Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Витарата на еМо -J20A(2.0i 16v - 132 к.с.)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    От: Витарата на еМо -J20A(2.0i 16v - 132 к.с.)

    Първоначално публикуван от ДиДжейДавел Преглед на мнение
    Сега ти казвам.Палиш флекса и започваш едно рязане за едни не АТ а най-рошавите гуми.Сядаш и колкото може повече в ламарината и си 100% готов.Колата върви такаче сядай и карай.Пък през времето ще видиш какво ще ти е най-удобни и належащо.Иначе няма как да разбереш!
    Хаха!Асене,казах ти,че тази искам да ми е паркетника,но нещо съм й се нервирал,та щях да я направя за трофи ония ден и едвам ме отказаха! ...сега съм и нервен и съм я зарязал,да отлежава,пък понатам.....каквото й е писано!
    По-натам,ще сменя каретата на карданите и лагерите отзад...трябва и водачи на апаратите,евро сонда....преглед,настройка...ще видим,дали ще ми дойде музата да хвърлям мерак по нея или ще съсипя поредната лачена Витарка!
    Майка Япония.......Всичко друго е компромис!

    Коментар


    • #62
      От: Витарата на еМо -J20A(2.0i 16v - 132 к.с.)

      Днес беше хубав ден за Витарката!
      Открих дразнещите тропания отзад и отпред и ги ОТСТРАНИХ! Отпред се оказа,че тропането не е от апаратите,а от накладките!Накладките се оказа,че въобще не са нея и са с 1,5см по-малки и се разхождат навсякъде.....което обяснява и изкривените дискове!Отзад се оказа,че са омекнали пружините на накладките и дрънчат като орехи в гърне!Дообрах луфта в задния диференциал и сега е песен....тряскането при потегляне е минимално и незначително(не съм го пренатегнал)!Свалих носача на задния диф. и се оказа,че втулките са здрави,само шарнира имаше малък луфт,който "рециклирах“ с пресата!
      Тампоните на задните носачи(двете дълги щанги отзад) бяха много зле- 2 скъсани,а другите два бяха много омекнали....та утре и те ще са нови!
      Сипах 1,5литра концентат антифриз,да не ме изненада зимата!
      Е след тези добри новини,реших да направя един подарък на Витарката и да я поглезя....та й сложих халогените от старата Витара(Хела Рали 1000) и според мен й стоят добре!
      ....В Петък ще направя баланс и реглаж,че зимата мисля да не слизам от нея!
      Майка Япония.......Всичко друго е компромис!

      Коментар


      • #63
        От: Витарата на еМо -J20A(2.0i 16v - 132 к.с.)

        Айде и аз съм в кюпа с различните накладки!
        Учудих се аз,че новата ми джипка,която е с вентилирани дискове -спира по-малко от старата.....първото,което ме дразнеше,че тропаха(според мен апаратите) и взех да търся проблема!Заглеждам първо през джантата и -само половина диск е използваем,а другата част ръждясала!Веднага ми стана ясно от къде идва проблем с дразнещото тропане!Оказа,че накладните са много подобни,но не са за тази Витара(98г,старото купе J20A двигател)!Сега идва следващата драма...никъде немога да намеря правилните накладки,понеже нямам оригиналните или поне правилни,по-които да извадя номер,а навсякъде излизат тези!Прилагам Ви и снимки и вид на спирачния апарат и ще се радвам да помогнете и да ги намеря!
        Качил съм снимки в друга тема http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=100321 ,ще ми помогнете много ако някой ми съдейства,че почвам да вдигам ръце от тая Витарка вече,а имам голям мерак да я карам като паркетник!
        Майка Япония.......Всичко друго е компромис!

        Коментар


        • #64
          От: Витарата на еМо -J20A(2.0i 16v - 132 к.с.)

          Имам едни стари да ги ползваш за " мостра " и след това ще ти кажа от къде да си вземеш нови .
          0886/706147 Тунинг на Vitara & Grand Vitara

          Коментар


          • #65
            От: Витарата на еМо -J20A(2.0i 16v - 132 к.с.)

