Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Витарата на еМо -J20A(2.0i 16v - 132 к.с.)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Витарата на еМо -J20A(2.0i 16v - 132 к.с.)

    Първоначално публикуван от CrAzY_eMo Преглед на мнение
    Ще Ти покажа,аз как съм го направил,с риск да ме оплюят....Трябва да се чуем с теб,да ми кажеш,какво ти е останало и да се възползвам,щом си толкова дашен!
    звьнкаи или палиш джипа и идваш в локорско за една разхадка и ще видиш какво имам обаче сега снега е да крьста малко по на там 0888338861

    Коментар


    • От: Витарата на еМо -J20A(2.0i 16v - 132 к.с.)

      Първоначално публикуван от antiroad Преглед на мнение
      Доколкото знам обратното движение на зъбните предавки/дифове ,кутии/ не е предвидено за големи натоварвания-важи за всички автомобили,затова не е хубаво да се дърпа назад,ама като няма накъде какви ли не компромиси съм правил.
      Ааааа добро утро ! А ти като знаеш толкова добре причината, защо беше качил задно прасе като предно на Витарата . Най-лошото, че къса ухото на предния диф след което се чупи и корпуса му и в някои случаи като при мен съм пръскал и камбаната след удар на дифа в нея .
      0886/706147 Тунинг на Vitara & Grand Vitara

      Коментар


      • От: Витарата на еМо -J20A(2.0i 16v - 132 к.с.)

        Такава зима отдавна не сме виждали! Всеки ден спасявам някой по улиците и си джиткам на топло с Витарката! Днес пак спасявах няколко човека,но ще кача няколко снимки от едно прехвалено от собственика си A8L quattro/W12!От две години само легенди разказва за него и че джип не му трябвал,защото било нещо повече от джип! ....Е съдбата днес го отведе до моята Витара!
        Прикачени файлове
        Майка Япония.......Всичко друго е компромис!

        Коментар


        • От: Витарата на еМо -J20A(2.0i 16v - 132 к.с.)

          мислил ли си нещо за тампона на скоростите

          Коментар


          • От: Витарата на еМо -J20A(2.0i 16v - 132 к.с.)

            Първоначално публикуван от iacata Преглед на мнение
            мислил ли си нещо за тампона на скоростите
            Измислил съм го,но още не съм го оправил! ....Нямам в момента,какво друго да карам и не искам да спирам Витарката дори и за ден!Надявам се до няколко дена да го оправя,че май ще се разделям с нея и тези дни ще я стегна изцяло!Като направя тампона ще кача снимки да ги видиш!
            Майка Япония.......Всичко друго е компромис!

            Коментар


            • От: Витарата на еМо -J20A(2.0i 16v - 132 к.с.)

              Първоначално публикуван от CrAzY_eMo Преглед на мнение
              ...че май ще се разделям с нея ...

              ????????????????
              898450701

              Коментар


              • От: Витарата на еМо -J20A(2.0i 16v - 132 к.с.)

                Първоначално публикуван от svi Преглед на мнение
                ????????????????
                За да има $$$$$$$$ за Витара В6 2.0 .
                0886/706147 Тунинг на Vitara & Grand Vitara

                Коментар


                • От: Витарата на еМо -J20A(2.0i 16v - 132 к.с.)

                  Първоначално публикуван от ivan popov Преглед на мнение
                  За да има $$$$$$$$ за Витара В6 2.0 .
                  Такава или била работата, успех тогава
                  898450701

                  Коментар


                  • От: Витарата на еМо -J20A(2.0i 16v - 132 к.с.)

                    Колега в Плевен има една такава изгодно , за теб цената подлежи на коментар

                    Коментар


                    • От: Витарата на еМо -J20A(2.0i 16v - 132 к.с.)

                      Ванката добре го е казал ......Чудя се дали да не взема дълга В6 ,ама нещо не ме грабна като пробвах една и засега мисията е в застой! Времето ще си покаже,какво точно ще стане,но и в двата варианта ще съм доволен!
                      Знам я твоята,ама нещо немога да се реша засега още!
                      Майка Япония.......Всичко друго е компромис!

                      Коментар


                      • От: Витарата на еМо -J20A(2.0i 16v - 132 к.с.)

                        Първоначално публикуван от ivan popov Преглед на мнение
                        Ааааа добро утро ! А ти като знаеш толкова добре причината, защо беше качил задно прасе като предно на Витарата . Най-лошото, че къса ухото на предния диф след което се чупи и корпуса му и в някои случаи като при мен съм пръскал и камбаната след удар на дифа в нея .
                        На теория е така ,но напрактика си е жив и здрав и си чупя карета с него на поразия !А тези последните са конструктивно недоизмислени/не съм ги правил аз/,затова преди да сложа уазовия мост ще си поиграя малко с тях!
                        0887/400121 Антон Донев

                        Коментар


                        • От: Витарата на еМо -J20A(2.0i 16v - 132 к.с.)

