Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Франко

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: И аз съм вече с Витара.

    Кольо, обясни моля те на колегите за какво служи системата която се намира под педалите ти

    Коментар


    • От: И аз съм вече с Витара.

      Нищо не можах да схвана. Васко, я се обясни по-подробно какво имаш предвид с тези хидравлики?

      @stefan stoev-под педалите има само кал ПРЕД тях има двигател, спирачни помпи и други джвъчки. Я и ти се обясни по-ясно.
      Баси, май много съм тъп...

      Иначе днес направих скобата и новия захват към тампона.

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1010047 (Medium).JPG
Прегледи:1
Размер:66.0 КБ
ID:5262683

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1010048 (Medium).JPG
Прегледи:1
Размер:85.8 КБ
ID:5262685

      А ето така ще стои на мястото си:

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1010049 (Medium).JPG
Прегледи:1
Размер:92.2 КБ
ID:5262684

      Но забравих в завода фланчето за кардана и гайката с която се стяга, та днес не можах да сглобя. А утре вечер имам ангажимент, събота и неделя по нивите, ще се сглобява другата седмица.
      Има ли желание-има и начин!

      Коментар


      • От: И аз съм вече с Витара.

        коле кога ще заваряваш това чудо.т.е прикапеш и после заварката.не ми се вижда много здраво ама е някакав вариант на този етап. с кошницата е по добре. дупките и калта ще покажат.
        899180483

        Коментар


        • От: И аз съм вече с Витара.

          То вече е заварено, но нямам снимка. Заварено е с базичен електрод(тези дето им викат стоманени), и гарантирам, че няма да мръдне. Може кожуха да се счупи по средата(както се изказа мнение), но скобата и заварката ще си държат.
          Там няма кой знае какво натоварване, и желязото ще издържи без да се замисли даже. А оригиналното ухо се къса защото
          1. Е от алуминий, и
          2. Японеца е направил безсмислени кухини в отливката. Освен за икономия на материал, не виждам защо са направени. И всичко отънява, и става паяжина, а оттам до чупенето е малко.

          Но това е проектирано за движение по нормални пътища, макар и черни. Там ухото си държи без проблем.
          Ама ние не знаем думата "път", и затова ухото изпищява. Сега с новото захващане би трябвало да държи.
          Има ли желание-има и начин!

          Коментар


          • От: И аз съм вече с Витара.

            Кольо, много бързо забравяш!Говоря ти за системата за визуален контрол на........

            Коментар


            • От: И аз съм вече с Витара.

              Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение

              Но това е проектирано за движение по нормални пътища, макар и черни. Там ухото си държи без проблем.
              Ама ние не знаем думата "път", и затова ухото изпищява. Сега с новото захващане би трябвало да държи.
              да Кольо би трябвало ,ама при теб малко вероятно
              Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

              Коментар


              • От: И аз съм вече с Витара.

                Що бе, кво ми е?
                Има ли желание-има и начин!

                Коментар


                • От: И аз съм вече с Витара.

                  Какво ни ти е е по верня въпрос , у теб ни акъл ни образование едното го нямаш другото не ти го дават имам да си го връщам дет ме стресна че ми бил счупен задния диф а не че съм имал ЛСД
                  Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

                  Коментар


                  • От: И аз съм вече с Витара.

                    От: Кое масло е за LSD ?

                    Мнение на jimito
                    вчера сменях заден ляв цилиндър и трент ми каза да въртя барабана и да чукама за да го извадя и ми направи впечатление че все едно е на леко опъната ръчна и го въртях с една щанга че на ръка нещеше, а барабана излезе на 5-тото почуквана знчи и аз съм за масло за ЛСД , благодаря на всички супер сте






                    Аз не бих се доверил на този признак. Затрудненото въртене на барабана може да е и от други причини, Първите които ми идват наум са клеясало цилиндърче, и скапани лагери. Има и още, но на прима виста не се сещам. Та не се радвай предварително. Най-вярно е да се разглоби диференциала. Но това не е за препоръчване. Достатъчно достоверна е пробата с двете колела вдигнати във въздуха-и двете трябв ада се въртят в една посока.

