Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Витарата на еМо -J20A(2.0i 16v - 132 к.с.)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Витарата на еМо -J20A(2.0i 16v - 132 к.с.)

    Айде пак в лайн*та!
    След пореден опит да оправя и последните дребни неща по джипката и да й се кефя цяла Зима без да имам драми,този път се сготвих яката и направо незнам,какво да я правя!
    Смених изпарителя с ТОМАСЕТО,защото старият ФОБОС беше дал вече своето и не държеше налягане,вседлстие на което -недохранваше във високите!Смених и клапана,който е за автоматичното прехвряне при свършване на газта,защото моя неработеше още като я купих!Реших да я закарам да се опитаме така да я настройм,но се оказа,че без читава ламбда сонда няма да се получи и оттам влезнах във филма! Взех ламбда сонда от Витара V6 за проба,но понеже неразбирам от жици грам ,направо я сложих и работата на двигателя се промени определено!Не работеше перфектно,но определено не беше и като без ламбда!Няколко човека ми казаха,да покарам,докато се "обучи" ,а то стана белята! Покарах аз така джипката няколко дена,а тя от ден на ден все по-зле ставаше и всеки вдига рамене и незнае отговора! Вече незнаех,какво да направя,докато един приятел с претенций за разбиращ по финната част (електорики) -реши да се заеме с драмата и търси проблема!Отговора не закъсня......Ламбдата,която съм сложил се оказа универсална,но не това е големия проблем!Големият проблем се оказа,че на тази ламбда са били вързани кабелите по съвсем различна схема от тази,по която е трябвало да са на моята и от там "двата подгрева на ламбдата са на различни места" или иначе казано -сме пуснали 12волта на компютъра и направо е приключил сезона!
    Та...сега филма е следния!Понеже ми взе да ми писва вече от цялата драма взех да се замислям над няколко варианта!
    1) ....да изхвърля цялата електроника и да сложа една МЕГА!
    2) ....да изхвърля Газовия Инжекцион и да я направя с обикновенна газова и да я карам само на газ!
    3) ....да търся друг компютър....да се сменят ключове (моя е с чип) ....гривни.....и тн. ......и да вярвам в чудеса,че отново ще си стане моята джипка и всичко ще е наред!
    Майка Япония.......Всичко друго е компромис!

    Коментар


    • От: Витарата на еМо -J20A(2.0i 16v - 132 к.с.)

      Вариант 1според мен ще ти реши проблемите за мнооооого дълго време.
      Вариант 2 зимата съм се мразил че нямам опция бензин.
      Вариант 3 мисия невъзможна-а на бас.
      http://vbox7.com/play:398e8b82

      Коментар


      • От: Витарата на еМо -J20A(2.0i 16v - 132 к.с.)

        Привет,
        Едно мнение на страничен наблюдател относно т.1. Мой приятел си ъпгрейдна един Жигулатор и го направи с турбо. Играта беше голяма и то най-вече с Мегата. За няколко месеца ходи при 3-4 различни майстори да му я настройват. Успя с начинанието, но с много ходене по мъките. А за финал накара Мегата да управлява и ГИ
        Знам, че много зависи каква е мегата, а от там и кой може да пипа по нея! Ако имаш приятел, който да й бърка в мозъка е добър вариант. Иначе, според мен, ще влезеш в един омагьосан кръг от постоянни настройки при различни тунингари.
        Поздрави,
        Koрмилира "колица убавица" а.к.а. GV J20A

        Коментар


        • От: Витарата на еМо -J20A(2.0i 16v - 132 к.с.)

          Първоначално публикуван от CrAzY_eMo Преглед на мнение
          4) ....да изхвърля Газовия Инжекцион , да изхвърля цялата електроника , да я направя с МЕГА и да я карам само на газ !И отново ще си стане моята джипка и всичко ще е наред!
          +1
          Лудак

          Коментар


          • От: Витарата на еМо -J20A(2.0i 16v - 132 к.с.)

