Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Франко

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: И аз съм вече с Витара.

    Все си мисля, че е за масло работата, ама като ще е грес, слагай с графит или с молибденов дисулфид.

    Коментар


    • От: И аз съм вече с Витара.

      Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
      ................. но там все пак има и по-високи обороти-в някои случаи може да достигнат и до 2000-3000.

      Teзи обороти във втулките ли са ?
      Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

      Коментар


      • От: И аз съм вече с Витара.

        Там-оборотите които се предават на редуктора са тези които излизат от скоростната кутия, и ако съм на 4 или 5 предавка за да се вадя по-бързо тези обороти са съвсем реално постижими.

        Пък за маслото ми дадоха една идея-да сложа някакви опръстени вместо семеринги, ще взема да пробвам, че винаги съм предпочитал мазането с масло пред грес.
        Има ли желание-има и начин!

        Коментар


        • От: И аз съм вече с Витара.

          Кольо , лагери там няма да издържат , затова е направено на втулки . Слагай графитната грес и няма да имаш проблеми - при високи натоварвания и температура графитната грес продължава да маже и не се разтича
          VEREYA MOTORSPORT TEAM

          Коментар


          • От: И аз съм вече с Витара.

            Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
            Там-оборотите които се предават на редуктора са тези които излизат от скоростната кутия, и ако съм на 4 или 5 предавка за да се вадя по-бързо тези обороти са съвсем реално постижими.

            Пък за маслото ми дадоха една идея-да сложа някакви опръстени вместо семеринги, ще взема да пробвам, че винаги съм предпочитал мазането с масло пред грес.
            Втулка на 2/3000 об. няма да издържи ако щеш и с плюнка да мажеш
            Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

            Коментар


            • От: И аз съм вече с Витара.

              Първоначално публикуван от Бакалов Преглед на мнение
              Кольо , лагери там няма да издържат , затова е направено на втулки . Слагай графитната грес и няма да имаш проблеми - при високи натоварвания и температура графитната грес продължава да маже и не се разтича

              А сега ми кажи къде има бронзова втулка (в кой възел) която да се върти ос в нея с 3000об.
              Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

              Коментар


              • От: И аз съм вече с Витара.

                Първоначално публикуван от jimito Преглед на мнение
                А сега ми кажи къде има бронзова втулка (в кой възел) която да се върти ос в нея с 3000об.
                Примерно разпределителния вал в чугунения блок ... почти всички червячни редуктори са на бронзови втулки , просто такава е конструкцията ...
                VEREYA MOTORSPORT TEAM

                Коментар


                • От: И аз съм вече с Витара.

                  Първоначално публикуван от Бакалов Преглед на мнение
                  Примерно разпределителния вал в чугунения блок ... почти всички червячни редуктори са на бронзови втулки , просто такава е конструкцията ...

                  Вала ти май е с централно мазане ,а и там има и композиция ,а ? И там маслата и натоварването нямат нищо общо с редуктора .Имам и доста практика с редуктори и съм скептично настроен и то доста ,ама нека опита Колето (чичо Кольо)

                  пп Я кажи на какви обороти работят тези червячни редуктори ?

                  пп А нали знаеш колко оборота прави колянов вал и колко разпределителен ,леко подсказвам 1/2
                  Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

                  Коментар


                  • От: И аз съм вече с Витара.

                    Първоначално публикуван от jimito Преглед на мнение
                    Вала ти май е с централно мазане ,а и там има и композиция ,а ? И там маслата и натоварването нямат нищо общо с редуктора .Имам и доста практика с редуктори и съм скептично настроен и то доста ,ама нека опита Колето (чичо Кольо)

                    пп Я кажи на какви обороти работят тези червячни редуктори ?

                    пп А нали знаеш колко оборота прави колянов вал и колко разпределителен ,леко подсказвам 1/2
                    Има при нас едни " малки " 10 тони редуктори , които са на бронзови втулки , без централно мазане , със около 700 литра масло Рулон и работят с около 2000 оборота / ще ти снимам един ако искаш / ...
                    Червячните лебедки работят там някъде - около 3000 об. Имам в сервиза един червячен редуктор тежък 10 кг. и на табелата му пише , че работи с 2860 оборота , и е на втулки , но работи с масло
                    VEREYA MOTORSPORT TEAM

                    Коментар


                    • От: И аз съм вече с Витара.

                      Коле чух че в Шумен може да се продава една механична лебедка......що се мъчиш
                      driving Offroad .. IPSC shooting and hunting

                      Коментар


                      • От: И аз съм вече с Витара.

                        E, друго си е да си го направи сам.
                        Коле, провери внимателно червяка за следи от бронз. Че ако се набият люспи по него, после колелото се изяжда за норматив.
                        О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                        Коментар


                        • От: И аз съм вече с Витара.

                          Първоначално публикуван от Бакалов Преглед на мнение
                          Има при нас едни " малки " 10 тони редуктори , които са на бронзови втулки , без централно мазане , със около 700 литра масло Рулон и работят с около 2000 оборота / ще ти снимам един ако искаш / ...
                          Червячните лебедки работят там някъде - около 3000 об. Имам в сервиза един червячен редуктор тежък 10 кг. и на табелата му пише , че работи с 2860 оборота , и е на втулки , но работи с масло
                          Чакам снимки ,при нас чарвячните работя с не повече от 960 об. но нямат и такова натоварване като лебедката ,а въртят шнекове по 3/ 4 метра ф 160 ф 200
                          Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

                          Коментар


                          • От: И аз съм вече с Витара.

                            С О-пръстени само ще си изгубиш времето, те са за статични сглобки, поне да имаше малко налягане да ги раздуе .
                            0 8 9 8 4 8 1 3 3 0

                            Коментар


                            • От: И аз съм вече с Витара.

                              Само идея беше. Не съм мислил, че ще вършат някаква сериозна работа. Ако беше така-всички конструктори щяха да ползват опръстени вместо семеринги.
                              Има ли желание-има и начин!

                              Коментар


                              • От: И аз съм вече с Витара.

                                Някой К-а маншет няма ли да се навре? Те са по тънки от семеринга ,и има по вероятност да държат масло от О пръстен ,макар че на въртеливо движение малко вероятно да издържат
                                Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X