Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Повдигане на Витара къса база от Славин

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Повдигане на Витара къса база от Славин

    Първоначално публикуван от devil. Преглед на мнение
    Здравейте колеги, искам да попитам нещо относно повдигането. Вдигнах витарат си отзад, след което сложих подложки и отпред само н пружините, повдигна се малко но след слагането на подложките започнаха да щракат мого каретата, вчера свалих предния диф надолу но каретата продьлжават да щракат, вазможно ли е да са се преебали от повдигането? благодаря предварително
    Не си казал колко високи подложки си сложил на пружините, но ако витарата ти е испанка и си с френските карета най-вероятно е дошъл прекалено много лифта. Друг въпрос е, че без подложки на амортисьорите или друга промяна в тази посока, то отпред се е получило нещо по-гадно и от каруца.
    Качи няколко снимки и дай допълнителна информация, за да можем евентуално да ти помогнем повече.
    о 88 з 417 оо 4 - Стоян

    Коментар


    • От: Повдигане на Витара къса база от Славин

      аз съм с 35 мм и на двата моста . витарата е испанка и засега няма проблем. с колко са по къси френските карета . като свалям полуска ще видя каква е
      899180483

      Коментар


      • От: Повдигане на Витара къса база от Славин

        5 см. са ми подложките гумени са, не е като каруца ама каретата са като оркестър като включа предното само че вчера свалих предния диф. на долу нетрбваше ли каретата да си застанат в същото положение като преди подложките? колегата травелинк ми прати планките за дифа и сстанаха префектно малко на долу и малко се завъртя. скоро ще поръчам подложки и за амовете. някои дали има представа колко пари са каретата на витарката?

        Коментар


        • От: Повдигане на Витара къса база от Славин

          Колега,планките от Травелинк облекчават доста натоварването и наклона ,но не то правят на 100% както си е била преди.И аз съм с подложки от неговите и съм доволен.Аз преди да я вдигна ми тракаше дясното каре само при пълен завой а от както съм я вдигнал и с планките за дредния диф. си чаткат и като карам напред За цена на каретата нз. ама и мен ще ми полезно да я разбера
          Кола без турбо е като жена без цици, върши работа но не доставя удоволствие.
          Витара 1.6 16V TURBO POWER!!!
          "Mud Angels" Stara Zagora

          Коментар


          • От: Повдигане на Витара къса база от Славин

            ок утре ще питам един приател с магазин за авточасти колко струват и ще пиша за да знаеш и ти. ти слагал ли си подложка на а рамото и фланец на кардана?

            Коментар


            • От: Повдигане на Витара къса база от Славин

              Първоначално публикуван от devil. Преглед на мнение
              ок утре ще питам един приател с магазин за авточасти колко струват и ще пиша за да знаеш и ти. ти слагал ли си подложка на а рамото и фланец на кардана?
              неговата е дълга база и мисля че на а рамото на дългата не се слага подложка
              Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

              Коментар


              • От: Повдигане на Витара къса база от Славин

                Карета марка "GLO", са по 70-75 лева бройката.
                Водят ги за читави, но според Иван Попов в България няма добри карета. Само оригиналните.
                От тези от магазина съм строшил 3-4 бройки, но това е поради смачканата и окривена рама. Сега след ремонта съм с оригинални(втора употреба), и не мога да кажа за магазинските дали са добри или не.

                Пак според Иван Попов подложка на А-рамото и фланец на кардана не трябват. Аз си карам без тях, и не виждам проблем.
                Има ли желание-има и начин!

                Коментар


                • От: Повдигане на Витара къса база от Славин

                  Първоначално публикуван от devil. Преглед на мнение
                  ок утре ще питам един приател с магазин за авточасти колко струват и ще пиша за да знаеш и ти. ти слагал ли си подложка на а рамото и фланец на кардана?
                  Подложка на а-рамото имам ,но фланец не и няма нужда(отнася се за дълга база!)
                  Кола без турбо е като жена без цици, върши работа но не доставя удоволствие.
                  Витара 1.6 16V TURBO POWER!!!
                  "Mud Angels" Stara Zagora

                  Коментар


                  • От: Повдигане на Витара къса база от Славин

                    сега говорих с един приател с магазин за авточасти и ми каза че каретата са 80 лв но с отстъпките сигурно ще ми доидат на 60 лв. само дето неразбрах каква марка са.

