Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Франко

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: И аз съм вече с Витара.

    Първоначално публикуван от vehicle Преглед на мнение
    Здравейте,
    имам проблем с Витара 2.0 16V!майстор да ми препоръчате?Не се изключва от ниски и вие доволно на ниски!
    При такъв въпрос обикновено е добра идея да кажеш откъде си или да го пишеш в профила си, за да знаем накъде да те упътим.
    О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

    Коментар


    • От: И аз съм вече с Витара.

      Я,отговор!!Мно бързо!!Благодаря!Вярно!!Защо реших, че всички сме от София!!Значи,всичко в района на София! !!Благодаря, предварително!!От днес гледам ми мига и лампичката за блокажа,но по някое време гасне!!!

      Коментар


      • От: И аз съм вече с Витара.

        Първоначално публикуван от vehicle Преглед на мнение
        Я,отговор!!Мно бързо!!Благодаря!Вярно!!Защо реших, че всички сме от София!!Значи,всичко в района на София! !!Благодаря, предварително!!От днес гледам ми мига и лампичката за блокажа,но по някое време гасне!!!
        То ясно, че Колето ще ни бие, дето му цапаме темата ... ама колко е един бой ... пък и Кольо да е най-много 105 кила...

        По въпроса: Има хора в Сф, които да ти свършат работа, но ми се струва, че е добра идея да се свържеш с Иван Попов примерно, да я чуе и да ти каже за какво става дума. Пък ако е за ремонт раздатката, ще ти я ремонтира или поне ще те прати при когото трябва, ако е зает.
        Сигурен ли си, че има изобщо блокаж това чудо?
        О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

        Коментар


        • От: И аз съм вече с Витара.

          Мислиш ли, че ще може да ти отговори, щом от няколко дни я кара на бавни .
          0 8 9 8 4 8 1 3 3 0

          Коментар


          • От: И аз съм вече с Витара.

            Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение
            То ясно, че Колето ще ни бие, дето му цапаме темата ... ама колко е един бой ... пък и Кольо да е най-много 105 кила...

            По въпроса: Има хора в Сф, които да ти свършат работа, но ми се струва, че е добра идея да се свържеш с Иван Попов примерно, да я чуе и да ти каже за какво става дума. Пък ако е за ремонт раздатката, ще ти я ремонтира или поне ще те прати при когото трябва, ако е зает.
            Сигурен ли си, че има изобщо блокаж това чудо?
            Еми сори, но не можах да намеря тема във форума за подобен проблем,освен "продавам диференциали" или подибно и реших да "цапам "тук!благодаря,ще се свържа с човека !Да, има блокаж!електронен!витарката е с раздатка,която се блокира на 100%,разпределяйки 50%/50% въртящ момент преден заден мост,освен това има и т.нар електроник LSD!агресивно брейкване на спрачките, на въртящото се колело,има отделен комп за тая работа,подобно на 4matic на мерцовете!не може разбира се да се сравнява с механичноте" локове",но е доста добро!още веднъж, благодаря за отговора!

            Коментар


            • От: И аз съм вече с Витара.

              Първоначално публикуван от travelling Преглед на мнение
              Мислиш ли, че ще може да ти отговори, щом от няколко дни я кара на бавни .
              И си вие доволно ама то е музика за ушите ...
              Кольо настина ще ни плеска за спама ...
              Последно редактирано от Бакалов; 03-07-14, 06:36.
              VEREYA MOTORSPORT TEAM

              Коментар


              • От: И аз съм вече с Витара.

                Първоначално публикуван от vehicle Преглед на мнение
                Еми сори, но не можах да намеря тема във форума за подобен проблем,освен "продавам диференциали" или подибно и реших да "цапам "тук!благодаря,ще се свържа с човека !Да, има блокаж!електронен!витарката е с раздатка,която се блокира на 100%,разпределяйки 50%/50% въртящ момент преден заден мост,освен това има и т.нар електроник LSD!агресивно брейкване на спрачките, на въртящото се колело,има отделен комп за тая работа,подобно на 4matic на мерцовете!не може разбира се да се сравнява с механичноте" локове",но е доста добро!още веднъж, благодаря за отговора!
                Витарата май ще излезе Гранд Витара?

                А за да не ни бие Кольо, предлагам следващия път като минавам от там да го черпя някоя и друга бира, и без това от сума време не е станало ред да седнем и да се наприказваме като хората
                Коле, какво стана с компа на Франко? Подпалихте ли го или да търсим алтернативи? Щото има...
                О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                Коментар


                • От: И аз съм вече с Витара.

                  След всичкия ви спам да кажа, че слагам и отзад мост от УАЗ.
                  Изрязах от един стар витарски мост конзолите за закрепване на долните щанги и амортисьорите, както и "чашите" за пружините. След доста мерене и центрене го прихванах, пак проверка, и заваряване.
                  Реших да остана с А-рамото, според мен си работи без проблем, та заради него слагах едни дебели шини-да има къде да се захване "плочката" която на оригиналния мост се завива с 4 болта към моста, а за нея с конус се хваща шарнира на А-рамото.
                  Малко снимки, ама от много простия ми телефон, та не се и вижда много:

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Photo0023.jpg
Прегледи:1
Размер:99.8 КБ
ID:5640118

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Photo0024.jpg
Прегледи:1
Размер:94.9 КБ
ID:5640119

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Photo0025.jpg
Прегледи:1
Размер:88.6 КБ
ID:5640120

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Photo0026.jpg
Прегледи:1
Размер:69.2 КБ
ID:5640121

                  Тук е в процес на регулиране на лагерите на диференциала. Игнат се занимава, а аз го снимам...
                  Сменям също предавателното число на главните предавания-от 5,125 минавам на 4,625. Малко по-бързи, но пък с по-яки зъби. И без това първа бавна ми идва много бавна, та не я ползвам почти никъде, та има накъде да мърдам.

