Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Витарата на еМо -J20A(2.0i 16v - 132 к.с.)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Витарата на еМо -J20A(2.0i 16v - 132 к.с.)

    Първоначално публикуван от vadoiv Преглед на мнение
    Чак пък 5w30....няма смисъл(изкуствено скъпо е),такова маслото... И... не му се плаши на руското ръководство...понеже,ако ги нямаше "братушките",ще трябваше да учим японски.... Успех!
    Благодаря колега! ...Просто такова ми изпада на добри пари,а не че съм решил да я глезя толкова! .....Като я разтръшкам пак ще питам,ако нещо ме изненада! ....за сега отлежава!
    Майка Япония.......Всичко друго е компромис!

    Коментар


    • #47
      От: Витарата на еМо -J20A(2.0i 16v - 132 к.с.)

      Сагата започна!
      Онзи ден вкарах Витарката да я обслужвам!...Смяна на маслото в двигателя,в скоростите и раздатката и двата диференциала!Смених ремъците и лагерите на ролките и филтри+филтърчето на газта,понеже беше трагично !Шлайфах предните дискове,понеже бяха трагично криви!Отпред имаше чукане по предницата и се оказаха биалетки и тампони на стабилизитащата щанга!Едната биалетка даже се беше разпаднала!Всичко вървеше супер,като изключим замазаната пробка за наливане на маслото в скоростите,което ми загуби много време,но и това преборих!...Викам си-СУПЕР!....Да ама НЕ! ...Пускам маслото в задния диференциал и...!Изпадна нещо желязно в легена с маслото!...Ровя аз и познайте?!....Изпаднал шплента на оста,която държи планетите!...Притесних се,ама си викам - е неможе да е толкова зле!?...Отворих дифа и ми се дорева -оста беше счупена в края-два сантиметра от оста бяха изпаднали,шайбата беше на пюре,но за щастие всички зъбчатки бяха непокътнати!Свалих оста и отидох при стругар да ми прави такава,понеже метала е много здрав и труден за обработка,та ме обрулиха 40лв за това железце,но пък бях щастлив,че последиците не бяха сериозни!Събрах всичко и направих 300км проба,която се оказа сполучлива!
      Сега почвам да се занимавам с дребните простотии,които ме дразнят по машината!Първо ще сменя карето на задния кардан,че цялата кола се тресе отвратително и при тръгване чатка неприатно!След това имам да отсраня няколко карантии-дясната седалка не ми се мести напред и назад; осветлението в купето-нерабори ; имам изгорели крушки по таблото ; хардтопа ми се откача отпред и излита ; в дясна врата нещо тропа вътре ; ще сложа централно и на задната врата ; ще й сложа едни ксенони,че нали е паркетник и без това и др. карантии,които ме дразнят!
      Прикачени файлове
      Майка Япония.......Всичко друго е компромис!

      Коментар


      • #48
        От: Витарата на еМо -J20A(2.0i 16v - 132 к.с.)

        внимавай с това масло 5W-30/40.на моя мотор 1.6 16v не се препоръчва. това ми казаха в МИРКАТ . само 10W-40. и аз отначало я подакарах с пълна синтетика на ТОТАЛ и после на OMV .Наистина в каталога на на ОМV е 10W-40.много интересна работа няма никаква логига . верно ,че е стар тип мотор. е дадох едни 1000 лв за ремонт . и сега със само с 10W-40. жалко ,че този каталог го дадох на един приятел ,но ще си го поискам.
        899180483

        Коментар


        • #49
          От: Витарата на еМо -J20A(2.0i 16v - 132 к.с.)

          Готин , това щифтче дето си си играл да го правиш на струг е стандартен пружинен щифт които се продава по магазините за авто части и лагери , семеринги продават се на размер и струва стотинки .

          Коментар


          • #50
            От: Витарата на еМо -J20A(2.0i 16v - 132 к.с.)

            Първоначално публикуван от павле Преглед на мнение
            Готин , това щифтче дето си си играл да го правиш на струг е стандартен пружинен щифт които се продава по магазините за авто части и лагери , семеринги продават се на размер и струва стотинки .
            Това го знам! Все пак имам претенции да разбирам от коли! На мен ми се счупи оста,която съм снимал,заради изпадналия щифт!Ако беше само щифта(както се надявах),щеше да е лесно,ама пусти късмет дето ме гони!
            За маслото ще се радвам да споделите мнението си,сега съм сипал 5w30!
            Имам един странен въпрос(може и смешен да излезе),но как си проверявате маслото на тези двигатели J20A?!....хаха или моята няма щека или наистина ще ходя на очен лекар вече!
            ....Благодаря Ви за мненията на всички!
            Майка Япония.......Всичко друго е компромис!

