра.

      Обаче с пружини и амотрисьори видях голям зор. Първоначалния замисъл за сиромашки койловъри не се получи заради малкия ход на фиестовите амортисьори-едва 16 см, и то включително бъмпстопа. Твърде ми е малко. След много мислене, прехвърляне на варианти и "И така няма да стане мамка му" Накрая измислих долу-горе работещо решение.
      Амортисьорите от УАЗ които си бяха на досегашното окачване, вкарани в пружините(задни от вартбург). Пружините са по-дебели и с по-голям диаметър от предните, но когато ги сложих между моста и рамата за проба се примачкаха 30-35% Което според мен е добре. Ще са леко наклонени назад за да избегна някои пречки по моста и рамата. Според мен ще работи, ама то практиката ще покаже.
      Има ли желание-има и начин!

      Коментар


      • От: И аз съм вече с Витара.

        Коле ,виж колегата Дани от уазовия форум си е направил сиромашки койлойвъри!
        0887/400121 Антон Донев

        Коментар


        • От: И аз съм вече с Витара.

          Аз оттам взех идеята.
          Той ползва амортисьори от камион. ГАЗ 53. За неговата машина може да са добри, ама аз не ги харесвам, все пак са мислени за камион тежащ 7 тона, а не за витара тежаща тон и нещо.
          Има ли желание-има и начин!

          Коментар


          • От: И аз съм вече с Витара.

            Лявата страна на предното окачване е готова:

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Picture 010 (Medium).jpg
Прегледи:1
Размер:87.2 КБ
ID:5422935Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Picture 008 (Medium).jpg
Прегледи:1
Размер:44.2 КБ
ID:5422936Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Picture 009 (Medium).jpg
Прегледи:1
Размер:71.7 КБ
ID:5422937

            Чашите за пружините станаха малко дълбоки, мислех да са по друг начин, а за там трябваше да са дълбоки, ама и така е добре. Не пречи, че са високи.

            Хода на УАЗ-овия амортисьор е 20 см, като ги разпределих така:
            В покой запаса на ход нагоре е 8 см, а надолу-12 см. Нещо подобно беше и с предното окачване, и си имаше добри ходове. Мисля си, че е по-добре отколкото да е по равно. Е, разбира се може да се направят още по-добри ходове, ама нито време нито пари.
            Утре и другата страна, и ако остане време(а трябва да остане-по-трудното-мисленето е минало, остава да се изработи) ще се опитам да сложа фиестовите амортисьори за задни на витарата.
            Има ли желание-има и начин!

            Коментар


            • От: И аз съм вече с Витара.

              Хъ... от тия снимки нещо съвсем се омотах ... това ще работи ли бре?
              О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

              Коментар


              • От: И аз съм вече с Витара.

                Нещо и на мен не ми харесва , това ще работи ли мъжки ? Да не се пребиеш ей. Заварявай яко.
                На нас клиренс ни трябва , не скорост

                Коментар


                • От: И аз съм вече с Витара.

                  Кольоооооо. Преди подозирах, че си извратен. Сега съм сигурен. Кво е това бре???????????????????????????????
                  За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                  Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                  Коментар


                  • От: И аз съм вече с Витара.

                    Въпроса ми сигурно е глупав, но ще питам от любопитство.

                    При ход надолу, моста не отива ли назад? Ако е така, няма ли амортисьора да се изкриви в горната "чашка"?

                    Коментар


                    • От: И аз съм вече с Витара.

                      Окачването е копирано от дискавъри. Разликата е, че при него долния захват на амортисьора е на шпилка, ама не мисля, че ще имам проблем заради това. На дискавърито за горния захват излиза "куличка" от опората на пружината нагоре, а аз реших опората да е отгоре. Така ще мога да регулирам височината на захвата на горното ухо.

                      В чашите в които ляга пружината отворите за амортисьора са достатъчно големи за да не се опира. А горе и да опре-ще опре калобрана(от пластмаса). Ако стержена опре в чашата значи е станало нещо много по-сериозно от крив амортисьор.

                      Абе днес ще направя и дясната страна, и ще я поразчекна с джека. Ако не забравя ще снимам.
                      Има ли желание-има и начин!

                      Коментар


                      • От: И аз съм вече с Витара.