            Както ти преди няколко месеца ме прати при човека сега и аз ще те пратя при него.Соти е с мега на кията и е страшно доволен.По негови думи настройката могат да я правят 2 или 3ма които разбират в бг.И аз се чудех на кията дали да не сложа мега ,ама избрах стандартен газов инжекцион защото се оказа проблема дребен при мен.Но при теб се е отепало за мега,а както Соти вика:сега и една турбинка като сложим ще заспи)))

            Коментар


            • От: Витарата на еМо -J20A(2.0i 16v - 132 к.с.)

              ....ДАМ!
              Затова и се притеснявам!Засега МЕГА-та е решението,но като се знам....В гаража ми събират прах още турбото и кулера от недовършеният ми проект....Та май ще си съсипя хубавата джипка накрая!До няколко дена ще измисля,каква да е присъдата на и ще споделя.Към момента всякакви "специалисти" се пулят над комп-а и всеки тай някакви надежди,че може и да го оправи,но никой не дава гаранции.....а знаем тези неща как завършват обикновенно!
              Ще съм благодарен,ако някой сподели за Меги,които знае че се продават към момента.Аз също знам за няколко,но ще трябва да се поразтърся из приятели,та да видя кое предложение да реализирам!
              ...Смях да става предпразнично!...Пак ще я вкараме в пътя и ще си плати за греха!
              Майка Япония.......Всичко друго е компромис!

              Коментар


              • От: Витарата на еМо -J20A(2.0i 16v - 132 к.с.)

                Кое си изгорил? Сондата (универсалната) или ЕКУто? Защото си мисля, че ЕКУто няма толкова лесно да се даде, но сондата е много чуствителна и бързо дава фира ако объркаш свързването.

                Коментар


                • От: Витарата на еМо -J20A(2.0i 16v - 132 к.с.)

                  Моята сонда ли ти направи проблем ? Не мисля , че сондата може да пребори компа тотално. Да не си откачал акомулатора с ключа на контакта ?
                  0886/706147 Тунинг на Vitara & Grand Vitara

                  Коментар


                  • От: Витарата на еМо -J20A(2.0i 16v - 132 к.с.)

                    Първоначално публикуван от brum Преглед на мнение
                    Кое си изгорил? Сондата (универсалната) или ЕКУто? Защото си мисля, че ЕКУто няма толкова лесно да се даде, но сондата е много чуствителна и бързо дава фира ако объркаш свързването.
                    Комп-а е изгорял,а сондата и тя даде фира или е била с проблем още като я взех,но тогава нямаше кой да я мери! Сега към момента на сондата е изгорял единият подгрев,но аз сложих нова универсална на БОШ (Благодаря Ти за предложението,но аз вече се набутах за нова) !Като сложихме новата сонда вече с правилно вързани кабели,джипката се посъвзе,но отново не беше ОК! На моменти си вървеше на бензин добре,на моменти забиваше и сякаше губеше тотално сигнал с комп-а!Понеже нямам букса за диагности,реших да я закачим на ФОБОС кабела и там да гледаме,какво се случва на бензин като я карам.Като и дам рязко газ и мина 4000/оборота колата забива за 3-4сек. и тогава 2-ри и 3-ти цилиндър светкаха в червено.....сиреч от комп-а спира подаването на импулси на инжекторите!Същите тези ефекти зачестиха и в ниските обороти и изведнъж вече ми изчезнаха и оборотите (комп-а на джипа спря да ги чете) и джипа заработи като багер!
                    Като цяло няма съмнение,че проблема идва от комп-а,такаче няма смисъл според мен да търсим алтернативи!Човекът,който се занимаваше с откриването на проблема на джипа е много в час с електрониките и компютрите на колите и е много добър комп. диагностик ,такаче спокойно мога да кажа,че диагнозата КОМПЮТЪР е гаранция!
                    Той замери и се видя,че комп-а въобще не чете от никъде!Тези дни ще свали комп-а и ще го разнасям насам натам по слаботокови гении и като имам някаква конкретна диагноза на тумора(примерно съпротивлени,което го има само в Хондорас) ,ще споделя!
                    Майка Япония.......Всичко друго е компромис!

