Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Витара с друг двигател

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Витара с друг двигател

    Моя е с витарската помпа.Що си мисля ,че нямаха разлика 8 и 16 клапановите витари/помпите/ ?
    0887/400121 Антон Донев

    Коментар


    • От: Витара с друг двигател

      Външно може и да нямат дебита и различен
      Ние наричаме път мястото, през което възнамеряваме да преминем
      Suzuki Vitara 1.6 8v Turbo 35x13.5x15

      Коментар


      • От: Витара с друг двигател

        Моното работи на около 1 бар,пълната на 3-3,2. Наи-простата проба-закачи манометър на входа с троиник,пали и гледаи.
        Пробвал съм помпа от моно-затапена прави 3 и малко,пропусне ли малко пада надолу.Помпа от пълна прави над 5 затапена.Вътре също нямат нищо общо.
        Калин Владов,09РСПБЗН

        Коментар


        • От: Витара с друг двигател

          Значи ще търсим помпа от пълна, поне за пробата. После, ако има ефект ще търся някаква външна, че не ми се преправя резервоар.
          Има ли желание-има и начин!

          Коментар


          • От: Витара с друг двигател

            Да моята е от пълна ,признавам ,че споменът ми е по външен вид .
            0887/400121 Антон Донев

            Коментар


            • От: Витара с друг двигател

              Първоначално публикуван от kalin09 Преглед на мнение
              Моното работи на около 1 бар,пълната на 3-3,2. Наи-простата проба-закачи манометър на входа с троиник,пали и гледаи.
              Пробвал съм помпа от моно-затапена прави 3 и малко,пропусне ли малко пада надолу.Помпа от пълна прави над 5 затапена.Вътре също нямат нищо общо.
              Моното работи на доста повече от 1 бар, а ако на помпата максимумът е 3 без регулатор, пиши я бегала. За вътре не знам, истината е, че никога не съм отварял помпа от моно
              Коле, вземи наистина премери налягането, че е най-лесно. Ако при подаване на газ пада под 3 бара, търси друга помпа.
              О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

              Коментар


              • От: Витара с друг двигател

                Кольо,закачи си сондата.До преди година и нещо имах Вектра с такъв двигател и по спомен колата не вървеше добре когато сондата се беше предала.Беше в авариен режим.Това което е казал Калин за помпата също е вярно.Закачи си манометър но с по-дълъг маркуч и го вкарай в купето.Виж какво е налягането при пълно натоварване.Защото помпата която имаш може да прави налягане когато мотора не е натоварен но ако дебита и е малък ще кляка когато мотора е под товар.Също така може да забива при потегляне ако не си направил резервоара както трябва(всмукател с кошница ,прегради и.т.н.)Така при всяко потегляне засмукваш въздух,защото резервоара е нисък ,тесен и с голяма дължина по посока на движението на колата.Така при всяко мръдване напред горивото се лашва назад и засмукваш въздух.Този проблем се решава или с подходящ резервоар,или с компенсаторен съд и втора помпа,или с комбинация от двете.Така се правят бегачките за да не прекъсват на завой и при ускорение.това е най-доброто решение и за траялна машина ,защото при преодоляване на голям наклон няма да угасне дори и при малко бензин в резервоара

                Коментар


                • От: Витара с друг двигател

                  Сега разцъках малко,оказа се че моното на витарата не е като на колите и работи на 2,4-2,8,което пак не значи че може да захрани C20NE-то,но вероятността да може е по-голяма
                  Калин Владов,09РСПБЗН

                  Коментар


                  • От: Витара с друг двигател

                    Motronic M1.5 -2,5/3,0 bar та защо да не може?

                    Коментар


                    • От: Витара с друг двигател

                      Първоначално публикуван от stefan stoev Преглед на мнение
                      Кольо,закачи си сондата.До преди година и нещо имах Вектра с такъв двигател и по спомен колата не вървеше добре когато сондата се беше предала.Беше в авариен режим.
                      То хубаво да я закача, ама двата бели кабела не знам кой с кой да вържа. Някой има ли идея дали тези са еднакви, дали може да прецакам нещо, ако има значение свързването им?

                      За засмукване на въздух не се притеснявам изобщо, резервоара е достатъчно дълбок, помпата е в задния му край, за да може да засмуква бензин когато съмна стръмно изкачване. А и по принцип карам с бензин над половината, така, че и при ускорение или други влияния върху бензина-помпата винаги е в бензин.

                      Само да остане време-ще се разтърся за помпа от пълна инжекция.

                      Хубаво викате за манометър, ама нямам. Всъщност ще попитам в един-два сервиза, би трябвало да имат.
                      Само време да има, че напоследък съм много кът с времето.
                      Има ли желание-има и начин!

