Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Франко

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: И аз съм вече с Витара.

    Ще ги сложим с моята една до друга да сравняваме височини
    TG

    Коментар


    • От: И аз съм вече с Витара.

      Kольо,не се бой. Аз съм със 8см боди и за сега се държа на колела. Свиква се но определено ако поизкараш джантите ще е в плюс.
      http://vbox7.com/play:398e8b82

      Коментар


      • От: И аз съм вече с Витара.

        Нека и аз да кажа моето мнение,като се абстрахираме от това ,че предлагам тампони за бодилифт!
        Наистина бодилифта има недостатъка да измества центъра на тежестта нагоре,затова компенсираме с фланци или с изнесени джанти.Обаче още при гуми
        235/75/15 задните гуми опират в калниците и подкалниците при положението ,което е показал Кольо на снимката.И то колкото по изнесени джанти имаш,повече опират. И опират даже с 50 мм бодилифт,за да го избегна ,съм подложил малко на тампоните в пружините ,за да огранича потъването.
        При движение по равно може и 35-ци да не опират,но когато почне да влиза задната гума в подкалника няма как-или са ви малки ходовете,или са ви изрязани подкалниците и калниците/при дългата база отзад може само малко заради вратата/ или сте си пуснали силно музиката и не чувате опирането!
        За късането и при мен се скъса единият от болтовете с вътр.резба,но се скъса и отпред усиленият болт под фара.И проблемът е дошъл от ламарините на купето,защото са изгнили и поддали и са усукали геометрията.
        Тази подложка ,която е направил Кольо ще върши работа,само ,че аз бих заложил на диаметър ,равен на този на тампона 80мм,а горната част-ламарината-колкото на по-голяма площ легне -по-добре.
        На моята ще монтирам нещо на този принцип-общо 75 мм бодилифт,даже си мисля,за цяла рамка,ама много ще натежее!
        И не се притеснявайте,Танко от Ст.Загора имаше 100 мм бодилифт и се представяше много добре!
        0887/400121 Антон Донев

        Коментар


        • От: И аз съм вече с Витара.

          Колеги искам да вметна следното, бодилифт 50мм. постигнат чрез гумени тампон реално е около 30мм. след поразчекване и финално притягане на купето към рамата.
          Планки с размер около 25мм. са достатъчни за изравняване на броните с новата позиция на купето. Правете си изводите сами.
          Коле при теб тампона е метален, не вярвам да се сплеска
          Т.е. имаш около 20мм. по-голям бодилифт от обичайния, който масово слагаме. /Сметките ми са общи, при всеки има индивидуални мърдания, както опитът е показъл във времето/
          Което от друга страна, мое мнение, не е никак лошо по ред причини. Относително задачата, на която трябва да намериш решение е следната - 80% от общия лифт на джипа над фабричното окачване трябва да наддадеш в ширината на фабричната стъпка, т.е. ако имаш повдигане от 150мм. на джипката, трябва да наваксаш в разкрача с по 60мм. от всяка страна. Тогава стабилността в страничен наклон и други подобни би трябвало да е близка до тази преди цялостния лифт, съответно проходимостта по-висока поради увеличения просвет.
          Не би трябвало да има проблем с центъра на тежеста при спазена приблизителна такава пропорция.
          Естествено начините за наваксване в стъпката са най-различни - гуми, джанти, фланци, а не рядко и други чужди компоненти /мостове и т.н./...както се казва всеки сам решава!
          Нека не забравяме обаче, че при разширяване на стъпката чрез първите три гореспоменати начина се получава отражение и в твърдостта на окачването. Причините са ясни.
          Поздрави!
          p.s. За тази пропорция е писано вече от колеги тук във форума.
          Последно редактирано от Ferdi; 06-03-11, 15:41.

          Коментар


          • От: И аз съм вече с Витара.

            Първоначално публикуван от antiroad Преглед на мнение
            Тази подложка ,която е направил Кольо ще върши работа,само ,че аз бих заложил на диаметър ,равен на този на тампона 80мм,а горната част-ламарината-колкото на по-голяма площ легне -по-добре.
            Това е ясно, но работя с това което имам налино в гаража. Остава за 6 парчета тръба по 50 мм да купувам 2 метра. По-малко не искат да режат в складовете, а не искам да слагам стари тръби от скрапа. Надявам се да издържат до смяната на купето, тогава ще действам според натрупания опит.

            Първоначално публикуван от Ferdi Преглед на мнение
            Относително задачата, на която трябва да намериш решение е следната - 80% от общия лифт на джипа над фабричното окачване трябва да наддадеш в ширината на фабричната стъпка, т.е. ако имаш повдигане от 150мм. на джипката, трябва да наваксаш в разкрача с по 60мм. от всяка страна.
            Ако съдиш за следата на витарата от снимките знай, че там гумите са сложени само временно-за да мога да търкалям рамата напред-назад. Хванати са с по две гайки и без фланците. Мислех да обръщам джантите, но се отказах-прекалено много ще се изнесат навън. Като сложа фланците става съвсем друго.
            А най-вярно се пресмята колко да се увеличи следата след анализ с колко се е вдигнал центъра на тежестта. Защото не е все едно 100 мм повдигане дали е постигнато от бодилифт, или от окачване.
            Но няма кой да се заиграва толкова, ще си сложа пак фланците, и каквото-такова.

