Обява

Свий
Няма добавени обяви.

И аз с Витара

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: И аз с Витара

    Един въпрос! Като мушна шнорхела, как да изолирам делкото?

    Коментар


    • От: И аз с Витара

      Първоначално публикуван от Десислав Добрев Преглед на мнение
      Един въпрос! Като мушна шнорхела, как да изолирам делкото?
      Ето това е въпроса!
      Препоръчвам ти до там да не газиш вода, тъй като компа дава фира. Моя да речем се позапали след известно време.
      Инък, ако си твърдо решен има разни дезидоранти, които уж вършат работа, но не съм пробвал.
      М/у другото делкото на витарата е на може би най-правилното място монтирано, поне доколкото съм го сравнявал с останалите джипове.

      Коментар


      • От: И аз с Витара

        Първоначално публикуван от Лъчезар Преглед на мнение
        Ето това е въпроса!
        Препоръчвам ти до там да не газиш вода, тъй като компа дава фира. Моя да речем се позапали след известно време.
        Инък, ако си твърдо решен има разни дезидоранти, които уж вършат работа, но не съм пробвал.
        М/у другото делкото на витарата е на може би най-правилното място монтирано, поне доколкото съм го сравнявал с останалите джипове.
        Моята няма комп.. Остава делкото само.. Чух за тези спрейове, но не мисля, че ще са ефикасни..

        Коментар


        • От: И аз с Витара

          Първоначално публикуван от Десислав Добрев Преглед на мнение
          Моята няма комп.. Остава делкото само.. Чух за тези спрейове, но не мисля, че ще са ефикасни..
          Абсолютно ефикасни са(без ментетата може би) ,но с времето ефекта им намалява, и за това периодично трябва да се пръска делкото(отвътре и отвън) кабелите и свещите.Обилно

          Коментар


          • От: И аз с Витара

            Стефане, кажи какви са тези спрейове, че досега все съм страдал от мокро делко.

            Иначе решението е сериозно изолиране на делкото за да не влиза вода, и два щуцера някъде по алуминиевия корпус свързани съответно преди и след въздушния филтър. Така се създава постоянен поток на въздух през делкото и не се образува конденз. Но това е при яко уплътняване на капачката спрямо корпуса. Целта е да не влиза вода, ама по мое мнение-влезеш ли дотам във водата значи работата е сериозна, и то много.
            Ако имаш мерак за газене на дълбоки води-само стар тъп дизел.
            Има ли желание-има и начин!

            Коментар


            • От: И аз с Витара

              Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
              Стефане, кажи какви са тези спрейове, че досега все съм страдал от мокро делко.

              Иначе решението е сериозно изолиране на делкото за да не влиза вода, и два щуцера някъде по алуминиевия корпус свързани съответно преди и след въздушния филтър. Така се създава постоянен поток на въздух през делкото и не се образува конденз. Но това е при яко уплътняване на капачката спрямо корпуса. Целта е да не влиза вода, ама по мое мнение-влезеш ли дотам във водата значи работата е сериозна, и то много.
              Ако имаш мерак за газене на дълбоки води-само стар тъп дизел.
              Ей сега ще му пратя линк на Стефан за темата да дава акъл, че ще има да мислим нова физика..
              Принципно нямам мерак да газя ама знам ли колко е дълбоко?!?
              Другото е, че бащата се надъни в някаква локва и мръсницата неще да пали..Някъде отдолу има място от където да минат пръски вода и то точно на делкото.. Ще видя къде е "дупката" и ще опитам да защитя по някакъв начин...

              Коментар


              • От: И аз с Витара

                Изпитаният вариянт е с гумена ръкавица,при топъл мотор,надяваш ръкавицата на делкото,като леко срязваш пръстите,за да прекараш кабелите,не се плаши от конденз.Инцидентен вариянт е със гадните найлонови торбички,омотаваш със скоч,пак на топъл мотор,помагало ми е при плуване със дрегела от аватара.
                Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

                Коментар


                • От: И аз с Витара

                  Първоначално публикуван от petroffbg Преглед на мнение
                  Изпитаният вариянт е с гумена ръкавица,при топъл мотор,надяваш ръкавицата на делкото,като леко срязваш пръстите,за да прекараш кабелите,не се плаши от конденз.Инцидентен вариянт е със гадните найлонови торбички,омотаваш със скоч,пак на топъл мотор,помагало ми е при плуване със дрегела от аватара.
                  Това според мен са моменти опции.. Аз искам да не мисля изобщо за този проблем..

