Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Витарата на еМо -J20A(2.0i 16v - 132 к.с.)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Витарата на еМо -J20A(2.0i 16v - 132 к.с.)

    Първоначално публикуван от trent Преглед на мнение
    Следя темата от началото, не изказвам мнение по техническите въпроси и не мога да разбера защо Вие го правите толкова неграмотно написано, абсолютно нищо смислено не се разбира от всичките Ви постове(и то не само в тази тема). Тук не сте в скайп или някое друго виртуално пространство, хората очакват по разбираем и грамотен начин да им бъдат зададени въпросите и евентуалните отговори, отделно съществителни собствени имена се пишат с голяма буква, учи се във втори клас, не обиждайте хората, успех.
    Аз ще обясня това за което си говориме а то е : Друга раздатка на Витарова кутия
    Цялата идея е да се оригиналната раздатка и се се "затапят" скоростите , като на вала който излиза от скоростите да се сложи карданче (или друго) към ........... примерно раздатка от ГАЗ69 .
    Каква е ползата от това нещо :
    Газковата раздатка е доказана във боя и държи на много тормоз
    Предавалтелното число на оригиналната раздатка е 1:1 а на ГАЗ69 1:1.15 , което са си едни 15% за ГАЗ69 т.е ако предавателното число след скоростите ти е 5.125 то ще стане 5.893 .На бавни положението е коренно различно но непомня точно числа но е в пъти по-добре от оригиналната .
    До тук с това което написах са спестени пари като за : тунингови пиниони и корони с предавателно число 1:5.88 на стойност близо 800 лв. (Турски) и 300 лв. за бавни зъбни колела .
    Като здравина.........мойта раздатка(Витарова) с 235/75/15 гуми разтегнах нова верига за 1 година ,газковата с 200 коня мотор и 37-ци гуми я тормозят няколко години и не мърда
    Лудак

    Коментар


    • От: Витарата на еМо -J20A(2.0i 16v - 132 к.с.)

      2,78:1 е на бавните РК от ГАЗ-69..Та,горе долу нещата си идват на мястото от към предавки.
      0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

      Коментар


      • От: Витарата на еМо -J20A(2.0i 16v - 132 к.с.)

        Витарката е като пътна помощ последните дни! Постоянно дърпам някой познат....или просто закъсал на улицата човек! ...Представя се много добре със сменените дифове и зимните гуми ДОТ 03! ....Вчера спасявах любимият ми джип ТЛК 120 и вече наистина Витарката се доказа и съм доволен от Нея!
        Тези дни ще мисля тампона на раздатката и задните лагери,че не ми се пипа в тия студове!
        Прикачени файлове
        Майка Япония.......Всичко друго е компромис!

        Коментар


        • От: Витарата на еМо -J20A(2.0i 16v - 132 к.с.)

          Никога не дърпай с Витарата на заден ход дори и Самурай . Това е мое правило, а ти трябва да се сетиш защо.
          0886/706147 Тунинг на Vitara & Grand Vitara

          Коментар


          • От: Витарата на еМо -J20A(2.0i 16v - 132 к.с.)

            Ако преди това си бандажирал дифа, не виждам какво друго можеш да прецакаш?
            Въпреки че избягвам да дърпам назад, често ми се случва.

            Коментар


            • От: Витарата на еМо -J20A(2.0i 16v - 132 к.с.)

              Първоначално публикуван от CrAzY_eMo Преглед на мнение
              Витарката е като пътна помощ последните дни! Постоянно дърпам някой познат....или просто закъсал на улицата човек! ...Представя се много добре със сменените дифове и зимните гуми ДОТ 03! ....Вчера спасявах любимият ми джип ТЛК 120 и вече наистина Витарката се доказа и съм доволен от Нея!
              Тези дни ще мисля тампона на раздатката и задните лагери,че не ми се пипа в тия студове!
              колега брои ме и мене за един танпон ако го измислиш че и моите скорости скачат яко
              Последно редактирано от iacata; 09-02-12, 17:32. Причина: а

              Коментар


              • От: Витарата на еМо -J20A(2.0i 16v - 132 к.с.)

                [QUOTE=Лъчезар;1764260]Ако преди това си бандажирал дифа, не виждам какво друго можеш да прецака

                Колега моя беше бандажиран и си викам няма страшно ама при второто дрьпване лявото вьтрешно каре изфрькна и дифа испадна отдолу.Така че никога не дьрпаите на заден особенно ако отпред сте сложили вериги

                Коментар


                • От: Витарата на еМо -J20A(2.0i 16v - 132 к.с.)

                  Първоначално публикуван от ivan popov Преглед на мнение
                  Никога не дърпай с Витарата на заден ход дори и Самурай . Това е мое правило, а ти трябва да се сетиш защо.
                  Знам Ванка,но беше малко непредвидено,но нямах проблем....Пък и не ми е за първи път,но принципно,знам че може да е фатално! ....И тая Тойота я дърпах само на шутове!
                  Майка Япония.......Всичко друго е компромис!

