Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Повдигане на Витара къса база от Славин

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Повдигане на Витара къса база от Славин

    Първоначално публикуван от jimito Преглед на мнение
    Васе твоя лифт е с 35мм подложки а моя с 50мм и получавам по голям ъгъл на носача и може би оттам , добре е да ги разхлабиш повечко че имат на вътрешната втулка едни зъбци ,които при стягане се забиват в гредата която държи носача.
    Тоше и моя лифт е 50мм не съм разхлабвал нищо и нямам нищо скъсано.Знам ли пък може и да е късмет!
    Кола без турбо е като жена без цици, върши работа но не доставя удоволствие.
    Витара 1.6 16V TURBO POWER!!!
    "Mud Angels" Stara Zagora

    Коментар


    • От: Повдигане на Витара къса база от Славин

      хм това и за мен е новина...За носачите отпред...И аз съм с 50мм и не съм развивал нищо...Не съм предполагал ,че ще седят усукани и под напрежение и това може да доведе до скъсване...И какъв е правилния ход?
      Да се отпуснат болтовете?И дали не са мръднали така или иначе?
      Стандартна Витара c20ne с уазов мост...Изпълнение за България

      Коментар


      • От: Повдигане на Витара къса база от Славин

        Първоначално публикуван от MaxBass Преглед на мнение
        хм това и за мен е новина...За носачите отпред...И аз съм с 50мм и не съм развивал нищо...Не съм предполагал ,че ще седят усукани и под напрежение и това може да доведе до скъсване...И какъв е правилния ход?
        Да се отпуснат болтовете?И дали не са мръднали така или иначе?
        Задния може да превърти в носача , но предния няма как....
        Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

        Коментар


        • От: Повдигане на Витара къса база от Славин

          Я да питам нещо - задните амортисьори за лифта (опеловите) имат ли вариант за маслени двойнодействащи? Или са само в едната посока? Газовите са ясни, че има и варианта с двойнодействащи.

          Щото от Ауто+ казаха, че нямало и ми предложиха Каяба. Ама работят само е евдната посока ...

          Коментар


          • От: Повдигане на Витара къса база от Славин

            Първоначално публикуван от brum Преглед на мнение
            Я да питам нещо - задните амортисьори за лифта (опеловите) имат ли вариант за маслени двойнодействащи? Или са само в едната посока? Газовите са ясни, че има и варианта с двойнодействащи.

            Щото от Ауто+ казаха, че нямало и ми предложиха Каяба. Ама работят само е евдната посока ...

            Моите са опелови газови двойнодейставащи ,някой пишат че са по твърди и друсат и слагали маслени,ама при мен не е така ,много добра е возията
            Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

            Коментар


            • От: Повдигане на Витара къса база от Славин

              Много и мислиш на тази витара...
              Щом е дошъл ред за повдигане-значи ще се кара малко или повече по сериозни терени.
              Тези глупости за двойнодействащи и газови амортисьори си ги изхвърли от главата. Слагай каквото идва по лентата, и хич не му мисли. За нашите машинки стават всякакви амортисьори, стига да не имаш амбиции в рали кроса.

              А и всички амортисьори са си с действие в двете посоки. Някои са по-трудни за разпъване, други по-трудни за свиване. Според конструкцията на автомобила, и конкретното виждане на конструктора.

              Тези газови и други чалга изпълнения са за турбо гъзарите, с яка музика и сини габарити...
              Има ли желание-има и начин!

              Коментар


              • От: Повдигане на Витара къса база от Славин

                Мисля я . Ако има вариант за същите пари да се получи нещо по-добре защо не. Ама след малко проучване и аз стигнах до тоя извод. Маслени и ще си оставя и старите предни амортисьори че са здрави. Клиентската цена на едни нови предни за тая Витара е 170лв/бр Каябa, а Закса е 250+лв. И това са цените за брой ...

                Опеловите с отстъпките идват по 35-40лв/бр Каяба (маслени). Затова опеловите 60см и пей сърце.

                Коментар


                • От: Повдигане на Витара къса база от Славин

                  Първоначално публикуван от brum Преглед на мнение
                  Мисля я . Ако има вариант за същите пари да се получи нещо по-добре защо не. Ама след малко проучване и аз стигнах до тоя извод. Маслени и ще си оставя и старите предни амортисьори че са здрави. Клиентската цена на едни нови предни за тая Витара е 170лв/бр Каябa, а Закса е 250+лв. И това са цените за брой ...