                  Готвя се за Кърджали, там ще видим какво сме сътворили.
                  Има ли желание-има и начин!

                  Коментар


                  • От: И аз съм вече с Витара.

                    Кольо накрая ще направи УАЗ ама по трудния начин.

                    Коментар


                    • От: И аз съм вече с Витара.

                      Нееее, в сервиза поддържаме машините на туикашния клон на "Енерго-про". Всички до една УАЗ, ГАЗ 53 и 66.
                      Не искам да ги виждам, баси смотаните машини.
                      В понеделник сменях спирачно цилиндърче на една виетнамка. Започнахме да обезвъздушаваме-течността излиза по резбата. Викам си-сигурно цилиндърчето е стояло дълго в някой склад, и се е запушил отвора по който трябва да излезе течността през щуцера за обезвъздушаване. Да, ама не... Просто двата отвора не са съединени, На външен вид ги има-всичко нормално, но са си два независими един от друг отвора. Просто е трябвало да се понатисне още малко със свредлото и да се съединят отворите, ама не. Баси и качеството.

                      Този мост поне е от старото производство, та се надявам да е минавал през военна приемка. Засега всичко му е долу-горе добре, сравнително лесно се регулира, и не иска безумен брой пластини под лагерите.

                      А за УАЗ отдавна си мечтая, ама да имам пари да го направя по собствен вкус след като го взема. Най-първото нещо което ще сменя е двигателя. Не, че са лоши, ама са били хубави през 1915 година, когато американското правителство продава технологии на Русия срещу злато... Е, не е от тази година, може би след войната, някакъв Форд е, и тогава е бил добър двигател, но си е останал на това ниво... Твърде немощен като за мотор 2,4... На влизане в сервиза има леко баирче-там се налага да се форсира, да се дърпа смукач, да се кара на полусъединител, докато с мааалко по-съвременните двигатели това баирче не се забелязва.
                      Та не ща УАЗ, Франко ми е достатъчен
                      Има ли желание-има и начин!

                      Коментар


                      • От: И аз съм вече с Витара.

                        А тези заварки за а-рамото захванати само за чугуна смятате ли ги за здрави и надеждни?Може ли да се захване и към железната част на ръкавите,все пак задния мост отнася много бой?
                        П.п.Ясен верно е прав.Скоро Витарника ще стане истински джип.
                        ГАЗ69,Fiat Dukato maxi бордово 3,40м.Omai4x4 тристранен самосвал и Витара в проект!

                        Коментар


                        • От: И аз съм вече с Витара.

                          Никъде по мостовете на УАЗ няма чугун!

                          Опа, грешка. Главините са от чугуний.
                          Но централната част не е. Тя си е стомана, и се заварява много добре.
                          Не знам откъде битува това мнение, че е чугун, може би поради факта, че е необработен след отливането детайл, а такива са били чугуните едно време.
                          То ще си покаже на пробите.

                          А Франко много отдавна си е истински джип. Колко бой е изял, колко баири е качил, колко кал и вода е газил... Ако може да говори-само ще псува... Мен.
                          Има ли желание-има и начин!

                          Коментар


                          • От: И аз съм вече с Витара.

                            Коле,виждал съм преправяни мостове от старата Волга (заради здравината ) разделени ръкавите от самото гюле поради скъсана челна заварка и ресорите държат моста да не се разпадне.Оригинално ръкавите са набити плътно в гюлето и в него има няколко отвора колкото 50ст. които са запълнени от заварка която само служи да не се вадят и превъртат същите.На носеща заварка не се разчита.
                            Последно редактирано от Светозар Стеев; 04-02-15, 22:24.
                            ГАЗ69,Fiat Dukato maxi бордово 3,40м.Omai4x4 тристранен самосвал и Витара в проект!

                            Коментар


                            • От: И аз съм вече с Витара.

                              Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение

                              А Франко много отдавна си е истински джип. Колко бой е изял, колко баири е качил, колко кал и вода е газил... Ако може да говори-само ще псува... Мен.
                              Знам,че е истинска джипка виждал съм я на живо.
                              ГАЗ69,Fiat Dukato maxi бордово 3,40м.Omai4x4 тристранен самосвал и Витара в проект!

                              Коментар


                              • От: И аз съм вече с Витара.

                                Светльо, не отричам, че ръкавите се вадят, и аз съм патил на предния мост от такова. Но заварих ръкава към "гюлето" и оттогава няма мърдане.
                                Отделно на витарата на Георги Донев съм заварявал железа за да хвана към тях щангите на 4 линковото, и там няма мърдане.
                                Пак ти казвам-това за което си мислиш, че е чугун-не е. Стомана си е, и се заварява.
                                Отделно от това-каквото съм си измислил и направил-то си работи. Въпреки овикванията, и приказките, че ще се строши още на пробите.
                                Абе то ще си покаже.
                                Има ли желание-има и начин!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X