                        Първоначално публикуван от ethero Преглед на мнение

                        При ход надолу, моста не отива ли назад? ?
                        Да !
                        и тогава става интересно!
                        Колеее спри се докато можеш!Нали ти показах правилния начин на окачване,и защо според теб койловърите дето ги видя са с унибали от двете страни???
                        driving Offroad .. IPSC shooting and hunting

                        Коментар


                        • От: И аз съм вече с Витара.

                          Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                          Окачването е копирано от дискавъри. Разликата е, че при него долния захват на амортисьора е на шпилка, ама не мисля, че ще имам проблем заради това. На дискавърито за горния захват излиза "куличка" от опората на пружината нагоре, а аз реших опората да е отгоре. Така ще мога да регулирам височината на захвата на горното ухо.

                          В чашите в които ляга пружината отворите за амортисьора са достатъчно големи за да не се опира. А горе и да опре-ще опре калобрана(от пластмаса). Ако стержена опре в чашата значи е станало нещо много по-сериозно от крив амортисьор.

                          Абе днес ще направя и дясната страна, и ще я поразчекна с джека. Ако не забравя ще снимам.
                          С малката подробност, че там кулата на ама работи на опън и захвата е долу. За да има някакакъв шанс това да остане на мястото си, трябва да пуснеш още 2 такива шини. От горния край на ама в посока на 5 и 7 часа.
                          За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                          Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                          Коментар


                          • От: И аз съм вече с Витара.

                            Работи на опън в едната посока. В другата си работи на смачкване. При моя вариант може при по-сериозен скок и твърдо приземяване планките да отдадат и да се сгънат(тогава ще са натоварени на натиск който може да премине в огъване), но надали. Шината е 50х5, и не вярвам да отдаде. А и основния товар при приземяване се поема от горната чаша на пружината.
                            Абе практиката ще покаже, ама съм готов да хвана бас за тарга бира, че няма да има проблем.

                            Иначе днес направих и другата страна и въпреки липсата на задни амортисьори излязох на проба. Без амортисьорите не може да се получи никаква представа за работата на предното окачване, но пък излезе друг проблем-детайла който свързва скоростната кутия и раздатката има биене. На първа и втора почти не се усеща, но по-нагоре започват силни вибрации. Но грешката не е в мен, а в стругаря който прави втулката за съединяване на детайлите. Утре ще сваля детайла и ще го занеса да пробият нови отвори, този път без да има биене.
                            Има ли желание-има и начин!

                            Коментар


                            • От: И аз съм вече с Витара.

                              Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                              Работи на опън в едната посока. В другата си работи на смачкване. При моя вариант може при по-сериозен скок и твърдо приземяване планките да отдадат и да се сгънат(тогава ще са натоварени на натиск който може да премине в огъване), но надали. Шината е 50х5, и не вярвам да отдаде. А и основния товар при приземяване се поема от горната чаша на пружината.
                              Абе практиката ще покаже, ама съм готов да хвана бас за тарга бира, че няма да има проблем.

                              Иначе днес направих и другата страна и въпреки липсата на задни амортисьори излязох на проба. Без амортисьорите не може да се получи никаква представа за работата на предното окачване, но пък излезе друг проблем-детайла който свързва скоростната кутия и раздатката има биене. На първа и втора почти не се усеща, но по-нагоре започват силни вибрации. Но грешката не е в мен, а в стругаря който прави втулката за съединяване на детайлите. Утре ще сваля детайла и ще го занеса да пробият нови отвори, този път без да има биене.
                              Ударите не се ли поемаха от бъмп-стоп тампони не виждам такива..
                              Toyota Land Cruiser RJ77 , Nissan Patrol TD42, Suzuki Samurai ,Yamaha WR 450F
                              New hope garage о886/44-36-5о , о898/48-11-46

                              Коментар


                              • От: И аз съм вече с Витара.

                                Бъмп стоповете поемат удара малко преди витките на пружината да се опрат една в друга и да се получи твърд удар. Така пазят и амортисьорите да не се ударят при сгъване докрай. Добре е да ги има.
                                Имам два тампона от оригиналното окачване отпред, ако има време може и да ги сложа.
                                Има ли желание-има и начин!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X