                    Коментар


                    • От: Витарата на еМо -J20A(2.0i 16v - 132 к.с.)

                      Първоначално публикуван от ivan popov Преглед на мнение
                      Моята сонда ли ти направи проблем ? Не мисля , че сондата може да пребори компа тотално. Да не си откачал акомулатора с ключа на контакта ?
                      Твоята Ванка,ама нямаш вина! То и Ти не си знаел,аз вече им разбирам на сондите та ще знаем за напред!Универсалните са с друга разцветка на кабелите и се познават веднага и ако им разбирахме,щяхме да я видим,че не е оригинална и още тогава щяхме да я занесем на някой дето ги чува за да я превърже!Както и да е де,белята е факт и трябва да намеря някакво решение,че неискам да карам зимата без джип!
                      Не съм го откачал с ключа на контакта,но ще се радвам да споделиш,каква е драмата при тази ситуация,че да го знаем,да не влезна някой път и в тоя филм?
                      Майка Япония.......Всичко друго е компромис!

                      Коментар


                      • От: Витарата на еМо -J20A(2.0i 16v - 132 к.с.)

                        Сондите са много чувствителни и при грешно свързване има много голям шанс да даде фира. Щом сте сигурни, че проблема е в ЕКУто - силно се надявам да го оправите, че всичко друго ще е сложно.

                        Иначе да - универсалните са си с тяхна разцветка. Отваряш листовката към сондата, четеш внимателно, проверяваш с мултимер преди да я вържеш кое как трябва да е и след това нещата си идват на място. Казвам проверяваш, защото при моята май в Аутодатата бяха объркали цветовете на кабелите.

                        Коментар


                        • От: Витарата на еМо -J20A(2.0i 16v - 132 к.с.)

                          Първоначално публикуван от brum Преглед на мнение
                          Сондите са много чувствителни и при грешно свързване има много голям шанс да даде фира. Щом сте сигурни, че проблема е в ЕКУто - силно се надявам да го оправите, че всичко друго ще е сложно.

                          Иначе да - универсалните са си с тяхна разцветка. Отваряш листовката към сондата, четеш внимателно, проверяваш с мултимер преди да я вържеш кое как трябва да е и след това нещата си идват на място. Казвам проверяваш, защото при моята май в Аутодатата бяха объркали цветовете на кабелите.
                          Вече и аз съм в час с тия неща,но както често става....вече е късно!
                          Попринцип от тоци грам не разбирам и неискам да разбирам и бях останал с впечатлението от старата ми Витара,че взимаш сонда от друга...боцваш я на място и си готов,но тук не се получи така и ще мислим решение сега!
                          Майка Япония.......Всичко друго е компромис!

                          Коментар


                          • От: Витарата на еМо -J20A(2.0i 16v - 132 к.с.)

                            Здравейте. Миналата седмица се сдобих с Гранд Витара 2.0 4 цилиндъра 99' и бих искал да попитам това дали важи за нея защото възнамерявам да си я обслужа ?

                            Масло за ск.кутия 75-90 (1.5-1.7 л) GL 4
                            Масло преден мост 80-90 (1л) GL 5
                            Раздатъчна кутия 75-90 (1.7л) GL 4
                            Заден мост 75-80,80-90 (2.2л) GL 5

                            Коментар


                            • От: Витарата на еМо -J20A(2.0i 16v - 132 к.с.)

                              Да, същото е.
                              В двигателя пък по книга трябва да се хванат около 5.5литра
                              о 88 з 417 оо 4 - Стоян

                              Коментар


                              • От: Витарата на еМо -J20A(2.0i 16v - 132 к.с.)

                                Да,вярно е!На моята като сменям маслото сипвам точно 5л и седи една идея на над средата,а не го харчи грам!И Задължително пълна синтетика 5W30 ,защото двигателя е с хидравличен обтегач на веригата!
                                Майка Япония.......Всичко друго е компромис!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X