                    Коментар


                    • От: Повдигане на Витара къса база от Славин

                      колеги обещах да пиша за шкодовите пружини , снощи повдигах една витара (испанка) с подложки 35мм ,а на задните пружини сложихме подложките на арорен . след повдигането се получи следната разлика : отпред 82 см до калника а отзад 76см , тогава изтичах до мазата и взех шкодовите пружини и ги сложихме отзад и след като примерх височината си дойде 82/82 ,но се наложи да удължа амовете . използвах удълженията на арорен и им добавих по една 12мм гайка и сложих по дебел гумен тампон отдолу и по тънък отгоре , интересното е че на арорен с неговите подложки на неговата витара всичко си е дошло както го дава ,изглежда че на тази витара и бяха по уморени пружините а и преди лифта си висеше отзад . пробвах да ги сложа отпред но диаметъра им не пасва в горното легло даже и да направя преходник няма как да се събере ,защото няма място от към рамата така че отпадат като вариант за отпред , поне на колегата му станаха файда за отзад , за возията си остана почти същата не скача и не блъска , От цялото блъскане стана ясно че шкодовите стават за отзад и на някой ако му виси задницат са перфектни да я изправи , Васе ако ти се играе пробвай на твоята да сложиш шкодовите отзад да видим каква разлика ще ти даде на теб . един въпрос , като вдигам моята с 50мм горния отвор на предния амортисьор трябва да се удължи на фреза или с пила ,отвора мисля че беше 12мм на какъв размер трябва да се удължи ?
                      Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

                      Коментар


                      • От: Повдигане на Витара къса база от Славин

                        тоше ето витара пружина с подложка 35 мм и пружина шкода. 1:1. при мен отпред 82 см. ,отзад 82 см. с подложки 35.мм .
                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Photo-0001.jpg
Прегледи:1
Размер:71.5 КБ
ID:5274554
                        899180483

                        Коментар


                        • От: Повдигане на Витара къса база от Славин

                          Васко, шкодовата пружина е доста по-дебела, дали ще се свива както трябва?
                          Знам, че твърдостта на пружините не зависис само от диаметъра на тела, но все пак...
                          Има ли желание-има и начин!

                          Коментар


                          • От: Повдигане на Витара къса база от Славин

                            интересна работа , още се чюдя на тези пружини , а и наклоните неизлизат като васковите , днес моя приятел си е карал витарата на стенд след лифта и там греда , наклоните на гумите са +3градуса (свити в долния край)при допустими 1,5 което не е добре и ще износва гумите, утре ще разпробиваме ушите на амовете да им изправим наклоните а между другото топлата вода е открита от близнаците ама си мълчат , за 50мм лифт стават пружини от гранд витара без да се използват подложки , Коле я удари една ролетка от земята ди калника ,отзад и отпред и с какви гуми си като цолаж да сръвня нещо , ако не ти представлява трудност
                            Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

                            Коментар


                            • От: Повдигане на Витара къса база от Славин

                              рУлетката няма да покаже нищо важно поради причината, че калниците са мачкани, впоследствие рязани, пак малко мачкани, после купето е вдигано, та вече няма нищо общо с пригиналната витра.
                              Гумите ми са Fеima extreme evolution(дето им викаме кобра), и диаметъра им е 74см. Размер-235/75/15 Мааалко по-високи са от кобрата на малатеста, но разликата не е значима. Днес сложих такива гуми с доста изнесени джанти(ЕТ-35), при това съм с фланци 38 мм, и витарата придоби вид на жаба... Но това е заради състезанието в Албена където очаквам сериозни странични наклони, и всеки милиметър в широчина се явява в плюс.

                              Гумите и джантите са на Цецо(gen4), благодаря му за предложението.
                              Има ли желание-има и начин!

                              Коментар


                              • От: Повдигане на Витара къса база от Славин

                                като ,че ли добре стана . говоря за дългата база .Направо интересна работа . добре вози ,.вдигна се . макар ,че в единия край диаметъра на отвора не отговаря( по голям е). и на мен ми се стори малко по твърда , ама око и д..е лъжат .
                                899180483

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X