Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Повдигане на Витара къса база от Славин

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • До: Повдигане на Витара къса база от Славин

    При ремонт ще се сваля, но проблема е да се направи хем да е здраво закрепена, хем да се сваля лесно.
    OFFROAD CLUB STARA ZAGORA

    Коментар


    • До: Повдигане на Витара къса база от Славин

      Днес заварих нещата и дори се очудих, че прекалено малко поддаваха при заварката







      Мисля, че се получиха доста прилично. Сега следва боя и монтаж.
      OFFROAD CLUB STARA ZAGORA

      Коментар


      • До: Повдигане на Витара къса база от Славин

        извинявам се за въпроса, че се връщам назад в темата, но искам да попитам Славин за последно...остават пружини от Вартбург и амове от Вектра (но каква?)? И ако може да ме ориентира колко струват подложките за вдигането отпред...

        Коментар


        • До: Повдигане на Витара къса база от Славин

          Добре се е получила. Важното е, че си я направил, при тези неща няма как да се бърза, защото отнемат много време и средства, който на всеки са проблем в комбинация.
          0 8 9 8 4 8 1 3 3 0

          Коментар


          • До: Повдигане на Витара къса база от Славин

            Първоначално публикуван от vrazkara Преглед на мнение
            извинявам се за въпроса, че се връщам назад в темата, но искам да попитам Славин за последно...остават пружини от Вартбург и амове от Вектра (но каква?)? И ако може да ме ориентира колко струват подложките за вдигането отпред...
            Последно останаха пружини от Вартбург. Амортисьори 60см в разпънато състояния в моя случай от Омега седан. Подложки като прочетеш малко из темата ща видиш кой продава и кой прави цялостни повдигания.
            OFFROAD CLUB STARA ZAGORA

            Коментар


            • До: Повдигане на Витара къса база от Славин

              Аз съм с амортисьори от старата Вектра(до 94 год.)Те са същите като на старата Астра (до 98год) и в разпънато положение са 60см.Може би и на Омега седан са същите Опел ползват изключително много еднакви части в различните си модели и модефикации през тези години.
              Jeep Cherokee XJ 4000 Limited, 2001 year. Ducati Multistrada 1200, 2014 year

              Коментар


              • До: Повдигане на Витара къса база от Славин

                И аз мисля да взема Вектрови, но все пак има ли значение какъв е вида на амовете (газови..маслени и т.н.) и благодаря на всички за съветите.

                Коментар


                • До: Повдигане на Витара къса база от Славин

                  Първоначално публикуван от vrazkara Преглед на мнение
                  И аз мисля да взема Вектрови, но все пак има ли значение какъв е вида на амовете (газови..маслени и т.н.) и благодаря на всички за съветите.
                  С газови е по-стабилна,но вози малко по-твърдо.С маслени вози по-меко,но е по-нестабилна.Моят избор беше газови-дълга база.Газовите са малко по-скъпи,ако има значение.На къса база с маслени,вози много добре.
                  Jeep Cherokee XJ 4000 Limited, 2001 year. Ducati Multistrada 1200, 2014 year

                  Коментар


                  • До: Повдигане на Витара къса база от Славин

                    Аз съм с газови отпред, но разлика във возията преди и сега няма. Наистина обаче отзад се промениха нещата след като направих обратната операция - сложих маслени на мястото на газовите. Започна да вози по-меко, но леко започна да се клати. Моята е къса база.
                    OFFROAD CLUB STARA ZAGORA

                    Коментар


                    • До: Повдигане на Витара къса база от Славин

                      Отзад реших да сложа маслени, но искам да попитам неустойчевостта се състои в завои с голяма скорост (не че Витарката е много бърза ) или по черните пътища и гората с наклон, че повечето я карам на лов и на риба.

                      Коментар


                      • До: Повдигане на Витара къса база от Славин

                        аз съм с маслени и не виждам кой знай голяма разлика

                        Коментар


                        • До: Повдигане на Витара къса база от Славин

                          Първоначално публикуван от vrazkara Преглед на мнение
                          Отзад реших да сложа маслени, но искам да попитам неустойчевостта се състои в завои с голяма скорост (не че Витарката е много бърза ) или по черните пътища и гората с наклон, че повечето я карам на лов и на риба.
                          Ако предните са читави почти нямт значение задните на асфалта. Само по черно газовите тръскат малко повече. Разликата може да се сведе до субективна.
                          OFFROAD CLUB STARA ZAGORA

                          Коментар


                          • До: Повдигане на Витара къса база от Славин

                            Благодаря за съветите...започваме павдиганито....само си чакаме подложките за отпред от стругаря...ще кача снимки от преди и след за да видите какво се е получило и ако закъсам - ще се допитам пак до вас.

                            Коментар


                            • До: Повдигане на Витара къса база от Славин

                              Коремните защити пристигнаха след боядисване



                              С праховата боя са станали толкова готини, че ми идва да ги сложа над, а не под колата







                              Дано успеем да ги поставим преди Копривщица, че сме разхвърлили да сменяме половината части по предницата на щатната ми кола.

                              OFFROAD CLUB STARA ZAGORA

                              Коментар


                              • До: Повдигане на Витара къса база от Славин

                                много добре изглежда тази защита не бях виждал до сега такова нещо.относно здравината няма съмнение само ми е доста интересно.колко тежи?
                                не съм писал до сега по темата но определено между джимни и витара няма нищо общо може би само си приличат в това че отзад друскат.
                                аз също не понасям подскачането на задния мост и затова промених наклона на задните амове в по легнало положение.макар и те да са задни от нисан терано определено вози по меко.естествено има и радикална промяна на асфалт не става номера много се клати при ряско кръшване и е много опасно така да се кара за това и сега монтирам задна стабилизираща щанга. при влизане кръгово движение се усеща че амовете държат много добре също и при страничен наклон поведението е прилично.
                                поздрави

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X