От: Витарата на еМо -J20A(2.0i 16v - 132 к.с.)
Айде пак в лайн*та!
След пореден опит да оправя и последните дребни неща по джипката и да й се кефя цяла Зима без да имам драми,този път се сготвих яката и направо незнам,какво да я правя!
Смених изпарителя с ТОМАСЕТО,защото старият ФОБОС беше дал вече своето и не държеше налягане,вседлстие на което -недохранваше във високите!Смених и клапана,който е за автоматичното прехвряне при свършване на газта,защото моя неработеше още като я купих!Реших да я закарам да се опитаме така да я настройм,но се оказа,че без читава ламбда сонда няма да се получи и оттам влезнах във филма! Взех ламбда сонда от Витара V6 за проба,но понеже неразбирам от жици грам ,направо я сложих и работата на двигателя се промени определено!Не работеше перфектно,но определено не беше и като без ламбда!Няколко човека ми казаха,да покарам,докато се "обучи" ,а то стана белята!
Покарах аз така джипката няколко дена,а тя от ден на ден все по-зле ставаше и всеки вдига рамене и незнае отговора! Вече незнаех,какво да направя,докато един приятел с претенций за разбиращ по финната част (електорики) -реши да се заеме с драмата и търси проблема!Отговора не закъсня......Ламбдата,която съм сложил се оказа универсална,но не това е големия проблем!Големият проблем се оказа,че на тази ламбда са били вързани кабелите по съвсем различна схема от тази,по която е трябвало да са на моята и от там "двата подгрева на ламбдата са на различни места" или иначе казано -сме пуснали 12волта на компютъра и направо е приключил сезона!
Та...сега филма е следния!Понеже ми взе да ми писва вече от цялата драма взех да се замислям над няколко варианта!
1) ....да изхвърля цялата електроника и да сложа една МЕГА!
2) ....да изхвърля Газовия Инжекцион и да я направя с обикновенна газова и да я карам само на газ!
3) ....да търся друг компютър....да се сменят ключове (моя е с чип) ....гривни.....и тн. ......и да вярвам в чудеса,че отново ще си стане моята джипка и всичко ще е наред!
Айде пак в лайн*та!
След пореден опит да оправя и последните дребни неща по джипката и да й се кефя цяла Зима без да имам драми,този път се сготвих яката и направо незнам,какво да я правя!

Смених изпарителя с ТОМАСЕТО,защото старият ФОБОС беше дал вече своето и не държеше налягане,вседлстие на което -недохранваше във високите!Смених и клапана,който е за автоматичното прехвряне при свършване на газта,защото моя неработеше още като я купих!Реших да я закарам да се опитаме така да я настройм,но се оказа,че без читава ламбда сонда няма да се получи и оттам влезнах във филма! Взех ламбда сонда от Витара V6 за проба,но понеже неразбирам от жици грам ,направо я сложих и работата на двигателя се промени определено!Не работеше перфектно,но определено не беше и като без ламбда!Няколко човека ми казаха,да покарам,докато се "обучи" ,а то стана белята!
Покарах аз така джипката няколко дена,а тя от ден на ден все по-зле ставаше и всеки вдига рамене и незнае отговора! Вече незнаех,какво да направя,докато един приятел с претенций за разбиращ по финната част (електорики) -реши да се заеме с драмата и търси проблема!Отговора не закъсня......Ламбдата,която съм сложил се оказа универсална,но не това е големия проблем!Големият проблем се оказа,че на тази ламбда са били вързани кабелите по съвсем различна схема от тази,по която е трябвало да са на моята и от там "двата подгрева на ламбдата са на различни места" или иначе казано -сме пуснали 12волта на компютъра и направо е приключил сезона!
Та...сега филма е следния!Понеже ми взе да ми писва вече от цялата драма взех да се замислям над няколко варианта!
1) ....да изхвърля цялата електроника и да сложа една МЕГА!
2) ....да изхвърля Газовия Инжекцион и да я направя с обикновенна газова и да я карам само на газ!
3) ....да търся друг компютър....да се сменят ключове (моя е с чип) ....гривни.....и тн. ......и да вярвам в чудеса,че отново ще си стане моята джипка и всичко ще е наред!

Коментар