                      Коментар


                      • От: Витара с друг двигател

                        манометъра определено е доста по-евтин от помпата, та замисли се не ти трябва кой знае каква точност, нито кой знае какъв манометър, до 6 бара ти е перфектен. Даже и до 4 може, като се замисля.

                        малко ме хвърляш в размисъл със сондата обаче. По схема е с 4 кабела. Ама като казваш, че е с 3 ... правиш следното:
                        Загасен мотор, студен, непален от миналата седмица.
                        Взимаш един мултицет, желателно цифров, може и китайски за 5 лева.
                        Включваш го да мери съпротивление, омове по 200. Мериш между маса и жиците една по една. На някоя трябва да покаже няколко ома, примерну между 5 и 20, не знам колко е точно. маркираш я тая жица и я заебаваш засега.
                        След това си удължаваш останалите 2 жици така, че да ти е удобно да мериш без да се навираш много из мотора. изолираш всичко, естествено.
                        Палиш, чакаш да позагрее. Знам, че бенза е скъп
                        като вдигне 50-60 градуса, включваш мултицета на волти, право. Да речем на 2 волта. Може да е отбелязано като 2000mV, все тая.
                        Ловиш двете жици, дето ги изкара и мериш. Трябва да покаже нещо, примерно 0.1 волт. Примерно. Така, както си мериш, приряскваш мотора няколко пъти. По време на ряскането, показанията трябва да се вдигнат.

                        Внимаваш за 2 неща: 1. Дали напрежението го показва чисто или със знак - отпред. Ако е с -, обръщаш щеките докато изчезне минуса и си бележиш жиците, коя е + коя -.
                        2. Ако при ряскане показанията не стигат поне 0.9, или помпата не стига или сондата е капо. Тъпото е, че няма как да го разбереш на място.
                        Ако показанията са наред, махаш емулатора (може и да бъркам, ама май имаш такъв?), и свързваш това, дето си го отбелязал за плюс към 28мо краче на компота. Жицата, която си разпознал за -, я вързваш някъде на маса, желателно стабилна маса. Третата жица засега не я пипаш. Първо, не е толкова критична, второ, ако направиш това, което ти пиша, и да объркаш нещо, нищо не може да се повреди. Ако се заиграеш и с 3тия тел обаче, не гарантирам. Виж, не, че ти нямам доверие, но консултации по нета ... знаеш. Затова карай по безопасния начин. лесно е, става за 1 час, с все чесането по главата, търсенето къде си забравил изолирбанда, пцуенето и препрочитането отново на материала

                        Така, ако обаче не излезе никакво напрежение, имаш 2 варианта - заебаваш за следващия път или започваш да мериш отново жиците всяка срещу всяка, докато намериш къде има някакво напрежение (при работещ двигател!) и това напрежение да се променя при подаване на газ. Нататък - по описаната процедура. "Излишната" жица, която всъщност е отоплението на сондата, пак я оставяш на мира.

                        Чак като си сигурен (но не и по-рано!), че всичко е ОК, чак тогава си взимаш един по-як плюс (по схема е от бензиновата помпа ... германска тъпня ...) и закачаш 3тата жица към него. и си готов за бой.
                        О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                        Коментар


                        • От: Витара с друг двигател

                          Само да остане време...

                          А обясненията са като за първолак. Не съм чак толкова неграмотен в техниката.
                          Например знам, че 1000 миливолта са си един волт. И други работи.

                          Все пак благодаря за разясненията де, добре е, че има хора като теб.
                          Има ли желание-има и начин!

                          Коментар


                          • От: Витара с друг двигател

                            Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                            Само да остане време...

                            А обясненията са като за първолак. Не съм чак толкова ...
                            Коле, приятелю, знам, че знаеш. Но знам и че тъкмо най-простите неща се объркват най-лесно. Затова така, с повечко писане. Като не мога да помогна с друго ...
                            О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                            Коментар


                            • От: Витара с друг двигател

                              Имам един въпрос към витараджиите тук с опелски мотори....Като сложите тея опелски мотори затварят ли ви се капаците?Стефан Стоев ми спомена ,че не искал да се затваря и се налагало боди лифт...
                              Стандартна Витара c20ne с уазов мост...Изпълнение за България

                              Коментар


                              • От: Витара с друг двигател

                                Аз съм с бодилифт, и се затваря, даже май имаше доста място между капака и двигателя.
                                Но то си зависи как ще монтираш двигателя де. Аз гледах да е по-височко заради предния мост, а и заради раздатката(да е високо и да не опира в коловозите), но пък едвам се оправих с карданите. По-точно с ъглите им на работа.
                                Има ли желание-има и начин!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X