Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Франко

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: И аз съм вече с Витара.

    A дано тоя път стане както го искаш! После ще чакаме видеоотчет на тестовете
    О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

    Коментар


    • От: И аз съм вече с Витара.

      Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
      Емиии...
      Удължих първичния вал, като вече имам шлици излизащи извън раздатката, сочещи назад: ....
      Нов вал ли направи или си удължавал стария, и с колко ?
      Газ 69 2.4i
      Густо майна, пътят свърши !!!
      GSM: О895 7О6О59

      Коментар


      • От: И аз съм вече с Витара.

        Удължих стария. Не е правилно, талибанско е, знам, че не се прави така, но като ми казаха, че цена от 100 лева за направата на нов вал с необходимите ми рамери и параметри е нереално ниска-веднага реших, че моя начин е с удължаване на вала. Единия лагер(откъм кардана от скоростната кутия си е щатния, а другия(към КОМ-а) е 307. Нанизва се на шийката на присадената част. Тази от вторичния вал.. Там оригинално лагера е друг-с вътрешен диаметър 36мм, но се наложи да се престърже малко шийката за да се оправи биенето вследствие на заварката, та размера падна до 35мм. Лагера който съответства на тези размери(35х72мм) е 307.

        С колко удължих вала не е интерсно, всъщност не знам откъде да ти го измеря удължението, но за справка-разстоянието между вътрешните повърхнини на лагерите на оригиналния вал е 110 мм. Заради новия лагер направих това разстояние 105 мм, има си пластини и шайби за регулиране, така, че може да се варира с положението на лагерите и зъбчатката вътре.
        Има ли желание-има и начин!

        Коментар


        • От: И аз съм вече с Витара.

          Дааааа този вариант ми допадна и на мен .Ще видя какво е останало по рафтовете .....Ама първо трябва да сглобя джипа.....
          ТЛК 90 120кв Дайхатсу Ф20 Няма да пия повече .....ама и по малко няма да пия...

          Коментар


          • От: И аз съм вече с Витара.

            Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
            Няма, няма, ама вече има(има ли човече което да се търкаля от кеф):

            [ATTACH=CONFIG]542812[/ATTACH]

            Днес го взех за 60 лева. Беше пълен с грес, и може би затова не се забелязват някакви износвания по бронзовото колело. На снимката е измит и частите са сложени за снимката, че не мога да се стърпя да не се похваля. Тежи може би към 30 кила, не мисля, че е чак толкова много за здравината която предлага. Разбира се ще има преустройства на вход и изход за да паснат на кардана(входа) и на барабана(изхода), но ще ги направим. Важното е, че всичко което е необходимо за лебедката е налице, остава да се дадат още малко пари за стругар и материали, доста повече труд, но той не е страшен, даже напротив-приятен.

            Забравих да кажа-степента на редукция е 1:30. Или нещо подобно, това видях докато въртях за да видя дали ми пасва.
            От каква машина е тоз редуктор .
            ТЛК 90 120кв Дайхатсу Ф20 Няма да пия повече .....ама и по малко няма да пия...

            Коментар


            • От: И аз съм вече с Витара.

              Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
              Удължих стария. Не е правилно, талибанско е, знам, че не се прави така, но като ми казаха, че цена от 100 лева за направата на нов вал с необходимите ми рамери и параметри е нереално ниска-веднага реших, че моя начин е с удължаване на вала. Единия лагер(откъм кардана от скоростната кутия си е щатния, а другия(към КОМ-а) е 307. Нанизва се на шийката на присадената част. Тази от вторичния вал.. Там оригинално лагера е друг-с вътрешен диаметър 36мм, но се наложи да се престърже малко шийката за да се оправи биенето вследствие на заварката, та размера падна до 35мм. Лагера който съответства на тези размери(35х72мм) е 307.

              С колко удължих вала не е интерсно, всъщност не знам откъде да ти го измеря удължението, но за справка-разстоянието между вътрешните повърхнини на лагерите на оригиналния вал е 110 мм. Заради новия лагер направих това разстояние 105 мм, има си пластини и шайби за регулиране, така, че може да се варира с положението на лагерите и зъбчатката вътре.
              Мерси за изчерпателният отговор
              Газ 69 2.4i
              Густо майна, пътят свърши !!!
              GSM: О895 7О6О59

              Коментар


              • От: И аз съм вече с Витара.

                Ба ли го...
                Стругарите при които ходя да ми работят разни неща изкупуват всевъзможни машини които може да влязат в работа, та го купих от тях.
                Има ли желание-има и начин!

                Коментар


                • От: И аз съм вече с Витара.

                  Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                  Ба ли го...
                  Стругарите при които ходя да ми работят разни неща изкупуват всевъзможни машини които може да влязат в работа, та го купих от тях.
                  Доооообре ще изчакам да земеш пет-шест първи места и тогава да кажеш....Майтапя се .много хубаво ще се получи според мен.
                  ТЛК 90 120кв Дайхатсу Ф20 Няма да пия повече .....ама и по малко няма да пия...

                  Коментар


                  • От: И аз съм вече с Витара.

