От: Моето Сузуки Джимни
Градивни коментари с нужните пояснения (а не негативно хейтърски) са си добре дошли. Далеч не съм казал, че аз идеално знам как всичко трябва да стане най-добре. Все пак сме самоуки майстори повечето гледам и събирам идеи по интернет...
Та по въпроса - за панхардите го мислих да е с двустранна резба, но майсторите в региона все им липсваше не знам си какъв инструмент и не можеха да го изпълнят. Накрая си викам "добре де, то не се регулира всеки ден, регулира се един път и после чак ако смениш височината на окачването" съответно е еднократно затруднение това, че трябва да се демонтира за регулирането.
За това ребдо на планката на демпфера не те разбрах, би ли обяснил или илюстрирал (ако ще и на paint върху снимката ми) къде как предлагаш да се промени, за да стане по добре
Също не разбрах какво общо има въртенето на волана, с клякане на предницата заради панхарда. Моля малко по просто обяснено, като за нетехнически лица
Градивни коментари с нужните пояснения (а не негативно хейтърски) са си добре дошли. Далеч не съм казал, че аз идеално знам как всичко трябва да стане най-добре. Все пак сме самоуки майстори повечето гледам и събирам идеи по интернет...
Та по въпроса - за панхардите го мислих да е с двустранна резба, но майсторите в региона все им липсваше не знам си какъв инструмент и не можеха да го изпълнят. Накрая си викам "добре де, то не се регулира всеки ден, регулира се един път и после чак ако смениш височината на окачването" съответно е еднократно затруднение това, че трябва да се демонтира за регулирането.
За това ребдо на планката на демпфера не те разбрах, би ли обяснил или илюстрирал (ако ще и на paint върху снимката ми) къде как предлагаш да се промени, за да стане по добре
Също не разбрах какво общо има въртенето на волана, с клякане на предницата заради панхарда. Моля малко по просто обяснено, като за нетехнически лица
Коментар