От: Витарата на еМо -J20A(2.0i 16v - 132 к.с.)
Аз ще обясня това за което си говориме а то е : Друга раздатка на Витарова кутия
Цялата идея е да се оригиналната раздатка и се се "затапят" скоростите , като на вала който излиза от скоростите да се сложи карданче (или друго) към ........... примерно раздатка от ГАЗ69 .
Каква е ползата от това нещо :
Газковата раздатка е доказана във боя и държи на много тормоз
Предавалтелното число на оригиналната раздатка е 1:1 а на ГАЗ69 1:1.15 , което са си едни 15% за ГАЗ69 т.е ако предавателното число след скоростите ти е 5.125 то ще стане 5.893 .На бавни положението е коренно различно но непомня точно числа но е в пъти по-добре от оригиналната .
До тук с това което написах са спестени пари като за : тунингови пиниони и корони с предавателно число 1:5.88 на стойност близо 800 лв. (Турски) и 300 лв. за бавни зъбни колела .
Като здравина.........мойта раздатка(Витарова) с 235/75/15 гуми разтегнах нова верига за 1 година ,газковата с 200 коня мотор и 37-ци гуми я тормозят няколко години и не мърда
Първоначално публикуван от trent
Преглед на мнение
Цялата идея е да се оригиналната раздатка и се се "затапят" скоростите , като на вала който излиза от скоростите да се сложи карданче (или друго) към ........... примерно раздатка от ГАЗ69 .
Каква е ползата от това нещо :
Газковата раздатка е доказана във боя и държи на много тормоз
Предавалтелното число на оригиналната раздатка е 1:1 а на ГАЗ69 1:1.15 , което са си едни 15% за ГАЗ69 т.е ако предавателното число след скоростите ти е 5.125 то ще стане 5.893 .На бавни положението е коренно различно но непомня точно числа но е в пъти по-добре от оригиналната .
До тук с това което написах са спестени пари като за : тунингови пиниони и корони с предавателно число 1:5.88 на стойност близо 800 лв. (Турски) и 300 лв. за бавни зъбни колела .
Като здравина.........мойта раздатка(Витарова) с 235/75/15 гуми разтегнах нова верига за 1 година ,газковата с 200 коня мотор и 37-ци гуми я тормозят няколко години и не мърда
Коментар