            Иначе днес най-накрая запалих двигателя. И въпреки липсата на заден кардан направих едно две кръгчета само на предно. И както джантите са захванати само с по две гайки-предна дясна гума ме изпревари... Уплаших се да не удари някой човек, или да се джасне в една Тундра, че няма да ми стигне живота да и платя калника... Нейсе, размина се без проблеми, и утре първата ми работа ще е да си сложа фланците и да стегна добре джантите.

            Скоро ще се каляме
            Има ли желание-има и начин!

            Коментар


            • От: И аз съм вече с Витара.

              Съединителя буксува...

              Мога да взема един запазен от 16 клапанов двигател, но не знам дали ще стане на 8 клапановия.
              Давайте акъл, може ли да се замени, или да купувам нов.
              Кажете как вървят цените на читави съединители.
              Има ли желание-има и начин!

              Коментар


              • От: И аз съм вече с Витара.

                Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                Съединителя буксува...

                Мога да взема един запазен от 16 клапанов двигател, но не знам дали ще стане на 8 клапановия.
                Давайте акъл, може ли да се замени, или да купувам нов.
                Кажете как вървят цените на читави съединители.
                Може да стане Коле правено е.Цената на нов зависи от марката като започва от 160 нагоре.
                Бялото BUZUKI 1.6 8в
                0899368772 ;) 0897229322

                Коментар


                • От: И аз съм вече с Витара.

                  Давай Коле,малко остана до първите кални бани на възкръсналото ти животно!
                  driving Offroad .. IPSC shooting and hunting

                  Коментар


                  • От: И аз съм вече с Витара.

                    Първоначално публикуван от vitarrra Преглед на мнение
                    Може да стане Коле правено е.Цената на нов зависи от марката като започва от 160 нагоре.
                    А трябва ли нещо да се преправя, или пасва 1:1?
                    Оф, откъде дойде и това сега, колкото са кът парите... А си мечтая да се пусна на Трявна. Ако върви все така-може да съм само наблюдател на темата за състезанието.
                    Има ли желание-има и начин!

                    Коментар


                    • От: И аз съм вече с Витара.

                      1::1 Ръгай и на състезанието в тройката, стискам палци

                      Коментар


                      • От: И аз съм вече с Витара.

                        Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                        Съединителя буксува...

                        Мога да взема един запазен от 16 клапанов двигател, но не знам дали ще стане на 8 клапановия.
                        Давайте акъл, може ли да се замени, или да купувам нов.
                        Кажете как вървят цените на читави съединители.
                        Здравей,аз съм с 215мм съединител на цена 330лв комплекта + аксиалния лагер.Преди си сложих евтин за 180лв/валео корейско/ изкара няколко месеца
                        не ме е яд когато ме лъжат а когато си мислят че им вярвам

                        Коментар


                        • От: И аз съм вече с Витара.

                          Да кажа, че витарата вече се движи.
                          Смених съединителя(вярно със стар, но перфектен, почти като нов), аксиален лагер-беше си заминал горкия, смених ангренажен ремък и ролка, като от всичките тези неща съм купил само ремъка. Другите неща са ми подарък от Цветомир(gen4), като ролката и аксиалния лагер са чисто нови. За което разбира се ще почерпя подобаващо.

                          Имам малко неразбории с токовете, но ще ги оправя. На един вакуум не мога да му намеря мастото, но и с него ще се преборя. Чува се едно стрържене като в ламарина от предното дясно колело, утре по светло ще го гледам.
                          Заради блокирания диференциал маневрите са малко трудни, но нищо плашещо. Другата седмица ще излаза на тест по калните баири, и тогава ще взема окончателно решение дали да блокирам диференциала завинаги.
                          Предницата няма нищо общо с нормално регулираните такива, но и нея ще боря, само време да има.
                          За Трявна трябва да съм готов.
                          Има ли желание-има и начин!

                          Коментар


                          • От: И аз съм вече с Витара.

                            Браво, Коле и на Цецо-евала за жеста, ама с това подобаващо черпене да не се изложите преди Трявна и да не стигнете никъде

                            Коментар


                            • От: И аз съм вече с Витара.

                              ЕЕЕЕ Честито завръщане в редиците на Офроуда!Като пробваш "блокажа"сподели непременно!
                              driving Offroad .. IPSC shooting and hunting

                              Коментар


                              • От: И аз съм вече с Витара.

                                Ако искаш да ти се обадя като отивам на проба на диференциала...
                                Знам какво е да си без джип, и какъв мехлем е да излезеш с някой да се поокаляш.
                                Има ли желание-има и начин!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X