Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Витарата на Дени

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Витарата на Дени

    Първоначално публикуван от ivan popov Преглед на мнение
    Има и един от Самулай 1.3 за 200 лв. с документи и гаранция. Има и налични 1.6 като твоя , 1.8 от Балено и 2.0 16 от Гранд. Много по евтино , лесно и бързо е да смениш мотора , отколкото да го ремонтираш.
    На баленото колко пари му търсиш и с инсталацията и компа ли е?
    Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

    Коментар


    • От: Витарата на Дени

      Първоначално публикуван от jimito Преглед на мнение
      На баленото колко пари му търсиш и с инсталацията и компа ли е?
      Има всичко и се движи на една Витара в Самоков в момента. Може да се тества. Инсталацията , компа , картера и другите важни неща са от Саидкик 1.8. При интерес звънни на Митко Дренски тел. 0889759997.
      0886/706147 Тунинг на Vitara & Grand Vitara

      Коментар


      • От: Витарата на Дени



        Коментар


        • От: Витарата на Дени

          Да не пускам друга тема, да кажа и тук, че се търси още един колянов вал за витара.
          За моя стария двигател, изтракала биела ли, основен лагер ли, ама излизало за четвърти ремонт, а такива лагери няма, та човека който купи двигателя ме помоли да питам за колянов вал.
          Има ли желание-има и начин!

          Коментар


          • От: Витарата на Дени

            Май много им вървят валовете на тия Витари и моя е така, ама обмислям присаждане на друг.

            Коментар


            • От: Витарата на Дени

              Ми вървят. Без масло (или с масло на 50000км) толкова.
              Добър съвет, хвърляйте си по едно око на маслените помпи. Байпаса като позадере и точно така става.
              Май вече го писах, ама пак ще го напиша - според Сузуки, лагерите за КВ са само 2 размера - нормален и 1ви ремонт (0.25). По магазините има и за 3ти, разбира се. И естествено, всичките са върло оригинални. Въпреки, че никога нямат маркировка за подгрупа Нататък сами си правете сметката ще шлайфате ли, друг вал ли ще търсите (100тина кинта по спомен втора употреба идеален). И като го поръчате, задължително с опция оглед преди плащане и с микромера в джоба.
              О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

              Коментар


              • От: Витарата на Дени

                Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение
                Ми вървят. Без масло (или с масло на 50000км) толкова.
                Добър съвет, хвърляйте си по едно око на маслените помпи. Байпаса като позадере и точно така става.
                Май вече го писах, ама пак ще го напиша - според Сузуки, лагерите за КВ са само 2 размера - нормален и 1ви ремонт (0.25). По магазините има и за 3ти, разбира се. И естествено, всичките са върло оригинални. Въпреки, че никога нямат маркировка за подгрупа Нататък сами си правете сметката ще шлайфате ли, друг вал ли ще търсите (100тина кинта по спомен втора употреба идеален). И като го поръчате, задължително с опция оглед преди плащане и с микромера в джоба.
                Аз се доверих на шлайфистите. Много ги хвалят при нас. Човека каза 2-3-ти ремонт на вала.

                Коментар


                • От: Витарата на Дени

                  Не слушаш, ама твоя си работа.
                  Питай ги шлайфистите дали са чували за азотиране и прочее обработки и гарантират ли работоспособност на споменатия 3ти шлайф. Поне 2 смени на маслото
                  О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                  Коментар


                  • От: Витарата на Дени

                    Никой не е чувал за ултразвукова вана, ти за азотиране ги питаш. Според мен ще си оставят ръцете, ама дано не съм прав, казах му няколко неща, дано всичко завърши благополучно

                    Коментар


                    • От: Витарата на Дени

                      Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение
                      Не слушаш, ама твоя си работа.
                      Питай ги шлайфистите дали са чували за азотиране и прочее обработки и гарантират ли работоспособност на споменатия 3ти шлайф. Поне 2 смени на маслото
                      Знаеш на 2-ри шлайф колко е живота 30 000км.
                      Кола без турбо е като жена без цици, върши работа но не доставя удоволствие.
                      Витара 1.6 16V TURBO POWER!!!
                      "Mud Angels" Stara Zagora

                      Коментар


                      • От: Витарата на Дени

                        Някой да е правил ключ маса за Витара вътре в купето?

                        Коментар


                        • От: Витарата на Дени

                          А какво му е трудното, че се притесняваш?
                          По принцип ключ масата прекъсва контакта от минус на акумулатора към купето. При джиповете е добре вместо към купето да е с дебел кабел направо на стартера. Към купето също не пречи да има, но може да няма добра връзка към стартера, а той е най-големия потребител на ток, та иска добри връзки. Лебедката е по-сериозен потребител, ама тя си има собствен кабел за захранване към минуса на акумулатора, и по принцип там се прекъсва плюса. Но не пречи плюса да е постоянен, а да се прекъсва минуса през тази ключ маса която така и така ще сложиш.

                          Но ключ маса е малко нож с две остриета. Ако не е качествена може да не дава добър контакт, оттам да намалява тока който пропуска, а оттам и евентуални проблеми със стартер или лебедка. Според мен не е нужна, ако е трябвало-производителя е щял да я сложи още в завода.
                          Има ли желание-има и начин!

                          Коментар


                          • От: Витарата на Дени

                            При моита след всеки рестарт на компютъра има самообучение, което е неприятно и не бих сложил ключ маса . За лебедката не е разумно да се прекъсва минуса, понеже оставаш с един 35кв кабел без предпазител на муцуната на джипа и при удар може да стане беля .
                            0 8 9 8 4 8 1 3 3 0

                            Коментар


                            • От: Витарата на Дени

                              Аз говорех за начин за спиране на лебедката, ако залепне реле. Иначе си прав за плюсов кабел в предната част на колата. Но ако релетата са вътре в коша-тогава няма толкова опасност, ама изместваме темата...
                              Има ли желание-има и начин!

                              Коментар


                              • От: Витарата на Дени

                                Ключ маса само за лебедката искам. При удар няма да й стане нищо защото цялата е зад масивна броня. Поне така си мисля де...

                                Абе целта беше да мога да и спирам тока че се притеснявам да не стане нещо и да не мога да я спра да върти. Както и да е, ще сложа ключ масата под капака при акумулатора.

                                Сега въпроса е как да прекарам дистанционното вътре в купето.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X