Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Франко

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: И аз съм вече с Витара.

    Леле Кольо какви премеждия си имал съчуствам ти . Лошо те е предала техниката в планината. Не мислиш ли за нещо по-голямо и здраво но с малък данък. В Кюстендил се продават два броя. Каквото и да решиш ти желая успех.
    На нас клиренс ни трябва , не скорост

    Коментар


    • От: И аз съм вече с Витара.

      Абе Коле ... сега сигурно ще кажеш, че съм лош, обаче ... знаеш ли к'во диво бъги може да стане от останките на Витарката, а?
      О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

      Коментар


      • От: И аз съм вече с Витара.

        Стига ме бъзика,ч е знаеш ли колко ми е акъла.
        Двигателя ми идва малък за проекта който съм замислил за бъги. Ако въобще някога се захвана-ще търся нещо по-сериозно-2,5-3 литра.


        Иначе днес разделих душата от тялото:Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P2020002 (Medium).JPG
Прегледи:1
Размер:90.7 КБ
ID:5249715
        Ето и скъсаната тръба:
        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P2020006 (Medium).JPG
Прегледи:1
Размер:80.9 КБ
ID:5249714

        Мисля си дали на мястото на скъсаната тръба да сложа една по-яка, но права. По този начин мисля, че ще се компенсира ъгълът на шарнира на А-рамото. Заради който ъгъл се слагат подложки. Те се слагат при здрава тръба, и висок захват на А-рамото. Ако вместо извита нагоре тръба сложа права, и за нея да захвана тампоните на рамото мисля долу-горе ъгълът ще се изправи.
        Казвайте според вас дали мисля вярно.
        Има ли желание-има и начин!

        Коментар


        • От: И аз съм вече с Витара.

          Написах ти в предния пост какво трябва да направиш, за да можеш с мин. средства да си възстановиш Витарката и да стане в пъти по-проходима и здрава!!! Тръбата на шасито, ако трябваше да е права щеше да идва така от Япония. За А-рамото съм писъл в други теми многократно, но всеки си решава сам какво да прави. В това положение имаш един цял ден заварки и усилване по шасито и си готов.
          0886/706147 Тунинг на Vitara & Grand Vitara

          Коментар


          • От: И аз съм вече с Витара.

            Първоначално публикуван от ivan popov Преглед на мнение
            ... Тръбата на шасито, ако трябваше да е права щеше да идва така от Япония. За А-рамото съм писъл в други теми многократно, но всеки си решава сам какво да прави....
            Ако има някъде обяснения относно формата на тръбата, ще съм ти благодарен да пуснеш линк, че ми стана интересно. Не казвам, че не трябва да е така, но не съм се заглеждал особено, а и японеца понякога прави нещо изчанчено, просто защото го може. Примерно, за да спести 2 планки, което от гледна точка милион бройки си заслужава, но дали е фатално за единична бройка?.
            О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

            Коментар


            • От: И аз съм вече с Витара.

              Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение
              Ако има някъде обяснения относно формата на тръбата, ще съм ти благодарен да пуснеш линк, че ми стана интересно. Не казвам, че не трябва да е така, но не съм се заглеждал особено, а и японеца понякога прави нещо изчанчено, просто защото го може. Примерно, за да спести 2 планки, което от гледна точка милион бройки си заслужава, но дали е фатално за единична бройка?.
              Обяснението е просто: С едно и също сечение,дължина и диаметър коя тръба е по-здрава - кривата или правата ? Същото е и при ламарината...... И не на последно място това шаси е създадено от поне 100 японски инжинери и още толково компютри преди 23 г. и работи безпроблемно и до днес! А защо А-рамото не е точно А / равнобедрен триъгълник / ???
              0886/706147 Тунинг на Vitara & Grand Vitara

              Коментар


              • От: И аз съм вече с Витара.

                Тоест, ако забравим за момент серийното производство и рискуваме да вложим още кило -две желязо и няколко заварки, тръбата спокойно мже да си е права, стига да е укрепена достатъчно. А-рамото не знам защо е точно с такава форма, но като се сложат в сметката несиметричния заден мост и наличието на ауспух (последния хич не е задължително да е там в конкретния случай), май ще излезе, че не е само до здравина и разпределение на натоварванията.

