Най-сетне дойде големия момент! - раздатъчната кутия
Както някои от вас правилно ми бяхте обърнали внимание, бавните предавки на Джимнито далеч не са бавни, и това важи в още по-голяма степен, когато сложим следващия размер гуми.
Вариантите в най-общи линии са 2 - според бюджета:
1. Някоя стара кутия от Самурай, която понижава всичко, максималната скорост на магистрала става е 60км/ч на прекъсвач, но поне е евтино и върши работа.
2. Реални афтър-маркет тунинг зъбчатки, които променят тези предавки, които желаеш, с толкова, с колкото желаеш - скъп вариант.
Тук другарите от Trail-Gear са ни подготвили няколко опции:
- Бюджетно решение, намаляващо с 24% както високите, така и ниските
- 2 пъти по-скъп вариант за понижение само на ниските с 60%
- Пълния комплект и 3 пъти по-скъп (вече близо 2000лв): 84% понижение на ниските за истинско пълзене и 24% на високите, колкото да компенсират по-големите гуми
Аз се насочих към златната среда така че събирах от закуски, пазих диета от мазни банички, разреждах айряна с още вода и зъбчатките са вече факт.
Смъкват се 2-3 кардана и кутията пада...
Отваряйки я, отвътре излиза цял пъзел от нови и стари зъбчати колелца, който трябва да се нареди.
Прилежно подреждаш всичко с помощта на голяма книжка-комикс с подробни инструкции, предоставена от производителя и се надяваш да може да се затвори
Резултат - предавателните числа на ниските са понижени от стоковите 1:2.145 до 1:3.43 ! Бързите остават непроменени - 1:1.32
И разбира се, демонстрационно видео П.С. един оборот на колелата отнема ~4 секунди
Suzuki Jimny; +4'' Black Raptor / Pro comp; Maxxis Bighorn 30/9.5R15; 9500lbs Winch
Георги Кандиларов 0889/705-106
Благодаря ви!
Ще качвам снимки, да
Ето другата седмица Джимни ще се преструва на планинско-експедиционен джип и ще ходи да обикаля Родопея.
Ще видим как ще изглеждат нещата, при положение, че дори покривен багажник няма и ще докладвам
Последни приготовления за пътешествието бяха направени този уикенд.
Отваряне на малко място за 55 ампера жълта Оптима:
Бях обещал снимки от експедицията в Родопите и не съм забравил.
Фотографията е другото ми хоби освен офроуда и процеса по обработка на снимките, които съм правил по традиция си отнема пословично дълго време
Но все пак ето един teaser trailer през това време от албума, който се заформя:
Знаете ли къде е това място или по най-добре да питам - накъде води този път?
П.С. Невероятно, но факт - успях да си събера целия багаж, който исках да взема. Всичко може да стане, стига да се научиш да оптимизираш пространството до тавана, прозорците, под, зад и около седалките, при крика и всички други тайни местенца от джипа...
Suzuki Jimny; +4'' Black Raptor / Pro comp; Maxxis Bighorn 30/9.5R15; 9500lbs Winch
Георги Кандиларов 0889/705-106
Я да видим сега как се публикува в обновения форум
Публикувам някои от най-интересните природни и исторически забележителности, които посетихме през тази едноседмична експедиция, която направихме в Родопите.
Прекрасната дяволска екопътека и скален мост (на снимката) в близост до Ягодина:
Прекрасното Джимни
Цялата банда на Чаирските езера (без фотографа де)
Панорамата от крепост Кривус
Красивите меандри на река Арда - едно от най-красивите места и сред чудесата на Родопите, разпалващо фантазията на фотографите!
Структурата при скално-култовия комплекс край село Ковил интерпретирана от проф.Васил Марков като "пирамида" (висока около 15 m, и се състои от пет стъпаловидни тераси оформени в скалата)
И един много специален кадър на главната звезда на темата под звездното небе:
Останалите снимки от експедицията можете да видите във Flickr акаунта ми, че няма да оспамвам темата с 80 кадъра в пост. Ето линк: https://flic.kr/s/aHsmHXA4sU (и не забравяйте - гледа се на цял екран )
С малко закъснение поради драмите с обновяването на форума, но...
Миналия месец бях рожденник!
Всички знаем, че Джимнито е сладурски джип, но не знаехме, че е чак толкова сладък:
Дам, за юбилея пак получих торта с Джимни, но този път не на картинка като миналата година, а 3Д моделирана от майсторката у дома с фондан (за другите мъже, които като мен не знаят все едно пластелин от захарно тесто)
Хейтърите казаха "Джимни в реален размер закъсало върху кубчета киткат", но на тях няма да им обръщаме внимание
Наздраве! И с малко късмет през идната година ще се видим по калните пътеки!
Suzuki Jimny; +4'' Black Raptor / Pro comp; Maxxis Bighorn 30/9.5R15; 9500lbs Winch
Георги Кандиларов 0889/705-106
Преглеждайки старите си постове виждам, че съм пропуснал да докладвам в темата за едно малко подобрение.
Не само при джимни, но и при всеки джип с цял преден мост като се наведем и ще видим, че семерингите на ябълките текат. Това е толкова често срещано, че вече сме приели по традиция, че те не държат. Добре де ама аз не мога да остава така нещата
Trail Gear са подготвили усилени тунинг уплътнения за въпросното място и аз, разбира се, поръчвам!
Използваме ситуацията да обслужим моста и да сменим някой и друг лагер:
И сглобяваме лека полека всичко по местата си
Фактът, че съм забравил да споделя за това подобрение ми дава възможност да оценя колко са издръжливи. Монтирах ги Февруари, сега е Ноември и не са мръднали!
Бих искал да споделя с вас и 2-3 красиви планински пейзажи от топлия уикенд миналата седмица. Кадърите направих някъде из пътеките на източна Стара планина:
Suzuki Jimny; +4'' Black Raptor / Pro comp; Maxxis Bighorn 30/9.5R15; 9500lbs Winch
Георги Кандиларов 0889/705-106
Коментар