            Коментар


            • #51
              От: Витарата на еМо -J20A(2.0i 16v - 132 к.с.)

              Първоначално публикуван от CrAzY_eMo Преглед на мнение
              Това го знам! Все пак имам претенции да разбирам от коли! На мен ми се счупи оста,която съм снимал,заради изпадналия щифт!Ако беше само щифта(както се надявах),щеше да е лесно,ама пусти късмет дето ме гони!
              За маслото ще се радвам да споделите мнението си,сега съм сипал 5w30!
              Имам един странен въпрос(може и смешен да излезе),но как си проверявате маслото на тези двигатели J20A?!....хаха или моята няма щека или наистина ще ходя на очен лекар вече!
              ....Благодаря Ви за мненията на всички!
              Вътре на таблото трябва да имаш дигитален нивомер . Пръчката за маслото се намира отгоре на капака на клапаните м/у 2 и 3 цилиндър от страната на смукателните колектори. Жълта е на цвят. Най вероятно и е отчупен захвата и за това ти е трудно да я видиш. П.С. Как разбра колко масло да и сипеш ?
              0886/706147 Тунинг на Vitara & Grand Vitara

              Коментар


              • #52
                От: Витарата на еМо -J20A(2.0i 16v - 132 к.с.)

                Първоначално публикуван от ivan popov Преглед на мнение
                Вътре на таблото трябва да имаш дигитален нивомер . Пръчката за маслото се намира отгоре на капака на клапаните м/у 2 и 3 цилиндър от страната на смукателните колектори. Жълта е на цвят. Най вероятно и е отчупен захвата и за това ти е трудно да я видиш. П.С. Как разбра колко масло да и сипеш ?
                Ей бях се отчаял,че няма да се включиш!
                Нямам дигитален нивомер-освен,ако не визирате лампата за маслото!Щеката следобед ще я търся,там където казваш,но определено жълт връх нямам!
                Източих 5литра без малко и сипах 5литра!По моя каталог я дават 5,9литра,а колегата по-горе каза,че събира 5,2 литра,та затова ми е притеснено да видя нивото на маслота,че да ми е спокойно!Аз и без друго не я карам засега,че отстранявам проблемчета!...Сега се оказа,че имам луфтове отзад(дали лагери,дали в дифа) -луфтовете са странични като от лагери,но сега нямам време да се заиграя и с тях!Другото кофти явление,че ми тропат спирачните апарати,та ще видя там какво порно ще излезне!Днес ще завъртя гумите,за да мога да ги продам тези,които са на джипката пък за догодина ще ги мисля!Замислил съм се да и сложа АТ гуми 225/75/16!
                Майка Япония.......Всичко друго е компромис!

                Коментар


                • #53
                  От: Витарата на еМо -J20A(2.0i 16v - 132 к.с.)

                  Както винаги Ванката е прав! Щека има,но е отчупен горният край и ако незнаеш каде да търсиш - се въртиш като мене,около колата и се чешеш! Днес преубух Витарката с едни мой стари Мишелинки 205/80/16 и съм доволен!Колата върви по съвсем различен начин и поведението й се промени коренно!Смятам да избутам тази зима с тези гуми,пък догодина да взема едни АТ-та и да си свиркам! ...С другите гуми колата беше странна!Може би защото бяха сложени на джанти 6,5 J и седяха като пояс....незнам точно,но за зимата смятам,че този размер ми е екстра,а и колата нестана толкова смешна,колкото очаквах!
                  А и се оказа,че съм уцелил маслото!Малко под максимума е със сипани 5литра!
                  ....Благодаря за щеката Ванка!
                  Прикачени файлове
                  Последно редактирано от CrAzY_eMo; 27-09-11, 16:15.
                  Майка Япония.......Всичко друго е компромис!

                  Коментар


                  • #54
                    От: Витарата на еМо -J20A(2.0i 16v - 132 к.с.)

                    А дали се сети да преброиш зъбите на задния диф. ? Просто ми е любопитно дали е 8/37 или е 10/43.
                    0886/706147 Тунинг на Vitara & Grand Vitara

                    Коментар


                    • #55
                      От: Витарата на еМо -J20A(2.0i 16v - 132 к.с.)

                      А и се оказа,че съм уцелил маслото!Малко под максимума е със сипани 5литра!
                      ....Благодаря за щеката Ванка! [/QUOTE] Незнам къде си ги видял тези 5.9 литра,но както сам си се убедил, 5-литра са напълно достатъчни.По руското ръководство на J20A му дават-5.2 литра ,но при напълно изцеден двг. и с маслен филтър - "MAN",който събира повече масло от ментетата в BG...
                      SUZUKI "GRAND VITARA" 2.0 (16V)-J20A + MITSUBISHI "OUTLANDER"-2.4- AUTOMATIC

                      Коментар


                      • #56
                        От: Витарата на еМо -J20A(2.0i 16v - 132 к.с.)

