От: И аз съм вече с Витара.
Ето снимка:

Не е много добра, но се разбира за какво става въпрос. Отрязан е оригиналният шарнир, изрязан е канал в долната ламарина за да влезе втулката с вътрешната резба, заварена е на мястото, навит е шарнира, контра гайка, и готово. Постарах се да сложа новия болт точно на мястото на стария. Не знам дали се получи точно, но то ще си покаже.
Днес се занимавах със задните спирачки. Може да ми се смеете сега, но вместо да купя нови накладки ковах феродо втрху старите. Технологията е изпитана дълги години и си работи без проблем. Феродото взех от магазин за руски коли по 2 лв парчето. Така за 8 лв и малко труд ще имам добри спирачки и добра ръчна(надявам се). Изхвърлих кантара, и сега от помпата течността си отива направо в задните колела. Ще видим какъв ще ефекта. Тефчо се хвали, че неговата витара след подобна интервенция спирала по-добре.
Наближава момента да слагам купето обратно. Но в този студ и сняг не знам дали ще се навия да работя навън.
Ето снимка:
Не е много добра, но се разбира за какво става въпрос. Отрязан е оригиналният шарнир, изрязан е канал в долната ламарина за да влезе втулката с вътрешната резба, заварена е на мястото, навит е шарнира, контра гайка, и готово. Постарах се да сложа новия болт точно на мястото на стария. Не знам дали се получи точно, но то ще си покаже.
Днес се занимавах със задните спирачки. Може да ми се смеете сега, но вместо да купя нови накладки ковах феродо втрху старите. Технологията е изпитана дълги години и си работи без проблем. Феродото взех от магазин за руски коли по 2 лв парчето. Така за 8 лв и малко труд ще имам добри спирачки и добра ръчна(надявам се). Изхвърлих кантара, и сега от помпата течността си отива направо в задните колела. Ще видим какъв ще ефекта. Тефчо се хвали, че неговата витара след подобна интервенция спирала по-добре.
Наближава момента да слагам купето обратно. Но в този студ и сняг не знам дали ще се навия да работя навън.
Коментар