                  Коментар


                  • От: Витарата на еМо -J20A(2.0i 16v - 132 к.с.)

                    Първоначално публикуван от iacata Преглед на мнение
                    колега брои ме и мене за един танпон ако го измислиш че и моите скорости скачат яко
                    Казах Ти аз! Днес го измислих и тези дни ще го направя,но няма да Ви хареса! Напоследък наблягам на евтините и здрави неща,вместо да гоня естетика!Ще кача снимки и ако Ви хареса идеята,може да се възползвате!
                    Майка Япония.......Всичко друго е компромис!

                    Коментар


                    • От: Витарата на еМо -J20A(2.0i 16v - 132 к.с.)

                      Първоначално публикуван от CrAzY_eMo Преглед на мнение
                      Казах Ти аз! Днес го измислих и тези дни ще го направя,но няма да Ви хареса! Напоследък наблягам на евтините и здрави неща,вместо да гоня естетика!Ще кача снимки и ако Ви хареса идеята,може да се възползвате!
                      точно за това говориме евтини и здрави работи мене ни ме интересува вьншниа вид а здравината даваи веднага ще го направа като тебе и да имаш в напредвид ще ми останахо части от моита витарка нешто ако ти трябва пьрво на мене ми звани всичко давам за кило домашарка

                      Коментар


                      • От: Витарата на еМо -J20A(2.0i 16v - 132 к.с.)

                        Първоначално публикуван от iacata Преглед на мнение
                        точно за това говориме евтини и здрави работи мене ни ме интересува вьншниа вид а здравината даваи веднага ще го направа като тебе и да имаш в напредвид ще ми останахо части от моита витарка нешто ако ти трябва пьрво на мене ми звани всичко давам за кило домашарка
                        Ще Ти покажа,аз как съм го направил,с риск да ме оплюят....Трябва да се чуем с теб,да ми кажеш,какво ти е останало и да се възползвам,щом си толкова дашен!
                        Майка Япония.......Всичко друго е компромис!

                        Коментар


                        • От: Витарата на еМо -J20A(2.0i 16v - 132 к.с.)

                          Емо извинявай !!!

                          Кажете защо не се дърпа назад. Аз винаги дърпам назад за да виждам какво става ....може би съм късметлия , но не съм имал проблем никога - дърпам с 24мм въже , 10м дълго и винаги на "шутове" ?????Последно вадих паджеро2 дълга база и паджеро спорт- все назад и яко затънали......спорта беше по корем в пряспа, а за паджерото копахме 1м (висок ) сняг около 30метра...
                          Емо още веднъж извинявай , но ми е много любопитно след като ми кажете може би никога повече няма да го правя
                          Последно редактирано от svi; 09-02-12, 22:51.
                          898450701

                          Коментар


                          • От: Витарата на еМо -J20A(2.0i 16v - 132 к.с.)

                            Първоначално публикуван от svi Преглед на мнение
                            Емо извинявай !!!

                            Кажете защо не се дърпа назад. Аз винаги дърпам назад за да виждам какво става ....може би съм късметлия , но не съм имал проблем никога - дърпам с 24мм въже , 10м дълго и винаги на "шутове" ?????
                            Емо още веднъж извинявай , но ми е много любопитно
                            Аз все случвам на Витари!Всички Колеги трошиха предни дифове...Аз на моята за 3г само едно каре от глупост счупих,а определено не съм я жалил или пазил много! Теглил съм и с нея и с тази и засега проблеми никога не съм имал....понеже е лека,винаги тегля на шутове....Не казвам,че никога няма да счупя нещо!
                            Единственият минус,който мога да кажа при теглене с предницата към обекта е,че понякога това ти изиграва лош номер,ако трябва да излезеш от мястото после назад!Аз точно заради това имах проблеми с Тойотата,но незнаех къде отивам и дали ще има къде да обърна и колко трябва да карам назад за да стигна до него....Та затова го дърпах напред!
                            Майка Япония.......Всичко друго е компромис!

                            Коментар


                            • От: Витарата на еМо -J20A(2.0i 16v - 132 к.с.)

                              Опасността е да счупиш преден диф или каре? В такива ситуаций и аз съм "джанлат" .......газ до дупка и каквото стане..
                              898450701

                              Коментар


                              • От: Витарата на еМо -J20A(2.0i 16v - 132 к.с.)

                                Доколкото знам обратното движение на зъбните предавки/дифове ,кутии/ не е предвидено за големи натоварвания-важи за всички автомобили,затова не е хубаво да се дърпа назад,ама като няма накъде какви ли не компромиси съм правил.
                                0887/400121 Антон Донев

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X