Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Франко

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: И аз съм вече с Витара.

    Ето снимка:

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P3010022 (Medium).JPG
Прегледи:1
Размер:77.4 КБ
ID:5257279

    Не е много добра, но се разбира за какво става въпрос. Отрязан е оригиналният шарнир, изрязан е канал в долната ламарина за да влезе втулката с вътрешната резба, заварена е на мястото, навит е шарнира, контра гайка, и готово. Постарах се да сложа новия болт точно на мястото на стария. Не знам дали се получи точно, но то ще си покаже.

    Днес се занимавах със задните спирачки. Може да ми се смеете сега, но вместо да купя нови накладки ковах феродо втрху старите. Технологията е изпитана дълги години и си работи без проблем. Феродото взех от магазин за руски коли по 2 лв парчето. Така за 8 лв и малко труд ще имам добри спирачки и добра ръчна(надявам се). Изхвърлих кантара, и сега от помпата течността си отива направо в задните колела. Ще видим какъв ще ефекта. Тефчо се хвали, че неговата витара след подобна интервенция спирала по-добре.
    Наближава момента да слагам купето обратно. Но в този студ и сняг не знам дали ще се навия да работя навън.
    Има ли желание-има и начин!

    Коментар


    • От: И аз съм вече с Витара.

      Хваля се, ама на моята има още 2-3 неща, дето ги пропускаш Надявам се да работи добре.
      Може ли да щракнеш една снимка и от долна страна на А-рамото?
      О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

      Коментар


      • От: И аз съм вече с Витара.

        От долната страна няма да се види нищо. намацано е с грунд и черно боди, та на снимката ще се вижда само мацаница. А какво да се вижда-втулката заварена към рамото. На три пласта, с базичен електрод. Понеже се хваща само на долната ламарина на рамото-има опасност да започне да къса, но ще го наглеждам. Всъщност основното натоварване се поема от остатъка ит оригиналния шарнир-към него също има заварка, а заварката към ламарината само "подпира" втулката. Времето ще покаже дали е удачно.
        Има ли желание-има и начин!

        Коментар


        • От: И аз съм вече с Витара.

          В какво положение ти е моста, защото ми се вижда, че е ябълковидния болт няма да позволи още много слизане на долу? В такова положение на ябълковидния болт би трябвало амортисьорите да са ти разпънати до край.
          OFFROAD CLUB STARA ZAGORA

          Коментар


          • От: И аз съм вече с Витара.

            Мерси, сверката направена!

            Коментар


            • От: И аз съм вече с Витара.

              Коле, няма ли да е по-удачно, втулката с резбата да се завари точно на мястото на стария шарнир, между двете ламарини? После би могло да се подсили отгоре и отдолу. Или няма начин да се изреже стария? Щото така, ъгъла ми се вижда много неестествен...
              Your conscience is all you can take to your grave.

              Коментар


              • От: И аз съм вече с Витара.

                НА оригиналния шарнир ъгъла е още по неестествен Аз се стремих малко да го намаля-заради повдигането, и нали нямам подложка за рамото. А това на снимката е моста увиснал само на шарнира и надлъжните щанги. С пружините на него, но без амортисьорите. Т.е.-от това положение надолу няма накъде да мърда. Движение само нагоре, и съответно шарнира ще заема по-естествено положение.

                Ако заваря втулката точно между двете ламарини, в това положение болта ще е долу-горе по средата. И при евентуален скок ще дойде до края на хода си, и може да се изкриви или скъса. То и сега не съм много сигурен каквои ще се получи на практика, но до пробата остава малко. Може и да се включа за Трявна
                Има ли желание-има и начин!

                Коментар


                • От: И аз съм вече с Витара.

                  Днес добре поработих в гаража и за утре планирам да качвам купето върху рамата

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P3030043 (Medium).JPG
Прегледи:1
Размер:83.8 КБ
ID:5257630

                  Вчер си купих нови амортисьори:

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P3020020 (Medium).JPG
Прегледи:1
Размер:71.4 КБ
ID:5257627

                  Руски, но продавача каза, че не знаел за каква машина били. Не му вярвам, но няма значение, стига да вършат работа. Ето го при свито и разгънато положение:

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P3020021 (Medium).JPG
Прегледи:1
Размер:76.0 КБ
ID:5257628

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P3020022 (Medium).JPG
Прегледи:1
Размер:76.9 КБ
ID:5257629

                  Освен това разглобих редуктора на лебедката, измих го с бензин, намацах го здраво с една черна грес. Немска, немците я дават да мажат в завода едни огромни лагери на разни тръби за разтоварване на негр в пристанищата. Мисля си, че щом е подходяща за експлоатация на брега на морето, а и изискванията към тези съоръжения са много сериозни, в лебедката трябва да върши също добра работа.
                  Измих и хъбовете, но този път реших вместо с дресчица да ги намажа с диференциално масло. Може пък да е по-добре. Ще видим като нагазя в някоя дълбока локва...

                  Мисля си и да обърна джантите. Но като гледах днес как точно ще стане-ами то джантъата ще се изхвърли страшно много навън.
                  Някой може ли да покаже витара с обърнати джанти да видя какво представлява. Че ако е много офсета май ще си остана на варианта фланци.
                  Има ли желание-има и начин!

