Първоначално публикуван от MMB
Преглед на мнение
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Моето Сузуки Джимни
Свий
X
-
NISSAN PATROL Y60 2,8TD DOBINSONS+3" SILVERSTONE X-TREME 33X10,5X15
ГЕОРГИ ГЕОРГИЕВ 0887/69-50-11 0898/780-418
-
Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнениеСигурно затова по траялите е пълно със самурайчета. А патроли не се срещат много-много.
Най-голямото предимство на самурая е малкото тегло. Размерите понякога даже са минус.
Защо ли не виждам Самураи по тридневните трофита ?NISSAN PATROL Y60 2,8TD DOBINSONS+3" SILVERSTONE X-TREME 33X10,5X15
ГЕОРГИ ГЕОРГИЕВ 0887/69-50-11 0898/780-418
Коментар
-
Аз в спор срещу патролите с адаша не влизам
А по въпроса с цените - знаете, че аз пазаря от Jimnybits (и съответно и хората около мен, затова казах в същия кашон че е имало и за самураи и за джимни по нещо ) може да разгледате конкретни цени на китовете за раздатки там и каквото друго ви интересува.
Даже ако си харесате нещо ми пишете на лично, може да поделим разходите по някоя следваща доставката
Самурая е с по-малки ходове наистина на снимката, но защото е със стабилизиащата щанга (аз съм без нея)Suzuki Jimny; +4'' Black Raptor / Pro comp; Maxxis Bighorn 30/9.5R15; 9500lbs Winch
Георги Кандиларов 0889/705-106
Коментар
-
Първоначално публикуван от GEORGI Y60 Преглед на мнение
На траяла имат възможност да се ремонтират след всяка зона,да не говорим че си носят ремарке с резервни части.
Защо ли не виждам Самураи по тридневните трофита ?
А и на трофитата си има самураи, макар и да са по-малко. Просто на трофито има и скорост, а там патролите( и другите по-тежки) са си по-добри, спор няма. Но траяла си е доста по-тежка дисциплина от трофито, колкото и тежко да е то.
Има го и фактора "пари". Трофито е по-финансоемко от траяла, а патрола е по-скъпия джип. По траялите масово ходим цървулите. На трофитата-не чак толкова цървулести, а на ралитата-чак би ги било срам да застанат на старта с витара или самурайче.Има ли желание-има и начин!
- 1 like
Коментар
-
Първоначално публикуван от GEORGI Y60 Преглед на мнение
Единственото предимство на Самурая пред Патрола са малките габарити.Няма надеждност и здравина.Собственика слиза да го оглежда за щети след всяка по-голяма дупка.Всеки момент очаква да се счупи полуоска,карданче,някоя щангичка....затова се кара на близки разстояния и кратки разходки.Возията е ужас...друса като каруца.Suzuki Samurai SJ80
Suzuki Samurai SJ80
Toyota LC 70
Коментар
-
О да, чиста физика и геометрия ... габарити, тегло, ъгли ... Джимнито и в заводски, стоков вид си е от най-проходимите джипове Честито за покупката а какъв ти е другия двутонен джип?Suzuki Jimny; +4'' Black Raptor / Pro comp; Maxxis Bighorn 30/9.5R15; 9500lbs Winch
Георги Кандиларов 0889/705-106
Коментар
-
Благодаря, другият е кайрон, много здрава изпробвана корейска машина, а това за джимни което е написал един колега че са трошливи и не стават за съзтезания, вярно ли е
Коментар
-
Първоначално публикуван от Mario321 Преглед на мнениеНищо няма да повдигам, машинката просто ми напълни сърцето, все едно караш малък танкHyundai TERRACAN J3 2,9 CRDI 200HP 2" lifted on 31" Cooper Discoverer AT3 4s
Ford Fiesta 1.4 Tdci
Коментар
-
Първоначално публикуван от Juiced Преглед на мнение
Друго си е да се вдигне и да се сложи истинска гума.
Аз съм искал да напиша на колегата за темата кой е по по най че няма да я повдигам, иначе джимнито ще го вдигна
Коментар
-
Поздравления за страхотния проект! Аз също подготвям едно Джимни и се чудя защо след толкова поръчки от jimnybits все още липсва блокаж на задния диференциал? Мисля, че блокажът е едно от първите неща, които трябва да се поставят в един такъв проект. Какво мислите за този-https://www.jimnybits.com/jimny/drivetrain/jimny-nitro-lunch-box-lockright-differentiallocker.html
Бял поръчал блокаж на Иж техно, но отказаха да ми го доставят от Русия, затова се ориентирах към този на Нитро. Изглеждат идентични.
Коментар
-
Благодаря
Прав си за задния блокаж. Това е магическото копче, което би подобрило драстично проходимостта! И други хора ми се карат, че го бавя, а аз все се каня... Истината е, че просто са повечко пари накуп и все успявам да ги изхарча за други по-дребни доработки, но на пролет вече ще му дойде реда.
И като казах копче - смятам, че е по-добър вариант въздушния блокаж, отколкото автоматичните, защото искам да имам контрол над това кога е заключен диференциала и кога не. Също трябва да се има предвид, че автоматичните не са толкова здрави. Предимството, разбира се, е цената.
В тази тема може да се прочете повече: https://www.independentoffroading.co...each-type.137/Suzuki Jimny; +4'' Black Raptor / Pro comp; Maxxis Bighorn 30/9.5R15; 9500lbs Winch
Георги Кандиларов 0889/705-106
Коментар
Активност за темата
Свий
Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар