Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Витарата на еМо -J20A(2.0i 16v - 132 к.с.)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Витарата на еМо -J20A(2.0i 16v - 132 к.с.)

    Колега слУчаЙно да знаеш, какво и колко масло се сипва в раздатката и скоростите.
    Да знам да купЯ предварително моита сЪщо е 20 16в 2004г.
    Мерси предварително.

    Коментар


    • От: Витарата на еМо -J20A(2.0i 16v - 132 к.с.)

      Първоначално публикуван от iacata Преглед на мнение
      Колега слУчаЙно да знаеш, какво и колко масло се сипва в раздатката и скоростите.
      Да знам да купЯ предварително моита сЪщо е 20 16в 2004г.
      Мерси предварително.
      ...По назад в темата,колегата е посочил....той е с Гранд Витара и маслата му са като моите,но не съм убеден,дали и твоите са такива....предполагам,че са същите,но е добре и Иван Попов да се включи с потвърждение,за да не те подведа!
      Ето и казаното от колегата:
      Първоначално публикуван от vadoiv Преглед на мнение
      За трансмисията маслата са същите като на другите Витари,с изключение на тези с LSD.За количеството можеш да се ориентираш по пробките,но не забравяй:в скорости и раздатка GL-4,а за дифовете GL-5!Също така не разбрах предния диф обикновен ли ти е или с пневматичен включвател?Ако е от втория тип ,маслото трябва да бъде 75w90(полусинтетика)
      Майка Япония.......Всичко друго е компромис!

      Коментар


      • От: Витарата на еМо -J20A(2.0i 16v - 132 к.с.)

        данои иванпопов да си каже мнението неговото сьмсигорене че ще е 100% точно а моита витарка е маи 2005г защото е поновото табло за предния мосмослото ще е руско като моста

        Коментар


        • От: Витарата на еМо -J20A(2.0i 16v - 132 к.с.)

          Първоначално публикуван от iacata Преглед на мнение
          данои иванпопов да си каже мнението неговото сьмсигорене че ще е 100% точно а моита витарка е маи 2005г защото е поновото табло за предния мосмослото ще е руско като моста
          0886706147 му е номера! ...Звънни му,защото е в Пловдив на сбирката и няма да ти отговори преди Понеделник следобед!
          Майка Япония.......Всичко друго е компромис!

          Коментар


          • От: Витарата на еМо -J20A(2.0i 16v - 132 к.с.)

            Оправих машинката на вратата и смених тампоните на предния диференциял с плътни и моста се успа направо!
            От многото бързане забравих да снимам с плътния тампон,но предполагам на всеки е ясно!....Размерът на тампона е 50мм (диаметър) и 60мм дължина!
            ...Както Ви казах...законите на Мърфи са моят живот!
            Вдихнах я да сменям тампоните....и се оказа,че са ми избили семерингите на раздатка и е изхвърлила маслото! ...Като бонус се оказа,че и тампона на скоростите е скъсан.....та пак си карам текезесарка и си свиркам!
            Майка Япония.......Всичко друго е компромис!

            Коментар


            • От: Витарата на еМо -J20A(2.0i 16v - 132 к.с.)

              И така....Има надежда и от това да стане джип някой ден! ...Днес взех на Промоция заден диф. 5.125:1 за Витарката и понатам ще взема и преден,за да започнат да се усещат тези 132к.с. ,че в момента съм меко казано разочарован от вървежа на джипката!
              Пък нали имам и за цел да дърпам платформа с нея....та ще видим....Или ще дърпа платформа,или ще я дърпам на платформа!
              Ако някой има преден диф. 5.125:1 , за предпочитане със строшен кожух(естествено,заради цената) да сподели ,ако ли не ....понатам като има средства ще търся!
              Прикачени файлове
              Майка Япония.......Всичко друго е компромис!

              Коментар


              • От: Витарата на еМо -J20A(2.0i 16v - 132 к.с.)

                Имам преден диференциал със счупено ухо от корпуса Нямам идея за цена, така че ако искаш предложи, може и на ЛС.

                Коментар


                • От: Витарата на еМо -J20A(2.0i 16v - 132 к.с.)

                  Емо ... чета и се чудя ... толкова хвалби бяха в началото колко е гледана тая ми ти хубавица, пък до тук само проблеми, при това част от тях - сериозни - амовете, задния диф и така нататък.

                  не ме разбирай погрешно - не се заяждам, просто от няколко месеца съм без жипка и с всеки изминал ден се убеждавам, че така не може да продължава. И съм пред дилемата: "перфектна" жипка за повече пари и (поне на теория) по-малко ядове или някой див кошник за минимална цена и после месец в бокса, докато добие нужните качества. Честно, бях се замислил над първия вариант, но като чета тук и ... нещо се разубеждавам. Кърпенето не ме плаши, ремонтите също. Баси, ако това е една от най-гледаните Витари, не ми се мисли какво чудо ще е някоя не чак толкова гледана. не, че не са ми всеки ден пред очите де. Силно некадърни кърпежи (днес оглеждах една ... лачена ... ама отдалече), половината тампони за смяна, къде повече, къде по-малко ръчкане по мотора задължително ... Даже вече започвам да се замислям за колица без мАтор, че после с кеф да и бодна едно j18 или j20... за "любимото" g16 не ща да чувам вече...
                  Или направо да сменям марката? Ама пусто в тоя клас няма нищо друго читаво.

                  Баси, изписах света. Съвсем конкретен въпрос: струва ли си j20-тицата или да послушам Трифон и да тръгвам да си търся J18? Знам, че последния може и да не го познаваш, но познаваш g16 и j20, ако разликата във "вървенето" не е наистина голяма, да взема да си го избия 20така от главата?
                  О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                  Коментар


                  • От: Витарата на еМо -J20A(2.0i 16v - 132 к.с.)

                    Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение
                    Емо ... чета и се чудя ... толкова хвалби бяха в началото колко е гледана тая ми ти хубавица, пък до тук само проблеми, при това част от тях - сериозни - амовете, задния диф и така нататък.

                    не ме разбирай погрешно - не се заяждам, просто от няколко месеца съм без жипка и с всеки изминал ден се убеждавам, че така не може да продължава. И съм пред дилемата: "перфектна" жипка за повече пари и (поне на теория) по-малко ядове или някой див кошник за минимална цена и после месец в бокса, докато добие нужните качества. Честно, бях се замислил над първия вариант, но като чета тук и ... нещо се разубеждавам. Кърпенето не ме плаши, ремонтите също. Баси, ако това е една от най-гледаните Витари, не ми се мисли какво чудо ще е някоя не чак толкова гледана. не, че не са ми всеки ден пред очите де. Силно некадърни кърпежи (днес оглеждах една ... лачена ... ама отдалече), половината тампони за смяна, къде повече, къде по-малко ръчкане по мотора задължително ... Даже вече започвам да се замислям за колица без мАтор, че после с кеф да и бодна едно j18 или j20... за "любимото" g16 не ща да чувам вече...
                    Или направо да сменям марката? Ама пусто в тоя клас няма нищо друго читаво.

                    Баси, изписах света. Съвсем конкретен въпрос: струва ли си j20-тицата или да послушам Трифон и да тръгвам да си търся J18? Знам, че последния може и да не го познаваш, но познаваш g16 и j20, ако разликата във "вървенето" не е наистина голяма, да взема да си го избия 20така от главата?
                    Хах...Започвам наред!
                    Първо...Лоша дума за Орлин и подръжката на колата няма да кажа никога! ....Проблема е,че аз съм малко перфекционист и второ ,знаеш: "Очи гледали....Очи НЕплакали"!
                    Джипката си имаше дребни забележки,да речем,че другите се проявиха в последствие!Не беше карана по черно и само за една разходка....избиха масла отвсякъде и покъсах всички тампони.....Това може да се отдаде и на моето каране,защото аз изисквам доста от колите си,но за сметка на това ги поддържам подобаващо!(мое мнение)
                    Сега за J20A ....Мотора е перфектен и наистина кусур неможе да се намери!Има много сила,която заради заводските си дифове е скопена на половина.....Това пак не го броя за ремонт,а за подобрение! Иначе като разход и работа на мотора....Наистина съм много доволен!
                    Като окачване....Каквато и машина да съм купил,винаги ми се е налагало из основи да сменя всичко и не се плаша(е ядосвам се естествено)!
                    И сега....Мечтата ми беше да карам Витара с J20A и тази ме грабна по някакъв начин!....Резултата се вижда....Проблеми имам доста,но още съм ентусиазиран да я направя,каквато съм я искал....Пък после може и да я продам,защо ме е подгонила сега друга фикс идея!
                    ...Купето има забележки,но наистина са незначителни,което беше основна причина да се кача на тази джипка!
                    ....Мен ако питаш,направо взимай една къса/дълга V6 ...няма от какво да се плашиш!Там пак ти предстой въпроса със смяната на дифове,но после наистина резултатите са много впечатляващи!Няма смисъл да си говорим за скъпа подръжка и тн. ,защото нашето е болест!И 1.3 Витарка да си купим - Пак ще ни излезе 10000лв (с времето) ,та затова смятам,че е важно поне да са дадени за максимален резултат!
                    ...Не забравяй,че и ти си същият като мен,такаче и ти да вземеш Витара за 10000лв дори,пак ще ти предстоят много такива,като мойте ремонти.....Та незнам,какво точно да те посъветвам,а особенно като се вижда,че аз определено не съм пример за подръжание!
                    П.П ....Като сменя дифовете,ти предлагам да дойдеш един ден до София и да ти я дам да я покараш във всякакви условия,за да можеш сам да направиш преценката си,дали това е твоята машина!Аз поне очаквам сериозна разлика и обещавам да споделя,какви са резултатите от манипулацията и с голямо удоволствие бих дал на всеки от Вас да я покара и прецени сам за себе си,дали това е добра конфигурация,преди да е налял една камара пари в такъв проект!
                    Последно редактирано от CrAzY_eMo; 05-01-12, 10:05.
                    Майка Япония.......Всичко друго е компромис!

                    Коментар


                    • От: Витарата на еМо -J20A(2.0i 16v - 132 к.с.)

                      Първоначално публикуван от afterburner Преглед на мнение
                      Имам преден диференциал със счупено ухо от корпуса Нямам идея за цена, така че ако искаш предложи, може и на ЛС.
                      Благодаря за съдействието! ...Уговорката е направена,ще се похваля до няколко дена(че са ми в гаража)!
                      Майка Япония.......Всичко друго е компромис!

                      Коментар


                      • От: Витарата на еМо -J20A(2.0i 16v - 132 к.с.)

                        Все се сещам по нещо да добавя!
                        Старата си Витара я купих за 2800лв -пълен леж!За 3години и много труд ми стъпи над 6000лв ,толкова я бях намразил накрая,че с отвръщение се качвах в нея и пак неможах да Я направя това,което исках.....но пък ме е научила на много неща и съм си разбрал грешките и също така знам вече възможностите на Витарките!
                        Там срещах същият проблем постояно....Три разходки и тампоните на предния мост и тампона на раздатката се късаха и ставаше отвратителна за каране!...Сега съм намерил решението на проблема с предният мост - плътни тампони и резултата е впечатляващ!
                        Когато ми дойде музата,ще преправя тампона на раздатката и ще реша и този проблем веднъж завинаги при моите Витари...Та с две думи видял съм кои неща по Витарките,трябва да се преправят из основи,а не да се заменят с нови оригинални....пак си е един вид напредък!
                        В момента съм хвърлил силите и възможностите си в/у напредака на другият абсурден проект,с който съм се захванал и като го замразя пак след 2 седмици,ще се захвана да видя,какво ще сътворя по бялата Витарка и се надявам да постигна хубави резултати!
                        Майка Япония.......Всичко друго е компромис!

                        Коментар


                        • От: Витарата на еМо -J20A(2.0i 16v - 132 к.с.)

                          Първоначално публикуван от CrAzY_eMo Преглед на мнение
                          ....Мотора е перфектен и наистина кусур неможе да се намери!Има много сила,която заради заводските си дифове е скопена на половина.....Това пак не го броя за ремонт,а за подобрение! Иначе като разход и работа на мотора....Наистина съм много доволен!...
                          E те това ме интересуваше най-много.
                          Останалото - горе долу се припокрива и със собствените ми наблюдения.
                          Доправянето и преправянето не ме притесняват никак. Шестака ... точно Витарския не ме кефи. Мои си предубеждения, разбира се, никого не убеждавам в нищо Дано на пролет останат малко кинти за чиав мАтор, жипки се намират.

                          П.П. не ме разборай погрешно, никого не обиждам и с никого не се заяждам. Просто се чудех дали има смисъл да се набутвам тройно повече пари за нещо, което така или иначе го чакат близки срещи с флекса и ЦО-то ... и не само
                          О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                          Коментар


                          • От: Витарата на еМо -J20A(2.0i 16v - 132 к.с.)

                            Искам и аз малко да я покарам. На едно състезанийце . Ще може ли .
                            0886/706147 Тунинг на Vitara & Grand Vitara

                            Коментар


                            • От: Витарата на еМо -J20A(2.0i 16v - 132 к.с.)

                              Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение
                              П.П. не ме разборай погрешно, никого не обиждам и с никого не се заяждам. Просто се чудех дали има смисъл да се набутвам тройно повече пари за нещо, което така или иначе го чакат близки срещи с флекса и ЦО-то ... и не само
                              \
                              ...Не се познаваме лично,за което съжалявам....но и това ще стане! ...Хората,които ме познават лично знаят,че съм майтапчия и никога на никой не се сърдя,такаче не се притеснявай да пишеш или питаш,каквото ти е на сърце....няма да има никакъв проблем!
                              За двигателя няма да съжаляваш,а и се намират в момента такива витарки на прилични пари ,такаче не се колебай много,особенно щом работата не те притеснява.....взимай и ще я мислим,пък и аз ще отъпкам пътя и ще подсказвам с удовослтвие!
                              Майка Япония.......Всичко друго е компромис!

                              Коментар


                              • От: Витарата на еМо -J20A(2.0i 16v - 132 к.с.)

                                Първоначално публикуван от ivan popov Преглед на мнение
                                Искам и аз малко да я покарам. На едно състезанийце . Ще може ли .
                                Ще може, Ванка! ...Само да я направя....и да я прежаля съвсем и винаги ще ти дам да я пробваш!
                                ....Ама после да си признаеш пред другите- как ми се молиш да ти я дам на бартер за твоя Гранд!
                                Майка Япония.......Всичко друго е компромис!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X