                    Сори за спама, ама помислил ли за "бушон" по веригата ком - лебедка ?
                    Газ 69 2.4i
                    Густо майна, пътят свърши !!!
                    GSM: О895 7О6О59

                    Коментар


                    • От: И аз съм вече с Витара.

                      Не съм привърженик на теорията за бушоните. Според мен тя е измислица за да се оправдаят лошите качества на руската техника.

                      Знам, знам, на лебедките на джуганите има един щифт дето го играе именно бушон, ама не виждам смисъла от него. Или поне не ми харесва идеята да имам нещо по силовата верига което да е сложено именно със задачата да се скъса/счупи като дойде големия зор. Като дойде заора-или ще ме извади, а няма да спре като електрическата лебедка, или ще строши нещо. Най-вероятно ще отдаде стойката на която ще захвана лебедката(от винкел 60х60х5) или ще скъса въжето. Разбира се може и нещо друго да даде фира, но засега там виждам най-слабите места в системата.

                      Агопе, виж и си преведи подписа на Золтан(Злой). Напълно го споделям.
                      Има ли желание-има и начин!

                      Коментар


                      • От: И аз съм вече с Витара.

                        Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                        Не съм привърженик на теорията за бушоните. Според мен тя е измислица за да се оправдаят лошите качества на руската техника.
                        Чудно защо ли, подобни неща има във всичката техника. Характерно за руската е, че не винаги се чупи точно бушонът.

                        Трябва ти нещо да ограничи възможните поражения.

                        Коментар


                        • От: И аз съм вече с Витара.

                          Да, да, да... Това го казва собственик на УАЗ

                          Бушон ще го играят ушите и очите ми. И тези на навигатора. Като види, че нещо започва да се троши ще вика с пълно гърло.
                          Както казах вече-изобщо не ми харесва идеята да слагам в силовата част нещо което да е със задача да се строши като види зор. А лебедката е нещо което се използва понякога при много зор. И като си знам късмета-бушона ще се скъса в най-неподходящия момент. Ахааа да изляза, и тряяс бушона, обратно в калта. А понякога се виси над дере, или по стръмно спускане, абе не искам и това е.
                          А и като се знам ще "предобря" качествата на бушона, и ще ме изостави още в началото.
                          Има едни фрикционни ограничители на предавания въртящ момент по селскостопанските машини, може да се ползва нещо такова, хем е регулируемо, но едно, че нямам, и друго, че вече е късно за промяна на конструкцията. Всъщност може да се сложи на кардана, за да се запази спирачното действие на червяка, ще го мисля по-натам, ама надали ще сложа.
                          Има ли желание-има и начин!

                          Коментар


                          • От: И аз съм вече с Витара.

                            Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                            Да, да, да... Това го казва собственик на УАЗ

                            Бушон ще го играят ушите и очите ми. И тези на навигатора. Като види, че нещо започва да се троши ще вика с пълно гърло.
                            Както казах вече-изобщо не ми харесва идеята да слагам в силовата част нещо което да е със задача да се строши като види зор. А лебедката е нещо което се използва понякога при много зор. И като си знам късмета-бушона ще се скъса в най-неподходящия момент. Ахааа да изляза, и тряяс бушона, обратно в калта. А понякога се виси над дере, или по стръмно спускане, абе не искам и това е.
                            А и като се знам ще "предобря" качествата на бушона, и ще ме изостави още в началото.
                            Има едни фрикционни ограничители на предавания въртящ момент по селскостопанските машини, може да се ползва нещо такова, хем е регулируемо, но едно, че нямам, и друго, че вече е късно за промяна на конструкцията. Всъщност може да се сложи на кардана, за да се запази спирачното действие на червяка, ще го мисля по-натам, ама надали ще сложа.
                            Прави го здраво .... стига с тия бушони ,това да не е енергото
                            Toyota Land Cruiser RJ77 , Nissan Patrol TD42, Suzuki Samurai ,Yamaha WR 450F
                            New hope garage о886/44-36-5о , о898/48-11-46

                            Коментар


                            • От: И аз съм вече с Витара.

                              Именно де, нали това казвам.
                              Почти е готова, скоро ще има тест. Остана да направя кардана от раздатката до червяка и да измисля откъде ще прекарам тръбата за въжето.
                              То и дюза нямам, ще видим как ще го решавам за отпред.
                              Има ли желание-има и начин!

                              Коментар


                              • От: И аз съм вече с Витара.

                                Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                                Именно де, нали това казвам.
                                Почти е готова, скоро ще има тест. Остана да направя кардана от раздатката до червяка и да измисля откъде ще прекарам тръбата за въжето.
                                То и дюза нямам, ще видим как ще го решавам за отпред.
                                На мен ми хареса решението на Бакалов (за водача) от бутални волтове от Зил (Урал,Газ ) ,става доста компактен водач.
                                Toyota Land Cruiser RJ77 , Nissan Patrol TD42, Suzuki Samurai ,Yamaha WR 450F
                                New hope garage о886/44-36-5о , о898/48-11-46

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X