Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Витарата на Дени

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Витарата на Дени

    Първоначално публикуван от Денислав Димитров Преглед на мнение
    Аз искам джип дето мога да му вярвам. Или ще е като хората или въобще няма да го карам.

    Драго ако се покаже некой чарколяк през блока докато сме по чукарите на Б. Слатина трябва да дам сума пари само да си го прибера в къщи, а пък от там нататък нов блок и яко разправии.

    Покрай която Витара съм минал на всичките се чува едно и също "крякане" на лагерите. Откъде да знам какво купувам особено когато е в насипно състояние и не може да се пробва?

    Предложиха ми уж добри двигатели по 600 лева. Но нали трябва да ида на 200 километра да го видя? Ами някой трябва да го свали? Трябва да го докарам и накрая да платя на някой да го монтира? Тогава ще ми излезе пак същото но няма да знам какво карам.

    Може и да съм пишлеме, но съм се опарвал от "евтиния начин" толкова много пъти че направо вече съм го отписал като "начин".

    А доколко ремонта на мотора е добър или лош, ще разберем много скоро.

    Благодаря за съветите.
    Писали сме заедно , но да те допълня. Мотора който аз ти предложих действително беше за 600 , но свален от работеща кола и с гаранция. Мотора е напълно оборудван и вкл. и тези неща които ти дават проблем с оборотите. Можеше да ти се монтира мотора и да си го вземеш на ход - това го има като опция. За справка може да попиташ Трол. Единия мотор е вече на неговия Самурай. Процедурата по смяната беше доста дълга ... 2 дни. Е все пак при него имаше и доста преправяния. Дано си взел правилното решение. Моторите не са мои така , че аз лично нищо не печеля от цялата галимация. Споделям лично мое мнение изградено от практика , че на отварян и правен мотор - японски не мога да му имам доверие и не кара повече от такъв от "морга". За предимствата от смяна пред ремонт съм ги описал вече. За момента мога да ти помогна със дроселова клапа. Цялата със всичко без дюзата. От нея трябва да ти се оправят и оборотите. Мога да ти я пратя за проба и ако е добре после ще я мислим. Само не искам да се пипа по нея нищо -настройва.
    0886/706147 Тунинг на Vitara & Grand Vitara

    Коментар


    • От: Витарата на Дени

      Както казва Бога на Витарите Иван Попов японския двигател след ремонта не е същия. Виждал съм няколко Витари във Враца и Бяла Слатина който не карат нищо след ремонта на двигателя.
      ГАЗ 69 УАЗ 452-2 броя УАЗ 31512 Kia Sportage 2.0 16v
      Калта за УАЗа е като водата за водолаза 0886445318

      Коментар


      • От: Витарата на Дени

        Първоначално публикуван от ivan popov Преглед на мнение
        Писали сме заедно , но да те допълня. Мотора който аз ти предложих действително беше за 600 , но свален от работеща кола и с гаранция. Мотора е напълно оборудван и вкл. и тези неща които ти дават проблем с оборотите. Можеше да ти се монтира мотора и да си го вземеш на ход - това го има като опция. За справка може да попиташ Трол. Единия мотор е вече на неговия Самурай. Процедурата по смяната беше доста дълга ... 2 дни. Е все пак при него имаше и доста преправяния. Дано си взел правилното решение. Моторите не са мои така , че аз лично нищо не печеля от цялата галимация. Споделям лично мое мнение изградено от практика , че на отварян и правен мотор - японски не мога да му имам доверие и не кара повече от такъв от "морга". За предимствата от смяна пред ремонт съм ги описал вече. За момента мога да ти помогна със дроселова клапа. Цялата със всичко без дюзата. От нея трябва да ти се оправят и оборотите. Мога да ти я пратя за проба и ако е добре после ще я мислим. Само не искам да се пипа по нея нищо -настройва.
        Ако се строши пак, паркирам го пред Надин и си тръгвам пеша, от офроуда също въпреки че ми е много приятно и се запознах с много готини хора. Не мога да си позволя повече от това за ремонти на дръгели.

