Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Моето Сузуки Джимни

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Моето Сузуки Джимни

    Градивни коментари с нужните пояснения (а не негативно хейтърски) са си добре дошли. Далеч не съм казал, че аз идеално знам как всичко трябва да стане най-добре. Все пак сме самоуки майстори повечето гледам и събирам идеи по интернет...

    Та по въпроса - за панхардите го мислих да е с двустранна резба, но майсторите в региона все им липсваше не знам си какъв инструмент и не можеха да го изпълнят. Накрая си викам "добре де, то не се регулира всеки ден, регулира се един път и после чак ако смениш височината на окачването" съответно е еднократно затруднение това, че трябва да се демонтира за регулирането.

    За това ребдо на планката на демпфера не те разбрах, би ли обяснил или илюстрирал (ако ще и на paint върху снимката ми) къде как предлагаш да се промени, за да стане по добре
    Също не разбрах какво общо има въртенето на волана, с клякане на предницата заради панхарда. Моля малко по просто обяснено, като за нетехнически лица
    Suzuki Jimny; +4'' Black Raptor / Pro comp; Maxxis Bighorn 30/9.5R15; 9500lbs Winch
    Георги Кандиларов 0889/705-106

    Коментар


    • #47
      От: Моето Сузуки Джимни

      Набързо драснах една картинка да си илюстрирам идеята.

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Part1.JPG
Прегледи:1
Размер:129.9 КБ
ID:5780366

      За другите неща няма как да ти обясня повече от разстояние. Ходи при колата, гледай, и мисли.
      о 88 з 417 оо 4 - Стоян

      Коментар


      • #48
        От: Моето Сузуки Джимни

        Първоначално публикуван от Валери Недялков Преглед на мнение
        Много добре става Джимнито.
        Два съвета от мен.
        Сложи си вътрешна електронна антена. Сегашната гората ще я отнесе много бързо.
        Другото,което ще отнесат клоните са страничните мигачи. По-късните версии са с нископрофилни мигачи и няма проблем. Намери такива.

        Това са сегашните ти:

        [ATTACH=CONFIG]944587[/ATTACH]

        Трябват ти такива:

        [ATTACH=CONFIG]944588[/ATTACH]


        https://www.ebay.com.au/itm/NEW-Guar...-/182933876531

        Куплунзите са различни,но става с кабелни обувки и след това омотаваш с изолирбанд.
        На времето моите ги поръчах от официалния вносител на Сузуки и се вързаха по 32 лева бройката. Те са капсуловани,но това не е проблем,защото са светодиодни.

        Моята антена беше изкъртена от основата още от предишния собственик.

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:PHOTO_20180215_191703.jpg
Прегледи:1
Размер:289.2 КБ
ID:5781036

        Мислих си да тръгна да търся резервна от някоя морга, но ти даде по-добра идея, потърсих вътрешна антена и взех една от уж малко по високия ценови клас (10лв), че и е черна на цвят даже. Не е върха на качеството, но бива, върши работа - ето я вече монтирана:

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:PHOTO_20180215_181748.jpg
Прегледи:1
Размер:303.5 КБ
ID:5781037

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:PHOTO_20180215_181246.jpg
Прегледи:1
Размер:333.4 КБ
ID:5781038

        По въпроса с мигачите - Готови са да събаряме 15см дебели дръвчета с тях

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:PHOTO_20180211_123058.jpg
Прегледи:1
Размер:352.2 КБ
ID:5781039

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:PHOTO_20180211_123423.jpg
Прегледи:1
Размер:557.4 КБ
ID:5781040

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:PHOTO_20180211_124647.jpg
Прегледи:1
Размер:384.7 КБ
ID:5781041

        Не че така станаха по-прибрани, дори още повече ще обират клоните така (признавам си не е от най-функционалните промени по джимнито), но пък изглеждат много готино
        Suzuki Jimny; +4'' Black Raptor / Pro comp; Maxxis Bighorn 30/9.5R15; 9500lbs Winch
        Георги Кандиларов 0889/705-106

        Коментар


        • #49
          От: Моето Сузуки Джимни

          От къде взе тези предпазители? Директно със самонарези в калника ли ги монтира?
          Кара Suzuki Vitara 1,6 8v,а според жената Витарник!

          Коментар


          • #50
            От: Моето Сузуки Джимни

            И аз бях сложил подобна антена. Вършеше си перфектно работата.
            За мигачите - това също е вариант,но не го предложих защото при даване на заден в храсталаци
            жилав клон може да влезе под решетката на предпазителя и после има проблеми с цялия калник.
            Дано не ти се случи.
            Jeep Cherokee (Liberty) 2.8 CRD 2006.