                          И след като дълго време бях "сърдит" на Витарката.....Наскоро се взех в ръце и отново я посъживих малко!
                          Взех и предни накладки и ламаринките,заради които ми се разхождаха и потропваха накладките!....Свалих задното прасе и го пресиликонирах към диф-а ,защото ми течеше масло от там....Свалих си предните носачи и им смених тампоните,понеже отдавна бяха доста омекнали и при рязко спиране джипката си хващаше някаква нейна си треактория!
                          ....Като я събрах след смяната на всичко.....Естествено не пропусна да ме ядоса и да ми направи номер......Блокираха ми апаратите,защото отдавна не е била с нови накладки и естествено бяха глеясали в максилно прибраното си положение,но ги рециклирах и станаха като нови....Сега вече имам спираща Витара и се кефя!
                          Нямах възможност да отделя повече време на тампона на раздатката и да го направя,както обяснявах ,но пък взех нов и впредвид факта,че не я карам много по черно,смятам че ще ми издържи поне 3 месеца !
                          От доста време ме е обхвана мисълта да разкарам огромният и тънък волан на джипката,понеже ми е много неудобен и нямам притеснения,че ще карам без Airbag-a на волана,но исках да я направя цивилизовано,за да мога някой ден да я възтановя като заводска,ако ми се наложи,пък и да е така,че другият Airbag да си работи и да не ми свети лампата на таблото!....Брат ми се разчете им форумите и набързо стигна до "скъпото" решение със съпротивление от 12-стотинки и всичко се получи от раз и сега няма грешки и всичко си работи!....Само трябва да си закарам фланеца на стругар да го престърже малко,за да стане адекватно и стилно,въпреки че ще и сложа спортен волан!
                          Другото,което ме дразнеше от много време е,че всички газаджий ми отказваха да сменят филтъра на изпарителя,като ми обяснява,че целият изпарител е за смяна,а точно моя е много проблемен и ако го отворят,щял да става само за боклука! .....Естествено не им повярвах и взех да го оглеждам и обмислям.....Какво да му мисля,те хората си го направили....Един болт 13-ка и филтърчето си излиза.....Като го видях откачих!Такова нещо не бях виждал досега и неможех да повярвам,че въобще се движи тази кола!Смених си филтърчето и колата полетя!....Все едно си купих нова кола! .....Сега съм много щастлив от постигнатия резултат и си я карам с голямо удоволствие!Остава като ми се отдаде възможност да я закарам на реглаж предница и да си купя един волан....И после (надявам се) ....Само да си карам и да си свиркам!
                          Майка Япония.......Всичко друго е компромис!

                          Коментар


                          • От: Витарата на еМо -J20A(2.0i 16v - 132 к.с.)

                            Ето ме пак!
                            Наскоро Витарката реши да ми лази по нервите.....Извиха ми лагерите на алтернатора отведнъж! Оказа се,че са били много зле,но не са давали признаци за това!Качвам снимки с номерата на лагерите,та ако се наложи на някой тази гимнастика-да се възползва!
                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC08217.jpg
Прегледи:1
Размер:130.2 КБ
ID:5400211Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC08216.jpg
Прегледи:1
Размер:126.4 КБ
ID:5400210

                            Със слагането на волана се вкарах в приключение! ....Преправях фланеца.....Правих удължителна втулка.....Счупиха ми се крачетата на пластмасовата втулка,която връща мигачите.....Абе като цяло....Нищо не е толкова качествено и здраво направено,като на старата Витара,но все пак се справих и вече ми е удоволствие да я карам!
                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC08271.jpg
Прегледи:1
Размер:110.2 КБ
ID:5400212

                            Естествено никое зло не идва само! ...Сега ми изгоря Ламбда сондата и ми освен това...Джипката вие като линейка....Дали от водната помпа или от хидравличната помпа....Не съм си правил труда да вдигам капака,за да разбера,но предполагам,че скоро сама ще си каже и ще споделя!
                            Майка Япония.......Всичко друго е компромис!

                            Коментар


                            • От: Витарата на еМо -J20A(2.0i 16v - 132 к.с.)

                              Впредвид финансовата стегнация,която настъпи в последно време навсякъде.....Замръзих проекта с джипът,който си правех за разходки и евентуални състезания!...Понеже все се дразня,че седи така и скоро няма да има развитие,та реших да помосля поне,какво мога да сложа от него на бялата Китарка,защото зимата ще дойде скоро и пак ще започнат да ми треперят ръцете!
                              ....Та в крайна сметка в Събота реших да сваля лебедката от "Бегачката" и да я сложа на бялата!Като цяло съм доволен от резултата,а скоро се надявам да ми остане време да й вържа захранването и да направя няколко проби!
                              Прикачени файлове
                              Майка Япония.......Всичко друго е компромис!

                              Коментар


                              • От: Витарата на еМо -J20A(2.0i 16v - 132 к.с.)

                                Ново двайсе!
                                Вчера сложих на Китарката "новите" й гуми и реших да я поглезя,като я измия! ....Естествено гредата не закъсня!Изчезна ми съединителя минути след това!
                                Днес разглобих горната помпа....Положението беше плашещо!Промих всичко и започнах да обезвъздушам....Пак греда! ....От нищото се счупи планката на педала,която натиска ос-та на помпата!....Та след емоционалното сваляне....Заваряване и обезвъздушаване,вече имам перфектен съединител!
                                Утре ще сменя Ламбда сондата...маншон на вътрешно каре на дясната полуоска...Тампони на стаб. щангата и ако всичко е по план, до няколко дена ще си оправя и клапана на ГАЗ-та и настройките!
                                Прикачени файлове
                                Майка Япония.......Всичко друго е компромис!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X