            Първоначално публикуван от ivan popov Преглед на мнение
            Имам едни стари да ги ползваш за " мостра " и след това ще ти кажа от къде да си вземеш нови .
            Благодаря на Иван Попов!
            За пореден път май ще се окаже моето спасение!...Довечера ще пиша,ако успеем да решим проблема!
            Майка Япония.......Всичко друго е компромис!

            Коментар


            • #66
              От: Витарата на еМо -J20A(2.0i 16v - 132 к.с.)

              Първо да споделя една изпълнена мисия,че с повечето не ми върви явно!
              Смених втулките на задните щанги и съм доволен!На снимките се вижда номера.....може да е в полза на някой занапред!
              Прикачени файлове
              Майка Япония.......Всичко друго е компромис!

              Коментар


              • #67
                От: Витарата на еМо -J20A(2.0i 16v - 132 к.с.)

                Сагата със спирачките продължава!Днес взех от Ванката стари накладни от Гранд Витара,които са 1:1 с мойте!Стигнах до изводът,че ще трябва да се примиря с този факт,че това са правилните накладки за тази Витарка!
                Като се загледах ми направи впечатление,че и неговите накладки са изядени като моите и използваемата им част е няма и 2/3 от цялата накладка!....Стигнах до изводът,че това е заводски недостатък на този тип спирачни апарати!Вътрешните накладки са сравнително по-добре и там да речем,че спира на цялата площ,което отдавам на прекият натиск от буталото.
                За мен проблемът идва от късите рамена на челюста,които посукват неправилно накладката!
                Сложих накладките на Ванката и отново имаше хлабина,от която идва и неприятното дрънчене....затова купих нови накладки(главно заради новите пластини(ламаринки) ,които обират точно тази хлабина!Сложих ги,премерих и стигнах до изводът,че има достатъчно място да изпълня една моя налудничава идея за увеличаване на площта на натиск откъм челюстите!
                ....и сега филмът започва!
                Мисля да използвам само метала от старите накладки,изрязан по посоченият начин,за да увелича площта и съответно спирането!
                Смятам тези заготовки да ги заваря на челюстите (знам,че съм селянин,аграр и тн. ) ,понеже премерих и констатирах,че има място за такава манипулация и няма да има проблем при следваща смяна на нови накладки.
                Притеснява ме само заварката м/у метал и чугун,но смятам,че ще се получи.....а желание за проба не ми липсва!
                Като ми остане време да пробвам тази прищявка,ще споделя ефекта ...пък може и да го патентовам!
                Прикачени файлове
                Майка Япония.......Всичко друго е компромис!

                Коментар


                • #68
                  От: Витарата на еМо -J20A(2.0i 16v - 132 к.с.)

                  Днес направих баланс на гумите и джантите и реглаж на фаровете!
                  Мислех да ходя на реглаж предница,но след като тресенето не изчезна пак взех да търся виновника!Оказа се,че кормилните накрайници(и вътрешните и външните) са доста разбити,а средната щанга има минимален луфт на единият шарнир,който отстраних с пресата! За щастие се оказа,че хебелът няма луфт,та ще мина(или поне се надявам) само с 4-те накрайника!Ако я събера днес ще споделя дали съм отстранил шими-то или ще продължава да ми къса нервите!
                  Майка Япония.......Всичко друго е компромис!

                  Коментар


                  • #69
                    От: Витарата на еМо -J20A(2.0i 16v - 132 к.с.)

                    Витарката е вече с нови кормилни накрайници и нови свещи!...Искаше ми се да сменя накладките,но никаде няма накладки компект със ламаринките,които ги държат да не тропат!Ако някой има излишни от Гранд Витара,ще се радвам да пише и ще се разберем нещо!
                    Сложих халогените,направих им сериозно захващане под бронята,за да не мърдат и опънах нова инсталация с реле! ...Добавих и директен плюс от акумулатора и релета за ксеноните,за да е постоянно напрежение 14,1волта ,че иначе ми правеха номер и понякой път не се запалваха,но аз този филм го бях гледал вече с един Голф!
                    Утре и правя реглаж предница и взимам едни гуми,които издирвах за пролетта и лятото 225/75/16 BF Goodrich AT!
                    Остава да се занимая и с ГИ (настройка,Евро сонда и преглед) ,но не ми останаха $$$ възможности!
                    Имам лек шум от водната помпа,които се надявам да ме изчака известно време,защото мисля да спра да наливам в нея и да ме слуша поне две години,без сериозни проблеми!
                    Прикачени файлове
                    Майка Япония.......Всичко друго е компромис!

