Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Франко

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: И аз съм вече с Витара.

    Първоначално публикуван от васето Преглед на мнение
    Не го слушай Таргов,търси нещо от багер,фадрома, senebogen,bomaga, тежка кариерна техника...Все пак this is frankooooo...


    Коле, абе те скъпи, ама ... всъщност проверявал ли си? Ако пък чак толкова - има и други начини. Седни се замисли малко, позяпай, пък ако нищо не измислиш, тия дни като идвам да си прибирам фамилията от Шумен, ще се видим да сменим някой лаф.
    О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

    Коментар


    • От: И аз съм вече с Витара.

      Най -вероятно проблемът ти е конструктивен.Провери си добре дали шарнира ти не му свършва хода при крайно положение на моста надолу,нагоре и настрани .
      Имам при мен А -рамо от Диско-голям кютюк ,тежи сигурно 20 кила/за разлика от носачите /,наистина е с разглобяем масивен шарнир,но хода му е малък.
      0887/400121 Антон Донев

      Коментар


      • От: И аз съм вече с Витара.

        Щом е тежко-не ми трябва. И без това франко е с наднормено тегло, минимум 1500 кила е, та все гледам как да сваля нещо от него.
        Ще мисля някакво решение от камионски накрайник, или в краен случай с каре за кардан от ГАЗ 53 или ЗиЛ.
        Има ли желание-има и начин!

        Коментар


        • От: И аз съм вече с Витара.

          Ама си смотан. Казах ти да вземеш само плочката в която се набива корпуса на накрайника. Рамената се тежкия детайл, а те не ти трябват.
          За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

          Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

          Коментар


          • От: И аз съм вече с Витара.

            И колко пари до сега си дал за различните експерименти? До преди известно време правех същото като теб, но като седнеш и помислиш малко излиза по-добре и по-евтино да го направиш веднъж с правилните компоненти и след това повече да караш, а не да се чудиш кога,къде и какво ще се счупи.Та дори и да нямаш пари е по добре кредит и добра инвестиция-мое мнение(освен ако със стоенето в гаража не се измъкваш от други ангажименти де...).
            Сузуки Самурай-старт от скрапа
            0885192667

            Коментар


            • От: И аз съм вече с Витара.

              Кеф цена няма и затова не се взема на кредит.

              Иначе Кольо ако седне и помисли малко кое е по-евтино ще даде Франко на вторични и ще спре да се занимава с глупости. Знаеш ли колко пари ще спести?

              Коментар


              • От: И аз съм вече с Витара.

                Първоначално публикуван от Миро Иванов Преглед на мнение
                И колко пари до сега си дал за различните експерименти? До преди известно време правех същото като теб, но като седнеш и помислиш малко излиза по-добре и по-евтино да го направиш веднъж с правилните компоненти и след това повече да караш, а не да се чудиш кога,къде и какво ще се счупи.Та дори и да нямаш пари е по добре кредит и добра инвестиция-мое мнение(освен ако със стоенето в гаража не се измъкваш от други ангажименти де...).
                +1

                До сега на самурая джойнт не съм ремонтирал - верно че не го карам много ,но минаха поне 5 години от както съм ги сложил .Иначе яко ги гресирам с морска грес.
                Toyota Land Cruiser RJ77 , Nissan Patrol TD42, Suzuki Samurai ,Yamaha WR 450F
                New hope garage о886/44-36-5о , о898/48-11-46

                Коментар


                • От: И аз съм вече с Витара.

                  Първоначално публикуван от targa Преглед на мнение
                  Ама си смотан. Казах ти да вземеш само плочката в която се набива корпуса на накрайника. Рамената се тежкия детайл, а те не ти трябват.
                  Ми аз откъде да знам какво представлява целя възел бе, то през час-два се навирам под някое диско да му гледам А-рамото...