                Виж, не се заяждам (то остана и да се заяждам точно пък с теб), просто за възстановяването на единична бройка, която първо е труп и второ, така или иначе се различава доста от заводския си вид, едва ли има значение дали тръбата е с оригиналната форма или не. Мисля, че Колето е в състояние да прецени достатъчно добре къде и колко да усилва, за да не се разпадне веднага.
                А че тая Витара няма да устиска още 20 години - то си е пределно ясно. Като знам благия характер на собственика и лекото му краче, колкото и здраво да е направена, едва ли ще издаяни повече от 2 години.
                О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                Коментар


                • От: И аз съм вече с Витара.

                  Колееее, виж хората какви блокажи правят! А ти - заварка, та заварка...

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Clipboard02.jpg
Прегледи:1
Размер:53.8 КБ
ID:5250108
                  О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                  Коментар


                  • От: И аз съм вече с Витара.

                    Вчера ходих до Хасково и се върнах с почти идеална рама за витара. Купих я от Speed750, не вярвах, че може да има толкова запазена рама за витара.
                    Е, не е съвсем без ръжди, но не са нищо особено. Предстои обработка на ръдичките, усилване с разни железа на "ботушите" за амортисьорите, грундиране, и монтаж на чаркалаците върху новата рама. Но след като си изремонтирам трактора, че той ми е по-спешен.

                    Тефчо, не знам кое е по-голяма глупост-да завариш планетите и сателитите, или да ги овъртиш с камионджийско тиксо... То неизбежно ще се накъса, и после?..

                    Все още не съм се решил на този вандализъм-заваряване на диференциала, но май ще го направя. Нека първо да оправя другите неща...
                    Има ли желание-има и начин!

                    Коментар


                    • От: И аз съм вече с Витара.

                      Надявм се , че не съм те подвел с идването ти до Хасково ? Ръждите след обработка ги напръскай с епоксиден грунд ( по скъп е но е голяма работа )и рамата ще изкара дълги времена .

                      Направи ли снимка как я сабра в багажника на Астрата ,че ми е интересно ?
                      Последно редактирано от New hope; 05-02-11, 08:11.
                      Toyota Land Cruiser RJ77 , Nissan Patrol TD42, Suzuki Samurai ,Yamaha WR 450F
                      New hope garage о886/44-36-5о , о898/48-11-46

                      Коментар


                      • От: И аз съм вече с Витара.

                        Рамата я видях за малко, изглежда много добре. С кеф да си играе човек с нея.

                        Коле, тая снимка горе си беше майтап. Точно там с това тиксо няма какво да блокира ... освен оста на сателитите от изпадане, ако е загубил чопа
                        О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                        Коментар


                        • От: И аз съм вече с Витара.

                          Първоначално публикуван от speed750 Преглед на мнение
                          ...и рамата ще изкара дълги временa...
                          Ще изкара ако е в нечии други ръчички Все пак това си е Кольо Терминатора и Витарите са му смъртен враг
                          RAV 4
                          F650GS

                          Коментар


                          • От: И аз съм вече с Витара.

                            Ще видиш ти като я стегна.
                            Освен оправяне на належащите проблеми планирам и леко сваляне на предницата надолу. Сега лифта е 55 мм, мисля да го намаля на 40. Ще огранича и хода надолу-с по-ниски подложки на амотрисьорите, и освен това ще огранича и завиването малко чрез ограничителните болтове.
                            А ако заваря и диференциала съвсем няма да има спиране тази витара.
                            Има ли желание-има и начин!

                            Коментар


                            • От: И аз съм вече с Витара.

                              Коле, честито. А аз ще я карам ли.
                              Всичко готино на този свят е или незаконно,или неморално или вредно за здравето.
                              -----------------------------------------------
                              Питието определя съзнанието....
                              -----------------------------------------------
                              0887770735

                              Коментар


                              • От: И аз съм вече с Витара.

                                Никогаш!!!
                                Има ли желание-има и начин!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X