                        Първоначално публикуван от ivan popov Преглед на мнение
                        А дали се сети да преброиш зъбите на задния диф. ? Просто ми е любопитно дали е 8/37 или е 10/43.
                        Абе и да не ги е чел, много хубаво ги е снимал. По снимката ги прочетох 8/37.

                        Коментар


                        • #57
                          От: Витарата на еМо -J20A(2.0i 16v - 132 к.с.)

                          Първоначално публикуван от Лъчезар Преглед на мнение
                          Абе и да не ги е чел, много хубаво ги е снимал. По снимката ги прочетох 8/37.
                          Имаме участник познал правилният резултат!
                          Какво е мнението Ви за този диф.?!И с какъв е заменяем?!.....Гранд Витара?!
                          Майка Япония.......Всичко друго е компромис!

                          Коментар


                          • #58
                            От: Витарата на еМо -J20A(2.0i 16v - 132 к.с.)

                            Първоначално публикуван от vadoiv Преглед на мнение
                            Незнам къде си ги видял тези 5.9 литра,но както сам си се убедил, 5-литра са напълно достатъчни.По руското ръководство на J20A му дават-5.2 литра ,но при напълно изцеден двг. и с маслен филтър - "MAN",който събира повече масло от ментетата в BG...
                            Абсолютно си прав колега и отново ти Благодаря за съдействието!
                            ....Видях го на един каталог за масла,който имам в гаража,но реших да ти се доверя и купих 5литра!
                            Майка Япония.......Всичко друго е компромис!

                            Коментар


                            • #59
                              От: Витарата на еМо -J20A(2.0i 16v - 132 к.с.)

                              Витарката започва да заприличва вече на желаната от мен джипка!
                              Днес разпробих пантата на предния капак и го отреголирах-с две думи се успа!
                              Подмених всички изгорели крушки по таблото и оправих осветлението в купето!
                              Отремонтирах дясната седалка и вече съм 4-местен!
                              Смених 18-литровата бутилка със 36литрова и съм повече от щастлив!
                              Оправих хардтопа и вече не скърца и не се откача!
                              Отсраних неприятния звук от дясната врата!
                              Натегнах новите ремъци и всичко е ОК!
                              Обрах луфта във задния диференциял и чатканията намаляха!
                              За другата седмица ми остава да сменя каретата на карданите,да сменя водачите на предните спирачни апарати,че тропат и се усукват,да сложа централно и на задната врата и вече в по-нататъчна фаза да си купя едни ръчни AVM хъбове и едни АТ гуми....Също така трябва да слагам Евро сонда на бутилката и да ида да ми настроят ГИ!Ако някой е сменял сонда,ще се радвам да споделите,колко пари и каква да слагам....е къде де!
                              Майка Япония.......Всичко друго е компромис!

                              Коментар


                              • #60
                                От: Витарата на еМо -J20A(2.0i 16v - 132 к.с.)

                                Първоначално публикуван от CrAzY_eMo Преглед на мнение
                                Витарката започва да заприличва вече на желаната от мен джипка!
                                Днес разпробих пантата на предния капак и го отреголирах-с две думи се успа!
                                Подмених всички изгорели крушки по таблото и оправих осветлението в купето!
                                Отремонтирах дясната седалка и вече съм 4-местен!
                                Смених 18-литровата бутилка със 36литрова и съм повече от щастлив!
                                Оправих хардтопа и вече не скърца и не се откача!
                                Отсраних неприятния звук от дясната врата!
                                Натегнах новите ремъци и всичко е ОК!
                                Обрах луфта във задния диференциял и чатканията намаляха!
                                За другата седмица ми остава да сменя каретата на карданите,да сменя водачите на предните спирачни апарати,че тропат и се усукват,да сложа централно и на задната врата и вече в по-нататъчна фаза да си купя едни ръчни AVM хъбове и едни АТ гуми....Също така трябва да слагам Евро сонда на бутилката и да ида да ми настроят ГИ!Ако някой е сменял сонда,ще се радвам да споделите,колко пари и каква да слагам....е къде де!
                                Сега ти казвам.Палиш флекса и започваш едно рязане за едни не АТ а най-рошавите гуми.Сядаш и колкото може повече в ламарината и си 100% готов.Колата върви такаче сядай и карай.Пък през времето ще видиш какво ще ти е най-удобни и належащо.Иначе няма как да разбереш!
                                https://www.youtube.com/watch?v=xvZ7xkufXn4 HEAVY BONE RACING TEAM

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X