            Коментар


            • #51
              От: Моето Сузуки Джимни

              Първоначално публикуван от eternityz Преглед на мнение
              От къде взе тези предпазители? Директно със самонарези в калника ли ги монтира?
              Както и повечето други неща, предпазителите също ги взех от JimnyBits. Директно в калника, да
              Suzuki Jimny; +4'' Black Raptor / Pro comp; Maxxis Bighorn 30/9.5R15; 9500lbs Winch
              Георги Кандиларов 0889/705-106

              Коментар


              • #52
                От: Моето Сузуки Джимни

                Намерих си снимка,която показва какво се случи със страничните ми мигачи:

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_2517.jpg
Прегледи:2
Размер:645.5 КБ
ID:5781817
                Jeep Cherokee (Liberty) 2.8 CRD 2006.

                Коментар


                • #53
                  От: Моето Сузуки Джимни

                  Планката под задния амортисьор не е ли излишна след като е преместена долната опора на ама нагоре. Или има друго приложение?

                  Коментар


                  • #54
                    От: Моето Сузуки Джимни

                    Не те разбрах колега, за тази платнка лис тава дума? Това е защитата, защото това остава най ниската точка от колата

                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:PHOTO_20171217_152644.jpg
Прегледи:1
Размер:613.0 КБ
ID:5783583
                    Suzuki Jimny; +4'' Black Raptor / Pro comp; Maxxis Bighorn 30/9.5R15; 9500lbs Winch
                    Георги Кандиларов 0889/705-106

                    Коментар


                    • #55
                      От: Моето Сузуки Джимни

                      Реших да последвам съветите и да обработя отдолу джимнито, с цел да спрем всякакви процеси на корозия още в зародиш, докато джипката все още не съм й взел здравето по горите в калищата... пък и да удължим живота с някоя и друг година. Започнах с 4-те подкалника.

                      Първо почиствам с телена четка и шкурка където има ръжда, а и където няма гледам да понадера леко, че да хване добре боята.

                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:PHOTO_20180128_145017.jpg
Прегледи:1
Размер:403.2 КБ
ID:5783584

                      Не се престаравам, защото успях да намеря малка разфасовка 100 мл. от прехваленото чудо на Wurth - ръждопреобразувателя, и той ще свърши работата докрай.

                      Нанасям тъничък слой където има още ръжда, че да влезе дълбоко в капилярите й. Буквално за минути придобива синьо-черен цвят, но все пак си изчаквам няколко часа технологично време, съобразявайки се с упътването.

                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:PHOTO_20180128_185654.jpg
Прегледи:1
Размер:576.3 КБ
ID:5783585Натиснете снимката за да я уголемите

Име:PHOTO_20180128_185803.jpg
Прегледи:1
Размер:563.3 КБ
ID:5783586

                      След като изсъхне Wurth-a отново с обикновенна шкурка леко тръквам, защото самия той създава тънък защитен слой, за който не се хваща добре боята. Накрая обезмаслявам с коресилин и избора ми се спря на продукта от острова - Hammerite с цвят Hammered black.

                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:PHOTO_20180128_213459.jpg
Прегледи:1
Размер:512.0 КБ
ID:5783587

                      Ударих 2 ръце с четката да покрие добре, изчаквайки нужното време помежду и накрая малко спрей за по трудно достъпните места.
                      Ето го и резултата преди и след:

                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20180128_120647_HDR.jpg
Прегледи:1
Размер:748.3 КБ
ID:5783588
                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:PHOTO_20180129_153657.jpg
Прегледи:1
Размер:600.2 КБ
ID:5783589
                      Suzuki Jimny; +4'' Black Raptor / Pro comp; Maxxis Bighorn 30/9.5R15; 9500lbs Winch
                      Георги Кандиларов 0889/705-106

                      Коментар


                      • #56
                        От: Моето Сузуки Джимни

                        Първоначално публикуван от MMB Преглед на мнение
                        ..., за тази платнка лис тава дума?
                        Да, за тази. Все си мисля, че повече пречи. Колко тиня е събрала

                        Коментар


                        • #57
                          От: Моето Сузуки Джимни

                          Сътворихме една малка глезотийка за Джимнито - масичка в багажника.

                          И преди съм правил прибираща се масичка като бях използвал ОСБ, а отгоре черно фолио.

                          Този път реших малко по различен подход с конструкция, която да е по-олекотена, прибрана и елегантна.

