От: Моето Сузуки Джимни
Споделих за неприятните си преживявания, подскачайки по камъните в Русалийския проход, катерейки се по серпентините от Острец до хижа Тъжа.
Затова започнах стъпки по подобряване на возията на Джимнито, с цел намаляне на друсането и подобряване на комфорта.
Стъпка първа:
Експериментално установих, че основния дискомфорт по неравностите се усеща, че идва отзад, удряйки в кръста. Това разбира се не може да се неутрализира напълно, защото говорим за къса база, но все пак можем да го подобрим с нов чифт задни амове от по-висок клас.
След известно проучване стигнах до марката Black Raptor. Те се произвеждат специално за анлийския сайт, от който си купувах повечето неща. Направени са по техни спецификации конкретно за модела Сузуки Джимни. Те предлагат няколко варианта Black Raptor, но избрах най-високия клас, които са регулируеми.
По принцип амортисьорите, които са регулируеми се делят на няколко типа. Да се регулира само компресията, само рязтягането, двете едновременно или двете по отделно.
Black raptor имат само вариант регулиращ едновремено свиване и разтягане, което се случва посредством врътка в основата.
Тя може да направи 5 пълни оборота и осезаемо променя поведението на амортисьора, което лесно може да се провери и ръчно.
Задницата на Джимнито е изключително прибрана и когато се монтират амовете, лесно могат да бъдат достигати дори без да кляка човек, а само с навеждане.
Когато са завити в най-твърда позиция возията е също толкова твърда, колкото беше и с Pro Comb ES3000, което е подходящо за Джимнита с повече тежест като брони, клетки и т.н. (и който чифт продавам - ако някой има нужда да ми пише) или когато нося повече багаж и при висока скорост на асфалт за стабилност. А когато са завити обратно на най-меката настройка е комфортно, когато не нося багаж и съм лек, но съм по каменист терен.
Така или иначе с регулируеми амове сега съм на една врътка разстояние от комфорт и стабилност на всеки терен и при всеки товар в багажника. Тествах ги, доволен съм
П.С. да знам какво по-наблюдателните си мислите при последната снимка и да, смених и крайното гърне но не съм правил снимки, а и не е нещо специфично или интересно...
Споделих за неприятните си преживявания, подскачайки по камъните в Русалийския проход, катерейки се по серпентините от Острец до хижа Тъжа.
Затова започнах стъпки по подобряване на возията на Джимнито, с цел намаляне на друсането и подобряване на комфорта.
Стъпка първа:
Експериментално установих, че основния дискомфорт по неравностите се усеща, че идва отзад, удряйки в кръста. Това разбира се не може да се неутрализира напълно, защото говорим за къса база, но все пак можем да го подобрим с нов чифт задни амове от по-висок клас.
След известно проучване стигнах до марката Black Raptor. Те се произвеждат специално за анлийския сайт, от който си купувах повечето неща. Направени са по техни спецификации конкретно за модела Сузуки Джимни. Те предлагат няколко варианта Black Raptor, но избрах най-високия клас, които са регулируеми.
По принцип амортисьорите, които са регулируеми се делят на няколко типа. Да се регулира само компресията, само рязтягането, двете едновременно или двете по отделно.
Black raptor имат само вариант регулиращ едновремено свиване и разтягане, което се случва посредством врътка в основата.
Тя може да направи 5 пълни оборота и осезаемо променя поведението на амортисьора, което лесно може да се провери и ръчно.
Задницата на Джимнито е изключително прибрана и когато се монтират амовете, лесно могат да бъдат достигати дори без да кляка човек, а само с навеждане.
Когато са завити в най-твърда позиция возията е също толкова твърда, колкото беше и с Pro Comb ES3000, което е подходящо за Джимнита с повече тежест като брони, клетки и т.н. (и който чифт продавам - ако някой има нужда да ми пише) или когато нося повече багаж и при висока скорост на асфалт за стабилност. А когато са завити обратно на най-меката настройка е комфортно, когато не нося багаж и съм лек, но съм по каменист терен.
Така или иначе с регулируеми амове сега съм на една врътка разстояние от комфорт и стабилност на всеки терен и при всеки товар в багажника. Тествах ги, доволен съм
П.С. да знам какво по-наблюдателните си мислите при последната снимка и да, смених и крайното гърне но не съм правил снимки, а и не е нещо специфично или интересно...
Коментар