        П.С. Луди ли сте... ще карам джип докато се гътна. Пък каквото ще да става с това сузуки.
        Последно редактирано от Денислав Димитров; 29-01-13, 20:51.

        Коментар


        • От: Витарата на Дени

          Първоначално публикуван от Денислав Димитров Преглед на мнение
          Ако се строши пак, паркирам го пред Надин и си тръгвам пеша, от офроуда също въпреки че ми е много приятно и се запознах с много готини хора. Не мога да си позволя повече от това за ремонти на дръгели.

          П.С. Луди ли сте... ще карам джип докато се гътна. Пък каквото ще да става с това сузуки.
          Тя Болестта прогресира ... Не бой се , нема да се гътнеш. А ако закараш Витарника у Надин със сигурност ще си вземеш друг "таралясник" и главоболието ще е в пъти повече. Успех.
          0886/706147 Тунинг на Vitara & Grand Vitara

          Коментар


          • От: Витарата на Дени

            Първоначално публикуван от Денислав Димитров Преглед на мнение
            Ако се строши пак, паркирам го пред Надин и си тръгвам пеша, от офроуда също
            Дени, ако се зачетеш в темата за моята витара ще видиш, че след един преход(по асфалт) от Котел до Шумен без спирачки, със скъсана тръба на която се държи А-рамото, вследствие на което цялата задница си върви накъдето си иска(като количките в големите маркети), всичко това в хубава мъгла и по тъмно, по път с много завои, та се ориентирах само по навигацията дали идва завой за да намаля главоломната скорост от 25-30 км/ч, и всичко това придружено от вибрациите причинени от преминаването на карето на задния диференциал през точката в която опира във вилката(4 пъти за оборот)-мислех да нарязвам витарата на скрап и да я зарязвам.
            Ама след няколко дни се грабнах, и взех почти нова рама от Ицо(speed750). Докарах я от Хасково с багажника на астрата, и почти рециклирах витарата.
            Това защото разбрах, че няма да взема нещо по-читаво, не и за малко пари, които и без това нямах тогава.

            Не се ебавай с машинката, не може да очакваш чудеса от стара кола. Ако двигателя не стане-сменяй го. Ако раздатката не работи-сменяй. Ако ламарините гният-сменяй. Ама не изоставяй витарката, те са добри машинки, и стига да не издевателстваш над тях си работят добре и безпроблемно. Стига да полагаш някакви нормални грижи за тях де. Не като мен
            Има ли желание-има и начин!

            Коментар


            • От: Витарата на Дени

              Нови ризи...? Откъде ги намери колега? Питай майстора как е премахнал старите.Кое е налагало смяната им?Интереса ми е, защото за пръв път чувам и виждам нови ризи за този мотор.Другото,което ме интересува и ще следя внимателно като го подкараш живот и здраве е въпроса дали не е ли останало твърде малко "месо" в "опасните" за спукване места между цилиндрите.

              Коментар


              • От: Витарата на Дени

                И аз се чудих доста за ризите ,и си го обяснявам така :-Или е пуснал само един хонинг да изправи цилиндрите или ги е стъргал доста и после е пренабил други ,но нека Дени да каже
                Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

                Коментар


                • От: Витарата на Дени

                  Незнам как ги е правил. Имаше голямо износване и нямаше да се правят ризи но не намерихме бутала/сегменти първи ремонт.

                  Понеже едната риза на 1-ви цилиндър беше леко отлепила от блока заради някакво зверско прегряване а пък и намерихме хубави бутала втора ръка оригинални, майстора ни предложи да ги преправи.

                  Обясняваше че тези ризи са някак с резба.... но не ме цитирайте някъде защото може да ми се е счуло.