                  Първоначално публикуван от Миро Иванов Преглед на мнение
                  И колко пари до сега си дал за различните експерименти? До преди известно време правех същото като теб, но като седнеш и помислиш малко излиза по-добре и по-евтино да го направиш веднъж с правилните компоненти и след това повече да караш, а не да се чудиш кога,къде и какво ще се счупи.Та дори и да нямаш пари е по добре кредит и добра инвестиция-мое мнение(освен ако със стоенето в гаража не се измъкваш от други ангажименти де...).
                  Ооофф, много добре го знам това, ама поради някаква психическа обремененост не мога да давам много пари за скъпи части. Та все се мъча да еб@ дявола във въздуха. И най-често се случва обратното.
                  Ама обещавам да помисля повече този път, и ако трябва да ида на психиатър

                  Първоначално публикуван от New hope Преглед на мнение
                  +1

                  До сега на самурая джойнт не съм ремонтирал - верно че не го карам много ,но минаха поне 5 години от както съм ги сложил .Иначе яко ги гресирам с морска грес.
                  Накрая ще взема да сложа и аз едно такова гъзарско нещо по Франко.
                  Колко може да струва джойнт с адекватни като за 1500 кила джип параметри?
                  Има ли желание-има и начин!

                  Коментар


                  • От: И аз съм вече с Витара.

                    Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                    Ама обещавам да помисля повече този път, и ако трябва да ида на психиатър
                    Недей брат, сърце нямаш ли? Моя не можа да ме изтърпи и се обеси. Наздраве. Подходящо джони за там, истинско е 100тина лева.
                    За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                    Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                    Коментар


                    • От: И аз съм вече с Витара.

                      За да се разбива и къса този шарнир със сигурност не му стига хода !
                      Аз карам с втора употреба щатен сменен преди 3 години и въртя по 20-30 хил. км. на година, не е мръднал .
                      0 8 9 8 4 8 1 3 3 0

                      Коментар


                      • От: И аз съм вече с Витара.

                        Краси, нали се сещаш за разликата между карането което караш ти, и карането по състезания?
                        А и съм почти сигурен, че болта се скъса при странично натоварване-не почти обратен завой, с вкопани коловози, които водят джипа, та няма опасност от невземане на завоя. Който е бил в Кърджали-най-отдалечения от финала. Та там понеже може да даваш газ и да си в трасето-аз си давах, и страничното натоварване е сериозно. И ако е имало и някой удар отстрани при изправянето на траекторията, или влизане или излизане от коловоза-натоварването става доста, и болта не издържа.
                        Разбира се-може и да не му стига хода при максимално сгъване на окачването, ама надали, колко му се кьорих преди да го заваря...
                        Има ли желание-има и начин!

                        Коментар


                        • От: И аз съм вече с Витара.

                          здрасти слагаме двигател опел 2000 115к на самураи можеш ле да дадеш ел схема на инсталациата имаме цяла кола ама мисла че може да не слагаме цялата инсталациа

                          Коментар


                          • От: И аз съм вече с Витара.

                            Първоначално публикуван от iacata Преглед на мнение
                            здрасти слагаме двигател опел 2000 115к на самураи можеш ле да дадеш ел схема на инсталациата имаме цяла кола ама мисла че може да не слагаме цялата инсталациа
                            В Аутодата я има схемата на Опела. В началото на Сузуки раздела тук със сигурност има схеми на Самурайката.
                            Добър съвет - вземете цялата инсталация от Омегата, пък после си е режете както си искате. По-лесно става.
                            О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                            Коментар


                            • От: И аз съм вече с Витара.

                              Вземайте цялата инсталация на мотора.То всичко си върви заедно така или иначе...инсталацията на колата не ви трябва естествено..схема ще намерите ,но уточнете с кой мотроник е ,че има някой разлики...Те всъщност не ви засягат ,но принципно е добре да се знае...
                              Стандартна Витара c20ne с уазов мост...Изпълнение за България

                              Коментар


                              • От: И аз съм вече с Витара.

                                opel c20ne 2.0 85kw

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X