                  Опеловите с отстъпките идват по 35-40лв/бр Каяба (маслени). Затова опеловите 60см и пей сърце.
                  Аз взех втора ръка за 20лв двата газови ,такива имаше такива взех от астра
                  Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

                  Коментар


                  • От: Повдигане на Витара къса база от Славин

                    Тъкмо в петък късно вечерта изкарах витарата от тенекеджия, с поставените(по врене на интервенцийте) 235/75/15 кобри, щастлив от новия външен вид и новите гуми. Прибрах си я по тъмно вкъщи и на другия ден ставам рано за откриване на ловния сезон. Доволен, доволен.. Отивам в гората и - "греда". Стържат задните гуми във веждите та се късат.. Изтресохме се, половувахме малко и като се събрахме на обяд викам - чакай да видим сам човек какво ще стане. И пак "греда" макар и сам в колата гумите обърнаха веждите навън.
                    Витарата е лифтирана по добре познатия метод на Иван Попов. Отпред проблеми нямам - завивам си нищо никъде не опира, обаче отзад толкова много се чупи моста, че дори на не кой знае колко разчекващи препятствия най-външния ред от грайферите на кобрите захапват в веждата. При това с "сух" резервоар, без задна седалка и само с 20тина литра газ в бутилката.
                    Ще кажете да посрежа вежди, ама няма на къде - витарката е дълга база и няма на къде да режа, мога да смъкна най-много 2см което ще реши проблема, но само когато съм сам, а когато се качим 3,4, а има случаи и 5 души с куче и някоя раница.... Относно пружините - всеобщо мнение е, че уморена варбургова пружина нямало. Да съм такъв карък, че моите да са първите - няма да се учудя. Тук от форума знам, че и 31ци влизат без боди лифт, защо при мен така се получи не знам. Друга подробност която може би трябва да споделя е, че джантите са широки 8инча и са с минус 25ет.
                    Споделяйте сега предложение защото имам 4-5 дни да реша въпроса. Наложи ми се да сваля кобрите и да се обуя в старите 195р15 всемагливи гуми за да ида спокойно на лов днес(добре, че поне е сухо).
                    Искам да кажа и, че боди лифта мисля да е нещо като последна опция. Знам, че е най-лесното което мога да направя в случая, но.. ще съм радостен ако има друго решение.
                    Моето мнение е, че всико идва от пружините, изглеждат ми нечовешки меки. Колкото са в разпънато положение, имам чувстото, че в момента в който пусна колата да стъпи на гуми и се смачкват като поничка. Ще вмъкна и, че при стъпил на равно джип разстоянието от гумата (235цата) до веждата(не до "тавана" на калника) е 12 може би и 15см, с други думи - не малко по мои сметки.
                    Извинявам се ако на моя проблем не му е мястото в тази тема, а също така и за дългия пост.

                    Коментар


                    • От: Повдигане на Витара къса база от Славин

                      Проблема ти не е в пружините.Просто гумите са регенерат и са по високи от нормални 235/75/15, без боди лифт ще стърже.Моите кобри ги взех един номер по малки т.е. 225/75/15 и пак от време на време престъргват.А 31" без боди не ми се вярва, освен ако се кара само по асфалт.
                      не ме е яд когато ме лъжат а когато си мислят че им вярвам

                      Коментар


                      • От: Повдигане на Витара къса база от Славин

                        Кобрите са с малко по-голям диаметър от 235/75/15 и за това ти опират нормално е . Разчекни я някъде и виж при почти упряла гума колко мм остават да упре дъмпстопа , в повечето случаи 50мм подложки са достатъчни , при теб може и да не стигнат . Ако видиш зор звънкай ще помегаме , има и вариант да сложиш малки подложки на задните пружини .
                        0 8 9 8 4 8 1 3 3 0

                        Коментар


                        • От: Повдигане на Витара къса база от Славин

                          Аз не съм с регенерати и пак опират при разчекване. Явно няма да се размина без бодилифт, както и ти, въпреки че го отлагам доста дълго. Дори пластмасовите вежди съм махнал временно, че много се начупиха.

                          Коментар


                          • От: Повдигане на Витара къса база от Славин

                            при мен след повдигането и гуми 235/75/15 с джанти 7ж и около -15/20 ет се получава това...И то при положение ,че витарата на равното като е от земята до веждата към на 91 см Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Image333.jpg
Прегледи:2
Размер:171.1 КБ
ID:5307303Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Image334.jpg
Прегледи:1
Размер:114.2 КБ
ID:5307304
                            Мисля да слагам по-големи кални гуми(31-ици) напролет и решението за мен е :
                            -Фланци 30мм
                            -бодилифт 30мм
                            -ако се наложи рязане
                            Последно редактирано от Петър Минчев - MaxBass; 02-10-11, 21:54.
                            Стандартна Витара c20ne с уазов мост...Изпълнение за България

                            Коментар


                            • От: Повдигане на Витара къса база от Славин

                              Eдни плюсови джанти ви решават проблема но за сметка стабилността в страничните наклони.Още по елементарно е да се почне от подложки на пружините.
                              http://vbox7.com/play:398e8b82

                              Коментар


                              • От: Повдигане на Витара къса база от Славин

                                Оредих да заменя тези гуми за нови 225/75/15 с братовчед ми. Утре вкарвам витарката да довършим кърпежа, а именно задните калници. Там ще видя къде какво може да се реже и понеже дупките в тях са точно където се свързват с веждата мисля да опитаме кръпките на калника да се свързват с веждите някъде по на високо за да може да се изрежат още 3-4см. Ще я разчекна добре и ще видим тогава какви точно подложки ще ми бъдат нужни. Ако са на бъмпа сигурно ще започне да тряска яко, ако е на прижуната ще ме спаси когато съм сам, но когато сме повече?.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X