                    Коментар


                    • #70
                      От: Витарата на еМо -J20A(2.0i 16v - 132 к.с.)

                      Шума най вероятно е от ролките , а не от помпата . Свали ремака и завърти ролките на ръка и ще ги чуеш .
                      0886/706147 Тунинг на Vitara & Grand Vitara

                      Коментар


                      • #71
                        От: Витарата на еМо -J20A(2.0i 16v - 132 к.с.)

                        Първоначално публикуван от ivan popov Преглед на мнение
                        Шума най вероятно е от ролките , а не от помпата . Свали ремака и завърти ролките на ръка и ще ги чуеш .
                        Не е Ванка!...и на мен ми се искаше!
                        Като я взех беше така и първата ми работа беше да сменя лагерите на ролките,но този звук остана!
                        Реших,че е от виското или помпата!...Оказа се от помпата,но ще чака!
                        Майка Япония.......Всичко друго е компромис!

                        Коментар


                        • #72
                          От: Витарата на еМо -J20A(2.0i 16v - 132 к.с.)

                          Нова помпа е около 60лв, но незнам колко са надеждни, аз затова си пазя старата, Antiroad си купи нова наскоро, ако искаш попитай го как се държи в близките месеци, че с тия ментета

                          Коментар


                          • #73
                            От: Витарата на еМо -J20A(2.0i 16v - 132 к.с.)

                            Първоначално публикуван от trent Преглед на мнение
                            Нова помпа е около 60лв, но незнам колко са надеждни, аз затова си пазя старата, Antiroad си купи нова наскоро, ако искаш попитай го как се държи в близките месеци, че с тия ментета
                            Намерил съм я аз! ...100лв без отстъпките (75лв за мене)! ....но,не й е сега момента!
                            Моята помпа не е същата като вашите,имайте го навпредвид!
                            Майка Япония.......Всичко друго е компромис!

                            Коментар


                            • #74
                              От: Витарата на еМо -J20A(2.0i 16v - 132 к.с.)

                              ...Ей голяма любов ми става тая Витара! ...Едно направя....Две се чупят!
                              Онзи ден реших да я поглезя!Понеже вече работеше отчайващо на газ,я закарах да я направят!Смениха всичките бутала на рейката и регулираха ГИ ...резултата е невероятен!Колата отихна много и работи прекрасно! .....На другата сутрин отивам да я запаля с кеф....чукнали ме отзад отдясно! ....Викам си айде сефте....Здраве да е!
                              Вчера реших да Й направя един подарък -ръчни хъбове!Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC06832.jpg
Прегледи:1
Размер:69.3 КБ
ID:5317067Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC06833.jpg
Прегледи:1
Размер:128.8 КБ
ID:5317068Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC06834.jpg
Прегледи:1
Размер:133.2 КБ
ID:5317069Поръчвам ги аз и вечерта реших да се полюбувам запоследно на автоматичните из гората! ....Още на първите екстреми ми показа обичта си! ....Резултата = единият амортисьор блокираНатиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC06829.jpg
Прегледи:1
Размер:139.0 КБ
ID:5317070,Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC06831.jpg
Прегледи:1
Размер:108.3 КБ
ID:5317071а другият счупи стеблото! ....Направо немога да опиша,колко се привързвам вече към нея!
                              Майка Япония.......Всичко друго е компромис!

                              Коментар


                              • #75
                                От: Витарата на еМо -J20A(2.0i 16v - 132 к.с.)

                                Емо, я кажи колко струват новите хъбове?
                                Щото нали ще имам два за продаване, да се ориентирам за цените.

                                Иначе съжалявам за амортисьорите, ама така е с макферсън на джип...
                                Има ли желание-има и начин!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X