Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Франко

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: И аз съм вече с Витара.

    Tя от витара взе да става монстър.Коле колко см са тия "шашми" не са ли прекалено дълги,как ще е на наклон?
    Бялото BUZUKI 1.6 8в
    0899368772 ;) 0897229322

    Коментар


    • От: И аз съм вече с Витара.

      По 50 мм са. Стандартен бодилифт за витара
      Но отзад и отпред незнайно защосе наложи да добавям по още материал.

      Като се опарича малко ще се оглеждам за някое запазено и евтино купе. Това го слагам временно за да има какво да карам.
      А започвам да се замислям и за бензиново резервоарче, че на газ мощността е недостатъчна. То и на бензин няма да е колкото ми се иска, ама като не мога да му набутам 5 литра мотор...
      Има ли желание-има и начин!

      Коментар


      • От: И аз съм вече с Витара.

        Саше , тежко си е купето .И ако не е така огрухано като Кольовото , трябва да се подходи по друг по-разумен начин , защото се получават изкривявания.
        RAV 4
        F650GS

        Коментар


        • От: И аз съм вече с Витара.

          Привет,тъй като я гледам не само броните ще станат ниски ами и гумите и малеят май.Нищо не искам да кажа само констатирам.
          не ме е яд когато ме лъжат а когато си мислят че им вярвам

          Коментар


          • От: И аз съм вече с Витара.

            Аз мога да ти кажа защо в краищата са по-големитампоните, всъщност щях да ти кажа по-рано, но съм забравил .
            Като заваряваш шина само от едната страна на рамата, тя се огъва ....
            0 8 9 8 4 8 1 3 3 0

            Коментар


            • От: И аз съм вече с Витара.

              Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
              Благодаря ви за мненията.
              @ Иван-и аз си мисля,ч е трябва да са от Волга. Защото на амортисьорите освен всички други надписи има и един такъв: "3102" Това не беше ли модел на някоя от новите Волги... Освен това тези амортисьори ги мерих по старите които свалих от витарата(с тях я купих) а на тях имаше надпис "сделано в СССР" Има и каталожни номера по тях, ако на някой му е нужно-мога да ги погледна. Но с тези амортисьори въпреки, че са малко по-къси витарата си даваше добри ходове.








              @ Димо-благодаря за темата. Точно такива са както и аз си ги представях. Твърде са ми широки.
              А тъкмо се бях зарадвал, че ще изхвърля тежките железни фланци...
              Май Ще чакам по-добри финансови времена и ще си взема минусови джанти...
              Братчед,при тези снимки да беше завъртял малко апарата,та да хванеш и другото сузуки(жълтото)!
              Иво (таксито) Андреев
              0988 91 80 50
              Каджива Елефант 750 Лъки Експлорър 89-та

              Коментар


              • От: И аз съм вече с Витара.

                Първоначално публикуван от TigerHunter Преглед на мнение
                Браво, Коле! Ей, реши се да и подложиш. Много добре изглежда!
                Колко тежи купето, горе-долу и колко човека евентуално могат да го вдигнат, че и на мен ми предстои?
                Всъщност всичко е физика и малко акъл, с баща ми го смъкнахме и качихме двамата, с малко трупи и дъски, няма нужда от кран, иначе тежи около 350кг
                Коле, мисля че ще имаш проблем с тия подложки, що не сложи по една чашка отгоре, да легне тампона хубаво, иначе не се прави двамата с големият син и Джака сте го качили, луд умора нема, само се поти, че и през зимата. А за моят проект-темата е друга и витарата също, засега ще замълча

                Коментар


                • От: И аз съм вече с Витара.

                  Първоначално публикуван от travelling Преглед на мнение
                  Аз мога да ти кажа защо в краищата са по-големитампоните, всъщност щях да ти кажа по-рано, но съм забравил .
                  Като заваряваш шина само от едната страна на рамата, тя се огъва ....
                  За това не се бях сетил... Но вече е късно за промяна. за следващото купе ще намаля малко средните подложки, та повдигането да дойде в норма отпред и отзад.

                  @Трент-ще видя как ще се държат тампоните при този вариант, и за следващото купе ако е нужно-ще преработвам.
                  Има ли желание-има и начин!

                  Коментар


                  • От: И аз съм вече с Витара.