                  Като е махнал старите каза че е имало много малка пукнатина между 2-ри и 3-ти цилиндър но новите ризи са запечатали проблема.

                  Айде солете ме...
                  Последно редактирано от Денислав Димитров; 30-01-13, 19:25.

                  Коментар


                  • От: Витарата на Дени

                    Първоначално публикуван от Денислав Димитров Преглед на мнение
                    Незнам как ги е правил. Имаше голямо износване и нямаше да се правят ризи но не намерихме бутала/сегменти първи ремонт.

                    Понеже едната риза на 1-ви цилиндър беше леко отлепила от блока заради някакво зверско прегряване а пък и намерихме хубави бутала втора ръка оригинални, майстора ни предложи да ги преправи.

                    Обясняваше че тези ризи са някак с резба.... но не ме цитирайте някъде..

                    Като е махнал старите каза че е имало много малка пукнатина между 2-ри и 3-ти цилиндър но новите ризи са запечатъли проблема.

                    Айде солете ме...
                    Няма да те солим ,спокойно Дано материала на новите ризи да е читав .
                    Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

                    Коментар


                    • От: Витарата на Дени

                      Първоначално публикуван от jimito Преглед на мнение
                      Няма да те солим ,спокойно Дано материала на новите ризи да е читав .
                      Същите майстори са правили нови ризи на един 1.3 Самурай на приятел и го кара вече сумати години.

                      Днес ходих да досаждам на човека дето ми го сглобява. Всичко е паснало перфектно. Трифоне благодаря за помпата много сме доволни от нея. Също ти благодаря за отделеното време по телефона и за съветите. Имам да те черпя и да ти върна едни неща

                      Утре палим джипа. Стискайте палци.

                      Коментар


                      • От: Витарата на Дени

                        Първоначално публикуван от Денислав Димитров Преглед на мнение
                        Същите майстори са правили нови ризи на един 1.3 Самурай на приятел и го кара вече сумати години.

                        Днес ходих да досаждам на човека дето ми го сглобява. Всичко е паснало перфектно. Трифоне благодаря за помпата много сме доволни от нея. Също ти благодаря за отделеното време по телефона и за съветите. Имам да те черпя и да ти върна едни неща

                        Утре палим джипа. Стискайте палци.
                        Е точно за това говорих ,преди доста години като западните коли бяха малко и нямаше от къде да намерим блок за една ланчия делта интеграле ,направихме същата манипулация с ризите ,и така си кара много време и си замина с тях .Така че щом ти е дал гаранция (майстора) значи не му е за първи път да го прави този номер .


                        пп Само ме притесняват лагерите на вала ............ но дано да излязат и те читави .
                        Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

                        Коментар


                        • От: Витарата на Дени

                          Радвам се на ентусиазма ти ,но за тези пари в коша можеше да имаш c20ne с поставянето и този мотор щеше да ти гори същото и да върви както е редно...Ако пак се строши(дано не) слагай друг мотор ей
                          Стандартна Витара c20ne с уазов мост...Изпълнение за България

                          Коментар


                          • От: Витарата на Дени

                            Успех!Дано да тръгне без проблем(на нормални обороти).Да замърка като коте,а ти чак да се отлепиш от земята от кеф. Според мен все пак друго е като си видял какво има вътре за разлика от нов(стар),който не се знае след колко време ще затрака като твоя преди месец.

                            Коментар


                            • От: Витарата на Дени

                              Я да питам - като сложиш мотор от друго нещо минавате ли го през КАТ да оправите документите? Щото с опелов мотор предполагам ще е съвсем тегаво...

                              Коментар


                              • От: Витарата на Дени

                                Витарата запали и мърка..

                                Трябвало да съм го разработвал 1000 км. Незнам как ще ги навъртя. Мисля да го пълня до горе с бензин, паля и си лягам.
                                Последно редактирано от Денислав Димитров; 31-01-13, 17:40.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X