Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Какво направих днес за любимата "Витара"

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

    Първоначално публикуван от travelling Преглед на мнение
    Ако се заварява втулката ще създаде напрежение в полуоската , почти сигурно счупване след време .
    Искам да се извиня на колегата понеже твърдях че няма да се счупи полуоската като се прикапе втулката е ето вчера се счупи ей така от нищо прилагам и снимки.Извода какъв е сменяте ли лагер сменяйте и втулка Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00180.jpg
Прегледи:1
Размер:200.9 КБ
ID:5311390Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00181.jpg
Прегледи:1
Размер:147.6 КБ
ID:5311391Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00182.jpg
Прегледи:1
Размер:162.0 КБ
ID:5311392Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00183.jpg
Прегледи:1
Размер:149.4 КБ
ID:5311393Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00184.jpg
Прегледи:1
Размер:120.7 КБ
ID:5311394Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00185.jpg
Прегледи:1
Размер:158.0 КБ
ID:5311395Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00186.jpg
Прегледи:1
Размер:105.7 КБ
ID:5311396
    Ние наричаме път мястото, през което възнамеряваме да преминем
    Suzuki Vitara 1.6 8v Turbo 35x13.5x15

    Коментар


    • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

      ако искаш мога да ти пратя втулки , полуоските още са при мен .
      0 8 9 8 4 8 1 3 3 0

      Коментар


      • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

        Първоначално публикуван от Близнаците Преглед на мнение
        Извода какъв е сменяте ли лагер сменяйте и втулка
        Тц, не е точно такъв...
        То е правилно да се смени и втулката, даже си е задължително, но в случая извода е-не заварявайте безразборно каквото ви се стори за правилно по силовата част.
        При заваряването има силно термично въздействие върху детайлите, и вследствие на това се променят характеристиките на материала.
        А при детайл като вал в автомобил, който е подложен на многократни натоварваниоя в различни, даже противоположни натоварвания, това се отразява на здравината на метала. Започва се с пукнатини вследствие на по-твърдия, но по-крехък метал в областта непосредствено до заварката, и после по малко-докато се откъсне целия вал.
        То не, че няма как да се заварява по тези места, ма си трябва инжинер по заваряване да каже кое и как се прави, за да стане здраво.

        Инжинера трябва да е читав...
        Има ли желание-има и начин!

        Коментар


        • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

          Първоначално публикуван от travelling Преглед на мнение
          ако искаш мога да ти пратя втулки , полуоските още са при мен .
          Имах полуоска и я качих вече иначе тези втулки какви пари са
          Ние наричаме път мястото, през което възнамеряваме да преминем
          Suzuki Vitara 1.6 8v Turbo 35x13.5x15

          Коментар


          • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

            За теб 2 бири , можеш да си ги направиш и при някой добър стругар, стегнатоста е 0.2мм .
            0 8 9 8 4 8 1 3 3 0

            Коментар


            • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

              Иначе обаждат цени по 40 лв за едната като идвам до Пловдив ще ти звънна тамън да се запознаем
              Ние наричаме път мястото, през което възнамеряваме да преминем
              Suzuki Vitara 1.6 8v Turbo 35x13.5x15

              Коментар


              • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

                Семеринга не контактува ли по втулката? Не трябва ли и да се шлайфа?

                А и аз да ви питам нещо. Гледано от долу към скоростната кутия, пред маховика полага ли се да има някакъв ламаринен капак, както е на всички нормални коли? Че онзи ден като залягах по Витарата гледам, маховика и зъбния венец си се виждат, сигурно съм го изръсил И ако има, как е била закрепена тази ламарина? По челото на кожуха открих само един отвор с М6

                Коментар


                • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

                  Първоначално публикуван от ctef Преглед на мнение
                  Семеринга не контактува ли по втулката? Не трябва ли и да се шлайфа?

                  А и аз да ви питам нещо. Гледано от долу към скоростната кутия, пред маховика полага ли се да има някакъв ламаринен капак, както е на всички нормални коли? Че онзи ден като залягах по Витарата гледам, маховика и зъбния венец си се виждат, сигурно съм го изръсил И ако има, как е била закрепена тази ламарина? По челото на кожуха открих само един отвор с М6
                  точно така се закрепя само че с два болта 6мм
                  Има ли желание, има и начин , няма ли желание - намираме оправдания!!!!!

                  Коментар


                  • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

                    Първоначално публикуван от ctef Преглед на мнение
                    Семеринга не контактува ли по втулката? Не трябва ли и да се шлайфа?

                    А и аз да ви питам нещо. Гледано от долу към скоростната кутия, пред маховика полага ли се да има някакъв ламаринен капак, както е на всички нормални коли? Че онзи ден като залягах по Витарата гледам, маховика и зъбния венец си се виждат, сигурно съм го изръсил И ако има, как е била закрепена тази ламарина? По челото на кожуха открих само един отвор с М6
                    Май имам такава ламрина, но не се сещам къде е, ако не намериш-пиши едно лично да я потърся

                    Коментар


                    • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

                      Дано да я откриеш
                      Само че, така и не мога да намеря мястото на втория отвор. Вероятно болтчето може да се е скъсало и останало в него. Двата отвора симетрично ли са разположени?

                      Коментар


                      • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

                        Адаш, или са 2-3 болта към камбаната или има 1-2 на камбаната и 2 на блока. С температура съм и малко ми се мешат спомените... сори. Но твърдо не е само един. Ламаринка, ако не намериш, си изрежи от 1.5 поцинкована, няма да мръдне. Оригиналната е по-тънка, разбира се, но е леко профилирана.
                        ... добре де, малко се улисах, и от 1.2 няма да мръдне, колкото и да я тормозиш в калта. И да не е поцинкована, все ще изкара 10-20 години
                        Възможно е да имам някъде из гаража една излишна, но в момента няма как да търся
                        О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                        Коментар


                        • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

                          Здравейте колеги аз съм решил в събота да си сменям шасито на изгнилата витара вече съм купил шаси от една англичанка искам да випопитам за евентоални проблеми които мога да срешна при смяната, доста се рових но така и неможах да намера такава тема, ще ви бъда много благодарен ако помогнете с някои съвет. Благодаря предварително и поздрави

                          Коментар


                          • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

                            Единственото, за което се сещам сега е, че отворите за секторната кутия и паразитния хебел са различни, но лесно се преправят. Има една много хубава тема на Трент за обръщане на дирекция и там е показал как ги е направил. Аз също правих тази манипулация със шпилки, но неговия начин е по-добър.
                            OFFROAD CLUB STARA ZAGORA

                            Коментар


                            • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

                              а понеже всички ме стряскат много работа било за 2 дни дали ще успея да го сменя, като се има на предвид че по предницата почти всичко си седи мост носачи полуоски трабички за спирачки гориво ...

                              Коментар


                              • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

                                Първоначално публикуван от slavin Преглед на мнение
                                Единственото, за което се сещам сега е, че отворите за секторната кутия и паразитния хебел са различни, но лесно се преправят. Има една много хубава тема на Трент за обръщане на дирекция и там е показал как ги е направил. Аз също правих тази манипулация със шпилки, но неговия начин е по-добър.
                                Славине,колегата е написъл че ще сменя шасито а не купето и аз мисля че няма значение дали е с ляв или десен волан.Секторната кутия на на шасито ли се държи?
                                Кола без турбо е като жена без цици, върши работа но не доставя удоволствие.
                                Витара 1.6 16V TURBO POWER!!!
                                "Mud Angels" Stara Zagora

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 3 потребители онлайн. 0 потребители и 3 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X