                    Дано диференциала ти да е LSD...
                    Има ли желание-има и начин!
                    0898 942 541 Николай Колев
                    Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

                    Коментар


                    • От: И аз съм вече с Витара.

                      Коле , мога да ти предложа един фланец за дифа и да го направиш, като моя. Имам и втулка за опашката, само ще трябва да ги намеря. Ако видиш счупения диф, едва ле ще се чудиш при мен има един счупен от колега , но си играх на него с аргона и няма ка да ти покажа счупването.
                      0 8 9 8 4 8 1 3 3 0

                      Коментар


                      • От: И аз съм вече с Витара.

                        Джими, аз се опитвах да помогна бе... Да не би да си мислиш, че си с ЛСД, а да се окаже най-вулгарен отворен диференциал. Ма нищо, върна си го. А аз наистина се знам колко ми тежи кракът, та затова не се впрягам. ДАже ми е кеф като ми кажат, че нямам акъл.
                        В Трявна за име на отбор писах "Празна глава"... Трябва да говори доста добре за това какво мисля за себе си

                        @ травелинг-фланеца ми е най-малкия проблем за изработка. Мисля си, че тази скоба би трябвало да издържи на зора, ти си първият от когото чувам да казва, че кожуха се чупи по средата. Не казвам, че е невъзможно, но не съм чувал досега някой да се оплаква от счупен корпус.
                        Засега ще монтирам така както съм го намислил, и ако има проблем ще видим как ще го решавам.
                        Ама няма да има, отсега си знам.
                        Има ли желание-има и начин!

                        Коментар


                        • От: И аз съм вече с Витара.

                          Коле аз съм голямо базикало всичко обръщам на майтап Васко (aroren)ме познава лично питай го .Сега ще ти кажа от къде идва лафа ,,кака мома излезе''

                          в едно село до карнобат имаше една баба Жела , като мома била много палава и все идвали момъци да я искат и като разберат че не била мома я връщали , така и поредния жених дошъл да я иска бил много богат имал мелница навремето , баба Жела имал доста братя и сестри ,а къщата две стаи в едната младоженеца с бащаси и кандидат дядото а в другата децата събрани , и майката викала на децата тихо деца молете се кака ви мома да излезе а баба Жела викала аааа невярвам това е истина с релните лица , малко оспамих темата ама Кольо няма да се сърди или аааа невярвам
                          Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

                          Коментар


                          • От: И аз съм вече с Витара.

                            ''Нищо не можах да схвана. Васко, я се обясни по-подробно какво имаш предвид с тези хидравлики?''
                            Споменаваш че ще взаимстваш карета от селскостопанска техника та ако можеш да го направиш с такива ''карета'' предния диференциал отпада. Тогава ти си човека по коловозите. Как се напасва съотношението със задния нямам идея.
                            http://vbox7.com/play:398e8b82

                            Коментар


                            • От: И аз съм вече с Витара.

                              Коле, тия "изтънявания" не са за икономия на материал, ако бяха го направили плътно, нямаше да е по-здраво. просто щеше да се чупи 2 санта вдясно. Моето е късано и заваряно и да ти кажа, засега държи, само че като сложа по-големите гуми, наистина ще му правя нещо допълнително, все още не съм мислил какво ще е.
                              Травелинг предполагам, че имаше предвид да се скъса корпуса на пиньона през средата и хич не е за чудене, ако ровнеш из нета (а и из форума), ще го видиш, грозна гледка. Приземяване с големи гуми и с всичката газ и си готов.

                              Васе, не разбрах, какво общо имат каретата с напасването на предавателно отношение? Или говориш за друго?
                              О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                              Коментар


                              • От: И аз съм вече с Витара.

                                Ако се ползва хидромотор за предно и раздатка за задно не се сещам как ще се запазят еднакви оборотите на предни и задни колела. Както и да е ,твърде е сложно за изпълнение че да му отделяме толкова внимание. Просто като го видях в ю-тюб и веднага знам ли защо се сетих за Кольовата витара. Несъм запознат със селскостопанската техника но ако има нещо подобно би станала добра витара без диференциал.
                                http://vbox7.com/play:398e8b82

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X