                    Някой скоро ще се возиИнтерестно ми беше колко ще издържи Колето преди да качи купето.Ами не много.
                    Чавдар Владимиров
                    0887/912075
                    Ленд Ровър Диско 1
                    Самуад в проект

                    Коментар


                    • От: И аз съм вече с Витара.

                      Първоначално публикуван от travelling Преглед на мнение
                      Аз мога да ти кажа защо в краищата са по-големитампоните, всъщност щях да ти кажа по-рано, но съм забравил .
                      Като заваряваш шина само от едната страна на рамата, тя се огъва ....
                      Да бе да . Тя тая рама да не е от говнолин ! При заваряване на нови гредички и подложки на купето никога не може да ги докараш в оригиналните им р-ри. Отделно от това прогнилото купе преди е лежало на друга крива рама.....

                      П.С. При положение, че няма да слагаш огромни гуми боди лифта във всичките му вариации е напълно излишен и безмислен ! Купето остава да " виси " само на 8-те тампона, които след това често се късат ! В оригинален вариант ляга на още 4 тампона и една гумирана лайсна по цялата дължина на рамата под " душамето " и това при ново и здраво купе.
                      0886/706147 Тунинг на Vitara & Grand Vitara

                      Коментар


                      • От: И аз съм вече с Витара.

                        Коле, вземи се замисли за ограничители на хода на задния мост надолу. Сега е момента, че знаеш какво става иначе.
                        О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                        Коментар


                        • От: И аз съм вече с Витара.

                          @ Иван Попов-Огромни гуми не смятам да слагам, но и с тези 235/75/15 има опиране в калниците. И тпред и отзад. На едната снимка от последните дето ги сложих това се вижда добре. Хем има малко рязано от калника.
                          А, че повдигането стана много голямо не споря. Но засега ще е така, за следващото купе ще мислим какво ще правя.

                          А бе, ти изпрати ли кардана? Очаквах днес да получа СМС от еконт, ама няма. Най-вероятно в понеделник.

                          @ Тефчо: Ограничител на хода го играе амортисьора. Защо реши, че ми е нужен? Даже има нужда от още 50-60 мм ход.
                          Има ли желание-има и начин!

                          Коментар


                          • От: И аз съм вече с Витара.

                            Коле,от моя горчив опитмога да споделя,че:
                            1.Бодилифта не трябва да е толкова много,защото:Купето при удар/скок/ къса шпилките и се мести напред,а това знаеш до какво води-делко,привод,......
                            2.Моята Витара след лифта и бодилифта я карах с гуми 205/80/16 отпред и 235/70/16 отзад с обърнати джанти и никога не е опирала.Миналата година карах на Трявна с 235/75/15 без никакви проблеми/даже се засякохме на хлебозавода с твоя там кол /.Така че,нещо не ти е наред или не си направил както трябва.
                            Съвет от мен-не си играй с толкова голям бодилифт,ще береш ядове след някой скок.
                            Чавдар Владимиров
                            0887/912075
                            Ленд Ровър Диско 1
                            Самуад в проект

                            Коментар


                            • От: И аз съм вече с Витара.

                              Ми аз не исках да става токлова голям. На повечето витари с бодилифт той е 50 мм. Толкова направих и подложките. Просто отзад и отпред се получи повече. И както казах-засега не мисля да се връщам назад. Ще карам така, а за следващото купе ще свалям малко надолу.
                              Казваш, че не са опирали гумите-ами нали точно това се търси с бодилифта. При мен си опираха, затова и се реших да повдигам купето.

                              А за късането на болтовете-не мисля, че ще се скъсат. По-скоро ламарината на купето ще поддаде. Но аз ще карам леко, внимателно, максимум с 2800-3000 оборота, и предимно по асфалта
                              Има ли желание-има и начин!

                              Коментар


                              • От: И аз съм вече с Витара.

                                Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                                ... аз ще карам леко, внимателно, максимум с 2800-3000 оборота, и предимно по асфалта
                                Коле, оня ден беше 1ви мрт, не 1ви април...

                                За ограничителите ... оня амортисьор от какво си мислиш, че беше пострадал? Волгата старата е на ресьори и там моста няма как да висне кой знае колко надолу. Витарника обаче като подскочи, остава да виси на А-рамото и/или на амортисьорите. Опитвам се да ти кажа, че Волговите не са предвидени да поемат и това натоварване. Ти си знаеш де.
                                О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X