                  Коментар


                  • От: И аз с Витара

                    Първоначално публикуван от Десислав Добрев Преглед на мнение
                    Ей сега ще му пратя линк на Стефан
                    Абе За Стефан Стоев става въпрос бе, поста над моя...

                    На другия Стефан ако му зададеш такъв въпрос ще ти каже да си купиш УАЗ и да не се занимаваш с глупости

                    @ Петрофф-и аз съм завивал с три торбички делкото преди състезание, ама на Нова Черна пак се намокри. След няколко големи локви имаше обилно пара, а тя си прониква навсякъде... Конденз мамка му.
                    Има ли желание-има и начин!

                    Коментар


                    • От: И аз с Витара

                      Упс!...
                      Пратих му го..
                      Нищо, ако не ни нареди, ще даде идеална идея..

                      Коментар


                      • От: И аз с Витара

                        Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение

                        @ Петрофф-и аз съм завивал с три торбички делкото преди състезание, ама на Нова Черна пак се намокри. След няколко големи локви имаше обилно пара, а тя си прониква навсякъде... Конденз мамка му.
                        Ей затова си требе на топло и на сухо да се извърши прецизно операцията,после няма конденз,пробвано,работи цял сезон.
                        Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

                        Коментар


                        • От: И аз с Витара

                          Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                          Стефане, кажи какви са тези спрейове, че досега все съм страдал от мокро делко.

                          Иначе решението е сериозно изолиране на делкото за да не влиза вода, и два щуцера някъде по алуминиевия корпус свързани съответно преди и след въздушния филтър. Така се създава постоянен поток на въздух през делкото и не се образува конденз. Но това е при яко уплътняване на капачката спрямо корпуса. Целта е да не влиза вода, ама по мое мнение-влезеш ли дотам във водата значи работата е сериозна, и то много.
                          Ако имаш мерак за газене на дълбоки води-само стар тъп дизел.
                          Навремето имах една Джета,която като минеше през локва правеше половин час пауза.Тя ме научи на спрейовете.По това време карах Раликрос и започнах да ги ползвам и там.После един Лансър 4х4 ,който движеики се в голяма вода също имаше нужда от тях.И.т.н.Най ефикасния който аз съм ползвал е на Мотип(продукт на Хенкел). В момента имам един зелен(забравих му името но ако се интересувате ще го видя)който взех от ИТТ(Крепежните елементи).Не знам колко е ефикасен защото го ползвам превантивно и нямам проблем.А другия съм го пръскал на закъсала кола и веднага пали.На самите спрейове има снимка на дистрибуторна капачка и кабели,пише че отблъскват водата и подобряват проводимоста.

                          Коментар


                          • От: И аз с Витара

                            А Опела тръгна ли и напръска ли го и него?
                            0887/400121 Антон Донев

                            Коментар


                            • От: И аз с Витара

                              Първоначално публикуван от antiroad Преглед на мнение
                              А Опела тръгна ли и напръска ли го и него?
                              Мотая се нещо и не съм качил купето върху шасито.Но много е наближило и това да стане.А ти знаеш ли че скоро отидох да му взема нови дитриб. капачка и палец(че са толкова зле че и пръскане няма да помогне) и се оказа че струват колкото половината мотор.Сигурно това е най-скъпата част на този опелски двигател!А ти мислил ли си на тези кръстоски как ще им викаме?Опел Витара или Сузуки Омега. П.П. А като го подкарам естествено че ще го напръскам.
                              Последно редактирано от stefan stoev; 11-01-13, 07:57. Причина: П.П

                              Коментар


                              • От: И аз с Витара

                                Никога не съм имал проблеми с делкото, но съм с нови кабели, капачка и чукче, откакто съм я купил.
                                Първо си смени тия задължителни елементи и ако случайно направи проблем, тогава мисли за допълнителни методи. Да не забравяме, че все пак е на удобно място и сравнително лесно може да се подсуши.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X