                          За целта използвах алуминий! Имах достатъчно късмет, за да намеря по-малък лист (а не стандартното 2 на 1 метър), от който да ми отрежат нужното парче.

                          Самата врата на багажника е извита, а не плоска, затова няма как да се замени направо кората с масичка. Решението беше масичката да се помести в плоската зона върху кората.

                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:PHOTO_20170914_175546.jpg
Прегледи:1
Размер:278.2 КБ
ID:5784256

                          Кората е хваната на щипки за вратата и натягайки я, някъде към момента, когато щипките тръгнат да се чупят има шанс да излезе кората

                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:PHOTO_20170912_113550.jpg
Прегледи:1
Размер:578.2 КБ
ID:5784257

                          Боядисано в черно, хванато с нит-гайки, в пуснато положение се държи за 2 черни колата и се заключва в прибрано положение с дебел ластик. Това е решението, което измислих, имайки предвид неравната повърхност. Върши добра работа.
                          Ето резултата:

                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:PHOTO_20170918_212923.jpg
Прегледи:1
Размер:282.9 КБ
ID:5784258

                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:PHOTO_20170918_212859.jpg
Прегледи:1
Размер:504.0 КБ
ID:5784259

                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:PHOTO_20170918_213022.jpg
Прегледи:1
Размер:340.7 КБ
ID:5784260

                          Не е за големи трапези... Събира 2 бири и пакетче фъстъци ама все пак е Джимни, всичко е малко и тясно
                          Suzuki Jimny; +4'' Black Raptor / Pro comp; Maxxis Bighorn 30/9.5R15; 9500lbs Winch
                          Георги Кандиларов 0889/705-106

                          Коментар


                          • #58
                            От: Моето Сузуки Джимни

                            Добре е станало.
                            Няма невъзможни работи.Тел.0888344659

                            Коментар


                            • #59
                              От: Моето Сузуки Джимни

                              Продължаваме с подобренията:

                              Взех защита за под кутията. От една страна е центъра на автомобила и мястото, където най много удари могат да бъдат нанесени по време на преходите по трудно достъпни терени, а от друга страна самата кутия трябва да се пази, а и от ниската точка на раздатката виси кабела към датчика за заключването на хъбовете при включено 4x4, който не търпи клони.

                              Както и да го завъртим не е излишно и поръчах отновно от jimnybits защитата, изработена от 5мм стомата и прахово боядисана. Има си отвори за почистване, чупки по крайщата за по голяма здравина, всичко точно:

                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:PHOTO_20171207_091434.jpg
Прегледи:1
Размер:420.2 КБ
ID:5785947

                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:PHOTO_20171207_091511.jpg
Прегледи:1
Размер:314.5 КБ
ID:5785948

                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:PHOTO_20171207_091650.jpg
Прегледи:1
Размер:383.6 КБ
ID:5785949

                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:PHOTO_20171206_180202.jpg
Прегледи:1
Размер:302.9 КБ
ID:5785950

                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:PHOTO_20171207_091931.jpg
Прегледи:1
Размер:523.6 КБ
ID:5785951


                              Така или иначе ще плащам доставка... защитата под резервоара я бяха пуснали на промоция -50% и се изкуших айде и нея пускаме в кашона към пратката. Ето я и нея, отново същия материал, дебелина и обработка:

                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:PHOTO_20171207_092100.jpg
Прегледи:1
Размер:419.5 КБ
ID:5785952

                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:PHOTO_20171207_092140.jpg
Прегледи:1
Размер:328.4 КБ
ID:5785953

                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:PHOTO_20171207_092225.jpg
Прегледи:1
Размер:371.3 КБ
ID:5785954


                              Двата елемента:


                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:PHOTO_20171206_180722.jpg
Прегледи:1
Размер:441.1 КБ
ID:5785956


                              И преди някой да се е възмутил защо товаря лекото джимни с тези железа да кажа - не са толкова тежки, колкото може би изглеждат. Общо 14кг:


                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:PHOTO_20171207_125538.jpg
Прегледи:1
Размер:333.6 КБ
ID:5785955


                              Започва да става малък танк с вече монтирани защити


                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Protection 2.jpg
Прегледи:1
Размер:527.6 КБ
ID:5785957

                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Protection 1.jpg
Прегледи:1
Размер:624.6 КБ
ID:5785958
                              Suzuki Jimny; +4'' Black Raptor / Pro comp; Maxxis Bighorn 30/9.5R15; 9500lbs Winch
                              Георги Кандиларов 0889/705-106

                              Коментар


                              • #60
                                От: Моето Сузуки Джимни

                                Продължаваме със защитите

                                Първа точка са местата, на които носачите са захванати за рамата. Това не само е най-ниската точка по шасито, но и фабричните ламарини не са от никак дебел метал - при евентуални удари не само ще тръгнат да ръждясват като им се наруши покритието, но и ще се кривят.

                                Нужните защити се продават, но не са толкова трудни за изработка като форма и е по-изгодно да ги изработим по образец на предлаганите в интернет:

                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:nosachi 1.jpg
Прегледи:1
Размер:177.7 КБ
ID:5787632

                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:nosachi 2.jpg
Прегледи:1
Размер:185.2 КБ
ID:5787633

                                Паралелно с тях започваме и изработка на защити на дифовете.
                                Защо и тях ще изработваме вместо да ги купим? Ами както коментирахме на първата страница от темата - самите мостове (особено предния) са доста тънки, а благодарение на една заварка, отслабваща метала, историята е виждала и сцепване на моста през средата. Затова аз искам защита от край до край, а напрвена точно по начина, по който си я представям не намирам да се продава.

                                Ето какво се получи - задната защита се хваща със скоби към моста:

                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:mostove zaden 4.jpg
Прегледи:1
Размер:194.9 КБ
ID:5787635

                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:mostove zaden 3.jpg
Прегледи:1
Размер:167.1 КБ
ID:5787636

                                А предната се захваща за носачите през болтовете на тампоните:

                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:mostove1.jpg
Прегледи:1
Размер:205.8 КБ
ID:5787637

                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:mostove2.jpg
Прегледи:1
Размер:193.0 КБ
ID:5787638

                                Искаше ми се покритието да не е само боя, за да се подсигуря, че няма да тръгне ръжда толкова лесно след обелване на боята в първия камък.

                                След известен брой консултации с разни майстори взетото решение беше галванично поцинковане (или бъркам точно името..? не са ми ясни много понятията, но се доверих на съветите), но без финалната пасивация, за да можело боята да се хване после.

                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Mostove Galvanizirani.jpg
Прегледи:1
Размер:211.6 КБ
ID:5787640

                                След което вече прахово боядисване в черен мат:

                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Mostove Mat1.jpg
Прегледи:1
Размер:128.4 КБ
ID:5787643

                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Mostove Mat2.jpg
Прегледи:1
Размер:162.5 КБ
ID:5787644

                                Защитите на двата моста заедно с 4-те триъгълника на пушките са от 3 mm стомана, но общото им тегло е малко под 10кг.

                                Мацнах малко боя след зачистване на ръждата по долната половина на мостовете преди да ги запечатаме и можем да монтираме защитите.

                                Задна:

                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:PHOTO_20180218_175542.jpg
Прегледи:1
Размер:511.1 КБ
ID:5787650

                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:PHOTO_20180218_175550.jpg
Прегледи:1
Размер:498.8 КБ
ID:5787651

                                Предна:

                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:PHOTO_20180218_174953.jpg
Прегледи:1
Размер:479.2 КБ
ID:5787652

                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:PHOTO_20180218_191134.jpg
Прегледи:1
Размер:507.9 КБ
ID:5787653

                                И на пушките:

                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:PHOTO_20180218_191306.jpg
Прегледи:1
Размер:375.4 КБ
ID:5787655

                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:PHOTO_20180218_175129.jpg
Прегледи:1
Размер:439.4 КБ
ID:5787656

                                Тук е момента да спомена, че защитите на мостовете пасват много добре, не губим почти никакъв просвет и височина (да кажем 3 mm от метала + най много още 2 mm). И да похваля сръчността на Дидо, който ги изработи: https://www.facebook.com/DidoRacingOffroad/

                                Вече стана дълъг този пост, но за да завършим този епизод.... Както бяхме коментирали - алуминиевата стойка на раздатката е не само податлива на корозия, но също лесно се чупи и то не само при захватите, но и през средата. Направихме нови захвати от 8мм стомана (мисля че няма да мръдне с тази дебелина ) и покритие само с боя:

                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Transfer case 0.jpg
Прегледи:1
Размер:118.1 КБ
ID:5787657

                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Transfer case 1.jpg
Прегледи:1
Размер:499.2 КБ
ID:5787659

                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Transfer case 3.jpg
Прегледи:1
Размер:408.5 КБ
ID:5787660
                                Suzuki Jimny; +4'' Black Raptor / Pro comp; Maxxis Bighorn 30/9.5R15; 9500lbs Winch
                                Георги Кандиларов 0889/705-106

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X