                  Коментар


                  • От: И аз съм вече с Витара.

                    Приличат ми на Волговите каквито слагам при лифт отзад самоче не си спомням колко бяха дълги .
                    [B]Mercedes Benz w123 [/B]
                    [B]Ford Escort xr3 [/B]
                    [B]Aro 10 [/B]
                    Плачи! Там близо край град София
                    стърчи, аз видях, черно бесило,
                    и твой един син, Българийо,
                    виси на него със страшна сила.
                    0896042536

                    Коментар


                    • От: И аз съм вече с Витара.

                      http://offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=113283

                      Тука продават такива,ще добиеш представа....

                      Коментар


                      • От: И аз съм вече с Витара.

                        Благодаря ви за мненията.
                        @ Иван-и аз си мисля,ч е трябва да са от Волга. Защото на амортисьорите освен всички други надписи има и един такъв: "3102" Това не беше ли модел на някоя от новите Волги... Освен това тези амортисьори ги мерих по старите които свалих от витарата(с тях я купих) а на тях имаше надпис "сделано в СССР" Има и каталожни номера по тях, ако на някой му е нужно-мога да ги погледна. Но с тези амортисьори въпреки, че са малко по-къси витарата си даваше добри ходове.








                        @ Димо-благодаря за темата. Точно такива са както и аз си ги представях. Твърде са ми широки.
                        А тъкмо се бях зарадвал, че ще изхвърля тежките железни фланци...
                        Май Ще чакам по-добри финансови времена и ще си взема минусови джанти...
                        Последно редактирано от Кольо; 03-03-11, 21:16.
                        Има ли желание-има и начин!

                        Коментар


                        • От: И аз съм вече с Витара.

                          Кажи кви пари са тея аморт. , че ме чака и мен подобна интервенцияайде в джаза после а джантите-самурайски, обърнати, скоро се сдобих с такива, ще си сложа и нащракам снимки

                          Коментар


                          • От: И аз съм вече с Витара.

                            Първоначално публикуван от trent Преглед на мнение
                            Кажи кви пари са тея аморт. , че ме чака и мен подобна интервенцияайде в джаза после а джантите-самурайски, обърнати, скоро се сдобих с такива, ще си сложа и нащракам снимки
                            Разбра най-сетне къде е истината. А казваше, че няма да я правиш за извън пътя. Няма начин, щом си част от този форум...
                            Амортисьорите са по 40 лева. Или някъде там. Ще видим колко ще изкарат. Предишните изкараханад година яко юркане, и ако не беше станал този филм с моста можеше още да изкарат. Но поради силното люлеене на моста вследствие от скъсаната тъба-единият амортисьор е с крив стержен, а другия е с откъснато бутало.

                            Такааа...
                            Днес съединих душата с тялото

                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P3040020 (Medium).JPG
Прегледи:1
Размер:78.2 КБ
ID:5257732

                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P3040021 (Medium).JPG
Прегледи:1
Размер:81.0 КБ
ID:5257733

                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P3040023 (Medium).JPG
Прегледи:1
Размер:93.7 КБ
ID:5257734

                            Крайният резултат:

                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P3040030 (Medium).JPG
Прегледи:1
Размер:84.5 КБ
ID:5257735

                            Между купето и рамата сложих ето тези подложки:

                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P3040026 (Medium).JPG
Прегледи:1
Размер:61.0 КБ
ID:5257737

                            А ето това е нормалното им положение:

                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P3040027 (Medium).JPG
Прегледи:1
Размер:60.6 КБ
ID:5257736

                            Доста се повдигна, не очаквах чак толкова. Обаче ми направи впечатление, че след катокупето легна на средните 4 подлобки, отпред и отзад искаше по още малко гума-може би около 20 мм. Срязах един стар тампон на две и получих необходимата ми дебелина за допълнителните подложки отзад. Сега е доста вирната, докато свикна...
                            Има ли желание-има и начин!

                            Коментар


                            • От: И аз съм вече с Витара.

                              Браво, Коле! Ей, реши се да и подложиш. Много добре изглежда!
                              Колко тежи купето, горе-долу и колко човека евентуално могат да го вдигнат, че и на мен ми предстои?
                              Your conscience is all you can take to your grave.

                              Коментар


                              • От: И аз съм вече с Витара.

                                Доста тежи. Бяхме 7 човека, и доста трудно го сложихме. Наложи се да го подпремна задните гуми и като търкаляме по земята купето мърда напред. От повече хора няма полза, защото няма да има къде да се хванат. Най-доброто решение е кран, но аз нямам.

                                Надявам се утре да успея да запаля, но нямам заден кардан. Чакам доставка по Еконт от Иван Попов, дано утре да дойде. Ма нали са празници, може да се наложи да чакам до понеделник. А работа ще си намеря-трябва да правя нови брони, че досегашните остават ниско, и седят смешно. Лошото е, че нямам материал(тръби), а в събота и неделя складовете не работят...
                                Има ли желание-има и начин!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X